Number 1 Voetbalreizen
Number 1 Voetbalreizen
Wij, van Number 1 Voetbalreizen, zijn opgericht vanuit de filosofie dat zowel de Voetbalreis als de bijbehorende prijzen duidelijker, beter, transparanter en goedkoper kunnen. Op onze website kunt u snel, eenvoudig en voordelig een Voetbalreis boeken naar elke grote Europese competitie tegen de genoemde prijzen, zonder verborgen kosten. Onze Voetbalreizen zijn altijd inclusief; goed hotel in het centrum van de stad, ontbijt inbegrepen, kaarten naast elkaar in het stadion, goed zicht op het veld en uitgebreide informatie over de stad, het hotel en het openbaar vervoer, zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn ontvangen wij graag uw feedback.

Alles zeer overzichtelijk.zowel website als beschrijving van stad/hotel. Kaarten in het hotel opgehaald. Daarna volgens instructies weer ingeleverd. Ook dat allemaal goed geregeld.Ga zeker volgende keer weer bij jullie boeken. Ga zo door.
Succes
goed
top bedrijf
goede service
voor herhaling vatbaar
de schoonheidsfoutjes eruit halen
ALLES WAS TOP!!! Goed centraal hotel, lekker ontbijt, de zitplaatsen waren wel wat hoog maar daardoor een heel goed overzicht en een keer geen vertraging bij Easyjet!!! Tot volgend seizoen.
Alles was in orde
Goed hotel en goede zitplaatsen in het stadium
Alles was zeer goed geregeld . Enigste min puntje was dat we de wedstrijdkaarten een dag voor de wedstrijd pas kregen maar we boeken de volgende keer wel weer via Number 1 voetbalseizoen. Groet ***
Professionele feedback en reisschema
Duidelijk, gemakkelijk en handig!
Tickets waren tijdig binnen bereik.
Schitterende plaatsen in het stadion! Op de 4de rij!!!
Het was een fantastische reis!
Wij zijn een dag eerder vertrokken naar Manchester. Helaas is daar niet bepaald veel te beleven.
Op zaterdag zijn wij naar Liverpool gegaan met de trein, dit is erg makkelijk te regelen op het station!
Liverpool won uiteindelijk de wedstrijd met 2-1 van Leicester City door een doelpunt in de blessuretijd. Dit zorgde voor veel spanning en sfeer op de tribune. Zaterdagavond in Liverpool gebivakkeerd, het centrum is erg levendig en dus zeer gezellig. Aanrader is de Cavern Club!

Op zondag zijn wij naar het Beatles museum geweest! Daarnaast een stadion tour op Anfield, AANRADER!!, en door Stanley Park naar het Goodison Stadion gelopen. Helaas is het hier erg rustig vergeleken met Anfield.

Maandag zijn we weer terug naar huis gegaan, al met al was het fantastisch!
Het was een onvergetelijke ervaring! Supermatch ook al verloor de ploeg waarvoor ik supporter. Maar dit zal ik nooit vergeten en alles was dubbel en dik in orde.
Bedankt! Dit vergeet ik nooit!
Het was een unieke en geweldige ervaring om naar Liverpool FC te gaan. Alles netjes geregeld en duidelijk uitgelegd. Volgende keer maken we weer gebruik van Number1voetbalreizen!!!