Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Number 1 Voetbalreizen
Number 1 Voetbalreizen
Wij, van Number 1 Voetbalreizen, zijn opgericht vanuit de filosofie dat zowel de Voetbalreis als de bijbehorende prijzen duidelijker, beter, transparanter en goedkoper kunnen. Op onze website kunt u snel, eenvoudig en voordelig een Voetbalreis boeken naar elke grote Europese competitie tegen de genoemde prijzen, zonder verborgen kosten. Onze Voetbalreizen zijn altijd inclusief; goed hotel in het centrum van de stad, ontbijt inbegrepen, kaarten naast elkaar in het stadion, goed zicht op het veld en uitgebreide informatie over de stad, het hotel en het openbaar vervoer, zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn ontvangen wij graag uw feedback.

Ik ben met mijn dochter (13) naar Wembley geweest. Fantastische beleving om de wedstrijd Liverpool tegen Manchester City mee te maken.

De reis was goed geregeld. We kregen op de tijd alle reisinfo en de tickets voor de wedstrijd. Kwaliteit/prijs verhouding van het hotel was prima.

Tips en verbeterpunten:
- reis terug kan eenvoudig per trein vanaf Kings Cross naar Luton Airport. Trein rijdt elk kwartier en duurt ca 45 minuten.
- Na de douane zijn er nog veel restaurants waar je kunt eten.

Het was allemaal goed geregeld
Hotel keurig voor elkaar
Voetbalwedstrijdkaartjes mooie plekken in het stadion
Mooie wedstrijd prachtige ambian
Ik ga zeker nog een x vaker met nr 1 voetbalseizoen mee
Ik ben een zeer tevreden klant
Bedankt gr ***
Zeer goed hotel en alles duidelijk gecommuniceerd!
Zal niet de laatste keer zijn dat ik via voetbalreizen iets zal boeken!
Wat een geweldige ervaring. De eerste Premier League wedstrijd van Liverpool. Alle boekingen en reisbescheiden ruim op tijd binnen en nog een upgrade van accommodatie op de koop toe.Routebeschrijving van vliegveld naar hotel en naar stadion duidelijk en overzichtelijk.
Alles verliep volgens schema, dus ik heb niets te klagen.
Voor de 16de verjaardag van mijn zoon, die hier reikhalzend had naar uitgekeken, konden we de supercup tussen Bayern Munchen en Dortmund beleven.
En of het super(cup) was! We logeerden in een prachtig hotel op wandelafstand van het immense Signal Iduna stadion. Samen met 81 755 anderen zagen we een fantastische wedstrijd met oververdiende winst voor Dortmund. De 'gelbe wand' danste en zong, mijn zoon en ik genoten van een geweldige voetbalavond! Wat een beleving, wat een sfeer, wat een prachtige verjaardag!!
Marco Reus, onze favoriet, werd die avond gehuldigd als beste speler in de Bundesliga. Reuze!!
Leuke pot en mooi stadion geweest! Dordmund vs Bayern. Hotel en levering kaartjes prima geregeld! Op loopafstand van het stadion! De binnenstad makkelijk te bereiken met de metro. Zeker de moeite waard en dicht bij Nederland.
Goed georganiseerd en prima communicatie. Zeer tevreden. Jullie bedrijf en site al doorgegeven aan vriendengmogelijk ook op voetbalteis wille
Super goed geregeld. Basic hotel maar prima. Aan de rand van het centrum. Mooie zitplaatsen naast elkaar op de lange zijde. Hierdoor kijk je op de 'gelbe wand'. Enige nadeel dat de kaarten op de wedstrijddag opgehaald moeten worden. Meer dan een uur in de rij gestaan. Voor de rest zeker de moeite waard. Alles super geregeld door Number1voetbalreizen.
Alles weer Top geregeld!
Alleen jammer van 1 klein 2 pers bed ipv seperaat!!
Toch raar met je zoon van 22