Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Prinsessenjurk
Prinsessenjurk
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

Ik ben erg tevreden, de bestelde spullen (oorstickers en haarspeldjes) werden snel geleverd en voldoen aan de verwachtingen. Mijn dochter is dolblij met de oorstickers!
Prima
super tevreden over de levering van de prinsessenjurk voor mijn kleindochter. De kwaliteit van de jurk was veel beter dan ik had verwacht. De afwerking prima, de stof aangenaam om aan te hebben. De levering gebeurde heel snel en zoals gepland.
Ik zal niet twijfelen wanneer ik voor mijn ander kleindochtertje een prinsessenjurk wens te kopen !
snelle levering, netjes verpakt. Van goede kwaliteit en boven verwachting hoe mooi het item was! Met een dochter van 2 zal hier nog vaak besteld worden.
Correcte afhandeling .
Alles op tijd in huis
Precies war je verwacht,
geweldig
Alles pikfijn in rode - zending heel vlug ontvangen - kleindochter *** heel gelukkig
Het bestellen van de prinsessenjurk ging heel gemakkelijk en de volgende dag al in huis, vooral fijn voor de kleine die in quarantaine zat.
Super
Ik heb een kleindochter, die gek is op alles wat met prinsesjes te maken heeft. Jullie spulletjes vindt zij geweldig, zoals de nagellak en stickers.
Voor onze dochter van 3 een Anna jurk (Frozen) besteld en ze is er enorm blij mee. De jurk ziet er prachtig uit en oogt degelijk.
Bestelling kwam maar niet, na contact met prinsessenjurk kwam er direct een nieuwe levering! Prettig contact gehad met klantenservice.