Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Prinsessenjurk.nl
Prinsessenjurk.nl
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

Snelle levering, goede kwaliteit
leuke website met mooie items. snelle verzending en netjes geleverd.
Ik heb een schitterende prinsessenjurk van Souza gekocht met diadeem voor mijn dochtertje. Ze heeft veel complimentjes geoogst ermee. Kwaliteit is erg goed! Ook werd de jurk de volgende dag bezorgd, heel fijn.
Mooie spulletjes, geweldig verpakt en snelle levering!
Netjes en snel geleverd, goede prijs-kwaliteit verhouding, ook grote kindermaten
Leuke kwaliteit en snel geleverd!
Snel geleverd mooie artikelen
Gewoon een hele fijne winkel
Snelle levering, nette service
Alles snel en goed verlopen. Keurig verpakt, helemaal tevreden
Duidelijke website met goede foto's en een snelle levering.