spaansejurk.nl
spaansejurk.nl
Spaansejurk.nl is samen met Prinsessenjurken.com onderdeel van Fiesta International en sinds 2009 actief op de Nederlandse markt met het grootste assortiment betaalbare Spaanse jurken, prinsessen jurken, schoenen en accessoires voor kinderen en volwassenen. Tevens leveren wij onze verkleedkleding binnen heel Europa en ook buiten Europa.

Wij zijn ontzettend tevreden over de geleverde jurken. Wij hadden de bestelling zondag geplaatst en de levering kwam volgens verwachting dinsdag binnen. De prijs-kwaliteit verhouding is goed. Onze meiden waren bruidsmeisjes en zo zagen ze er ook uit. Een aanrader voor een feestje.

De bestelling was er snel!
Super leuke en vooral unieke producten!
Ik ben erg tevreden over het bedrijf . De bestelling werd op de beloofde dag bezorgd en was precies wat ik ervan verwacht had .
Snel geleverd! De kleindochter is heel blij met haar kroon.
Ruim assortiment en snelle levering
Artikel van goede kwaliteit en zeer snel geleverd, top. Mijn dochter is in de wolken. Kom zeker een keer terug!
De prinsessenjurken zien er erg mooi en leuk uit, maar kwalitatief zijn ze erg slecht. Ze gaan vlug kapot, na een paar keer wassen zie je de kwaliteit achteruit gaan.
De Spaanse schoenen voelden niet fijn aan, van slechte kwaliteit.
Dan vind ik de prijs erg hoog, op aliexpress heb ik precies dezelfde jurk gevonden, deze ook besteld. de kwaliteit is precies hetzelfde, voor hetzelfde product.
Nogmaals voor een verkleedfeestje waar je de prinsessenjurk maar een paar keer aandoet alleen om te verkleden is het prima, als je het geld waard vind. Maar als je thuis een prinsesje hebt lopen die de jurk alle dagen aan wilt, dan zou ik verder kijken.
Voor mij geen tweede keer hier bestellen.
De bestelling was vlug afgehandeld, de levering ging vlot. Daar geen op of aanmerkingen over.
Heel goede afwikkeling en erg klantvriendelijk
Mooie schoenentjes
Snel geleverd