voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: slaapkamerconcurrent.nl

7.6 / 10

Gemiddelde van 91 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 665

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij slaapkamerconcurrent.nl

8 / 10

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling, alles was goed geregeld , vond wel dat het matras snel versleten was na 2,5 jaar, maar denk niet dat deze het langer vol houd, vindde kwaliteit van het matras niet goed.

op 18.04.2017 om 22:38 uur

8 / 10

Eerste bestelling geplaatst en inmiddels geleverd. Prima bedrijf en service. Levertijd was wel aan de lange kant, ca.8 weken. Het volgende was wel een minpunt. Wij hebben eens standaard rauch schuifdeurkast besteldt, maar het gatenpatronen in de zij- en tussenwand komen niet met elkaar overeen!!! Echt waardeloos. Het is dat ik zelf handig ben en het heb kunnen oplossen, maar anders had ik hem jullie weer laten ophalen. Zou niet moeten mogen voor zo'n standaard product. Dat mogen jullie ook wel terug koppelen naar Rauch vind ik.

mvg

***

op 18.04.2017 om 22:00 uur

8 / 10

Goed en duidelijk, ook wat betreft levering

op 18.04.2017 om 15:18 uur

Alles prima in orde

op 18.04.2017 om 14:07 uur

10 / 10

Alles goed geleverd en geïnstalleerd, had rugpijn bij geleverd matras echter na het omruilen na een zachter matras is dit opgelost.Goede service,

op 18.04.2017 om 09:37 uur

10 / 10

Alles naar zeer grote tevredenheid geleverd en gemonteerd.

op 15.04.2017 om 14:13 uur

2 / 10

zojuist matras voor de 2e keer teruggestuurd, wegens vuile plekken. , hetzelfde als de vorige keer.
    bovendien waren de lattenbodems ook niet helemaal smetvrij.
    heel slecht

op 10.04.2017 om 13:27 uur

10 / 10

Zowel telefonisch, als in de winkel goed geholpen. Bestelling werd volgens afspraak op tijd uitgeleverd, en het bed slaapt heerlijk.

op 05.04.2017 om 11:51 uur

4 / 10

levering van de kast werd drie keer gebeld ;maak afspraak om gebeld te worden om de tijd zou woensdag zijn maar werd donderdag.
    maak een afspraak en de juiste

op 03.04.2017 om 21:19 uur

6 / 10

Later geleverd dan oorspronkelijlk gepland en vooral xash betalen aan een chauffeur is niet goed. Moet via een bankkaart kunnen.

op 03.04.2017 om 20:19 uur

slaapkamerconcurrent.nl

• Internet speciaalzaak de Slaapkamerconcurrent levert dezelfde kwaliteitsproducten als de bekende beddenwinkels van Nederland, maar dan vele malen goedkoper! Vergelijk de producten en bepaal zelf wat uw voordeel is !

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 628 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: