Prinsessenjurk
Prinsessenjurk
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

Super snelle levering ! Netjes verpakt allemaal
het is voor de eerste keer dat ik bij jullie iets kocht. Ben tevreden hoe snel en goed hoe het is afgeleverd.
Snel en zeer degelijke service
De onderrok was niet de stof dat ik dacht.... (onaangenaam plastiek) voor de rest is de jurk prachtig.

de verzending was prima in orde.
Snelle en goede service... top!
De leuke jurk, schoentje en accessoires voor mijn dochter zijn snel geleverd. Ze is er erg blij mee en kan niet wachten om het bloemenmeisje te mogen zijn ;)
Jurk was goed, schoenen waren beschadigd en vies
Artikel is snel bezorgd . Het is nog afwachten of het artikel past: het is voor onze kleindochter die binnenkort jarig is.
Het viel me op dat er zeer veel maten uitverkocht waren, waardoor ik ook genoodzaakt was een andere maat te bestellen dan ik van plan was.
Goede levering , super kwaliteit .
Netjes bezorgd en inhoud ook erg netjes
Leuk boekje erbij. Wordt er al vrolijk van als je het doosje open maakt ! #top
OverZichtelijke site, snel een orderbevestiging en status van verzending en levering. Volgende dag in huis, de prinsessenschoenen zaten leuk ingepakt en mijn dochtertje is er erg blij mee. Goede prijs kwaliteit schoen. Erg tevreden.