Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Prinsessenjurk.nl
Prinsessenjurk.nl
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

De jurk is zeer prettig te dragen . Zit goed en gemakkelijk aan te doen. Fijn dat er geen knopen en of ritzen aanzitten. Fijne elastische stof van het lijfje en ook de elastiej in de taille is perfect..
Goede jurk voor de kinderen
Snelle levering netjes verpakt

En een hele blije kleindochter
Kleuren komen overeen van het product
Voor het eerst een prinsessenjurk hier besteld, met schoentjes en een kroontje. Snelle levering, netjes verpakt. Ik mocht er nog gratis handschoentjes bij uit zoeken. (2 meisjes dus blij gemaakt) Mijn nichtje van 4 wil altijd alleen maar prinsessenjurken, de perfecte site gevonden! Niet duur vind ik maar zeker goede kwaliteit. Bij de levering zat een boekje wat ze nog meer verkopen, mijn zoontjes van 5 en 3 zagen dus ook allerlei "stoere jongens" spullen. Aanrader!! 😄
Snelle levering...makkelijk te bestellen
Zeer snel opgestuurd. Alles keurig verpakt. Kwaliteit komt overeen met de getoonde foto's.
Snel en goede kwaliteit/prijs!
Bij het plaatsen van bestelling had ik een goed en tevreden gevoel. Het bestelde artikel zou 2 dagen later geleverd worden.
Helaas kreeg ik de dag na mijn bestelling een mail dat de levering waarschijnlijk maar 'half de maand' kon plaatsvinden. Dus geen exacte leveringsdatum. Ben benieuwd hoelang ik op mijn bestelling zal moeten wachten ...... dus ben ik teleurgesteld !
Snelle service :),
Mooie kwaliteit jurkjes en schoenen en super leuk dat je dan gratis handschoentjes mag uitzoeken ! Het ligt nu nog te wachten tot de vakantie. Maar wat gaat ons meisje trots zijn als ze dr mooie Jurk en hakjes aan mag ♡
Ik koop hier elk jaar kleding voor mijn dochters verjaardag en elk jaar kiest ze weer iets nieuws. Mooi assortiment en voor iedereen wat wils. Toen ik een probleem had met een bestelling door een fabrikagefout werd dit gelijk opgepakt en was het nog op tijd voor het feestje opgelost. Zeer tevreden !
Prettige webshop om door heen te scrollen, goede foto's van de producten, snelle levering.