Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
snowfall-beads.nl
snowfall-beads.nl
Snowfall Beads is dé online groothandel in kralen, hobby accessoires en sieraden om uw collecties mee uit te breiden. Het veelzijdige en steeds vernieuwde assortiment, minimum orderbedrag van EUR 15,00 en aantrekkelijke aanbiedingen is waar Snowfall Beads in uitblinkt!

Geen opmerkingen. Gewoon goede en snelle service. Oke misschien 1 puntje. Ik bestel altijd de acryl schaapjes en daar zijn vaak de oortjes van stuk maar ik denk dat jullie daar niks aan kunnen doen. Dat dat onderweg gebeurd.
Snel en efficiënt. Zeer tevreden.
Snelle en correcte levering.
Mooie producten.
goede snelle service en een goede overzichtelijke online catalogus
Snelle levering en afhandeling
Altijd snel en goede levering
Goed geprijsd en snel geleverd!
Altijd snel en compleet
Na het invullen van een enquête zou ik een korting van 5 euro krijgen op mijn eerste bestelling. Op deze pagina stonden twee opties nl. naar de "webwinkel" of "doorgaan". Ik heb gekozen voor "doorgaan". Helaas kon ik daarna niet meer terug om mijn code te gebruiken voor de korting van 5 euro. Hierop heb ik contact opgenomen met Snowfall beads en het uitgelegd. Ik kreeg als antwoord terug dat codes achteraf niet verrekend worden. Ik heb daarna weer gereageerd dat het niet duidelijk was en ik dit niet echt klantvriendelijk vond voor een eerste bestelling en ik waarschijnlijk niet weer bij ze ga bestellen. Hierop heb ik helaas geen reactie meer gehad......dat vind ik erg jammer.
Prima bedrijf, snelle afhandeling en prima spullen.