Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

strop-dassen.nl
strop-dassen.nl

Het is een mooi kwaliteits product. Wat jammer was dat je niet ideal kon betalen en het was te lang onderweg. Zaterdag bestelt en kwam pas vrijdag binnen. Helaas was de bruiloft voorbij.
Keurig afgeha
***
Snelle, nette en zorgvuldige levering.
Groot assortiment en zeer snelle levering. Zeer goede prijs/ qualiteit verhouding.
Goed product. ...juiste kleur...goede kwaliteit. .en heel snel geleverd. Kortom: prima
Kwaliteit, Service en leveringssnelheid is uitstekend!
Snelle levering en top stropdassen, mooi verpakt zodat ze niet beschadigen. Doos waarin ze bezorgd werden kan in de brievenbus dus thuisblijven is niet nodig.
Service is goed, he woedt goed op de hoogte gehouden wat er gebeurd. Service is snel vanuit het buitenland. De stropdassen zien eruit als op de foto, ze zijn erg mooi. Lastig dat je voor minimaal een bedrag moet kopen om te kunnen kopen, maar nu hebben we weer een mooie voorraad stropdassen.
Helaas hebben we de producten nog niet ontvangen, hier kunnen we dus nog niets over zeggen.
We hopen deze zo spoedig mogelijk te krijgen.

vriendelijke groet ***