Prinsessenjurk
Prinsessenjurk
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

De bestelling is correct en snel afgehandeld. De afhaalpunten vind ik ook heel gemakkelijk.
Ik ben zeer tevreden over de vlotte afhandeling en de mooie verpakking van de prinsessenschoentjes. Onze kleindochter was er enorm blij mee...ook met het eenhoornkettingkje. Top!
Een heel mooi kleedje en snel geleverd.
Wat mij wel opvalt op andere sites, is dat je bij zo n kleedjes moet opletten omdat er dikwijls glitters afvallen ...bij dit kleedje is dat niet het geval
Onze kleindochter zal het reuze vinden,
Prima en snelle service
Snelle levering,
Alleen geen complete levering ik mis de de broche van het jurk!!
Waardoor de jurk al heel andere leek,en er zat een vlek op de jurk.
***
Zeer goede en originele afhandeling. Snelle levering. Zat ongevraagd erg mooi cadeaupapier en een toepasselijke kaart bij. Op de bijbehorende pakbon stond een leuke hartelijke tekst.
Kortom erg veel aandacht aan besteed. Complimenten hiervoor.
Snelle levering, mooi verpakt, goede service.
Kwaliteitskleding en super goede en snelle service!!