Number 1 Voetbalreizen
Number 1 Voetbalreizen
Wij, van Number 1 Voetbalreizen, zijn opgericht vanuit de filosofie dat zowel de Voetbalreis als de bijbehorende prijzen duidelijker, beter, transparanter en goedkoper kunnen. Op onze website kunt u snel, eenvoudig en voordelig een Voetbalreis boeken naar elke grote Europese competitie tegen de genoemde prijzen, zonder verborgen kosten. Onze Voetbalreizen zijn altijd inclusief; goed hotel in het centrum van de stad, ontbijt inbegrepen, kaarten naast elkaar in het stadion, goed zicht op het veld en uitgebreide informatie over de stad, het hotel en het openbaar vervoer, zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn ontvangen wij graag uw feedback.

Prima bedrijf. Komt afspraken na.
Number 1 Voetbalreizen. Super communicatie, super plekken in het stadion en klantgericht. In de week van boeking werd duidelijk dat het door ons gekozen hotel overboekt was. Direct gemeld, direct omgeboekt en - omdat het vervangende hotel 1 ster minder was - passende korting ontvangen. Plus nog een upgrade in tickets. Het was voor ons als gezin een geweldig uiteinde (2019) en een prachtig begin van 2020. Smaakt naar meer.
Geweldige wedstrijd beleefd bij tottenham hotspur - Liverpool. Ondanks dat we in een spurs vak zaten toch stiekem wel een beetje genoten dat de Nederlanders van Liverpool gewonnen hebben. Het hotel pal tegen de Londen tower bridge aan was prachtig en alles tot in de puntjes verzorgd!

De dag erna nog even lekker de toerist uitgehangen in een hop on hop off bus en in de avond nog een casino bezocht in Londen (helaas wel *** pond verlies; speltip 47: speel niet door als je *** pond in de winst staat) ;-)
Het verloop van de bestelling ging soepel, site was duidelijk. Na de bestelling werd je goed op de hoogte gehouden met wijzegingen rondom de wedstrijd en vluchten, alles werd duidelijk uitgelegd over de email hoe het proces ging verlopen, ook kan je altijd nog vragen stellen over onduidelijkheden. De wedstrijdkaarten werden optijd naar ons opgestuurde met duidelijke uitleg hoe de kaarten werken. De voetbalreis is geslaagd en zal het bedrijf zeker aanraden aan vrienden/familieleden die ook een voetbalreis wil maken.
De reis was goed geregeld. The Cabbage Hotel was ook prima, op loopafstand van Anfield. Tickets lagen klaar bij hotel. Wij kwamen aan op zaterdag, wedstrijd was op zondag. Dat was prima, want je hoeft je op zaterdag dan niet te haasen. Wedstrijd zelf was een grote belevenis.
Wij (vader en zoon van 11 jaar) hebben een fantastische reis gehad. Alles was top geregeld.
We zijn op vrijdag met de KLM naar Manchester gevlogen, en vervolgens met de trein naar Liverpool gegaan. Het hotel lag naast het treinstation en dichtbij het centrum van de stad. Op zaterdag hebben we een stadiontour gedaan bij Manchester- City en -United.
Op zondagochtend zijn we met de bus naar Anfield Road gegaan voor een stadiontour en vervolgens alle activiteiten op een wedstrijddag rond het stadion gezien. Met vervolgens als hoogtepunt van onze reis de wedstrijd Liverpool -Wolverhampthon. We hadden perfecte plaatsen met zicht op "de kop", en dicht op het veld.
Als cadeau kregen wij (mijn zoon en ik) een voetbalreis. diverse aanbieders aangeschreven en uiteindelijk reageerde Number1 voetbalreizen het snelst maar ook met de beste aanbieding financieel en ook qua afwijkende mogelijkheden. geboekt voor de wedstrijd Liverpool - Wolverhampton en we werden keurig op de hoogte gehouden van de uiteindelijke wedstrijddag en tijd (deze week later 1 dag af) maar ook de reisbescheiden waren op tijd en zeer duidelijk. Alleen de kaarten voor de toegang van het stadion werden niet opgestuurd vanwege de korte poses tussen de thuiswedstrijden van Liverpool. Geheel volgens vroegtijdige informatieverstrekking van Number1 voetbalreizen hebben wij de kaarten in Liverpool overhandigd gekregen en hebben wij ondanks dat de wedstrijd niet van het gehoopte niveau was een fantastische tijd gehad.
Bij een volgende keer zou ik zeker weer voor Number1 voetbalreizen kiezen, alles was duidelijk en ook de extra informatie welke was bijgevoegd bij de reisbescheiden was zeer nuttig. Voor ons behoeft er niets verbetert te worden, blijf vooral zo doorgaan.

Bedankt voor de fantastische voetbalreis en tot de volgende keer.

Groeten ***
Hallo Jim,

We hebben het bijzonder naar onze zin gehad. Prima hotel, sfeervolle wedstrijd en prima vervoer. Een vervelende douanier in Engeland op de terugweg heeft de positieve indruk niet veranderd. Lekker met een Ubertaxi heen terug voor *** euro van het vliegveld naar het hotel. Voor herhaling vatbaar.
Een drietal foto’s toegevoegd.

Met vriendelijke groeten,

***
Prima opvolging. Support via Chatonline zeer goed.
Wij hebben een fantastische reis gehad!!!
Het boeken van de reis verliep uitstekend. Boeken ging eenvoudig op de website verliep eenvoudig en snel, vragen en informatie werden zowel via de mail als telefonisch snel en goed beantwoord.
Donderdagavond voor vertrek werd ik gebeld vanuit Liverpool door *** met info over de wedstrijdtickets. Top geregeld, vriendelijke kerel en meteen zijn telefoonnummer bij de hand voor het geval er problemen zijn met de toegang. Dit was niet het geval.
Plaatsen waren naast elkaar bovenin "The Kop". Prima zicht op het veld , iets minder op het stadion ivm het dak van de tribune. Hierdoor hoorde je ook de rest van het stadion wat minder. Echter de supporters in ons vak; FANTASTISCH!! 90 Minuten lang zingen, wat een sfeer.Dit is voetbal op zijn best!!! Na afloop in The Albert geweest. Deze pub moet je zeker voor of na de wedstrijd bezoeken.
Het hotel was perfect gelegen naast het station en in het centrum, alles op loopafstand. Het was alleen erg gehorig in onze kamer, gelukkig hadden we daar weinig last van door de nodige pints die waren genuttigd.
De volgende dag Liverpool verkend. Leuke en gezellige stad Albert Docks en natuurlijk The Cavern Club bezocht wat wil je nog meer in 1 weekend. Nog even gewinkeld in het leuke en gezellige winkelcentrum.
Liverpool is en absolute aanrader. Voetbal op zijn best en De Beatles en dat in 1 weekend in een geweldige stad.
Wij kunnen dit iedereen aanraden en zouden zeker weer voor Number 1 kiezen. Absoluut de beste en voordeligste. Dit bleek ook maar weer op onze terugreis waar we diverse andere supporters spraken die ons gelijk om onze reisaanbieder vroegen
NUMBER 1