STASSAR.nl
STASSAR.nl
Dé grootste kampeerwinkel van Limburg! In deze showroom (22.000 m²) vindt u echt alles voor camping en vrije tijd. Alles onder 1 dak!

Majorie B
Zeer snelle reactie en levering van de bestelde materialen. Toen een van de artikelen niet compleet bleek te zijn werd er voor verzending telefonisch contact opgenomen voor aanpassing van de order. Het teveel betaalde bedrag is ook meteen teruggestort. Uitstekende service! Zeer tevreden!
JOHNNY V
ALLES IS GOED VERLOPEN
E.L d
Fraaie website, fot's goed te beoordelen. Ongelofelijk snelle service, prima!!!. Na de bestelling volgende dag al in huis (dat beloven natuurlijk veel internetsite maar doen ze lang niet allemaal).
Eddie K
Snel en zekere levering van de bestelling.
W.J K
netjes op tijd afgeleverd. sneeuwlaarzen zijn lekker warm.
Bennie R
Goede en snelle levering.
Ik ben tevreden.
A H
Zeer vlotte levering van een uitstekend product.
Rene G
Alles prima verlopen.Goede service.
Hcm P
Mijn bestelling werd zeer snel bezorgd. Helaas was het product beschadigd bij het vervoer en na 1 telefoontje direct zonder enkel probleem opgelost.
Ik kreeg meteen en nieuw exemplaar toegestuurd.
Mooie website en aardig mensen!
Ella D
Fijne website . Artikel snel gevonden en besteld . De dag erna volgens afspraak geleverd . Top .