Sanispecials.nl
Sanispecials.nl
Sanispecials.nl: Écht alles voor je badkamer, toilet en keuken! 20 jaar ervaring in sanitair, centrale verwarming & keukenaccesoires. Hans, Frank en Mandy zitten 24/5 voor je klaar! Graag tot ziens bij Sanispecials.nl!

Snelle service, iets eerder bericht wanneer (tijd) artikelen bezorgd worden.
Snelle levering met keurig halfuur van tevoren een tel.
Goed
Besteld, volgende dag binnen.
Overzichtelijke site, artikelen tegen scherpe prijzen.
***
Levering was oke. installatiebeschrijving was niet compleet en onoverzichtelijk.
Prima aflevering!
Prima klantenservice en een fijn contact. Komen hun afspraken na. Je wordt prima op de hoogte gehouden over de bestelling en levering.
Prijs is goed, gekozen vanwege de snelle levering. Echter ondanks de beloofde levering de volgende werkdag is deze niet op de volgende werkdag geleverd. Donderdag besteld en dus pas maandag ontvangen (de gekozen vervoerden bezorgt niet op zaterdag). Ik heb contact opgenomen met de aftersales om te vragen wat er mis was gegaan. Ik heb echter geen reactie mogen ontvangen. Ik denk niet dat ik nog een keer iets zou bestellen. Niet vanwege een mislukte levering (ik vermoed dat de fout bij de vervoerder ligt) maar vanwege het uitblijven van een reactie van de aftersales.