Sanispecials.nl
Sanispecials.nl
Sanispecials.nl: Écht alles voor je badkamer, toilet en keuken! 20 jaar ervaring in sanitair, centrale verwarming & keukenaccesoires. Hans, Frank en Mandy zitten 24/5 voor je klaar! Graag tot ziens bij Sanispecials.nl!

Levering ok
Qualiteit ok
Prijs ok
Geen probleem na levering
Makkelijk Besteld en op tijd geleverd
Ik had bewust gekozen voor deze leverancier omdat het product op voorraad was. De andere dag geleverd. Ik had het product nodig vandaar dat ik wat meer wilde betalen. Na 2 dagen gebeld waar mijn product bleef. Er werd mij verteld dat ze het gaan uitzoeken en ik later die dag zou worden teruggebeld. Dit is niet gebeurd. Ik heb zelf de andere dag moeten terugbellen waar een andere persoon mij aangaf dat ze iets hadden binnen gekregen en het die dag op de post zou gaan. Geen excuus etc het was nou eenmaal zo. Dus het product wat op voorraad was kwam pas een paar later binnen????? Dus erg slechte klantenservice. Product zal wel goed zijn maar voor de klantenservice en beloofde levertiid 1 ster.
Levering goed en snel.
Jammer genoeg heb ik het onderdeel nooit ontvangen. Kunt u controleren waar mijn bestelling is gebleven?
Alvast bedankt
Prima
Prima aanbod en prijs en snelle levering.
Snelle levering, goed product.
Tip: de extra kartonnen omdoos is niet nodig.
De vragen die ik had gesteld via watsapp ging snel en goed, maar nog belangrijker de levering was super snel en dat was precies wat we wilde, dus heel fijn en paste ook prima, nog bedankt.
Een van de weinige winkels die het door mij gezochte artikel verkoopt.
Snel geleverd, maar wel flinke verzendkosten, maar die had ik er zeker voor over