strop-dassen.nl
strop-dassen.nl

Alles mooi op tijd geleverd. 1 das was niet goed, die werd meteen opnieuw gestuurd en ik kon de foute das kosteloos terugsturen. Klasse service.
Uiteindelijk zijn de dassen na enkele dagen bij ons geleverd. Aanvankelijk wat problemen gehad aangezien de website geblokkeerd zat van Strop-dassen.nl, maar we hebben beslist toch enkele dagen te wachten aangezien hun aanbod mooist was. Kwaliteit is zeker in orde alsook de levering en competitieve prijs! Tevreden met de service
De bestelling voldeed aan alle verwachtingen. De kwaliteit van de stropdas is heel goed.
Prima stropdassen. Alleen jammer dat je blijkt te maken hebben met een Duitse partij, waardoor het blijkbaar niet mogelijk is om op aangegeven dagen te laten bezorgen. Nu werden onze buren er mee opgezadeld. Drie-en-een-halve ster als ook dat zou kunnen.
Stroppdassen.nl heeft een ruime keuze. Niet alleen in stropdassen maar zeker ook in sjaals. Goede kwaliteit en snelle levering.
Als verbeterpunt zou ik het bedrijf willen adviseren om betalingen via Ideal te laten verlopen.
Een bijzonder elegante das die vaak zal worden gedragen.
Grote collectie en snelle levering.
Uitstekende en zeer correcte serviceverlening
Een mooie stropdas, keurig op tijd bezorgd.
Stipt geleverd, goede producten 👌