Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Number 1 Voetbalreizen
Number 1 Voetbalreizen
Op onze website kunt u snel, eenvoudig en voordelig een voetbalreis naar elke grote competitie boeken tegen de genoemde prijzen zonder verborgen kosten. Wij bieden onze voetbalreizen zowel inclusief als exclusief vliegtickets aan. Onze prijzen zijn gebasseerd op de vliegticketprijzen vanaf Amsterdam Schiphol. Indien u via andere vliegvelden wil reizen is de kans zeer groot dat er veel geld van de genoemde prijs af gaat en voetbalreis goedkoper uitvalt.

Wij hebben de service van Number 1 voetbalseizoen als zeer positief ervaren. Wij hadden origineel voor 2 personen geboekt waarna een derde persoon ook mee wilde. Deze was succesvol toegevoegd aan de opdracht en alles was prima geregeld. Dus geen klachten te melden.

Lekker zo door gaan.
Onze voetbalreis begon al bij het ophalen van mijn vrienden waarmee ik een weekend naar Madrid ging om een wedstrijd van realmadrid te bekijken. Eenmaal aangekomen bij ons hotel warden wij vriendelijk ontvangen en mochten gelijk naar onze kamer, die er geweldig uitzag. We zijn gelijk met onze zoek tocht begon ondersteund met schitterend weer, naar een geweldig terras in Madrid. Alles was goed te belopen en verder veel gebruik gemaakt van het openbaar vervoer. Aan het eind van de middag zijn wij richting het stadion gegaan, eerst nog een stop bij het hardrockcafe en onze weg weer vervolgd richting stadion. Eenmaal hier aangekomen kwamen wij terecht in een oase van een mensenmassa. wij hebben onze plaatsen opgezocht, inderdaad wij hadden schitterende plekken kort aan het veld. Wat een geweldig stadion en bezondere mensen. Na afloop zijn wij weer richting het centrum van Madrid vertrokken en hebben hier doorgefeest tot in de kleine uurtjes. De volgende dag hebben wij weer een bustour gemaakt door de stad en hebben wij heerlijke paeila gegeten in local restaurant. De avond afgesloten met een terrasje. De laatste dag van ons voetbalweekend hebben wij ingevuld met een rondleiding in het stadion, zeer leuk om te doen, heel veel te zien en je komt op plekken waar je anders nooit komt. Ook de tocht in de vitruele spelersbus was zeer geslaagd. Wij hebben de dag afgesloten met een lunch bij het stadion.
wij zijn uitermate te spreken over de kwaliteit van de voetbalreis van het voorjaar gaan wij de volgende boeken richting engeland..
Voor de derde keer met Number1 voetbalreizen een weekendje Londen geweest. Zoals de voorgaande keren heel goed geregeld. Snel antwoord via mail en super handige chat functie op de website. Omdat de wedstrijd onverwachts niet gespeeld werd in het nieuwe stadion, kregen we als tegemoetkoming een extra upgrade waardoor we aan de lange zijde in de eerste ring zaten. Hierdoor de wedstrijd van nog dichterbij mogen beleven. Volgende keer zeker weer met Number1!
Het was een geweldige ervaring. Alles was uitstekend geregeld. Eerst kende ik jullie alleen vaag van naam. Maar deze ervaring heeft voor mij Number 1 Voetbalreizen op de radar gezet en is zeker voor herhaling vatbaar. Ik kan dan ook iedereen aanraden om een voetbalreis te boeken via jullie.
Het allerbelangrijkste van een bedrijf is misschien wel communicatie. En die was ook meer dan prima met jullie. Als je met een vraag zat over de reis, het hotel of de wedstrijd, dan kreeg je tijdig een keurige reactie. Ook het reisbescheiden zat goed in elkaar met bijv. extra info over dingen die er te doen zijn in de stad, of een afbeelding van de map bij het hotel.
Alles was tiptop in orde.
Tickets op tijd gekregen + alle rijsinfo om een heerlijke verblijf te verzekeren.
We zullen zeker via Number1 nog zulke reizen boeken.
Ik raad het aan iedereen aan!
Via deze weg wil ik jullie nog eens bedanken voor de prachtige reis , die perfect geregeld was . Het aanbevolen hotel was echt een top hotel ! leuke bar , vriendelijke mensen , lekker ontbijt , ...

En dan nog de onvergetelijke voetbalwetstrijd ! ( waar me nog eens gratis verbeterde stoelen voor gekregen hadden via number1 voetbalreizen) de goede sfeer en het goede voetbal was top

ik zal number1 voetbalreizen zeker aanraden aan al mijn vrienden en kenissen , en zelf natuurlijk ook nog meerdere keren naar arsenal gaan kijken !

bedankt voor een droom in werkelijkheid te brengen !
Half augustus naar Londen geweest voor de wedstrijd tussen Chelsea en Arsenal.
Verloop van de bestelling ging soepel, alles is erg overzichtelijk. De routebeschrijvingen en vervoertips die je per mail krijgt toegestuurd zijn zeer nuttig.

De wedstrijd zelf was erg goed. Prima zicht op het veld vanaf de lange zijde.

Helaas op de heenweg vanaf schiphol een flinke vertraging gehad van 4 uur door Vueling. Gelukkig kwamen wij ondanks dit niet in de problemen voor de wedstrijd.

Na terugkomst in Nederland kregen wij ook vrijwel direct een mail dat ze bericht hadden gekregen dat de vlucht vertraagd was en dat ze ons graag wilde helpen met de claim bij de luchtvaartmaatschappij. Wij hadden hier zelf nog geen melding van gemaakt, dus erg netjes dan dit vanuit number1 zelf komt.

Dit geeft een zeer goed gevoel voor volgende voetbalreizen die wij zeker nog zullen maken via number1 voetbalreizen!
Wij zijn zeer tevreden over Number 1 Voetbalreizen.
Binnen no-time op de overzichtelijke site een reis geboekt naar Liverpool. Dat we het hotel konden upgraden en de plaatsen in het stadion zelf konden kiezen was prettig.

We hebben ons weekend precies kunnen invullen zoals wij dat wilden. Alle benodigde gegevens, vluchten, hotel en wedstrijdkaarten waren ruim op tijd aanwezig. De vragen die wij hadden zijn snel en duidelijk beantwoord.

Doordat Liverpool FC in het fantastische Anfield ook nog won hebben wij een onvergetelijk weekend gehad!
Wij zijn met drie personen naar Tottenham Hotspur Crystal palace geweest
Hele goede plaatsen in het stadion
Verder zijn de werknemers er echt op uit je een onvergetelijke ervaring te bezorgen
Zeer klantvriendelijk en de ervaring zullen wij nooit meer vergeten
Ik zal zeker nog een keer boeken bij Nr 1
Het was een geweldige ervaring. Een goed en proper hotel gelegen op wandelafstand van de eiffeltoren en andere bezienswaardigheden.
De eerste wedstrijd van het seizoen voor PSG was een absolute triller dat al winnend wordt afgesloten met 3-0. Een genot om de geweldige dribbelaar Neymar aan het werk te zien. Zeker de moeite waard!!!
Wij gaan zeker nog eens naar een wedstrijd via jullie dienst.