Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

slaapkamerconcurrent.nl
slaapkamerconcurrent.nl
Internet speciaalzaak de Slaapkamerconcurrent levert dezelfde kwaliteitsproducten als de bekende beddenwinkels van Nederland, maar dan vele malen goedkoper! Vergelijk de producten en bepaal zelf wat uw voordeel is !

In mei 2 matrassen gekocht voor in de caravan.
Tijdens de vakantie hadden de labels (oranje met zwart) afgegeven op de tijk. Het zag er vies uit.
Ik had ze eraf moeten halen maar dat wist ik niet en ik had ook niet gezien dat dat kon.
Na de vakantie contact opgenomen met slaapkamerconcurrent Eindhoven. Er werden zonder al te veel gedoe 2 nieuwe matrassen besteld en keurig thuis geleverd. Dat is dus service. Chapeau!
Top bed! Kom binnenkort voor een nieuw matras!
Opgegeven levertijd van 6 weken klopte. Netjes afgeleverd, behulpzame bezorger die nog wat tips gaf voor het in elkaar zettennvan de kast. De kast is prima.
Het geleverde bed is erg fijn.
De informatie over de levering teleurstellend.
Ik ontvang dit feedback
Echter ik heb nog steeds niets ontvangen.
Ruim 2 maanden terug besteld, nog niet bekend wanneer geleverd wordt.
Diverse malen contact opgenomen en steeds krijg ik een latere datum, wanneer mogelijk geleverd wordt.
Super service , bedankt Joost. Heel blij met mijn bed. Ik slaap heerlijk
Prima service en goede montage zeer prettige behandeling.
Alles prima behandeld, Goed adres om te kopen
Good product, good service...
Prima kast en goed gemonteerd door ervaren mensen!

Alleen de levering liet 3 weken op zich wachten terwijl 5 werkdagen waren toegezegd!

Dus 3 weken zonder kast, de oude was al weggedaan.