voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: slaapkamerconcurrent.nl

7.6 / 10

Gemiddelde van 90 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 689

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij slaapkamerconcurrent.nl

8 / 10

Wij zijn prima tevreden over de geleverde bedden,goed gemonteerd,en schoon opgeleverd,hebben alle verpakking meegenomen,nette kerels.

op 19.09.2017 om 22:50 uur

goede services!

op 17.09.2017 om 19:11 uur

6 / 10

Zeer vriendelijk personeel. Alleen de levering was beloofd in week 30. week 36 was de levering kompleet. Lastig als de levering ook nog vijf keer is verzet. Denk aan thuisblijven.

op 14.09.2017 om 09:44 uur

10 / 10

Wij zijn vriendelijk ontvangen en vrij gelaten om rustig rond te kijken. Na goede voorlichting zijn wij huiswaarts gegaan om op een later tijdstip een beslissing te nemen.

Onze keuze voor "het beste " te kiezen was toen snel gemaakt. Natuurlijk was dat het duurste maar door de korting die wij tenslotte kregen waren wij uiterst tevreden.

Nu, na een tijdje er op geslapen te hebben, voelen we ons nog steeds geweldig !

op 12.09.2017 om 17:05 uur

10 / 10

Prima producten en goede service

op 11.09.2017 om 17:50 uur

10 / 10

Prima service. Prijs kwaliteit verhouding is zonder meer goed.

op 07.09.2017 om 08:41 uur

4 / 10

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling....de kinder slaapkamer zou begin augustus al bezorgd worden. Ik krijg wel korting maar daar schiet ik niet veel mee op.

op 30.08.2017 om 11:35 uur

10 / 10

ik had eerst een foutje gemaakt in mijn bed maat (te groot), maar al wel besteld. Ik heb dit aangekaart en dit is heel soepel omgezet binnen een half uur!

op 22.08.2017 om 15:24 uur

10 / 10

Prima info over de voortgang van de bestelling. Men komt gemaakte afspraken na. Vragen via e-mail contact worden snel en volledig beantwoord. Kwalitatief goede produkten. Ik ben zeer tevreden.

op 16.08.2017 om 09:31 uur

8 / 10

Klantvriendelijk en mooie showroom.
    Bestelling via de websitr prima, al waren wij de lattenbodem vergeten te bestellen. Wellicht handig als er een reminder is als je een bed bestelt er een vraag volgt over de lattenbodem.

op 16.08.2017 om 07:49 uur

slaapkamerconcurrent.nl

• Internet speciaalzaak de Slaapkamerconcurrent levert dezelfde kwaliteitsproducten als de bekende beddenwinkels van Nederland, maar dan vele malen goedkoper! Vergelijk de producten en bepaal zelf wat uw voordeel is !

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 646 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: