Ravensberger Matrassen
Ravensberger Matrassen
Sinds 2004 zijn wij producent van kwalitatief hoogwaardige matrassen en lattenbodems. Onze doelstelling is een optimale prijs / kwaliteit verhouding aan te bieden.

Blij met de mogelijkheid tot aanschaf van een natuur-latex matras voor een betaalbare prijs. En met een natuurlijke en goede kwaliteit van de matrashoes. Goed en uitgebreid advies gekregen en vragen beantwoord.
Kloppend met hoe de matras ondersteunt. Snelle levering en goede afhandeling/bezorging.

Snelle levering, uitstekende kwaliteit!
Matrassen slapen heerlijk, eindelijk zonder rugpijn kunnen slapen.
Zware en goede kwaliteit voor een mooie prijs
De topdekmatrassen van Ravensberger vinden wij fantastisch, Onze nieuwe Pullman boxspring matrassen vonden wij te stug, nu met deze Ravensberger topmatrassen is het comfort en ondersteuning heel goed.
Vroeger ooit eens goedkope topmatrassen gehad , die waren waardeloos. Ravensberger heeft het hoogste sg wat verkrijgbaar is tegen een billijke pris.
De besteliing ging goed en er wordt geluisterd naar speciale wensen . Ondanks dat waren de matrassen niet reukvrij , maar dat was binnen een week verdwenen.
Prima klantenservice en matrassen van hoge kwaliteit. Persoonlijk vind ik het ook fijn dat ze (grotendeels) in Duitsland worden geproduceerd, niet aan de andere kant van de wereld.
Vriendelijk en deskundig geholpen. Helaas duurde het bezorgen wat langer als beloofd was en zijn de 210 cm lange bedbodems niet meer in het assortiment.
Super service
GOED EN BETROUWBAAR BEDRIJF
Goede informatie op de site. Snelle reactie op mijn vraag. En tevens snelle levering. Echter transportbedrijf had mij even moeten laten weten dat t het matras betrof welke ze af hadden geleverd want de buitendeur is open gelaten.
Matras net in gebruik, moet hem nog ‘inliggen’ dus kan nog niet volmondig mijn tevredenheid uitspreken maar so far so good.
Order was handled professionally and properly. I'm satisfied.