spaansejurk.nl
spaansejurk.nl
Spaanse jurk NEDERLAND dé GOEDKOOPSTE officiele Spaanse webshop in Europa met het GROOTSTE assortiment Spaanse schoenen, Spaanse (flamenco) jurken, laarzen & accessoires direct uit voorraad geleverd. De Spaanse verkleedkleding voor kinderen wordt rechtstreeks geïmporteerd uit Alicante - Spanje.

Vlotte afhandeling.
Mijn ervaring is erg positief, snelle levering en mooie spullen.
Top bedrijf
Super snel geleverd, mooie Spaanse schoenen!
Een duidelijke website met ruime keuze.
De levering is te volgen via Track&Trace, is vlot, en was zelfs zoveel eerder , zodat toch nog bij de buren werd afgeleverd.
Het product was naar wens. Redelijke kwaliteit voor de juiste prijs.
De kleine maten van de jurken hebben dezelfde prijs, maar vanaf 152-158 is dat ( niet stapsgewijs) ineens €*** meer.
Aanvankelijk ontving ik een verkeerde waaier. Ik werd per telefoon prima te woord gestaan. Het werd uitgezocht en ik kreeg meteen de juiste bestelling toegezonden. Deze had ik de volgende dag al in huis. Prima opgelost en goede service. Ik ervaar dit als een betrouwbaar en goed bedrijf.
heel leuk en goed.
De bestelling ging goed: ik ben prima op de hoogte gehouden en het pakje kwam zoals verwacht. De zwarte waaier bleek prima te zijn maar van de "gouden" waaier waren de houtjes deels aan elkaar geplakt en toen ik bezig was dat los te plukken brak een van de houtjes. Dus dat was jammer. Ik heb het ding niet teruggestuurd want ik had het zelf gedaan maar het is zonde.
vriendelijke groet ***
De levering was prima, heel snel. Alleen de kwaliteit van de waaier valt tegen, het pinnetje gaat snel los als je de waaier voor dans gebruikt.
Problemen met levering werden correct en snel afgehandeld. Er werd een goed alternatief geboden.