Sanispecials.nl
Sanispecials.nl
Sanispecials.nl: Écht alles voor je badkamer, toilet en keuken! 20 jaar ervaring in sanitair, centrale verwarming & keukenaccesoires. Hans, Frank, Michelle en Mandy zitten 24/5 voor je klaar! Graag tot ziens bij Sanispecials.nl!

Snelle levering en zeer gunstig geprijsd.
m.b.v e-mail wordt je goed geïnformeerd over het verloop van je bestelling.
eenvoudige registratie en bestelling
Staan altijd klaar
Sanispecials.nl Hoi Mathijs,

Dank je wel voor deze review!

Groetjes,

Frank van Engelen. Uw sanispecials.nl team
nihil
Zeer vlotte bestelling en levering
Prima verlopen. Boiler besteld via internet. Kreegmeteen reactie over aflevering. Volgende dag. Prima pakket met gebruiksaanwijzing etc.
Snelle service en duidelijke webshop.
Overzichtelrijke site ,makkelijk te bestellen en snel in huis. Redenen genoeg om nogmaals terug te keren.
Sanispecials.nl Hallo Tony,

We zien je graag weer terug bij Sanispecials.nl!

Met vriendelijke groet,

Frank van Engelen.
Uw sanispecials.nl team
Prima service en de prijsverhouding t.o.v. andere aanbieders is top. Bestelling kwam alleen een dag later dan afgesproken. Maar na een telefoontje werd het probleem op gelost. Keurig te woord gestaan door de telefoniste en deze belde keurig terug dat de bestelling onderweg was.
Als ik weer wat nodig heb op sanitair gebied dan ga ik dat zeker bij jullie bestellen. Ik heb ook een aanbeveling gedaan bij familie en vrienden.😀👍
Sanispecials.nl Goedemorgen Rob,

Een mooier compliment als deze kun je niet krijgen!

Dank je wel!

Met vriendelijke groeten,

Frank van Engelen.
Uw sanispecials.nl team
Goede en snelle levering.