Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
subtel.nl
subtel.nl
Uw online winkel voor camera, mobiele telefoon, notebook, navigatie, smart phones en multimedia accessoires sinds 2004!

prima levering. goede service.
Goede batt redelijke prijs
Op de website hadden ze het over een levering binnen een aantal dagen, uiteindelijk heb ik er een week op gewacht, wat al te laat was.
goede levering en tevreden
Er ging wat mis na het bestellen en betalen via Ideal: ik kreeg GEEN bevestiging van mijn bestelling naar mijn mailadres gestuurd! Melding daarvan gemaakt via het contactformulier, maar ook daar ging in eerste instantie iets fout: ook al had ik alle verplichte velden ingevuld, werd het formulier niet verstuurd. Pas bij een tweede poging lukte het.
Verder werd op de website beloofd 2 à 3 werkdagen levertijd (bij bestelling op dinsdag had ik mijn bestelling dus eigenlijk uiterlijk vrijdag moeten ontvangen....), maar dat werden er 4. Gelukkig had ik het bestelde niet dringend nodig. Er is dus ruimte voor verbetering.
Zaterdagmiddag iets besteld, op,woensdag nog geen ontvangst. Ik weet niet of dat Subtel’s schuld is of van GLS.
Hoe dan ook nog niets ontvangen, dus mijn oordeel kan niet positief zijn.
Zeer tevreden!!
artikel besteld en netjes op tijd geleverd.

Fijn !
Snelle levering, degelijk verpakt en op het juiste adres bezorgt.
nog niet eens binnen