Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Runderkamp | Passie sinds 1884
Runderkamp | Passie sinds 1884
De Familie Runderkamp uit Volendam staat voor passie sinds 1884. Onze passie komt elke dag tot uiting via catering, bbq webshop, twee slagerijen, een restaurant en een kookstudio. Kijk op www.runderkamp.nl voor alle info over het verhaal van Runderkamp.

Wij hebben de samenwerking met Runderkamp als zeer prettig ervaren. Van te voren meerdere malen samen gezeten om onze wensen te bespreken. Daar werd goed naar geluisterd en zelfs de zoveelste aanpassing was geen probleem. Het resultaat was nagenoeg perfect. Wij hebben een heel ontspannen dag beleefd waarbij we alles uit handen konden geven. Daarbij was iedereen ook nog eens enorm te spreken over zowel het eten als de diensten van Runderkamp!
Goeie ervaring , fijn contact , prima service, lekker eten , voor herhaling vatbaar !
Fijne bediening, altijd een feestje om hier naar binnen te stappen.
Het uitgebreide assortiment maakt het nog moeilijker om te kiezen.
Geweldig goed verzorgd, iedereen heeft genoten.
Beste ***

Wij hebben ontzetten van jullie genoten tijdens ons event. iedereen vond het eten geweldig. Jullie hebben extreem hard gewerkt, zijn zeer betrokken en gezellig tijdens deze dagen en dat waarderen wij zeer.
Ontzettend goed geregeld allemaal, het eten was heerlijk en alles zag er heel verzorgd uit. Ik heb me nergens druk over hoeven maken! Geweldig
Alles prima geregeld. Vriendelijk/goed geholpen in de winkel. Het afleveren prima kreeg belletje van te voren, ook het ophalen was prima geregeld
Het was wederopm compleet en goed verzorgd en bovenal lekker!
ER werden hier tijdens de afsluiting van het schooljaar veel complimentjes overgegeven en als alles schoon op was zegt dat genoeg denk ik.

Tevens is de administeratieve service ook hartelijk en prima.

Vriendelijke groet,

***
zeer goede service, prettig contact en geweldige producten
Prima service en makkelijk te bestellen. Gaat vlekkeloos en geen problemen