Prinsessenjurk
Prinsessenjurk
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

Supersnel geleverd!
Wat ik besteld heb was oké de afhandeling was perfect ben zeer tevreden
Leuke collectie, makkelijk besteld en snel geleverd.
Lekker snel
De kwaliteit van de kleedjes is ONGELOFELIJK slecht!!! Ze zijn dinsdag aangekomen en beide kleedjes zijn na 3 dagen gescheurd in de zoom. De stof is niet omgezoomd en gewoon aan elkaar gestikt, dus deze rafelt uit en scheurt gewoon uit elkaar. Voor €*** vind ik dit ronduit schandalig.
bestelling snel en netjes afgehandeld.
We zijn tevreden over de kwaliteit
Mooi jurkje van Rapunzel....leuk dat de handschoentjes gratis zijn...onze kleindochter gaat dit prachtig vinden...ze krijgt het voor haar verjaardag in april.
Een prinsessenjurk besteld voor mijn dochter, zo onwijs tevreden! Hele mooie kwaliteit, zacht en mooier dan op de foto! De bestelling is snel geleverd en ben netjes op de hoogte gehouden over de levering. Ik zou het iedereen aanraden...
Snel geregeld en ontvangen op tijd
Super snel geleverd!!!
Heb voor mijn dochter van 6 jaar de deluxe belle jurk (maat 128/134-7-9 jaar)gekocht . Maat is perfect.
Ze heeft normaal kleding maat 122
De satijnen gele handschoen passen ook perfect (voor smalle handjes)
Mijn advies voor verkleed jurken is koop altijd een maat of leeftijd categorie groter. Je kan het altijd nog zo inkorten en later weer los maken. Zo hebben ze er langer plezier van.Echt tevreden!!