Number 1 Voetbalreizen
Number 1 Voetbalreizen
Wij, van Number 1 Voetbalreizen, zijn opgericht vanuit de filosofie dat zowel de Voetbalreis als de bijbehorende prijzen duidelijker, beter, transparanter en goedkoper kunnen. Op onze website kunt u snel, eenvoudig en voordelig een Voetbalreis boeken naar elke grote Europese competitie tegen de genoemde prijzen, zonder verborgen kosten. Onze Voetbalreizen zijn altijd inclusief; goed hotel in het centrum van de stad, ontbijt inbegrepen, kaarten naast elkaar in het stadion, goed zicht op het veld en uitgebreide informatie over de stad, het hotel en het openbaar vervoer, zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn ontvangen wij graag uw feedback.

3 dagen door Londen gerend. Leuke drukke stad. Arsenal - Everton, Crystal Palace - Newcastle gezien. Was super tof.
BVB-PSG gezien, wat super pot! Prachtige sfeeracties voor de wedstrijd. Mooi dat Haaland weer scoorde. Dat hebben wij mooi meegemaakt.
Fantastische reis gemaakt naar Liverpool. Stadion tour, Beatles tour, en fiets tour gemaakt. Wat een indruk zeg. De wedstrijd was spannend en Liverpool won weer met 1 doelpunt verschil. Anfield was magisch. Bedankt Number1.
Goede website, leuke prijzen en goede support bij vragen, ga zo door.
Voetbalreisje geboekt naar het bruisende Liverpool, wat een voetbalgekte daar. Ideaal voor vriendengroepen en voetbalteams. Leuke wedstrijd gezien, Liverpool won met 3-2 van West Ham United. *** bedankt voor al het advies!
Top arrangement geboekt voor Liverpool - West Ham United. Helaas ging de wedstrijd naar de maandagavond, maar het was geen straf om een nacht langer in Liverpool te verblijven!!
Hallo,

Zaterdag 15 februari zijn we naar Barcelona gevlogen voor de wedstrijd tussen Barcelona en Getafe. Het had niet veel gescheeld of we hadden niet kunnen vertrekken. Bij Ryanair kun je online inchecken.We dachten we doen dit zo eventjes op de vrijdag vooraf. Inchecken kan, op de site of met een app. Beide lukte niet wat we ook deden, welk emailadres we ook invoerden, welk reserveringscode, wachtwoord etc.ook. In de papieren van jullie stonden wel allerlei nummers. Maar, niets lukte! Ook de receptioniste van het hotel waar we in Brussel verbleven kon ons niet helpen, terwijl ze voor veel gasten dit deed als die er niet uitkwamen. Ten einde raad maar gaan slapen en heel vroeg naar het vliegveld. Daar kun je wel aan een balie inchecken maar het kost je €*** pp. Voor ons dus €***. Later werd me door jullie verteld dat ik had kunnen bellen. Maar nemen jullie de telefoon op tussen vrijdag 20.00 uur en zaterdag 5.30 uur?
Maar goed na betaald te hebben zijn we naar Barcelona gevlogen. En na wat overleg met andere passagiers konden mijn dochter en ik zelfs nog naast elkaar zitten.

Snel naar het hotel gegaan om de spullen weg te brengen. Prima hotel overigens met uiterst vriendelijk personeel. Echt een aanrader voor iedereen. Hotel Del Mar! Met het openbaar vervoer naar het stadion, lekker weertje en belangrijk lekker sfeertje. In het stadion naar onze plaatsen gegaan. Rij 2, stoel 16 en 17. Maar wat bleek!! Mijn dochter in vak 241 en ik in vak 240!!! Nou das lekker!! Terwijl er door jullie gezegd wordt als je met zijn tweeën bent je naast elkaar zit. En als dat niet lukt waarom kijken jullie dan niet of er het in zelfde vak dichtbij nog een plaats vrij is. Hier betalen we wel voor!!!

De rest van het weekend verliep verder voorspoedig. Maar ja we moesten nog wel terug. Dus weer inchecken!!! En ja hoor elke keer als we willen inloggen bij Ryanair kwam er direct een melding dat we telang ingelogd waren en dat we over 15 min. het opnieuw konden proberen. Nu, het was maandag, naar jullie gebeld. Degene die ik aan de telefoon had probeerde het ook, hij kreeg dezelfde melding. Er werd me verteld dat hij contact opzou nemen met Ryanair en dat hij daarna weer met ons zou bellen. Na ongeveer 2 uur nog niets gehoord te hebben heb ik zelf teruggebeld. We zijn er nog mee bezig werd me verteld, ik heb namelijk een chat verstuurd maar nog nog geen antwoord gekregen. Hoelang was hij van plan te wachten?? Jullie kunnen je voorstellen dat ik niet langer wilde wachten anders kostte het me weer €***. Ik heb rechtstreeks naar Ryanair gebeld en binnen 15 min. waren we ingelogd, hadden we plaatsen naast elkaar.
Je ziet, mocht je dit alles doorlezen (ik hoop dat dit ook echt gebeurd) een niet vlekkeloze reis. Waarbij ik me eerlijk afvraag wat nu eigenlijk de meerwaarde is van jullie als tussenpersoon.

Enkele tips: Bij Ryanair wordt gevraagd naar een reserveringsnummer, jullie noemen dit boekingscode. Waarom niet dezelfde benaming.
Het wachtwoord die bij mijn inlogemailadres staat is volgens mij totaal overbodig. althans ik heb het niet gebruikt.
Bied zelf ook aan dat passagiers naast elkaar kunnen zitten. Hoeven ze dit niet zelf uit te puzzelen.
Wijs jullie cliënten er op dat als ze op het vliegveld inchecken dit extra €*** pp kost
Controleer de voetbaltickets. Dit is bij ons onvoldoende gebeurd. stoel 16 en 17 rij 2 maar verschillende vakken. Wat als je met een jong kind bent?
Wees in het weekend ook bereikbaar?

***
Uw bedrijf is perfect,goede service,snel bereikbaar via telefoon en snelle reacties via mails, verder is mijn bestelling goed afgehandeld .Ik ben heel erg tevreden, vlucht was goed, het hotel was prima en makkelijk bereikbaar via trein en tram.Stadion plaats was perfect, volgende keer als ik besluit om weer te gaan wil ik die zelfde plaats. Tot slot het was goed.
Spannende wedstrijd in Munchen gezien. Helaas 0-0 maar de ervaring was gewelig! Bedankt *** voor het regelen.
Voetbaltickets gekocht voor Bayer Leverkusen - Borussia Dortmund. Wat een prachtig stadion zeg, en wat een doelpunten (4-3). Veel mensen hebben het over de sfeer in de Premier League maar de sfeer in de Bundesliga is veel mooier vinden wij! Groeten ***