Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

strop-dassen.nl
strop-dassen.nl

De ontvangen producten waren spoedig gearriveerd, tevens waren deze van hoge kwaliteit.
Mooie kwaliteit voor een scherpe prijs!
Was een klein probleempje met de vertaling van mijn adresgegevens maar is prima geleverd! Moet gezegd worden: van UITSTEKENDE kwaliteit! Perfekt
Goede service, goede kwaliteit
Bestelling nooit ontvangen, gezien onze vakantie (bruiloft) wil ik deze dan ‘retourneren’ en mijn geld terug ontvangen. In plaats hiervan krijg ik het bericht dat er nog een das wordt opgestuurd terwijl wij niet eens thuis zijn en ik deze bestelling dus nooit kan controleren.

Ik hoor graag van u!
Levertijd was 7 werkdagen ( besteld 18 mei - geleverd op 28 mei) en dat een ruime overschrijding van de 2 tot 4 werkdagen die de site aangeeft. Ik had ik de das besteld voor een bepaalde gelegenheid in het weekend van 25 -26 mei .Niet te min een mooie das , stuur hem dus niet terug,
Ik ben met name uitermate tevreden over de service van *** Vriendelijke groeten, ***
Alles mooi op tijd geleverd. 1 das was niet goed, die werd meteen opnieuw gestuurd en ik kon de foute das kosteloos terugsturen. Klasse service.
Uiteindelijk zijn de dassen na enkele dagen bij ons geleverd. Aanvankelijk wat problemen gehad aangezien de website geblokkeerd zat van Strop-dassen.nl, maar we hebben beslist toch enkele dagen te wachten aangezien hun aanbod mooist was. Kwaliteit is zeker in orde alsook de levering en competitieve prijs! Tevreden met de service
De bestelling voldeed aan alle verwachtingen. De kwaliteit van de stropdas is heel goed.