Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Runderkamp | Passie sinds 1884
Runderkamp | Passie sinds 1884
De Familie Runderkamp uit Volendam staat voor passie sinds 1884. Onze passie komt elke dag tot uiting via catering, bbq webshop, twee slagerijen, een restaurant en een kookstudio. Kijk op www.runderkamp.nl voor alle info over het verhaal van Runderkamp.

De Complete BBQ was super. Kwaliteit, hoeveelheid en service was 100%. Jullie hebben er een vaste klant bij. Ik zou jullie aan een ieder adviseren. Super bedankt.
Met vriendelijke groet,
***
super lekker hapjes; op tijd; heel erg tevreden.
Het was allemaal prima in orde! We zijn heel tevreden en zullen het iedereen aanraden.
Zeer prettige ervaring met Runderkamp. Voor het eerst zakelijk gebruik van hun diensten en dat is erg goed bevallen. Perfecte service, prettige omgang met hun medewerkers en niet onbelangrijk een super goed verzorgde catering. Een en al lof en de volgende activiteit staat al weer vast waarbij Runderkamp de catering e.d. gaat verzorgen.
Zowel de service als catering van Runderkamp is goed verzorgd! Ontzettend aardige mensen en elke keer komen ze weer met verrassende nieuwe en vooral ook verse hapjes. Echt een aanrader!
Vriendelijke mensen, lekker doorpakken, alles werd netjes verzorgd.

Hadden alleen weinig voor kinderen, vegetariërs en zwangeren.
Hadden dit waarschijnlijk zelf aan moeten geven maar misschien verstandig dit gelijk bij voorgesprek altijd standaard te vragen, mensen denken hier zelf niet altijd aan.
1. de rivierkreeftjes op een bedje van sla. Ziet er heel leuk uit en de smaak is heerlijk. Het enige lastige is, dat de gasten het moeilijk van de schaal krijgen zonder te morsen. Soms grijpen ze met hun vingers in het naastgelegen hapje omdat ze vrij dicht tegen elkaar aan liggen. Daarna is het lastig om het geheel in één keer op te tillen zonder dat de helft van de rivierkreeftjes eraf valt. Dat is zeker het geval bij wat oudere mensen. Dus op zich een prima combinatie, maar wellicht is het makkelijker voor de gast om het in een bakje te doen met een lepeltje...

2. het viel mij op dat de meeste gasten het donkergekleurde lepeltje niet zagen en/of wilden gebruiken die onder het rosbiefbuideltje lagen. Naar mijn idee heeft dat lepeltje weinig tot geen meerwaarde. Iedereen pakte het pakketje aan de bovenzijde van de schaal. Soms bleef het lepeltje aan de rosbief hangen en werd het op die manier pas opgemerkt.

3. De twee stukken kip op elkaar zijn behoorlijk groot(s). Sommige mensen kregen het niet in één keer in hun mond en gingen het om die reden afhappen met als gevolg dat de helft van het hapje vaak op de grond belandde.

4. Hetzelfde geldt voor de wraps. Heeeeel erg lekker, maar ook heeeel erg groot. Vrijwel onmogelijk om dat in één keer in je mond te stoppen. Wat mij betreft zou daar de helft vanaf mogen. Ook wat beter voor de verhouding met het kleine rolletje dat er naast lag....
Het buffet was voortreffelijk. ook het dessert was uitstekend. Alleen jammer dat er, op 9 februari, een kersttaart bijzat.
Hele goede prijs/kwaliteit verhouding, zijn al jaren erg te spreken over de service!!!
Top verzorgd.