Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Ophang-systemen.nl - 123Systeem
Ophang-systemen.nl - 123Systeem
De grootste internet aanbieder van Nederland in ophangsystemen voor schilderijen, foto's en andere wanddecoraties.

Prima product. Snel geleverd in goede conditie.
Zeer goed systeem
Zeer goede service !
Snelle levering en topkwaliteit railsysteem.
Snelle levering
levering aan het verkeerde huis. wel na telefonisch contact zeer goed geholpen.
artikelen zeer goed verpakt en snel geleverd!
Snelle levering en correcte afhandeling. Tevreden klant.
Het product is goed. Het was goed verpakt.
Maar een van de bestelde onderdeel zat er niet bij. Jammergenoeg is het bedrijf telefonisch niet bereikbaar. Ik heb gemaild, aangegeven dat er iets ontbrak en gevraagd dit alsnog te krijgen. Ik heb tot heden geen antwoord ontvangen.
Ik wil graag weten of ik de bestelde maar niet ontvangen klapoog ophanghaken alsnog ga ontvangen.
Ik heb na mijn bestelling geen bevestiging van jullie mogen ontvangen. Ook geen reactie gehad toen ik daarover met vragen heb gemaild.
Geen enkel contact met jullie. Erg teleurstellend.
En de bezorging via Transmission is zo mogelijk nog slechter.
Bijzonder dat er nu na levering wel een mail verstuurd wordt met de vraag naar mijn ervaring en om mijn mening te geven. Dat lijkt me duidelijk dus... geen aanrader!!!
God aanbod tegen redelijke prijzen. Opdracht werd vlot en correct afgehandeld.
Prima bedrijf. Mijn bestelling is vlot en uitstekend afgehandeld. Ik ben zeer tevreden.