Prinsessenjurk
Prinsessenjurk
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

Duidelijke website, vlotte afhandeling, snelle service en uiterst leuke verpakking! Heel leuk pakje om te ontvangen! 😊
Snelle en persoonlijke levering! En mijn dochter is heel blij met haar jurk en schoenen. Top dus!
Alleen jammer dat het jurkje zo gekreukt uit het doosje kwam'weet niet goed of ik de kreukels er zal kunnen
uitstrijken want zo is het niet te dragen !
Snelle levering, mooi verpakt, en product ziet er goed uit!
Heel snelle levering, super mooie assortiment aan de prinsessenjurkjes en accessoires.
Heel snel, mooie qualtteit en mooi ingepakt!
Prachtig kleedje, kan niet wachten om het blije gezichtje van mijn dochtertje te zien. Zoals beloofd ook zeer snel geleverd.
Zeer leuk ingepakt als kado! Goed product!
snelle levering en mooi product
Super ik raad dit iedereen aan leuke spullen goede kwaliteit en super snel geleverd!!!!