practicomfort.nl
practicomfort.nl

De bestelling is niet vlekkeloos verlopen .en zeker niet de levering,ze hebben zich niet aan de afspraken gehouden .heb twee maal bericht gekregen alsdat ze voor de middag zouden komen .maar nee het was weer na de middag en de bezorger wist van niets.heeft me ook niet geholpen met proberen of alles goed was.daar ben ik zeer in teleur gesteld.
Namens mijn moeder, *** geef ik hier haar reactie: ze is heel erg tevreden met haar nieuwe scootmobiel. Volgens haar zou 40 km per uur kunnen rijden, maar dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Haar vraag is dan ook of hij niet iets sneller afgesteld kan worden. Het enige is dat zij enigszins teleurgesteld was over de late levering. ze vertelde mij, nadat ze haar keuze had gemaakt, dat dit model in voorraad zou zijn en dat ze die na drie dagen zou ontvangen. Dat viel haar tegen, want het duurde 3 weken.
Met vriendelijke groet,
***
Zeer tevreden
Goed
Ik mis een Hollandse beschrijving
Ben tevreden over de afhandeling van uw bedrijf.

Was alleen teleurgesteld dat er geen spiegel op het stuur zat.
Zonder spiegel voel je jezelf onzeker, zeker de eerste paar keer.

Raad u aan om die erbij te leveren.
Ben heel coulant behandeld, de tijd zal het verder wel leren hoe alles in zijn werk gaat.
Ik ben er vandaag voor het eerst mee weg geweest naar het ziekenhuis en heb er van genoten!! Zo makkelijk in en uit elkaar te halen plus het gemak met het rijden in plaats van lopen....het is voor mij ‘n verademing tot nu toe.
alles isnetjes en goed afgehandelt Alleenjammer dat het massieve banden zijn ik heb er niet op gelet
+Het bedrijf is een goed functionerend bedrijf. De service dat men de eerste keer al goede informatie gaf was prettig. Ook de latere informatie door met 4 modellen te komen was prettig.Het geduld van de verkoper bij het laten rijden was meer dan voldoende. Ik heb geen behoefte aan verbeteringen.
Zeer tevreden met bezoek accountmanager en de aflevering
Mijn vader heeft nu 3 dagen de scootmobiel hij is erg tevreden en blij dat hij nu weg kan