spaansejurk.nl
spaansejurk.nl
Spaanse jurk NEDERLAND dé GOEDKOOPSTE officiele Spaanse webshop in Europa met het GROOTSTE assortiment Spaanse schoenen, Spaanse (flamenco) jurken, laarzen & accessoires direct uit voorraad geleverd. De Spaanse verkleedkleding voor kinderen wordt rechtstreeks geïmporteerd uit Alicante - Spanje.

Prima service
Ben tevreden over de goederen. Beantwoorden aan mijn verwachting. Snelle en correcte levering.
Alles netjes geregeld
Super snelle levering!
Snelle verwerking van order. Bedrijf reageert per omgaande als blijkt dat pakketdienst de afspraken niet nagekomen is. Goede communicatie per mail. Pakketdienst heeft na inmenging van "Spaanse jurk", het pakket alsnog geleverd. Als klant voelde ik me serieus genomen.
leuke site, meer voor kinderen dan voor volwassenen maar heb toch de schoen gescoord, die ik wilde hebben! Snelle service en goed afgehandeld!
Duidelijke website en snelle levering!
Snelle service, mooi verpakt
De levering was zeer goed, volgende dag al geleverd gekregen.
Ik had n kleedje besteld van frozen met gratis ketting en schoentjes.
De ketting was al na een paar uur afgebroken en het kleedje tegen de avond gescheurd. Geen goede kwaliteit dus en een teleurgestelde dochter. De schoentjes waren wel goed..
Het pakje zou op donderdag aankomen maar dat werd vrijdagacond