Prinsessenjurk
Prinsessenjurk
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

Ik had voor mijn dochter de Vaiana-jurk besteld, deze viel erg in de smaak, ze is er heel blij mee. De kwaliteit van de jurk is goed. Dat was dus een hele goeie.
Minder vond ik de ketting die ik erbij heb besteld. Het is het hart van Te Fiti wat geluid maakt. Deze ketting ging onmiddelijk stuk, het groene klepje van het hart binnenin viel eruit en de knoppenconstructie lag meteen open. Ook het ringetje van de hanger ging meteen stuk.
De bezorgservice van Red je Pakketje vond ik vriendelijk maar niet goed. Tot twee keer konden ze mijn pakketje niet leveren vanwege een vertraging, de chauffeur had het te druk. Dat het een keer gebeurd is niet erg, maar twee keer vind ik erg jammer. Mijn bestelling kwam te laat aan waardoor mijn dochter haar jurk helaas niet aankon op juffendag op school. Gelukkig heeft ze genoeg andere jurken al was het jammer dat het pakketje laat werd bezorgd.
Zeer vlotte afhandeling van de bestelling en zeer snelle respons indien er een tekortkoming wordt vastgesteld.
Goede service.
Leuk en netjes verpakt en snel ontvangen!
Mooi ingepakt alleen was ik teleurgesteld dat ik expres voor meer dan 30 euro uitgegeven heb omdat je dan een tiara erbij kreeg wat mijn jarige nichtje geweldig zou vinden. Vervolgens krijg ik de bestelling en zie ik op de bon dat het is uitverkocht is een geen alternatief was. Dat vond ik erg jammer. Omdat ik van te voren meer heb uitgegeven voor de tiara. Wellicht handig om de actie van de site te halen als de tiara op is.
Bvd
Mooie spullen, binnen enkele dagen bezorgd. Kettinkje kwam gebroken bij ons aan. Er werd meteen een nieuwe gestuurd. Goede service.
Snel service
Lieve mensen,

Jullie website sprak me meteen aan. Ik was op zoek naar een Belle~jurkje voor *** en kwam al snel bij jullie terecht
Een paar dagen terug voor mijn dochter de Moana ketting besteld, er stond duidelijk bij met licht en geluid.. helaas doet alleen het lichtje het en komt er geen geluid uit.
Tot mijn spijt had ik de bon en retour info al weggegooid..
Verder een goeie service en verzending!
Ik heb nog nooit mee gemaakt dat een cadeau zo mooi is in gepakt.
En de kaart met het persoonlijke berichtje van ons was op een prachtige kaart geschreven.
Heel erg bedankt daarvoor !

Groet ***
Het ging allemaal super en de materialen die ik besteld heb vind ik heel goed . Prima!