Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Number 1 Voetbalreizen
Number 1 Voetbalreizen
Wij, van Number 1 Voetbalreizen, zijn opgericht vanuit de filosofie dat zowel de Voetbalreis als de bijbehorende prijzen duidelijker, beter, transparanter en goedkoper kunnen. Op onze website kunt u snel, eenvoudig en voordelig een Voetbalreis boeken naar elke grote Europese competitie tegen de genoemde prijzen, zonder verborgen kosten. Onze Voetbalreizen zijn altijd inclusief; goed hotel in het centrum van de stad, ontbijt inbegrepen, kaarten naast elkaar in het stadion, goed zicht op het veld en uitgebreide informatie over de stad, het hotel en het openbaar vervoer, zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn ontvangen wij graag uw feedback.

Was echt te gek, volgend jaar opnieuw naar Anfield.
JA het was een geweldig weekend en we hebben zeker een mooie wedstrijd gezien.
Ik heb nu voor de 2de keer bij jullie geboekt en deze reis wederom weer perfect geregeld.
Jullie zijn echt een aanrader en als ze het aan mij vragen zeg ik zeker jullie.

***
Al een keer of 4 hier een voetbal weekendje besteld. Alles verloopt prima en snel! Niks te klagen.
top alles naar wens.
Geweldige reis naar PSG gehad.
Goed hotel midden in het centrum en prima wedstrijd tickets
Super ervaring gehad bij de opening van het Duitse voetbalseizoen in Dortmund tijdens de Supcuper. Van A tot Z was alles goed geregeld en goed gecommuniceerd. Bedankt voor het mooie weekend en tot de volgende keer!
Het was echt geweldig. De sfeer en de plekken echt een dikke 10!!! Hotel was ook goed op loop afstand. Zeker een aanrader
Ik ben met mijn dochter (13) naar Wembley geweest. Fantastische beleving om de wedstrijd Liverpool tegen Manchester City mee te maken.

De reis was goed geregeld. We kregen op de tijd alle reisinfo en de tickets voor de wedstrijd. Kwaliteit/prijs verhouding van het hotel was prima.

Tips en verbeterpunten:
- reis terug kan eenvoudig per trein vanaf Kings Cross naar Luton Airport. Trein rijdt elk kwartier en duurt ca 45 minuten.
- Na de douane zijn er nog veel restaurants waar je kunt eten.

Het was allemaal goed geregeld
Hotel keurig voor elkaar
Voetbalwedstrijdkaartjes mooie plekken in het stadion
Mooie wedstrijd prachtige ambian
Ik ga zeker nog een x vaker met nr 1 voetbalseizoen mee
Ik ben een zeer tevreden klant
Bedankt gr ***
Zeer goed hotel en alles duidelijk gecommuniceerd!
Zal niet de laatste keer zijn dat ik via voetbalreizen iets zal boeken!