Prinsessenjurk
Prinsessenjurk
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

Super tevreden 👍
Mooier int echt dan op de fotos. goeie kwaliteit.dochtertjes heel tevreden :)
Kleindochter heel tevreden
De bestelling is snel afgehandeld en geleverd. Mooie kwaliteit en goed verpak voor verzending. Zeer vriendelijke bejegening bij de klantenservice .
***
Wat ik toe nu toe perfect heb gevonden is de snelle service, besteld en de volgende dag in huis en werd op de hoogte gesteld per e mail .

Groet ***
Fijn. Dat ik wist hoe laat het werd bezorgd
Goede service ,en snel geleverd
Zeer vlotte service ! Een echte aanrader !
Het pakketje kwam de volgende dag al aan, wat een service !! Voor herhaling vatbaar ...
Een super mooie site! En heel fijn communiceren/ snel een antwoord op mijn vragen...

En wat een snelle levering! De cadeauverpakking was ook echt mooi en leuk gedaan!

Ik blij, maar mijn nichtje nog blijer die als Anna van Frozen op haar verjaardag, haar jurk niet meer uit wilde!
Super snelle service! Prima producten.