Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Prinsessenjurk.nl
Prinsessenjurk.nl
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

Nu één keer een jurk besteld, keurig op tijd afgeleverd, netjes verpakt, jurk is redelijk van kwaliteit, voor herhaling vatbaar.
Het is een ontzettend leuke en mooie jurk. Wordt volop van genoten door de kleine meid
Mijn persoonlijke ervaring is dat het gewoon goed is.
Je kiest uit bestelt en volgende dag is het er .
Fantastich!
Super gave Wednesday jurk ontvangen! Fijne website & prima snelle levering. Prettig ook dat je goed op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling!
Mooie prinsessenjurk voor mijn kleindochter besteld, goede kwaliteit en bezorging inderdaad de volgende dag, !!!
Wat een cadeautje om uit te pakken super netjes en verzorgd
Heel vlotte levering, kwaliteit van de prinsessenjurken heel mooi!
Prachtige jurk, mooi afgewerkt en zit perfect.
Het jurkje is precies zoals in de serie Wednesday. Super dochter blij en ik ook blij!
Bezorging netjes op tijd, de volgende keer word het zeker weer bestellen bij prinsessenjurk
Duidelijke foto van het product. Super snelle levering. Jurk is zoals afbeelding omschreven. Dochterlief is er heel blij mee