practicomfort.nl
practicomfort.nl

sneller klant informeren over tijd nodig eer je er mee de weg op mag in verband met verzekering
er worden onduidelijkheden verteld waardoor de klant op het verkeerde been komt te staan.
Je hebt twee jaar garantie op de scootmobiel maar moet wel een onderhoudscontract afsluiten om deze garantie te kunnen claimen.Zonder te vertellen en duidelijk te maken teken je voor een doorlopende machtiging voor het onderhoud en deze machtiging is al geïnd binnen 10 dagen na aankoop!!! De telefonische bereikbaarheid is zéér slecht wachttijden van minimaal 10 minuten zijn normaal.
Ik ben nog bezig te wennen. Alles is zo anders, maar tot nog toe gaat het goed. Ik hoop nog vele malen op stap te gaan met mijn scootmobiel.

de aflevering was goed in orde.
Supersnelle afspraak gemaakt. Uitstekende voorlichting tijdens het bezoek aan huis. Goede begeleiding tijdens het keuzeproces. Aanrader.
Het ging in het begin van de levering allemaal mis.we zagen het niet meer zitten.en maar bellen waar blijf de scoot.mijn man was heel gestrest waardoor hij een tabletje moest slikken. Was niet leuk om hem zo mee te maken.uiteindelijk kregen we bericht dat de scoot woensdag wordt gebracht.en het was zo.hij is er heel blij mee.ik ook want nu kan hij een beetje zijn eigen weg.wat er bij jullie moet veranderen.ik vind dat de administratie bij jullie beter moeten communiseren.dat is wat er moet verbeteren.voor ons is alles nu goed geregeld.zijn we heel blij mee.
Details zijn telefonisch doorgegeven
Scootmobiel voldoet aan de verwachtingen.Keuze van uw firma ging via info van de Cons. Bond.Mijn oude sctmbiel
was aan vervanging toe na 13 jaar. Ben tevreden maar u moet de verlichtingsset nog leveren. De hijs haak niet meer nodig gezien ik mijn auto van de hand doe.
Het aansluiten van voedingsspaning onderde stoel moeet u naar boven halen en op de stuutkolom tevens een steker plaatsen. Bukken is voor COPD patiënten vaak onmogelijk dan had u een ster meer verdient
Zo ook vaste verlichting!
Snelle accurate verkoop. Slecht tel. Te bereiken. Nw aflevering scootmobiel bleek een armsteun hoger te zitten dan andere. By hogerr snelheid tikt er iets achter. Nu maar afwzchten of monteur komt. Zoh bellen. Nog niets gehoord
Heel vervelend die slechte bereikbaarheid. Als ik dat vsn tevorrn had geweten hsd ik een ander merk gekozen.***
Moet zeggen dat zowel de verkoop en de aflevering prima zijn gedaan netjes en correct en nemen tijd voor je
het tot stand komen van het product is omdat de vertegenwoordiger het goed heeft gedaan en zeer duidelijk in zijn uitleg. de communicatie met het kantoor verdient verbetering vooral intern, maar ook naar de klant.behoeft verbetering.Ook zou het fijn zijn als de klant de persoon die de scootmobiel verkocht heeft door de klant benadert kon worden voor een persoonlijk bedankje,