snowfall-beads.nl
snowfall-beads.nl
Snowfall Beads is dé online groothandel in kralen, hobby accessoires en sieraden om uw collecties mee uit te breiden. Het veelzijdige en steeds vernieuwde assortiment, minimum orderbedrag van EUR 15,00 en aantrekkelijke aanbiedingen is waar Snowfall Beads in uitblinkt!

prima en duidelijkbedrijf
bestellingen altijd snel verwerkt.

Mooie artikelen, snelle verzending en wanneer er iets mis gaat (zeldzaam) een snelle oplossing. Gewoon top service!
Fijne Site . Correcte nette snelle levering grz ***
Alles geleverd, snel. Alleen voldoet niet aan mijn idee wat ik wil hebben. Het was ook meer n proefpakket voor mij om te zien ware grootte n kwaliteit.
Helaas niet bruikbaar voor mij. Maar dan weet ik dit nu
Superveel producten, goede site en altijd de volgende dag geleverd! Al jarenlang mijn leverancier van sleutelhangers. Dank jullie wel
De enige rede die ik heb om niet 5 sterren te geven is dat de levering paar dagen duurt . Voor de rest heel tevreden.
Prima afgehandeld.. ***
Mijn bestelling is prima afgehandeld. Het was weer binnen 2 werkdagen in huis. Ik had laten weten dat van de 10, twee parelmoer hangers kapot waren aangekomen en tot mijn verbazing had ik de volgende dag al een nieuw pakje in de bus. Dat is zeer snel afgehandeld hoor! Petje af.
super snelle levering!
Prima!