voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: slaapkamerconcurrent.nl

7.4 / 10

Gemiddelde van 89 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 675

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij slaapkamerconcurrent.nl

10 / 10

Prima service. Goed advies door een aardige verkoper. Zeker een aanrader.

op 14.07.2017 om 20:00 uur

10 / 10

Wij hebben al eerder kasten bij u gekocht. Tot volle tevredenheid. Ook mbt montage ervan. Deskundig gedaan. Netjes en snel.

op 29.06.2017 om 11:31 uur

goed

op 29.06.2017 om 09:13 uur

10 / 10

Goede afhandeling en fijne levering!

op 13.06.2017 om 09:39 uur

2 / 10

mijn bestelling zou in week 18 komen en ik heb hem nog steeds niet.
    Heb zelf moeten bellen met hoe het zit met mijn besteeling.Krijg ik een mailtje dat de fabrikant vertraging heeft en dat het nog week weken langer kan duren die zijn ook al voorbij en heb nog steeds niks.

op 02.06.2017 om 23:20 uur

Wandkast besteld.
    Bestellen en afleveren verliep soepel.
    Een deur was behoorlijk beschadigd. Kort bericht gemaild en binnen enkele uren reactie. Nieuwe deur besteld. Deze moet ik nog wel ontvangen, maar dat zal ook wel goed komen.

op 30.05.2017 om 19:12 uur

6 / 10

ik ben super content met de snelle levering in belgie

op 22.05.2017 om 21:25 uur

8 / 10

Was prima maar daar het erg lang duurde zou ik u adviseren om tussentijds een berichtje naar de klant te sturen met bv een berichtje dat u het niet vergeten bent en/of dat de verwachte levertijd omstreeks week xx is.

op 12.05.2017 om 18:51 uur

10 / 10

Communicatie, levering en de kwaliteit van het ledikant waren helemaal naar wens.

op 04.05.2017 om 13:50 uur

4 / 10

Levering van "zweefdeurkast Quadro" duurde langer dat aangegeven (10 weken ipv 6)

De kast zag er bij aanvang op zich degelijk uit, maar de prijs / kwaliteitverhouding vind ik matig. Kast kan alleen met beugels aan de muur worden vastgezet, dit was niet heel duidelijk aangegeven en er was ook geen alternatief meegeleverd. Dit resulteerde al snel in een scheve kast, waar de achterkant ook "uitviel".

Na contact kreeg ik wat schroefjes in plastic om de achterkant de verstevigen. Dit ging natuurlijk nooit werken. Zelf de kast gerepareerd m.b.v "L-beugels". Onderkant van kast voelt tijdens constructie niet erg stevig aan.

op 27.04.2017 om 10:53 uur

slaapkamerconcurrent.nl

• Internet speciaalzaak de Slaapkamerconcurrent levert dezelfde kwaliteitsproducten als de bekende beddenwinkels van Nederland, maar dan vele malen goedkoper! Vergelijk de producten en bepaal zelf wat uw voordeel is !

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 635 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: