Prinsessenjurk
Prinsessenjurk
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

Na betaling via Ideal, een snelle levering. Erg fijn.

Er zat ook nog een knutselwerkje in voor mijn dochter, helemaal leuk.
Snelle en nette levering. Mooie Jurk precies zoals op website
Zeer goed verder geen commentaar
Snel geleverd en mooie kwaliteit van materiaal!
Snelle levering,duidelijke website!
Mooi balletpakje en niet duur. Beloofd dat er de andere dag bezorgt werd en dat was ook zo!
Heel leuk verpakt in mooi folie. Zag er zeer luxe uit. Terwijl de prijs helemaal niet luxe was.
Top!!!
Fijne eerste bestelling geplaatst bij prinsessenjurk! Snelle levering, mooi en netjes verpakt en onze Elsa jurk is van mooie kwaliteit! Mijn dochter is er ontzettend blij mee.
Prima service, nabestelling werd netjes meegeleverd.
Alles mooi ingepakt, compliment !
Bestellen ging soepel en werd de volgende dag al geleverd. Mooie schoenen en accessoires.
Was verrast dat er een hoes om heen zat ,leek net een trouwjurk . Mijn kleindochter is er erg blij mee