STASSAR.nl
STASSAR.nl
Dé grootste kampeerwinkel van Limburg! In deze showroom (22.000 m²) vindt u echt alles voor camping en vrije tijd. Alles onder 1 dak!

Angela V
Een zwemband besteld. Netjes afgeleverd binnen de gestelde termijn. Perfect dus.
Margotv
Makkelijk bestellen en snelle levering.
saskiad
mijn bestelling kwam zeer snel, dat was fijn. Alleen wel een beeje raar dat ik geen bevestigingsmail had gehad en dus niet mijn pakje kon volgen. Toen ik daarover een mail stuurde, kreeg ik geen antwoord. Telefonisch kreeg ik een antwoordapparaat maar geen inspreekmogelijkheid... dat vond ik niet fijn! Nu waren de laarzen te krap, dus ik heb ze geretourneerd, ben benieuwd hoe snel ik mijn geld terug krijg. Want ook een bevestigingsmail van mijn retour van 6 dagen geleden heb ik niet gehad...
Jacob M
Heel prettig. Er wordt eventueel gebeld of gemaild als er iets veranderd met de bestelling. Pakket kwam vanuit 2 verschillende magazijnen dus misschien op 2 verschillende dagen. Keurig dat dut medegedeeld wordt .
luc v
Zeer tevreden , correcte levering
A. v
Prima tas ontvangen. Op de website stond dat er een regencover bij zat., welke er eigenlijk niet bij hoorde te zitten. Door hun fout op de website hebben ze er toch een gratis regencover bij verstuurd. prima service!
BJF
ik werd gebeld dat het product toch niet meer beschikbaar was. Tijdens mijn online bestelling heeft iemand het laatste artikel in de winkel gekocht ( volgens de medewerkster). Dus gekruist. Uiteraard was dat niet zo fijn. Heb in de winkel een duurder alternatief gekocht. Wel deed het personeel zich moeite om het reeds betaalde bedrag te verrekenen.
Gebeld worden en de verdere persoonlijke afhandeling waren prima.
Verbetering: het kruisen van kopen in de winkel en online bestellen ( als er nog maar 1 product van voorradig is )
Nora v
Snel en netjes afgeleverd. Prima service
Willeke P
De afwikkeling door Stassar was perfect alleen bij de verzending had DHL een sorteerfout gemaakt. dus werd het pakket later geleverd.
ArieW
Pakket te laat verstuurd waardoor niet meer nodig. Website vermeldt snelle levering maar helaas niet het geval.
STASSAR.nl Beste ArieW,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag wil ik u laten weten dat wij het pakket niet te laat hebben verzonden. Wij geven aan dat een bestelling indien deze voor 15.00 uur besteld wordt, deze nog dezelfde dag wordt verzonden. U heeft uw bestelling om 16.37 uur gedaan en uw bestelling is derhalve en dag later verzonden omdat DHL reeds de pakketten had opgehaald. Wij hebben het pakket dus verwerkt zoals wij aangeven op onze site.

Uiteraard vinden wij het zeer spijtig om te horen dat er een vertraging bij DHL is ontstaan waardoor u uw bestelling te laat zou ontvangen. Helaas hebben wij geen directe invloed op de service en levertijden van DHL.

Met vriendelijke groet, Uw stassar.nl team