Poobies.be
Poobies.be

heb 5 jaar geleden de geboortekaartjes laten maken voor onze zoon. dit jaar doet onze dochter haar eerste communie en we hebben de uitnodigingen gemaakt. volledig naar onze smaak en onze indeling. super mooi en voor niet veel geld. we bestellen zeker nog bij poobies!
Beste, ik ben heel tevreden over het resultaat. Wat ik wel jammer vond is dat ik bij jullie voor mijn gekozen kaartje geen zwarte omslagen kon bestellen.
Mooie afwerking , vlugge levering
Heel snelle en vlotte service! Kaartjes afgewerkt zoals gevraagd TOP!!
Super!
prima uitvoering van het ontwerp en stipte verzending
Heel vlotte en correcte service, prijs kwaliteit is super!
Vlotte levering
Spijtig dat de omslagen beschadigd waren
Beste,

Ik wil jullie niet slecht beoordelen. Maar ik heb de kaartjes nog niet ontvangen.
Ik bestelde ze vorige week donderdag, toen mijn dochter geboren werd. Maar ze zijn nog steeds niet toegekomen.
Ik snap dat dit met de kerstdagen wat vertraging opliep. Maar wil mijn kaartjes nu ├ęcht wel gaan versturen.

Gisteren stuurde ik reeds een mail naar de klantenservice hiervoor. Tot nog toe zonder antwoord.

Bedankt!