Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Ravensberger Matrassen
Ravensberger Matrassen
Sinds 2004 zijn wij producent van kwalitatief hoogwaardige matrassen en lattenbodems. Onze doelstelling is een optimale prijs / kwaliteit verhouding aan te bieden.

Beste matras ooit gehad. Lekker koel in de zomer, prima in de winter. Dik genoeg, niet overdreven en onnodig dik. Super ondersteuning, dus uitgerust wakker worden.
Tijk is wat minimaal maar voldoet.
Prima prijs/kwaliteit verhouding

Goed
Wat afleverproblemen gehad door o.a. corona, maar dat wordt dan ook supergoed verholpen.

Klantenservice is beschikbaar en vraag afhandeling wordt erg goed opgepakt.

Prijs / Kwaliteit verhouding is echt heel goed.

Zeker een aanrader!
prima topmatras,ligt heerlijk!,,
Advies per was goed, rustig de tijd daarna ook in de showroom. Door omstandigheden was de bestelling vertraagd aangekomen, en ter compensatie was er ongevraagd korting aangeboden toen ik navraag deed.

Verbeter punt: wanneer een vraag (zoals over de vertraging in de bestelling) niet binnen een aantal uur behandeld kan worden, wat begrijpelijk is, is het handig om hierover kort contact te krijgen zodat je weet dat de vraag wel goed is aangekomen..
Goede afhandeling van bestelling. Goede informatie
Goede service!
De klantvriendelijkheid van bij Ravensberger, daar kunnen ze op heel veel plaatsen nog iets van leren.
Steeds een antwoordje in je mailbox en samen zoeken naar een oplossing. Echt top!
De Struktura Med60 bevalt uitstekend: hele goede kwaliteit en slaapt heerlijk.
Ook complimenten voor het team van de showroom in Zoeterwoude. Ik heb veel heen en weer gemaild, met name met *** en kreeg altijd snel een reactie. Uitgebreid advies gekregen om de juiste keuze te kunnen maken. Ook toen zaken anders liepen dan normaal, is hier goed en helder over gecommuniceerd en werd het probleem perfekt opgelost. In alle opzichten 5 sterren waard. Aanrader!
De service is top.
Doordat de levertijd wat lang was, is mij een korting aangeboden en deze heb ik geaccepteerd.
Waarschijnlijk was dit het gevolg van de corona ***
Kwaliteit, enz, ben ik goed over te spreken.
Kort- Top bedrijf.