Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

simplesurance
simplesurance
simplesurance biedt de verzekeringsproducten aan in samenwerking met gerenommeerde verzekeringsmaatschappijen. Toch is simplesurance volledig onafhankelijk van die maatschappijen - en is daarom in staat haar klanten de beste tarieven te bieden.

Vriendelijk en snel geholpen!
Al veel telefoons verzekerd bij jullie
Hallo, ik wil mijn verzekering voor nog eens 1 jaar verlengen.
Hoe doe ik het?
mijn verzekering loopt volgende maand af
*****
Snel geregeld, maar er zijn wat dingen onduidelijk aangegeven.
Zoals steeds een probleemloze ervaring.
Makkelijk en simpel aanvragen. En aantrekkelijk qau prijs. Veel voordeliger dan andere verzekeringen.
Zeer goede ervaringen... had mijn telefoon binnen een week weer gerepareerd en wel retour in huis!
Slechte ervaring mee! Niet betrouwbaar. Ik beveel het niemand aan om een verzekering bij Simplesurance af te sluiten. Het duurt weken voordat je je opgestuurde apparaat weer terug hebt. Ze werken met niet-originele onderdelen (bv Apple) waardoor je problemen krijgt met je opgestuurde apparaat. Ze reageren pas weken later op mailtjes. Als je belt zeggen ze dat ze er op de mail terugkomen. Ik zit met een iPhone met een niet-werkend touchscreen. Mijn ingediende klacht wordt niet serieus genomen. Per mail word ik aan het lijntje gehouden met allemaal zogenoemde oorzaken, een reservekopie, een bepaalde app etc. Elke keer moet ik weer een nieuw filmpje opsturen waarin ik laat zien dat mijn scherm niet werkt. Dit doe ik ook netjes. Weken later krijg ik een mail met weer een ander idee wat het zou kunnen zijn. Uiteindelijk mocht ik mijn mobiel weer opsturen. Toen kreeg ik het weer teruggestuurd (wat dus weken duurt) met de melding dat ze niks konden vinden. Niks? ik zit met een mobiel waarvan het scherm niet werkt. Het probleem doet zich voor sinds dat Simplesurance het heeft gerepareerd, dus ik weet dat het aan de reparatie of gebruikte onderdelen ligt. Goedkoop is duurkoop, doe het niet!
Zeer slechte communicatie, komen afspraken niet na, vriendelijk bij het afsluiten van de verzekering, onvriendelijk als er uitgekeerd moet worden. Ik raad Simplesurance af!
verzekering iPhone afgesloten, medewerker stond mij te woord, keurig netjes zoals het hoort, voorlopig kan ik hieraan niets toevoegen