Prinsessenjurk
Prinsessenjurk
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

Top service! Top jurk! Onze princes Jill Is helemaal blij!
Perfecte service qua kwaliteit en snelle verzending. Top!

***
Snelle levering!
De prinsessenschoenen zijn van prachtige en goede kwaliteit.
We hebben snel een tweede paar aangeschaft omdat onze dochters er beiden heel veel mee spelen. Stimuleert de fantasie in rollenspellen enorm! Wat mij betreft echt het geld waard.
Snelle service nog nooit meegemaakt
Goede service!
Leuke jurkjes en super snelle levering! Helemaal top!
Snelle en correcte levering.
Het item was eigenlijk nog mooier dan op de foto.
Met twee dochters van bijna 3j en 9 maanden hebben we de website tussen onze favorieten gezet. Wij gaan zeker en vast in de toekomst nog nieuwe items bestellen.
Bedankt!
Bestelling super snel ontvangen, mijn dochtertje was er heeeeeeel blij mee, als je wilt dat je er als een prinses uitziet dan is dit de site waar je moet zijn.
Prima bedrijf ❤️
Prachtig afgewerkte prinsessenjurkjes die je zeker langer dan normaal kan dragen. Prijs/kwaliteit goed, en zeer persoonlijk fijn en goed advies. Echt n topper, aanrader!