spaansejurk.nl
spaansejurk.nl
Spaanse jurk NEDERLAND dé GOEDKOOPSTE officiele Spaanse webshop in Europa met het GROOTSTE assortiment Spaanse schoenen, Spaanse (flamenco) jurken, laarzen & accessoires direct uit voorraad geleverd. De Spaanse verkleedkleding voor kinderen wordt rechtstreeks geïmporteerd uit Alicante - Spanje.

Bestelde artikel keurig verzonden en ontvangen.
De maatvoering klopt. Niet te groot en niet te klein.
Ik wilde mijn sjaal graag ruilen, omdat de kleur toch wel erg anders was dan op de website. Ivm met een optreden moest het snel. De nieuwe sjaal werd mij in goed vertrouwen alvast toegezonden, zodat hij zeker op tijd in huis was, voordat de retourzending binnen was. Dat kon ik zeer waarderen!!!
Wat een leuke spullen!! En snel geleverd. Erg blij mee!
Snelle levering conform bestelling.
Wel jammer dat ik vier! dagen moet wachten tot mijn bestelling eindelijk binnen is.
spaansejurk.nl Beste klant, bedankt voor de waardering. Wij zien dat je bestelling met PostNL brievenbuspost is verzonden, dan is er bij PostNL helaas vertraging ontstaan.
Normaal gesproken wordt brievenbuspost binnen 24 uur bezorgd. Onze excuses voor het ongemak. Uw spaansejurk.nl team
Bij retournering worden de verzendkosten alsnog afgetrokken van het retourbedrag. Terwijl je als klant ook al *** euro retour kosten hebt. Je verliest hierdoor *** euro aan verzendkosten. Dit is van te voren niet duidelijk vermeld.
spaansejurk.nl Beste klant, bedankt voor de waardering. U heeft bij ons 2 paar schoenen besteld en 1 paar schoenen gehouden. In onze voorwaarden staat duidelijk op de website vermeld wat onze retour procedure is. Tevens heeft u bij retournering van uw bestelling het gratis artikel, waar u door het retourneren van 1 paar schoenen geen recht meer op had, niet retour gezonden. Normaal gesproken brengen wij dit in mindering op het retour bedrag. Uit coulance hebben wij u dit niet berekend.
Team Spaansejurk.nl Uw spaansejurk.nl team
Zeer te vreden en betrouwbaar, produkt goed verpakt.
Zeer snelle levering, heel prettig winkelen!
Snelle levering, goede kwaliteit!
ik ben blij met mijn gekochte items goede kwaliteit prijs verhouding en voldoet aan de verwachting snelle levering top kom vast nog een terug bij jullie