Prinsessenjurk
Prinsessenjurk
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

De jurk is prachtig en mijn kleine meisje was een echte prinses. Heel erg bedankt
Hartstikke leuke webwinkel, mooie spulletjes en vlotte en vriendelijke klantenservice. Ik kreeg een verkeerd item toegestuurd, maar dat werd heel goed opgelost: het verkeerde item mocht ik houden en het goede had ik de volgende dag in de bus. Dus nu is mijn dochter is heel content met haar nieuwe, onverwachte prinsessenstok!
Prachtig!!!
Snelle afhandeling , zeer tevreden over het product
Zeer snelle levering, leuk verp├íkt en goede kwaliteit. Kleindochter is er erg blij mee😀
Leuke site met ontzettend veel leuke meidenspulletjes. Hier zullen vaker iets kopen voir onze 3 prinsessen.
Snelle levering. Pakje prima in orde !
Leuke site, mooi overzichtelijk. Snelle service en leuk verpakt. 1 min puntje, als je ze wil ruilen moet je weer verzendkosten betalen om ze terug te sturen. Hier zijn de schoenen nu te groot maar ik laat het zo. Verder alleen maar lof!
heerlijke jurkjes en accessoires voor kleine en grote meisjes!
Zeer vriendelijk en behulpzaam !