STASSAR.nl
STASSAR.nl
Dé grootste kampeerwinkel van Limburg! In onze showroom (22.000 m²) vindt u echt alles voor camping en vrije tijd. Alles onder 1 dak!

Elisabeth v
Omdat wij veel in Limburg kamperen zijn wij verschillende keren bij Stassar in de winkel geweest. Dit jaar wilden wij een nieuwe voortent met luifel aanschaffen. De keuze was snel gemaakt...Hans Stassar online!!Een perfecte keuze!! De volgende morgen belde Stassar om te checken of we de goede maat hadden besteld.Alles werd snel geleverd en de service was zeer goed!!
WV
Prima
A. d
Prima afhandeling, goede service
M.E. v
Was al een tijdje op zoek naar een bepaald type Teva slippers. Vond ze op deze website. Meteen besteld. De slippers werden snel en goed verpakt bezorgd.
H S
Prima service, klant wordt zeer goed geïnformeerd
Complimenten
Mary J
Ik ben heel tevreden met de afhandeling. Alles tip top. Jammer dat ik een fou t heb gemaakt. Ik zocht een gids voor naturistencampings, daarnkunnen jullie niets aan doen
Cindy V
Snelle levering en goede informatie over de voortgang!
H. van B
Leuke parasol, geen standaard model
Desiree v
Snelle en correcte afhandeling van onze bestelling!
Patrick V
Tevreden over de bestelling. Niet over de heel lange levertijd. Communicatie was wel heel goed en correct.