ontrackdatarecovery.nl
ontrackdatarecovery.nl

Ik heb een 5 TB harddisk ingeleverd met 3,5 tb aan foto's er op. Uit het onderzoek bleek dat men 71 tot 100 % kon "redden" Na betaling van bijna €***,- kreeg ik een harddisk van 1 TB terug met daar op 179 GB aan bestanden. Als dat van te voren was aangegeven had ik dat natuurlijk nooit gedaan. Kortom een geld uit iemands zakken kloppen door valse beloftes te doen. Erg slechte reclame..( Ben benieuwd naar jullie mening)
Snel en goed herstel. Volgens ons is alle data teruggevonden.
Een verbetering zou kunnen zijn dat de verschillende bedrijven/vestigingen onder 1 naam functioneren en op 1 locatie (nu NL voor contact, Noorwegen voor het herstellen, Duitsland voorr de betaling)
Mijn bestelling is naar alle tevredenheid afgehandeld, voor vragen kon ik goed terecht.
Gekozen voor de 20-dagen recovery, die uiteindelijk meer dan 100 dagen bleek te duren voordat ik de schijf terug had. Snap heel goed dat iets langer duurt, maar 5x zo lang is dan misschien weer het andere uiterste. Qua recovery redelijk (50%) wat teruggekregen, twijfel of ik voor deze prijs en tijd nog een keer van de service gebruik maak..
Ondanks de goede service (heldere antwoorden aan de telefoon en in mails; het resultaat, de snelle afhandelingen en de hardware); vind ik het nog steeds erg duur (€***). Dit weerhoud me ervan om meerdere harddisks te sturen.
Bedankt.
Indien van toepassing, zal ik Kroll zeker aanbevelen bij anderen.
snel, efficient en terzake kundig
100% recovery, zeer tevreden met het resultaat.
Niet goedkoop, wel snel en betrouwbaar.
Goede afhandeling
Snel en goed, alles duidelijk, klanten tevreden.
Hoewel het resultaat goed was, wordt er over de kosten niet transparant gedaan. Dat is storend.