spaansejurk.nl
spaansejurk.nl
Spaanse jurk NEDERLAND dé GOEDKOOPSTE officiele Spaanse webshop in Europa met het GROOTSTE assortiment Spaanse schoenen, Spaanse (flamenco) jurken, laarzen & accessoires direct uit voorraad geleverd. De Spaanse verkleedkleding voor kinderen wordt rechtstreeks geïmporteerd uit Alicante - Spanje.

Heel tevreden over de kwaliteit van de bestelde spaanse omslagdoeken! Een vlotte afhandeling en levering van de bestelling.
Bestelling goed ontvangen, supersnelle service, vriendelijke mensen, waar voor je geld en exact wat je besteld!
Super snelle levering en mooie kwaliteit!
Gemakkelijke bestelling, snelle levering. Enkel spijtig dat bPost de eerste bestellingheeft verknald.

Mijn advies: bPost aanklagen en een dikke schadevergoeding eisen!!
Mooie schoenen. Snel levering!.
Snelle en correcte levering
Super snelle levering, hele mooie Spaanse jurk en schoenen!
Snelle service.
Zou wel graag meer dan 1 foto per artikel willen, bijv voorkant en achterkant. Foto van een jurk is prettig dus zonder vestje er over heen, zodat de bovenkant goed te zien is.
Supersnelle afhandeling en levering. Bedankt.
Dit is pas de eerste keer dat ik iets bij jullie bestel en kan dus alleen over deze keer oordelen !Netjes op tijd bezorgd en goed verpakt .Verder geen op- of aanmerkingen ! Ik zou zeggen ga zo door .