Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Number 1 Voetbalreizen
Number 1 Voetbalreizen
Op onze website kunt u snel, eenvoudig en voordelig een voetbalreis naar elke grote competitie boeken tegen de genoemde prijzen zonder verborgen kosten. Wij bieden onze voetbalreizen zowel inclusief als exclusief vliegtickets aan. Onze prijzen zijn gebasseerd op de vliegticketprijzen vanaf Amsterdam Schiphol. Indien u via andere vliegvelden wil reizen is de kans zeer groot dat er veel geld van de genoemde prijs af gaat en voetbalreis goedkoper uitvalt.

Wij zijn erg tevreden met jullie geleverde diensten; alles was tot in de puntjes prima geregeld. En jullie telefonische bereikbaarheid verdiend tevens een pluim!
we hebben genoten! Alles was supergoed geregeld.
Voor het derde jaar op rij een reis geboekt via Number1. Net zoals de vorige keren was het ook dit keer weer foutloos geregeld. Dit jaar gekozen voor een wedstrijd in de 2e Bundesliga, met als extra verrassing dat we met ze 5e naast elkaar zaten. Een doelpuntrijke wedstrijd gezien die Köln uiteindelijk met 4-0 wist te winnen. Wederom bedankt.
Heerlijk weekendje weg geweest in Rome. Geweldige stad, goed hotel en een leuke wedstrijd. Ik zal dit bedrijf zeker aanraden.
top bedrijf! De kampioenswedstrijd Bayern München - Eintracht Frankfurt bezocht. Hotel midden in het centrum, goede communicatie en goede zitplaatsen. Mooi weekend gehad in München en zeker voor herhaling vatbaar.
Zeer tevreden over Number1-voetbalreizen. Ik ben samen met mijn opa naar Barcelona - Liverpool geweest. Alles was van begin tot eind prima geregeld. Zelfs nog een gratis zitplaats-upgrade gekregen waar we jullie heel dankbaar voor zijn. Wij zullen dit nooit meer vergeten.

Ga zo door, en tot de volgende keer!
Alles was goed afgehandeld.
Verbetering :
we hebben met schrik gelopen bij het ingeven van onze tickets tot op het laatste moment. Het waren jaarkaarten van mensen uit Liverpool waarschijnlijk.
Misschien persoonlijke tickets ???
Wederom weer prima geregeld.
Hotel in hartje Barcelona
Geweldige voetbaltrip gedaan naar Manchester om in het Etihad-stadion de wedstrijd Manchester City tegen Tottenham - Hotspur te kijken. Prachtige ambiance en een mooi stadion.
Reis was goed georganiseerd, maar door vertraging met Flybe konden we de wedstrijd die al om 12.30 begon maar net halen. Met hulp van een prima taxi-chauffeur langs hotel gegaan om wedstrijdkaarten op te halen, bagage af te geven en direct naar Etihad te gaan.
Hotel ligt prima ten opzichte van openbaar vervoer wat goed geregeld is in de stad.
Personeel van Flybe was wat onvriendelijk bij inchecken en koffers die op de heenreis geen problem waren als handbagage moesten ineens gemeten worden in een kofferrek en als ze niet zouden passen moesten we even 50 pond per koffer bijbetalen. Flink duwen leverde gelukkig geen probleem op, maar we waren niet heel happy met Flybe.
Ik ben erg tevreden. De comminicatie was duidelijk en het bestand met alle informatie was erg uitgebreid en fijn.