Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Prinsessenjurk
Prinsessenjurk
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

Snelle levering, de volgende dag al in huis.
Website heeft een duidelijke structuur waardoor het zoeken naar items vergemakkelijkt wordt. Producten worden altijd netjes verpakt en tijdig verzonden. Alleen de doos al tovert een lach op het gezicht van mijn dochter omdat ze weet dat er iets moois inzit.
Ik heb al meerdere jurken besteld en ze zijn allemaal prachtig, zeer mooie kwaliteit.
Goede kwaliteit,snelle levering en goede prijs super
Beste website voor verkleedkleren! Ik raad het zeker iedereen aan !!
De prinsessen jurk is super mooi van kwaliteit en viel enorm onder smaak bij onze kleine jarige van 4 jaar.
Snelle levering. Mooie spullen. De kinderen zijn er blij mee, maar ik zou graag meer jongens verkleedspullen in jullie assortiment zien.
zeer goed
Snelle levering!
Erg goede kwaliteit verkleedkleding voor een mooie prijs!
Ik ga zeker vaker bestellen :-)
Keurig aan gekomen en mooie afwerking van de prinsessen jurk