Runderkamp | Passie sinds 1884
Runderkamp | Passie sinds 1884
De Familie Runderkamp uit Volendam staat voor passie sinds 1884. Onze passie komt elke dag tot uiting via catering, bbq webshop, twee slagerijen, een restaurant en een kookstudio. Kijk op www.runderkamp.nl voor alle info over het verhaal van Runderkamp.

Hartelijk bedankt voor organiseren van een perfecte BBQ. Echt uitzonderlijke service: jullie waren flexibel wat betreft het pakket. Alles keurig geleverd. Vlees en bijgerechten heerlijk en overal over nagedacht. Het was ook allemaal netjes schoon. Hier kun je het zelf niet voor doen en heb jullie aan veel mensen aangeraden. Mijn complimenten!

Geweldige service van Runderkamp Catering! Alles werd op tijd gebracht en de dag erna weer netjes afgehaald. Het grootste voordeel vond ik dat zelfs de afwas uit handen werd genomen! Daar buitenom waren de producten gigantisch lekker en meer dan genoeg voor iedereen. Volgende keer maken we zeker weer gebruik van jullie diensten!
Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Het contact is altijd uitermate vriendelijk. De spullen worden netjes verpakt aangeleverd. De kwaliteit is geweldig en smakelijk.
Wij bestellen al enkele jaren voor onze personeel BBQ of voor het kerstfeest bij Runderkamp.
Een echte aanrader.
De Italiaanse catering en een bbq pakket gehad. Was beiden van zeer goede kwaliteit. Daarnaast zijn de medewerkers van Runderkamp zeer behulpzaam en klantvriendelijk. De catering werd op tijd bezorgd en alles werd door Runderkamp klaargezet. Ik had er geen omkijken naar.
afspraken zeer goed nagekomen. Het buffet was heerlijk en de bediening, professioneel en charmant.
Reeds telefonisch besproken.
goed contact via mail. duidelijke afspraken, deze worden ook correct nagekomen. levering top in orde en kwaliteit ook zeer goed
Prijs / kwaliteit verhouding top en hele goede en vlotte bezorging!!!
De zwarte plastic bakken met het vlees en de sauzen bleven niet goed in de geleiders van de koelbox zitten. Bij het terug schuiven van de bakken vielen sommigen naar beneden terwijl het deksel in de geleiders bleef hangen. Voor de rest niets dan lof.
Goed verzorgde bbq met twee zeer vriendelijke dames. Hebben alles goed in de gaten gehouden. Het vlees was erg lekker en samen met extra dingen die erbij geleverd, werd het een superbbq!