Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Ravensberger Matrassen
Ravensberger Matrassen
Sinds 2004 zijn wij producent van kwalitatief hoogwaardige matrassen en lattenbodems. Onze doelstelling is een optimale prijs / kwaliteit verhouding aan te bieden.

*****
Prima lattenbodems en matrassen.
Dit is al de tweede keer dat ik bij Ravensberger matrassen koop. Grote pluim voor de matrassenfabriek. Super blij met me matras. Goeie website, geweldige service en super vlotte levering, prima prijs!!
Zeker een aanrader. :-)
Prima en eerlijk advies, inmiddels een topmatras rijker voor een heel betaalbaar bedrag (koudschuim HR60, super!)
Duidelijke site. Bij vragen zeer goed en snel bereikbaar. Ook na levering. Product precies als omschreven. Goede prijs.
Zeer tevreden
Twee verstelbare lattenbodems besteld. Levertijd was wat langer dan verwacht waarschijnlijk door de feestdagen. Maar het was het wachten waard. Mooi afgewerkte lattenbodems van goed materiaal. Zeer blij met deze aankoop!
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering
De foto's op de website waren voor mij heel belangrijk. Hier kon ik goed zien welk matras mij waarschijnlijk het beste zou bevallen. Ik heb redelijk brede schouders waarmee ik in het vorige matras nauwelijks wegzakte met als gevolg een verkeerde houding. Het matras dat ik op de website al de meeste kans had gegeven is het ook geworden. Wel eerst een keer proefliggen in de showroom. Ik slaap er nu ruim twee weken op en ben zeer tevreden. De bestelling, afhandeling, informatie en bezorging waren ook in orde.
Bestelling is goed afgehandeld.
Wij zijn heel tevreden. De bestelling werd voortreffelijk afgehandeld alsook de levering van ons bestelde artikelen.
Nu nog eventjes wennen, maar denken dat het super zal slapen zal worden.