STASSAR.nl
STASSAR.nl
Dé grootste kampeerwinkel van Limburg! In onze showroom (22.000 m²) vindt u echt alles voor camping en vrije tijd. Alles onder 1 dak!

Richard d
Prima snel binnen goed bezorgd
Iris V
Snel in huis
Andy R
eerste mails werden beantwoord. Verdere mail tot op heden niet beantwoord. Hebben geen track and trace code gekregen. Dit was een probleem omdat we niet wisten wanneer het pakket toekwam, zodat we thuis konden zijn. Uiteindelijk bestelling terechtgekompen op een depot 50km van mijn deur! Hebben daarom contact opgenomen met dhl en dorema en uiteindelijk pakket toch geleverd. Verder alles in orde qua bestelling.
HelgeL
I was content with the service of
Annie G
Goede service en snelle levering👍
Mattheus V
Zeer vlotte levering. Wordt zelfs gebeld om de order nog even te checkenof er geen fouten zijn gemaakt.
Lies C
Snelle afhandeling en mooi op tijd bezorgd.
G S
Prima snelle levering top
G S
Prima snelle levering top
AnneD
In België heb ik maat 34, bij jullie maat 32. Dus al de schoenen (van het merk stravers ) heb ik moeten terugzenden en een kleinere maat bestellen, wat wel duur was omdat jullie niet de terugzendkosten vergoeden. Ik denk niet dat ik nog zal bestellen bij stravers. Schoenen langs internet bestellen is niet gemakkelijk, een schoen koop je beter in een winkel waar je je direct kunt passen, maar mijn kleine maatje vind je hier niet zo Overig was het leveren wel vlug.
STASSAR.nl Beste anneD,

Ik denk dat deze beoordeling aan een ander bedrijf gericht was. U heeft namelijk krukjes bij ons gekocht via internet en geen schoenen.
Wij hopen dat de krukjes goed bevallen.

Met vriendelijke groet,

Afd. Klantenservice