Prinsessenjurk
Prinsessenjurk
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

Prachtige Rapunzel jurk & vlecht diadeem van goede kwaliteit. De dochter is er stapelgek op. Goeie communicatie over status van de bestelling en snel geleverd!
Snelle service
Het pakje werd zeer snel geleverd. De kledij is zeer mooi en goed afgewerkt.
Een aanrader dus voor het vervullen van meisjesdromen.
Erg klantvriendelijk, ik had o.a 2 velletjes tattoos besteld. Hadden er maar 1 op voorraad, werd ik meteen de volgende ochtend hierover gebeld!
Mooie jurk en correcte levering.Zeer tevreden!
Duidelijke website met goede foto's en informatie. Snelle verzending en ook nog eens heel leuk ingepakt met de persoonlijke noot! Fijn! Wat zal onze kleine prinses blij zijn met haar hakschoenen!
Het product was precies als besteld, snelle levering!!
Alleen bij iets van dit formaat, was de verpakking absurd groot.Dit item had gewoon door de brievenbus gepast.

M.vr.gr
Enorm snelle levering. Ik kon niet geloven dat ze echt dezelfde dag nog zouden leveren, maar het was echt waar. En de producten waren super. Heel blij dus.
snel en netjes verstuurd.
De kleedjes zijn prachtig gewoon. Snel geleverd, zoals beloofd.