strop-dassen.nl
strop-dassen.nl

De bestelling in goede orde ontvangen, Ik zou het prettig vinden als het wat sneller geleverd kon worden.
Enorm vlot en keurig!
Prima dassen, dito afhandeling. Het enige jammere is het niet op kunnen geven van een dag van bezorgen ...
Prachtige stropdassen met een luxe uitstraling voor een goede prijs!
De ontvangen producten waren spoedig gearriveerd, tevens waren deze van hoge kwaliteit.
Mooie kwaliteit voor een scherpe prijs!
Was een klein probleempje met de vertaling van mijn adresgegevens maar is prima geleverd! Moet gezegd worden: van UITSTEKENDE kwaliteit! Perfekt
Goede service, goede kwaliteit
Bestelling nooit ontvangen, gezien onze vakantie (bruiloft) wil ik deze dan ‘retourneren’ en mijn geld terug ontvangen. In plaats hiervan krijg ik het bericht dat er nog een das wordt opgestuurd terwijl wij niet eens thuis zijn en ik deze bestelling dus nooit kan controleren.

Ik hoor graag van u!
Levertijd was 7 werkdagen ( besteld 18 mei - geleverd op 28 mei) en dat een ruime overschrijding van de 2 tot 4 werkdagen die de site aangeeft. Ik had ik de das besteld voor een bepaalde gelegenheid in het weekend van 25 -26 mei .Niet te min een mooie das , stuur hem dus niet terug,