Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Ophang-systemen.nl - 123Systeem
Ophang-systemen.nl - 123Systeem
De grootste internet aanbieder van Nederland in ophangsystemen voor schilderijen, foto's en andere wanddecoraties.

Op zich tevreden over de geleverde STAS Cliprail met accessoires. Net product en erg functioneel!

Over de verpakking van de levering zijn we echter niet tevreden: De verpakking was aan twee kanten open gescheurd en het product had behoorlijk wat te lijden gehad tijdens het transport waardoor er krassen op de rail zaten die we hebben moeten over schilderen.
Zeer goed bedrijf.Acurate behandeling van bestellingen en de afhandeling daarvan. Ook de beantwoording van vragen m.b.t. de producten en de vragen via mail en telefoon worden korrekt en snel verwerkt. Leverantie van goede producten.Zeer tevreden klant.
GA ZO DOOR.
Zie mijn feedback van een paar dagen gelden !
Op zich werden de bestelde artikelen binnen enkele dagen geleverd. Maar na de online bestelling en betaling ontving ik geen bevestiging van de bestelling, zodat ik onzeker was of de bestelling was overgekomen. Ook kreeg ik geen factuur en op nadien 2 verstuurde mailtjes met het verzoek om een factuur kreeg ik geen enkele reactie. Dus een zeer gebrekkige klantenservice.
Ondanks dat de bestelling niet helemaal goed geleverd was toch 5 sterren, omdat het de vergissing snel gecorrigeerd werd. Super service!
zeer vlotte afhandeling. Goed verpakt. Makkelijke en degelijke systemen.
Goed advies, ze denken met je mee. Bestelling netjes verpakt, de andere dag in huis
Prima zaak.
Prima service, vlotte levering.
adequate levering goed product prima prijs
Vlotte levering alleen jammer dat je na het plaatsen van de bestelling niets hoort hoe laat de spullen geleverd worden.