practicomfort.nl
practicomfort.nl

Nu is mijn wereld veel groter, ik kan gaan en staan waar ik wil. Ik heb zeer goede ervaring ondervonden met Uw bedrijf. Zeer correcte mensen aan de Telefoon, op de mail en de heren aan de deur, ik zal uw bedrijf zeker aanraden. Dank u voor alles.
H. Gr. ***
Ik heb nog geen kilometer gereden op mijn scooter maar ga hem deze week uit proberen ik was wel heel erg boos dat ik gisteren al een rekening kreeg voor de service van mijn scooter voor 2019 is het niet knetter gek dat je al een rekening krijgt als je iets pas een week of drie hebt en moet bij komen van de uit gaven die je toen had dat je dan een rekening krijgt voor service.2019 ik vind dat jullie daar pas voor kunnen vragen vanaf januari 2019 sorry hoor maar ik vind dit schande ***
Goede afhandeling en voorlichting
Het bedrijf handelt goed en duidelijk in de uitleg en de afspraken.
De bestelling was goed, er was een foutje gemaakt wat de stoel betreft maar is de dag erna prima opgelost.
Ik ben zeer tevreden.
Dat als er een afspraak staat en die kunnen ze niet nakomen ( door oponthoud ), dat ze even een belletje geven, is uiteindelijk ook goed gekomen.
Verder geweldig behandeld.
De plaatsing van de inloopdouche was geheel overeenkomstig de afspraak en vakkundig gedaan. Zeer tevreden over het resultaat en de twee medewerkers die de plaatsing voor hun rekening namen. Hulde.
levering en toelichting zij duidelijk. Misschien had er bij de aflevering gelijk een instelling plaats kunnen vinden. Wij zijn niet zo handig. Bromfiets plaatje zit er scheef op. Bestelling is verder prima afgehandeld.
De uitleg was perfect,en ben zeer tevreden. Ben nu niet meer afhankelijk van andere, kan zelf m,n boodschappen doen en heerlijk de natuur in. Had hem jaren eerder moeten kopen, merk nu wat ik al Die tijd heb gemist.Bedank dan ook dit bedrijf voor de fijne service
Gr. ***
Kan niet beter!
Go ede middag
Ik heb de scoot Mobiel nu nog geen 24 uur in huisdus kan er nog weinig over zeggen dus dat doe ik dan later nog wel.

M.v.g. ***
Helemaal blij met mijn scoot , vriendelijk personeel heel goed geholpen met uit kiezen. Erg blij mee.