Prinsessenjurk
Prinsessenjurk
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

Flexibel, meedenkend
De bestelling is super afgehandeld!!!. In een doosje met wat extra voor mijn prinsesje (kleurplaat)
Ook de schoentjes zijn super met oog voor detail.

Vriendelijke groeten,
***
Snelle levering!
Mooi ingepakt!
Schattig jurkje!
Heel tevreden!!
Zeer ruime keuze. Snelle levering. Mooi ingepakt.
Dochter was zeer te vrede.
Super snelle service en wat een feestje om het pakket uit te pakken. Mooie collectie jurken met voor ieder wat wilt en ook nog leuke accessoires erbij. Voor ons de eerste, maar zeker niet de laatste keer dat we hier bestellen!
De service is erg goed, snel en de vraag is van goede kwaliteit.
Geweldige service en prachtige kwaliteit van de kleding en accessoires
ik ben een tevreden klant, de bestelde kleding en schoenen zagen er prima uit en waren goed verpakt!
het pakketje werd ook prima op de afgesproken tijd afgeleverd!
Een snelle bestelling. Top. Maar de gratis kettingen die erbij hoorde waren niet meegeleverd. 😢
Zeer snelle levering, goede kwaliteit!