voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: slaapkamerconcurrent.nl

7.6 / 10

Gemiddelde van 90 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 669

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij slaapkamerconcurrent.nl

6 / 10

ik ben super content met de snelle levering in belgie

op 22.05.2017 om 21:25 uur

8 / 10

Was prima maar daar het erg lang duurde zou ik u adviseren om tussentijds een berichtje naar de klant te sturen met bv een berichtje dat u het niet vergeten bent en/of dat de verwachte levertijd omstreeks week xx is.

op 12.05.2017 om 18:51 uur

10 / 10

Communicatie, levering en de kwaliteit van het ledikant waren helemaal naar wens.

op 04.05.2017 om 13:50 uur

4 / 10

Levering van "zweefdeurkast Quadro" duurde langer dat aangegeven (10 weken ipv 6)

De kast zag er bij aanvang op zich degelijk uit, maar de prijs / kwaliteitverhouding vind ik matig. Kast kan alleen met beugels aan de muur worden vastgezet, dit was niet heel duidelijk aangegeven en er was ook geen alternatief meegeleverd. Dit resulteerde al snel in een scheve kast, waar de achterkant ook "uitviel".

Na contact kreeg ik wat schroefjes in plastic om de achterkant de verstevigen. Dit ging natuurlijk nooit werken. Zelf de kast gerepareerd m.b.v "L-beugels". Onderkant van kast voelt tijdens constructie niet erg stevig aan.

op 27.04.2017 om 10:53 uur

8 / 10

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling, alles was goed geregeld , vond wel dat het matras snel versleten was na 2,5 jaar, maar denk niet dat deze het langer vol houd, vindde kwaliteit van het matras niet goed.

op 18.04.2017 om 22:38 uur

8 / 10

Eerste bestelling geplaatst en inmiddels geleverd. Prima bedrijf en service. Levertijd was wel aan de lange kant, ca.8 weken. Het volgende was wel een minpunt. Wij hebben eens standaard rauch schuifdeurkast besteldt, maar het gatenpatronen in de zij- en tussenwand komen niet met elkaar overeen!!! Echt waardeloos. Het is dat ik zelf handig ben en het heb kunnen oplossen, maar anders had ik hem jullie weer laten ophalen. Zou niet moeten mogen voor zo'n standaard product. Dat mogen jullie ook wel terug koppelen naar Rauch vind ik.

mvg

***

op 18.04.2017 om 22:00 uur

8 / 10

Goed en duidelijk, ook wat betreft levering

op 18.04.2017 om 15:18 uur

Alles prima in orde

op 18.04.2017 om 14:07 uur

10 / 10

Alles goed geleverd en geïnstalleerd, had rugpijn bij geleverd matras echter na het omruilen na een zachter matras is dit opgelost.Goede service,

op 18.04.2017 om 09:37 uur

10 / 10

Alles naar zeer grote tevredenheid geleverd en gemonteerd.

op 15.04.2017 om 14:13 uur

slaapkamerconcurrent.nl

• Internet speciaalzaak de Slaapkamerconcurrent levert dezelfde kwaliteitsproducten als de bekende beddenwinkels van Nederland, maar dan vele malen goedkoper! Vergelijk de producten en bepaal zelf wat uw voordeel is !

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 630 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: