spaansejurk.nl
spaansejurk.nl
Spaanse jurk NEDERLAND dé GOEDKOOPSTE officiele Spaanse webshop in Europa met het GROOTSTE assortiment Spaanse schoenen, Spaanse (flamenco) jurken, laarzen & accessoires direct uit voorraad geleverd. De Spaanse verkleedkleding voor kinderen wordt rechtstreeks geïmporteerd uit Alicante - Spanje.

Vlotte levering. Vriendelijke klantenservice. Mooie hoed en mooie mantón.
Ik ben zeer tevreden snelle levering en goedr
Hele leuke betaalbare balletpakjes (met tutu) voor mijn dochter van 5 besteld. De levering was snel en de kledingstukken met zorg verpakt. Er werd zelfs een klein presentje meegeleverd, een genot om uit te pakken! Eén kledingstuk was te groot en heb ik met de bijgeleverde retourformulier omgeruild. De nieuwe maat was ook erg snel geleverd!
vlotte levering
Bestelling op een ander adres afgeleverd, maar wij zijn daarover niet ingelicht. We hebben een hele dag gewacht en uiteindelijk kwam een van de burg het pakket brengen,

Slordig van de bezorger.
ze ijn prachtg, precies wat mijn kleindochter wilde.
Ik vond de service prima en het telefonisch gesprek dat ik had.Ik vond het wel vervelend dat er geen antwoordnummer was en ik moest betalen voor het terugsturen ofschoon ik de schoenen ruilde en niet retourneerde.
spaansejurk.nl Beste klant, bedankt voor de waardering. Het retourneren van de artikelen is altijd voor je eigen rekening. Het hierna omruilen voor een andere maat nemen wij voor onze rekening. Uw spaansejurk.nl team
Snelle levering. Duidelijke info op de website. Prima kwaliteit en maten perfect. Toppertje!!
Was wel oke beetje goedkoop materiaal maar kan ook niet anders voor die prijs
mooie spullen,snelle levering.
Geen problemen.