Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Prinsessenjurk.nl
Prinsessenjurk.nl
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

Elsa jurk voor mijn dochter gekocht.
De jurk is van goede kwaliteit, en ziet er heel leuk uit.
Het is een smal model. Onzichtbare rits op de rug, 2 lange sleepen ook op de rug vanaf de schouders.
Kon in de recensies niet echt iets terug lezen over de kwaliteit van de jurk. Maar de stof is redelijk stevig en de glitterversiering laat niet los bij de eerste aanraking, super fijn die glitter dus niet door mijn hele huis😅
Op het lijfje is een stuk wit waar palletjes opzitten, die ook goed vast zitten.
Ik heb wel eerst mijn dochtertje goed opgemeten. Volgens de maattabel zou ze de maat 7-8 aanpassen maar qua lengte kon ze de 9-10 ook aan. De breedte scheelde maar 1 cm dus de grotere maat besteld en die zit super. Plus ze heeft nog ruimte om te groeien zonder dat de jurk te ruim zit.

Pakketje kwam netjes optijd aan. Goed verpakt.
Kind Mega Blij. Ouders dus ook
Mooie producten en snelle levering
Super snelle levering, goede service. Mooie producten. Kan deze site echt aanbevelen
Hele fijne jurk en super snel geleverd! *** is er zo blij mee!
Betrouwbare Overzichtelijke site .. snelle levering !
Mooie spullen en kwaliteit
Snelle levering
Mooie artikelen in een overzichtelijke winkel. Super snelle levering en mooi verpakt. Artikelen zien er uit zoals afgebeeld.
Snelle levering, vriendelijke reactie op vragen, mooie verkleedkleding.
Ariël jurk is leuk maar was bij vissenstaart niet goed gestikt, had beter gecontroleerd kunnen worden. Heb ik zelf nog met naald en draad bijgewerkt.
Ariël pruik is niet voor kinderen passend maar voor volwassenen.
Een super snelle bezorging en een prachtige prinsessenjurk! Alles keurig ingepakt.