Prinsessenjurk
Prinsessenjurk
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

Ik ben niet tevreden. Ik had een leeuwenhaarband + staart besteld. Al vrij snel na de bestelling kreeg ik een track en trace code maar de status van de bestelling bleef staan op: nog niet aangemeld bij post.nl. Nadat we gebeld hebben, bleek dat mijn bestelling uitverkocht was. Geld terug gekregen maar omdat mijn dochter verkleed zou gaan naar school, kon dit nu niet als leeuw. Beetje jammer dat niet meteen duidelijk was dat het was uitverkocht.
Ik ben zeer tevreden. Heb mn bestelling ook op tijd ontvangen.
Super goede service
Alles is perfect, levering is snel. En bestel hier al 2 jaar lang top service..
Snelle levering ondanks de coronadrukte.
Snelle/ nette levering en service! Erg behulpzaam bij aanpassing van de order.
Uitstekend
duidelijke keuze en snel verzonden
goede service, de bestelling kwam niet op geplande dag. gemaild met hun en werd direct , nadat een storing bij ideal geconstateerd was, als nog volgende dag bezorgd. een ook snelle reactie op de mail..
product zag er ook goed uit ! ben zeer tevreden !
Prima kwaliteit jurken, schoentjes erg mooi! Ben zeer tevreden.