Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

snowfall-beads.nl
snowfall-beads.nl
Snowfall Beads is dé online groothandel in kralen, hobby accessoires en sieraden om uw collecties mee uit te breiden. Het veelzijdige en steeds vernieuwde assortiment, minimum orderbedrag van EUR 15,00 en aantrekkelijke aanbiedingen is waar Snowfall Beads in uitblinkt!

Het ruime aanbod en de snelle en correcte verzending.
Scherpe prijzen en snelle bezorging.
Goede service. Maar dingen die door de brievenbus passen hoeven niet in een grote doos. Zonde van verpakking en verzendkosten.mvg
Erg goed. Snelle levering
Ik ervaar het winkelen bij snowfall erg fijn. Wanneer men hen opbeld met een vraag krijg je goed en duidelijk antwoord. Wat snowfall nog zou verbeteren is misschien wat lagere prijzen. Ik bedoel hiermee dat wanneer je iets wilt aanschaffen voor een bepaalde prijs dan is het voor mijn budget te hoog. En ik zou er ook iets op willen verdienen.
Tevreden klant, hoef geen cadeautjes, liever korting.
Snel geleverd.
Snelle afhandeling
Ik bestel regelmatig artikelen en ben erg tevreden. Prijs kwaliteit verhouding is prima en als er iets niet goed is word het netjes opgelost. Wat ik ook erg prettig vind is dat er met postnl verzonden word. Via de mail krijg je de track&trace en word je goed op de hoogte gehouden wat er wanneer met je bestelling gebeurd.
Zo al altijd netjes op tijd en goed verzorgd