Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

stropdas.org
stropdas.org

Snelle levering en zeer goede kwaliteit. Gebruik al jaren de clip stropdassen van deze winkel. En ik ga er zeker weer bestellen. Je hoeft ze in in ieder gevallen nooit meer te knopen je stropdas. Mijn collega’s bestellen er ook clip stropdassen. Vanwege het werk wat wij doen moeten we dit soort stropdassen verplicht gebruiken omdat ze veiliger zijn dan gewone knoopdassen en ze zijn net zo netjes met een goede dikke knoop. Super netjes lopen we erbij! En er zoveel keus!
The products are great, the price is good and the customer service is excellent !!!
U biedt goede gelegenheid om mooie klassieke dassen te kopen.
Dat is mij in Herenmodezaken - en niet de eerste de besten- niet meer gelukt.
Er is geen vraag meer naar zeggen ze dan tegen mij.
Daarom ben ik blij dat u voor al die die mensen die er wel naar vragen mooie dassen te beiden hebt.
Over de verzorging van de levering ben ik heel tevreden.
U vroeg naar zaken die verbeterd kunnen worden: ik kan niets bedenken.
Van harte wens ik u toe, dat u, in deze tijd dat de das in onbruik raakt, kunt blijven bestaan, tot de tijd dat de vraag/ de mode weer een nieuwe bloeitijd voor de das inluidt!
Prima service
Goede en snelle service. Stropdas van goede kwaliteit. Staat erg mooi en voldoet helemaal aan de verwachting.
uitstekende service en communicatie, ivm het niet voorradig hebben van 1 das. werd zeer aduqaat
en correct opgelost.
Perfecte afhandeling , mooi product.
Keurige stropdas , eindelijk lang genoeg , echt een aanrader
Goede service mooi produkten en snelle levering
snel en correct geleverd, producten van goede kwaliteit