Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
slaapkamerconcurrent.nl
slaapkamerconcurrent.nl
Internet speciaalzaak de Slaapkamerconcurrent levert dezelfde kwaliteitsproducten als de bekende beddenwinkels van Nederland, maar dan vele malen goedkoper! Vergelijk de producten en bepaal zelf wat uw voordeel is !

Happy met de goederen en de service
Uw bedrijf ziet er verzorgd uit, we zijn goed geholpen en de bestelling is correct afgehandeld.
Ik vond het prettig dat ik voorhand gebeld werd wanneer de levering geleverd zou worden. Geen vertragingen en goeie service.
Makkelijke en overzichtelijke site.
Nette opvolging van de bestelling.
Goede levering.
Bestelling werd weken na de beloofde afleverdatum gebracht. Mannen die de montage zouden verrichten hadden geen idee hoe e.e.a. in elkaar gezet moesten worden en hadden het verkeerde gereedschap meegekregen. Ze zijn uiteindelijk vertrokken met een half afgebouwde kast. Dit was niet hun schuld (ze deden hun uiterste best) maar de fout van een logistiek wanordelijk rpoces binnen uw bedrijf. Ik heb besloten om de kast nu zelf af te bouwen. Ik heb hiervoor niet alle materialen maar die koop ik zelf wel bij. De medewerkers van uw bedrijf zijn wel bijzonder aardig en coorperatief.
Ontspannen en prettige verkoopadviseur!
Heerlijk slapen in een mooie moderne springbox.
Bij oriƫntatie en bestellen goed geholpen.
Latere levering was niet goed gecommuniceerd.
Levering en montage prima
Ik ben prima tevreden met het ledikant van Slaapconcurrent.nl. Ik slaap heerlijk in het bed :-).

Verder ben ik zeer tevreden over het bedrijf dat het vervoer heeft geregeld. Tijdens de periode van bestellen en leveren ben ik verhuisd naar een ander woonadres.
1 telefoontje was genoeg om het ledikant te laten leveren op het nieuw adres. Verder hebben de bezorgers het ledikant netjes naar de 1ste etage gebracht en de betaling was keurig. Ben zeer tevreden hierover en de goede service.
Zeer tevreden over de geleverde kast. Prijs-kwaliteit is goed!
De kasten werden enkele weken te laat geleverd. Het montagepersoneel had het verkeerde gereedschap bij zich. De deuren waren beschadigd en worden alsnog opnieuw besteld. Dit gaat opnieuw ten minste 4 weken wachttijd opleveren.