voor onlineshops»

9.2 / 10

Gemiddelde van 10 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 659

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Simply Dutch

10 / 10

Goede service; door ziekte en vakantie was er enige vertraging in de order afhandeling maar daarover kreeg ik een persoonlijke email met verontschuldigingen, Heel netjes. Het paktje wt ik ontving was goed ingepakt met leuke verrassingen en een persoonlijke noot.

op 22.07.2016 om 09:52 uur

2 / 10

tot nu toe verschrikkelijk bestelling geplaatst zondag 12 juni en nog geen pakje en geen enkele reactie van de firma
    Beste klant,

Inmiddels hebben wij contact met u gehad en ligt de fout helaas niet bij ons, maar is het pakket bij post NL zoek geraakt Wij hebben u een alternatief aangeboden om een soortelijk product alsnog te nemen of het terugstorten van uw aankoopbedrag. Wij hopen dat dit naar aller tevredenheid zo is opgelost en vinden het heel vervelend dat het pakket ondanks track en trace code zoek is geraakt.

op 21.06.2016 om 10:59 uur

10 / 10

Alles is perfect gegaan! Leuk het persoonlijke kaartje en kadopapier, zo werd het een geschenk aan mijzelf.
    Commentaar van simplydutch.com:
    Bedankt! super leuk om te horen! En een cadeau voor jezelf is altijd leuk om te ontvangen :-) hopelijk geven wij zo er een extra beleving aan. Iedere bestelling is een feestje!

op 19.06.2016 om 10:55 uur

10 / 10

Snelle levering, makkelijke betaling! Top!
    Commentaar van simplydutch.com:
    Fijn om te horen en graag tot ziens!

op 13.06.2016 om 14:53 uur

prima
    Bedankt!

op 12.06.2016 om 22:48 uur

10 / 10

Wij hebben vanuit Webba via SimplyDutch diverse relatiegeschenken verstuurd voor relaties die bijvoorbeeld een zoon of dochter hebben gekregen. De service en manier van inpakken en verzending is altijd top en direct geregeld. Erg aan te bevelen voor b2b of b2c leveringen van leuke kado'tjes naar (zaken)relaties!

op 08.06.2016 om 11:58 uur

10 / 10

Heel leuk ingepakt en de zending was goed op tijd. Ik ga hier zeker nog wat weer bestellen! Goede service. Ga zo door.
    Commentaar van simplydutch.com:
    Bedankt voor jullie goede beoordeling, zijn wij heel blij mee!

op 07.06.2016 om 20:24 uur

10 / 10

Supersnelle levering zelfs al ingepakt geleverd
    Zeer tevreden
    Commentaar van simplydutch.com:
    Dank je wel! Leuk om te horen, hopelijk tot ziens!

op 05.06.2016 om 13:21 uur

10 / 10

De website vind ik niet erg handig maar uiteidelijk toch gelukt en de bestelling was er supersnel..das helemaal prima...👍
    Commentaar van simplydutch.com:
    Wij weten dat de site niet heel handig is... 1 juli komt onze vernieuwde site online, welke helemaal van deze tijd is en makkelijk te bedienen! Hopelijk gaat het bestellen nog sneller en word onze site nog leuker ! Bedankt voor de leuke reactie !

op 01.06.2016 om 17:17 uur

10 / 10

Super goede services, mooi ingepakt en erg mooi horloge, erg blij mee, bedankt en ga zeker heir weer bestellen :-)
    Commentaar van simplydutch.com:
    Heel blij dat je blij bent met de artikelen :-) en de inpak service! Dat doen wij gewoon, omdat iedere bestelling een feestje is ongeacht of het voor jezelf of een ander is ! Hopelijk tot snel!

op 02.05.2016 om 19:02 uur

Simply Dutch

• De allermooiste Nederlandse merken zijn verzameld op Simply Dutch! Op het gebied van kinderkleding, accessoires, babyproducten, speelgoed, tassen, kantoor en schoolartikelen, kinderkamers, boeken en cadeaus. Meer dan 50 Nederlandse merken en 6000 producten direct op voorraad. Kijk op: www.simplydutch.com

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 645 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: