Prinsessenjurk
Prinsessenjurk
Prinsessenjurk heeft het grootste assortiment prinsessenjurken van Nederland en Belgie. Daarnaast bevinden zich in onze collectie alle bekende Disney en sprookjes thema's verkleedkleding en voeren we ook een assortiment voor stoere jongens (en meisjes). Een mooie kwaliteit verkleedkleding, schoenen en accessoires tegen vriendelijke prijzen en een zeer hoog servicegehalte; dat is waar we voor staan. Bij Prinsessenjurk willen we dat je met veel plezier en vertrouwen bij ons kan shoppen. Dat zie je terug in mooi beeldmateriaal met duidelijke uitleg, uitgebreid maatadvies, veel inspiratie en ook de vele betaal- en bezorgmogelijkheden. Alles samen zal je brengen tot een plezierige shopervaring. En mocht je dan nog vragen hebben, kan je ons mailen of bellen. Onze klantenservice staat voor je klaar. De verzamelde revieuws in het verleden zijn mede afkomstig van Laluzz.nl

• Aantal sterren
    (10 naar 1)
  • Aantal sterren
    (1 naar 10)
Wij hebben een prinssenjurk besteld met schoenen. De levering was zoals beloofd keurig de volgende dag en de kwaliteit van de jurk is zeer mooi. Wij zijn erg tevreden over onze bestelling.
De bezorging was op tijd. De doos met schoenen was zomaar ingepakt met een mooi vloeipapiertje!!
Dat maakte het cadeautje voor mijn dochter extra bijzonder. Dankjewel!
Goed en betrouwbaar bedrijf, ik ben daar voortreffelijk behandeld, goede service en doen niet moeilijk als er iets geruild moet worden bv. vriendelijke mensen !!
Supersnelle levering en mooi produkt geleverd. Mijn kleindochter zal heel blij zijn met haar prinsessenschoenen.👍👍
De bestelde prinsessencape was nog vele malen mooier dan ik had verwacht. Mijn dochter is helemaal fan van de cape en voelt zich op en top prinses.

Ik zou prinsessenjurk bij iedereen aanraden. Niet enkel voor het product, maar
Super service! Snelle levering en goede communicatie.
Dankjewel!!
Snelle en correcte verzending, duidelijke site
De bestelling is prima verlopen. Snel geleverd en op een prettige manier afgeleverd en ingepakt. De meisjes zijn heel blij met de jurken!
Vlotte levering. Verzorgd ingepakt.
Hele mooie spullen en snelle levering. Wordt goed op de hoogte gehouden. Heel tevreden