Prinsessenjurk
Prinsessenjurk
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

Schoentjes en tiara zien er prachtig uit.mijn kleindochter is er heel blij mee en voelt zich n echte princes.
Sevice was prima en levering binnen 1 dag.
Ik ben super tevreden over mijn bestelling bij jullie.
Een super snelle levering.
Snelle levering, geweldige service, voldoende keuze. Had een defect artikel ontvangen en de volgende dag keurig netjes een nieuwe ontvangen. Ik ben dus erg tevreden. Een verbeterpunt zou kunnen zijn de verzendkosten verlagen of gratis verzenden vanaf een lager bedrag.
Nette, snelle verzending.
Ook na het vragen om een andere maat : snel geregeld.
Mooie ketting besteld.
Helaas een dag te laat bezorgd waardoor te laat om cadeau te doen. Ik begrijp dat je als verzendende partij afhankelijk bent van de bezorgdiensten maar als je iets beloofd dan moet je zeker weten dat je dat ook na kunt komen (anders had ik mogelijk voor een andere bezorgmethode kunnen/willen kiezen of een ander cadeau gezocht.
Geleverde product is prima. Gaat nu in de kast voor een ander prinsesje. Ik stuur deze niet terug (vriendelijk aangeboden) want daar zijn de bezorgkosten mij te hoog voor.
Prima en correcte afhandeling van de bestelling
Eerste ervaring met het bedrijf, jammer genoeg een aantal kroontjes te weinig op voorraad maar daar is heel snel, duidelijk en correct over gecommuniceerd. Heel tevreden!
Bestelling is voorlopig nog niet aangekomen maar dat zal waarschijnlijk ook geen probleem zijn
Alles goed en snel geleverd. Jammer dat je retour zelf moet betalen.. Alles wel netjes afgehandeld. Ook met betalen.
Ik ben heel tevreden. Bestellen ging gemakkelijk. De levertje was kort en de artikelen netjes verpakt en prima in orde.
Resultaat blije gezichtjes met hun nieuwe outfit.
Goede service. Product ruilen ging gemakkelijk. Alleen jammer dat je zelf de retour moet betalen..