voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: ontrackdatarecovery.nl

9.8 / 10

Gemiddelde van 15 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 101

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij ontrackdatarecovery.nl

10 / 10

Prima service. Ik werd telkens via e-mail of SMS op de hoogte gehouden van de doorloop van het onderzoek.
    Even was het vreemd dat de externe HDD verstuurd moest worden naar Noorwegen, maar na telefonische uitleg heel begrijpelijk.
    Helemaal prima was het resultaat: Alle foto's, filmpjes en data kregen we terug.
    We waren eerst terughoudend vanwege de kosten, die hadden misschien toch minder gekund.

op 15.10.2017 om 07:44 uur

10 / 10

resultaat zeer goed, alleen prijs range van *** euro, is altijd +/- ***euro (brutoprijs) bij recovery geweest bij mijn opdrachten

op 08.10.2017 om 15:10 uur

10 / 10

Zeer tevreden over de werkzaamheden. Wij hebben al onze foto's en andere gegevens weer terug. Super!

op 21.08.2017 om 08:19 uur

10 / 10

zeer snelle service en uitstekend duidelijk opgelost.

op 12.08.2017 om 10:14 uur

10 / 10

Mijn dank aan het Krollteam, die in een zeer korte tijd mijn gegevens van de externe schijf weer hebben gerecupereerd. Het verliep alles bewonderenswaardig correct en zonder problemen..

op 01.06.2017 om 11:57 uur

10 / 10

Zeer prettige en duidelijke communicatie. Alles snel geregeld en je weet na de analyse gelijk wat er allemaal hersteld kan worden.
    Bij mij was de interne voeding van de externe HD kapot;
    iets wat je niet kunt repareren door er simpelweg een vervangende voeding in te plaatsen.
    Ik dacht b.v. dat ik o.a. alle jpeg-bestanden allemaal in 1 map zou krijgen, maar alles zat gewoon in de mappen die ik zelf had aangemaakt.
    Zeer tevreden over de service. Het herstellen kost wat, maar dat liever dan de belangrijke bestanden kwijt te zijn.
    Een aanrader voor als je je data zelf niet kunt terughalen.

op 23.04.2017 om 10:55 uur

Top service!

op 12.04.2017 om 21:51 uur

10 / 10

Bedrijf is zeer professioneel en heeft een exreem geode service. Ondanks dat het langer duurde dan verwacht heft het resuktaat dit zeker weten goed gemaakt. Tussentijds zeer goed op de hoogte gehouden betreffende de status van de recovery.
    Ik zal iedereen dit bedrijf aanbevelen wanneer er een data recovery moet gebeuren.

op 11.04.2017 om 09:35 uur

10 / 10

zeer professioneel goede communicatie netjes verpakt

op 08.03.2017 om 16:26 uur

8 / 10

Afhandeling conform afspraken
    Bezorging met pakketservice op zich wel goed geregeld, maar bezorging op een afhaalpunt zou zeker zo handig zijn voor de "werkende"
    Heb het nu op mijn werk bij de balie-medewerkers van de entree laten bezorgen, maar dat is niet altijd mogelijk.

op 02.03.2017 om 10:41 uur

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 100 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: