Prinsessenjurk
Prinsessenjurk
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

Ze zien er echt super leuk uit en onze dochter is er helemaal wild van!!
Mooie jurk en cape. Vooral de cape is van fijne zachte stof en ( dus ook) praktisch. De jurk is van tule, beetje kwetsbaar, maar gelukkig geen afvallende glitters en onze kleindochter vindt hem prachtig. De jurk is wel echt voor 5 jaar en heeft geen verstelbare bandjes. op de site staat tot 7 jaar, maar dat gaat echt niet. Onze kleindochter is 5 jaar en niet extra groot en vrij smal. Maar prima service en snelle levering.
Ik vind de kwaliteit meer dan perfect, het is betaalbaar. Daardoor kan je kind super leuk verkleed worden in wat ze maar willen.
De thema┬┤s op de site zijn helemaal te leuk, misschien ook iets doen voor volwassenen?
Ik bestelde de goude schoentjes en handschoenen pracht spul
Zeer tevreden, goed product en snelle correcte levering.
Mooie jurk, dochter is er heel blij mee, snelle levering.
Makkelijk online bestelproces! Snelle levering. Goede kwaliteit product (schminck, unicorn stiften)
Goede prijs/kwaliteitverhouding en product komt overeen met de beschrijving op de website.
Snelle en correcte service, ruim assortiment en kwaliteit!
Snelle en goede sevice