Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Prinsessenjurk
Prinsessenjurk
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

Goede kwaliteitskleren, zorgvuldig verpakt en snel geleverd!
Makkelijk shoppen, snelle verzending, netjes verpakt en een heel fijn kleedje waar mijn dochter super blij mee is!
Het is de 2e keer dat ik iets bestel bij Prinsessenjurk, ik ben heel tevreden!
Een Elza jurk besteld voor onze dochter.
Prachtig! Net zoals op de foto en de maat is perfect!
Snelle correcte levering. Onze meisjes voelen zich nu échte prinsesjes!
Een feestje om de mooie jurken te geven, mijn dochter is altijd heel blij wanneer ze weer een bestelling ontvangt van Prinssenjurk.nl
Dan voelt ze zich echt een Prinsesje ❤️
Snelle levering goed, goed verpakt en goede kwaliteit. Al met al zeer tevreden!
Hartstikke tevreden. Erg duidelijke site en snel geleverd.
Snelle levering, super mooie jurk en met zorg ingepakt. Mijn dochter voelde zich alleen al door de doos en pakketje een prinses.
Very good quality product and very quick sending! We are very happy with their service!
Vlot, goede service, kwalitatief product