Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
snowfall-beads.nl
snowfall-beads.nl
Snowfall Beads is dé online groothandel in kralen, hobby accessoires en sieraden om uw collecties mee uit te breiden. Het veelzijdige en steeds vernieuwde assortiment, minimum orderbedrag van EUR 15,00 en aantrekkelijke aanbiedingen is waar Snowfall Beads in uitblinkt!

Goede prijs kwaliteitsverhouding
vertrouwd en snelle levering.
De communicatie na de bestelling gaat snel, is duidelijk en vooral service gericht. De levering van deze bestelling ging vlot. De leverancier heeft bij aflevering zorg voor gedragen dat de bestelling persoonlijk over gedragen is aan de ontvanger. Jammer genoeg was niet alles wat wij besteld hadden in voorraad. Ondanks wij er begrip voor hebben, zouden we het fijn vinden als dat bij de bestelling al duidelijk gemaakt kan worden. Vriendelijke groet, ***
Zo jammer dat er geen showroom bezoek mogelijk is. Dan had ik beter de juiste kleur kralen kunnen kiezen. Op de foto zagen ze er beter uit dan in werkelijkheid. Nu toch teleurgesteld.
Ik ben zeer tevreden van afhandeling van het problemen en de kwaliteit van bestelde artikelen. Hartelijk dank hiervoor,
Jullie hebben veel spullen daardoor kan ik veel in een keer bestellen.
Sommige omschrijvingen zijn wat minder duidelijk, zo heb ik een kunstof product gekocht terwijl ik dat eigenlijk niet wil.
Verder was de afhankelijk makkelijk en snel!
Top tot een volgende bestelling!

En dan hopen dat jullie meer kleuren van miyuki krijgen..
Altijd snel, correct en punctueel geleverd en niet duur!
Zoals altijd een super snelle levering. De kwaliteit van de kralen kan soms wat beter.
ruime betaalbare keuze en snelle levering. Beter kan het niet.
Prima snelle service. Mooie producten