Prinsessenjurk
Prinsessenjurk
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

Alles is heel vlot verlopen!
Werd netjes verzonden en redelijk snel!
We zijn heel tevreden van de afhandeling!
Welke verbeteringen?...Ik zou het niet weten...het was al perfect voor ons !
Super service, keurig geholpen, snelle service en het “leukste” het was erg leuk ingepakt! De kleine prinses voelde zich ook een echte prinses!! Bedankt
Snelle service en goede kwaliteit!
Mega origineel assortiment om kleine prinsesjes een stukje dichter te brengen bij het realiseren van hun sprookjesdromen! Goede afhandeling en opvolging via tracking. Niets op aan te merken dus!
Leuk concept! Veel maten op voorraad, prettige website, snel geleverd.
Mooie kleding, goede kwaliteit!
Snelle service! Houden zo. En dochter was super blij met haar kleedje en de schoentjes!
Beste ***,

Wat een leuke en zeer attente pakbon en toen ik belde ook zo vriendelijk en goed advies gekregen.
Heel erg bedankt en leuk en zeker voor herhaling voor een volgende mooie jurk voor onze eerste kleindochter na vier lieve kleinzoons!!!!!!!!

Groetjes een hele trotse oma en natuurlijk ook opa
kon wel iets beter verpakt worden ,zaten twee stuks in een klein doosje gaat tenslotte toch over kleedjes deze waren helemaal gekreukt .
Snel geleverd en leuk ingepakt. Hele blije kinderen hier!