Runderkamp | Passie sinds 1884
Runderkamp | Passie sinds 1884
De Familie Runderkamp uit Volendam staat voor passie sinds 1884. Onze passie komt elke dag tot uiting via catering, bbq webshop, twee slagerijen, een restaurant en een kookstudio. Kijk op www.runderkamp.nl voor alle info over het verhaal van Runderkamp.

Zeer goed geregeld, geen omkijken naar. Alles wordt uit handen genomen en de kwaliteit is ook super.
Heel erg tevreden over de service en de kwaliteit!! De schotels zijn mooi opgemaakt en alles wordt op tijd geleverd. Beveel jullie bij iedereen aan!!!
Top team!! Denken met je mee en de bbq was van vlees/vis/salade's en alles er om heen fantastisch!!
De klant staat centraal, goede kwaliteit, fijn en professioneel personeel.
Heerlijk eten/ goed verzorgd/ alles heel goed geregeld
Het kerstbuffet was heerlijk, het buffet was voor 70 personen besteld maar het was niet genoeg, ik heb eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt dat een buffet echt helemaal op was, als alternatief dessert werd chocolademousse aangeboden, dit werd gepresenteerd in een vierkant bakje wat eigenlijk veel te klein was en daarom moesten we zelf nog last minute gebakjes/slagroomsoesjes etc halen.
De prijs voor het grand dessert vond ik niet in verhouding met de kosten van het kerstbuffet.

Met vriendelijke groet
weer super geregeld en goed verzorgd. En heel erg lekker! De complimenten!
Zeer tevreden over de smaak, verzorging en bezorging. Voor een volgende keer zullen wij meer vega hapjes bestellen.

Wenselijk: mini kaartjes toevoegen bij het eten, zodat duidelijk is wat men eet.
Sinds 2 jaar bestellen wij hapjes voor onze jaarafsluiting dan wel kerstviering. tot grote tevredenheid van iedereen.
Zowel contact per mail als mede de levering van de bestelling verloopt uiterst prettig.
Eten was weer heerlijk! De bestelling is goed afgehandeld en de aflevering was ook weer top