Sanispecials.nl
Sanispecials.nl
Sanispecials.nl: Écht alles voor je badkamer, toilet en keuken! 20 jaar ervaring in sanitair, centrale verwarming & keukenaccesoires. Hans, Frank en Mandy zitten 24/5 voor je klaar! Graag tot ziens bij Sanispecials.nl!

Het bestelde apparaat is in goede orde ontvangen, daar is niets mis mee.
Waar ik wel moeite mee heb, is dat er nog een extra doos wordt geleverd, waar 6 plastic luchtzakken inpakmateriaal is zit.
Tot mijn grote verbazing zit daar een timmermanspotlood in??? Ik kon mn ogen niet geloven. Wie dit bedacht heeft!!
Ben bang om nog eens iets te bestellen. Wil niet weer ongevraagd zoiets belachelijks aangeleverd krijgen.

Daar komt bij dat ik niet om n potlood gevraagd heb. Potloden heb ik genoeg. en al het overbodige materiaal die ik vervolgens weer moet scheiden in het afval.
Nee, dank u wel.
Sanispecials.nl Beste Carmen,

Dank voor uw review!

Ook wij zijn verbaasd dit te lezen daar wij geen potlood hebben besteld voor u, dus ik vrees toch dat er een misverstand in het spel is.

Dit heeft onze voorkeur ook niet op deze manier en zullen onze leverancier hierop aanspreken.

Frank van Engelen. Uw sanispecials.nl team
Via Chat vraag gesteld en direct antwoord, super.
Betere communicatie betreft aflevering
Tevreden
zeer snelle levering, zeer tevreden
Perfect contact en advies via whatsapp, snelle levering dankzij goede groothandels en rechtstreekse verzending. Daardoor ondanks dat er geen eigen voorraad was toch het onderdeel de volgende dag in huis.
Zeer tevreden.
-Lage prijzen.
-Snelle levering.
-Een aanrader!
Mooie website. Lijkt hardwerkend familiebedrijf.

Verbeterpunten:
- Retourtermijn is krap (wettelijk minimum)
- Vermeld dat er bij creditcard geen transactiekosten zijn
- Niet duidelijk wie de transporteur is
Sanispecials.nl Beste Lodewijk,

Dank voor uw recensie.

Als klant heeft u 2 weken om te bepalen of u het product wil sturen en dan nog eens 14 dagen om het daadwerkelijk terug te sturen. Dit lijkt mij een realistische periode.

Wij zullen het gedeelte over transactiekosten nader bekijken om te zien of hier verbetering van toepassing is.

Wij werken met tal van leveranciers samen en dus kunnen wij helaas niet vantevoren al aangeven welke leverancier er zal gaan leveren.

Dank u wel voor deze input!

Frank van Engelen. Uw sanispecials.nl team
prima service commnicatie kan wat beter.
dan bedoel hoe het met de bestelde artikelen is.
Sanispecials.nl Hallo Nico,

Dank u wel voor uw recensie!

U heeft bij bestellen een afleverdatum gekozen en krijgt van ons bevestiging zodra de bestelling is verzonden. Wellicht is deze over het hoofd gezien?

Frank van Engelen. Uw sanispecials.nl team
The website is working troublesome. Chrome stucks after filling out the address data.
When you lost your password and try to retrieve it, you get the message that it's only possible after login in.
Your web desiners have work to do :)
Sanispecials.nl Beste Geert,

Dank voor uw review!

Nog niet eerder ontvingen wij deze melding. Wellicht is er werk aan de winkel, we gaan het in ieder geval even onderzoeken!

Frank van Engelen.

UPDATE

Wij hebben geprobeerd de situatie na te bootsen maar bij ons lijkt alles feilloos te werken.
We nemen nog even contact met u op.