voor onlineshops»

9.2 / 10

Gemiddelde van 14 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 96

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij ontrackdatarecovery.nl

10 / 10

Zeer prettige en duidelijke communicatie. Alles snel geregeld en je weet na de analyse gelijk wat er allemaal hersteld kan worden.
    Bij mij was de interne voeding van de externe HD kapot;
    iets wat je niet kunt repareren door er simpelweg een vervangende voeding in te plaatsen.
    Ik dacht b.v. dat ik o.a. alle jpeg-bestanden allemaal in 1 map zou krijgen, maar alles zat gewoon in de mappen die ik zelf had aangemaakt.
    Zeer tevreden over de service. Het herstellen kost wat, maar dat liever dan de belangrijke bestanden kwijt te zijn.
    Een aanrader voor als je je data zelf niet kunt terughalen.

op 23.04.2017 om 10:55 uur

Top service!

op 12.04.2017 om 21:51 uur

10 / 10

Bedrijf is zeer professioneel en heeft een exreem geode service. Ondanks dat het langer duurde dan verwacht heft het resuktaat dit zeker weten goed gemaakt. Tussentijds zeer goed op de hoogte gehouden betreffende de status van de recovery.
    Ik zal iedereen dit bedrijf aanbevelen wanneer er een data recovery moet gebeuren.

op 11.04.2017 om 09:35 uur

10 / 10

zeer professioneel goede communicatie netjes verpakt

op 08.03.2017 om 16:26 uur

8 / 10

Afhandeling conform afspraken
    Bezorging met pakketservice op zich wel goed geregeld, maar bezorging op een afhaalpunt zou zeker zo handig zijn voor de "werkende"
    Heb het nu op mijn werk bij de balie-medewerkers van de entree laten bezorgen, maar dat is niet altijd mogelijk.

op 02.03.2017 om 10:41 uur

10 / 10

De contactpersoon was zeer vriendelijk en accuraat,
    De logistiek was zeer goed.
    De kwaliteit van de data recovery was uiteindelijk boven verwachting.

op 01.03.2017 om 20:10 uur

8 / 10

It was not mentioned on their website that the product I paid for only covers HDD´s up to a size of 2TB. Mine was a 3TB HDD, so I had to negotiate a price which was a bit higher than the one showing.
    I got some 80-90 % of the lost data recovered, which I guess is the best that could be done, so my satisfaction is high with that part of it. It was done in a timely manner, within a month in total which also was the expectation. So I´m pretty satisfied, except for the pricing issue.

op 01.03.2017 om 11:54 uur

10 / 10

Perfecte dienstverlening met echte vakmensen. Na eerst bij een concurrend naar huis te zijn gestuurd omdat zij niet in staat waren het problem op te lossen toch een second opition laten uitvoeren door Kroll Ontrack, en met success! Ze hebben alles kunnen terughalen.

Goede communicatie en terugkoppeling per mail.

Zeer tevreden!

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 95 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: