Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Ravensberger Matrassen
Ravensberger Matrassen
Sinds 2004 zijn wij producent van kwalitatief hoogwaardige matrassen en lattenbodems. Onze doelstelling is een optimale prijs / kwaliteit verhouding aan te bieden.

Uitgebreide informatie op de website, waar je op basis van lichaamsgewicht een hardheid kiest voor het matras. Zeker voor lichte mensen zijn standaard matrassen in Nederland altijd te hard. Nu een perfect matras gekregen... slaapt echt super! Het werd al na een week geleverd. Tien jaar garantie zie je niet vaak bij online matrassenwinkels en geeft vertrouwen dat dit matras vele jaren slaapgenot zal geven.
Na 2 weken slapen bevalt hij ons prima
zeer goede en snelle service. Ook met het omruilen geen enkel probleem. Aanrader dus
Uitstekende service en producten,
Omdat Zoeterwoude voor mij te ver was, advies gevraagd via mail. Uitstekend en uitgebreid advies. Gekozen voor een Talalaya Latex matras met lattenbodem. Een paar weken in bezit en bevalt uitstekend. Veel lichamelijke problemen zijn een stuk verbeterd. Ondanks de problemen met levertijden tijdens Corona toch goede oplossing gevonden.
***
Prima matras. Prima service.
Er zijn geen transportkosten in rekening gebracht voor het ruilen van de topper.
Bedbodems ontvangen in goede orde, keurig verpakt zelfs ZONDER PLASTIC als verpakking in de doos wat HOOGSTZELDZAAM is vandaar zelfs zeer goed aangegeven bij deze beoordeling.In een aantal dagen geleverd zoals aangegeven!
Netjes op de hoogte gehouden.
De bedbodems zelf zijn prachtig en stevig! Blij mee..
De Talalay matras is uitstekend. Ik ben heel blij mee, het is verkoelend, het ondersteunt goed het lichaam en het helpt bij rugpijn. Ik vond de informatie op de site van het bedrijf heel goed, transparant en met veel details. Daarom heb ik gekozen om hier mijn matras te kopen. Het was een goede keuze. Het contact met het bedrijf was snel en soepel. Ik ben heel tevreden. Jammer dat jullie hadden geen Talalay topdekmatras, allen maar Dunlop. Ik moest van een andere bedrijf dit kopen.
Ik heb de matras online besteld. De informatie op de website was zo uitgebreid dat dit heel goed te doen was. De communicatie over de bestelling was duidelijk en de matras werd vlot geleverd. En het beste van alles; de matras slaapt heerlijk en is precies zoals omschreven. Kortom, ik ben er super blij mee en kan een Ravensberger matras iedereen aanraden.
Fijne winkel. Na uitproberen in de winkel gelijk besteld. Een week later geleverd. Heel blij mee!