Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
slaapkamerconcurrent.nl
slaapkamerconcurrent.nl
Internet speciaalzaak de Slaapkamerconcurrent levert dezelfde kwaliteitsproducten als de bekende beddenwinkels van Nederland, maar dan vele malen goedkoper! Vergelijk de producten en bepaal zelf wat uw voordeel is !

Ik ontvang dit feedback
Echter ik heb nog steeds niets ontvangen.
Ruim 2 maanden terug besteld, nog niet bekend wanneer geleverd wordt.
Diverse malen contact opgenomen en steeds krijg ik een latere datum, wanneer mogelijk geleverd wordt.
Super service , bedankt Joost. Heel blij met mijn bed. Ik slaap heerlijk
Prima service en goede montage zeer prettige behandeling.
Alles prima behandeld, Goed adres om te kopen
Good product, good service...
Prima kast en goed gemonteerd door ervaren mensen!

Alleen de levering liet 3 weken op zich wachten terwijl 5 werkdagen waren toegezegd!

Dus 3 weken zonder kast, de oude was al weggedaan.
Zeer goede gezellige winkel waar klantvriendelijkheid nog vanzelfsprekend is
Snelle reacties op mails en op onze offerte vraag.
Hierdoor zijn we naar de winkel gekomen en hebben een zeer mooie en kwalitatieve elektrische boxspring gekocht met alles wat er bij hoort.
Al met al een prima ervaring , een aanrader.

Het bed is naar alle tevredenheid in gebruik. De levering was prima zodra die eindelijk kwam, maar hierover werd voorafgaand in mijn mening te weinig gecommunuceerd betreffende de levertijd. Mails bleven soms onbeantwoord.
They have missed the frame inside the bed.
NOU IK BEN ZEER TEVEDEN OVER ALLES . GOEDE VOORLICHTING. EN EEN ZEER GOEDE SEVIZE WAT LEVERING BETREFD ALLES NETJES AF GEHANDELT VOLGEN AFZPRAAK SLAAPT LEKKER BEDANKT DICK NEED