Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Ophang-systemen.nl - 123Systeem
Ophang-systemen.nl - 123Systeem
De grootste internet aanbieder van Nederland in ophangsystemen voor schilderijen, foto's en andere wanddecoraties.

Het was werkelijk perfect. Vanaf bestelling tot aan levering. Ik/wij hebben geen opmerkingen. en daarnaast een perfect product
prima instructie en werkt gemakkelijk
Bestelling is prima verwerkt en op tijd afgeleverd.
Materiaal was keurig verpakt en zag er keurig uit.
Het is jammer dat er geen montagevoorschrift bij was.
Ik zou daarin zeker vermelden dat de elektrische ophangrail beschermd moet worden als deze op de montageschroeven wordt "geklopt". In eerste instantie had ik dat niet gedaan en dan vallen de koperdraden uit de rail. Daarna had ik een stukje hardboard in de rail gestoken om de aders op hun plaats te houden.
Dit ging prima. De rail werkt nu naar volle tevredenheid.
Nadat de bestelling was geleverd, in een kapotte doos, bleek deze niet compleet te zijn. Bij een telefonisch contact kregen we geen gehoor, we werden verzocht een mail te sturen. Dit gedaan met het uitdrukkelijke verzoek om snel contact met ons op te nemen, een dag later nog niks gehoord, het antwoordapparaat vertelde ons weer dezelfde boodschap, stuur een email, nu weken later nog steeds niks gehoord!!

Tip van de week; zoek nog even door voordat je hier een bestelling plaatst!
Ik vind de website niet overzichtelijk. Wanneer ik wil bekijken wat losse onderdelen kosten dan kost dit best wat tijd. Dit zou beter kunnen.
Verder heel tevreden.
De levering was een aantal werkdagen later dan op de website vermeld, zonder waarschuwing. Ik heb daar twee keer over gemaild en kreeg geen antwoord. Ik dacht dat de zaak failliet was, totdat onverwacht de posterhangers toch werden bezorgd, een krappe week later dan gepland.
Bestellen via de website gaat goed en mijn pakketje kwam binnen enkele dagen binnen. Wanneer je echter een schriftelijke vraag of klacht voor de klantenservice hebt, krijg je nul reactie terug. Erg jammer.
levertermijnen die gesteld worden en bovendien bij telefonisch nog extra worden nagetrokken, worden ruimschoots overschreden
Besteld product bleek achteraf niet voorradig. Pas vier dagen na bestelling hierover geïnformeerd. Vervolgens wel correctie afhandeling en levering (na drie weken).
Bestelling werd geplaatst op woensdagnamiddag. Levering dus voorzien vrijdag, echter niemand gezien. Verschillende mailtjes gestuurd en verschillende telefoontjes gedaan, echter geen enkel antwoord gekregen. Pas op zaterdag een antwoord gekregen maar dan nog steeds niets concreet. Dan maandag uiteindelijk deel van de bestelling ontvangen.
In transport kan altijd iets verkeerd lopen, maar je moet als klant tenminste op de hoogte worden gesteld. En dus antwoord krijgen op je vraag!!