STASSAR.nl
STASSAR.nl
Dé grootste kampeerwinkel van Limburg! In deze showroom (22.000 m²) vindt u echt alles voor camping en vrije tijd. Alles onder 1 dak!

Ingrid J
Prima. Snelle levering en goed product
gerard b
bestelling geplaatst en betaald. via mail leveringsmomernt gehad. geleverd bij een buurman wegens afwezig. stevige doos met de juiste goederen erin gekregen. alles naar wens.
P.J.J.M. S
Snel verwerkt en afgeleverd
Linda C
Het bestelde (opblaas zwembad zwaan) is van goede kwaliteit (merk Intex). Het pakket was dus ook veel groter dan verwacht.
Goed verpakt, goed bezorgd door DHL.

(Misschien was het handig geweest de maximale belasting op de site te zetten. Het staat wel op de doos.
Dat het echt een merk-zwaan is, was me ook niet opgevallen. Dat was een fijne bijkomstigheid.)
Wietze J
Prima zo.
Gerda d
Zeer vlot verlopen!
Miguel M
Eén woord “PERFECT”
Anne Marie B
Ik heb 2 wandelbroeken besteld. (Twee aparte bestellingen) Toen eerste broek de goede maat had en vlot was bezorgd heb ik een tweede broek besteld. De bestelling van de tweede broek had ik op vrijdag middag besteld rond 15.15 uur, jammer dat deze bestelling pas op de volgende werkdag (maandag) werd verwerkt waardoor ik de broek pas dinsdagmiddag kreeg. Omdat de broek van de eerste bestelling in een plastic tasje zat (ik ben tegen hrt gebruik van plastic) heb ik gebeld met het verzoek om geen plastic verpakking te gebruiken, hier is aandacht aan geschonken, fijn! wel vond ik het jammer dat er in plaats van plastic bij de tweede bestelling onnodig veel inpak papier is gebruikt o.a om de doos goed op te vullen. Mijn inziens kan ook het gebruik van papier minder zijn.
Rob v
Efficient en snel.