voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: slaapkamerconcurrent.nl

Gemiddelde van 91 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 634

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij slaapkamerconcurrent.nl

10 / 10

er was goed overleg over de bezorging
    het was zeer makelijk in elkaar te bouwen
    dus een tevereden klant

op 16.01.2017 om 20:34 uur

10 / 10

Vieel bedankt .huje personel ! sneel bestelung .huje preis.

op 11.01.2017 om 15:20 uur

10 / 10

Na dat wij de nieuwe slaapkamer hadden ontvangen bleek er een foutje in het voetbord te zitten dit is na dat wij contact hadden opgenomen met de zaak is dit meteen helemaal naar tevredenheid opgelost prima service dank je wel

op 10.01.2017 om 17:08 uur

8 / 10

Een duidelijke website en een scherpe prijs. Duurde een aantal weken voor de bestelling er was, maar dat werd goed gecommuniceerd via de orderstatus. Ik had te weinig plankjes besteld voor mijn kast en deze werden tegen een gereduceerd bezorgtarief geleverd, dat vond ik zeer vriendelijk.

op 10.01.2017 om 12:52 uur

2 / 10

Nee, ik ben niet tevreden, omdat mijn bestelling, een witte dressoir van Arte M, nog niet gekregen.

op 10.01.2017 om 10:18 uur

8 / 10

Verbeterpunt is de klant op de hoogte brengen als tijdspad bezorging (fors) uitloopt. Telefoontje/mail is zo gedaan dan de klant maar te laten wachten terwijl er al weet is van uitloop.
    Verder prima verhouding prijs kwaliteit en goede montage.

op 09.01.2017 om 20:05 uur

2 / 10

Dit was mijn eerste aankoop bij Slaapkamerconcurrent. Ik wacht nu al bijna 3 maanden op mijn bestelling, terwijl de levertijd max. 4-5 weken zou zijn. De levertijd is al verschillende keren opgeschoven en uiteindelijk is 1x een verkeerde bestelling geleverd. Communicatie verloopt zeer slecht. Ik word niet automatisch geinformeerd en moet telkens zelf contact opnemen om de status van de bestelling op te vragen. Ik denk eraan om mijn bestelling te annuleren, want heb er totaal geen vertrouwen meer in.

op 03.01.2017 om 18:07 uur

4 / 10

Fijn bed , helaas niet alles geleverd, nachtkastjes bijbesteld maar nooit gekregen

op 03.01.2017 om 17:40 uur

8 / 10

Over het algemeen ben ik wel tevreden...Bestelronde,terugkoppeling en afspraken...enz.

op 03.01.2017 om 14:43 uur

Goede service

op 03.01.2017 om 10:40 uur

slaapkamerconcurrent.nl

• Internet speciaalzaak de Slaapkamerconcurrent levert dezelfde kwaliteitsproducten als de bekende beddenwinkels van Nederland, maar dan vele malen goedkoper! Vergelijk de producten en bepaal zelf wat uw voordeel is !

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 608 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: