Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Smeedijzeren beslag
Smeedijzeren beslag

Zeer mooie spullen, hele vlotte levering en goede, vriendelijke service. Omdat een van mijn bestelde artikelen (helaas) niet meer leverbaar bleek, werd ik binnen 10 minuten na het plaatsen van mijn bestelling gebeld door een medewerker om dit direct door te geven aan mij. Heel vriendelijk, professioneel en prettig! Wel heel jammer voor mij dat dit leuke artikel niet meer bezorgd kon worden, maar de overige voldoen geheel aan mijn verwachting.
De meubelknoppen waren netjes verpakt en van goede kwaliteit/prijs verhouding. En snel geleverd
Snel en perfect de bestelling geleverd
Snelle levering na bestelling. Geen verdere opmerking.
Wij zijn zeer tevreden over de webshop, de levering en de producten. Maar ook over de service, en het contact via mail met een van de medewerkers verliep ook netjes met snelle reacties.
De opgegeven spullen snel en netjes verpakt gekregen ga daar zeker een volgende keer weer bestellen
Super!
Tijdens telefonisch contact goed geholpen, Artikelen snel en goed geleverd.
Goed advies en goeie service
Via internet besteld en snel bezorgd gekregen. Ik ben heel tevreden met de aankoop.