voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: practicomfort.nl

8.6 / 10

Gemiddelde van 73 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 148

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij practicomfort.nl

4 / 10

De bestelling is iets later dan beloofd geplaatst, met de nodige gebreken. Er is gezegd dat de druppelende kraan vervangen zou worden , er is iemand geweest maar de kraan is niet vervangen, met resultaat nog steeds een volle emmer per dag aan water.

op 12.12.2017 om 13:06 uur

10 / 10

Nette en snelle levering van de inloopdouche. netjes opgeleverd, alle afspraken nagekomen zoals afvoer oude bad en oude douche. alles netjes opgeruimd. medewerkers werken netjes en snel en gaan door tot alles klaar is ook al wordt het wat laat. ik zie geen verbeteringen omdat alles gegaan is wat gedaan moest worden.

op 11.12.2017 om 16:12 uur

10 / 10

Wij zijn zeer tevreden. Er is 1 opmerking de spatdeur is aan de smalle kant. Wanneer we de massagedouce aanzetten dan wordt het achergedeelte ook nat.

op 08.12.2017 om 17:02 uur

6 / 10

Agteraf bezien, Verkoop tactiek beetje misleidend.
    Montage,geen. NL sprekende monteurs erg vervelend
    Prijzen onderhoud en servies schandalig hoog,vooraf niet ingelicht,zal hier ook geen gebruik van gaan maken.

op 16.11.2017 om 11:41 uur

4 / 10

Oke ik wil best mijn reactie naar u opgeven. de vertegenwoordiger heeft een duidelijke uitleg gegeven.
    De belofte daar na was ronduit slecht.
    De scootmobiel die bij mij achter bleef zou nog een serves beurt krijgen, deze beur was met de spuitbus beurt.
    Het stuur stond wat scheef opzichte van de wielen, is niet eens gezien, oké ik ben technisch genoeg op dat zelf te kunnen oplossen.
    Ook zou er bij mij een oude scootmobiel mee genomen worden, deze heb ik maar zelf afgevoerd naar de gemeentewerf. De antwoorden van de persoon die de Serves beurt waren wel erg laconiek afgedaan. Ik heb bij de gemeente een aanvraag voor een nieuwe scootmobiel te doen, helaas wil de gemeente niet met uw bedrijf samenwerken van wegen de slechte serves.

op 12.11.2017 om 19:43 uur

10 / 10

Snelle levering en een zeer goede kwaliteit

op 12.11.2017 om 11:40 uur

8 / 10

Na uw eerste bezoek op 26 oktober j.l. en onze in- en uitstap probleem te hebben aangehoord, volgde op 1 november uw tweede bezoek met ``de oplossing`` van ons probleem: Badliftkussen Mangar, comfortabel en veilig baden. De volgende dag met succes `uitgeprobeerd`!
    Onzerzijds zijn er geen verbeteringen nodig.

op 04.11.2017 om 13:34 uur

10 / 10

Vanaf het eerste telefoontje tot en met de aflevering
    Gewoon top

op 01.11.2017 om 21:30 uur

10 / 10

Ik de ben goed en correct behandeld.
    De afhandeling was ook goed .alles goed uitgelegd.

op 26.10.2017 om 16:27 uur

8 / 10

Na een goed gesprek met de heer ***heb ik besloten de CYCLONE 22 te kopen,deze beviel wel goed ,maar ik wist niet dat het zo heerlljk zou zijn om lange tochten te maken zoals de duinen in.Daarom heb ik besloten om naar de zwaardere HURRICANE 33p over te gaan,dat is zo fijn dat dat kan na drie weken.
    Nu geniet ik vol op ,deze scootmobiel heeft betere vering en je zit hoger dus beter overzicht.
    Wat ik alleen jammer vind,dat je zo weinig bergruimte hebt om iets mee te nemen als bagage, het mandje voorop is eg klein en open,jammer dat er geen rugtas bij te leveren is, ze zijn er wel maar dan ga je reclame maken voor een ander, want dan staat er een naam op .Ik heb ook een hoesje gezien voor het bedieningspaneel. en lekkere beendeken,dat is het enige nadeel de koude benen.Misschien een tip om deze ook te leveren.
    Nu een klacht: bij de omruiling zou de stok houder over geplaatst worden maar ik heb na 4 weken nog steeds niemand gezien, dat valt mij tegen

op 24.10.2017 om 10:21 uur

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 129 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: