Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Number 1 Voetbalreizen
Number 1 Voetbalreizen
Op onze website kunt u snel, eenvoudig en voordelig een voetbalreis naar elke grote competitie boeken tegen de genoemde prijzen zonder verborgen kosten. Wij bieden onze voetbalreizen zowel inclusief als exclusief vliegtickets aan. Onze prijzen zijn gebasseerd op de vliegticketprijzen vanaf Amsterdam Schiphol. Indien u via andere vliegvelden wil reizen is de kans zeer groot dat er veel geld van de genoemde prijs af gaat en voetbalreis goedkoper uitvalt.

Vorige week getuige geweest van de 2-0 overwinning van FC Barcelona op Atletico Madrid. Wat een prachtige ervaring voor mij en mijn zoon. We hadden gekozen voor de premium kaarten en kwamen vlak achter de dug-out op de hoofdtribune te zitten. Zo dicht op het veld en de spelers! Mooier vader/zoon moment kan je je niet wensen. Nu aan het kijken waar we volgend jaar heen zullen gaan! Number 1, bedankt voor de fantastische plaatsen in het stadion en tot de volgende keer!
Enige tijd terug bij Lazio Roma - AS Roma geweest. Als Lazio Roma fan was dit een fantastische belevenis. Wat een heerlijke derby sfeer. Alles was tot in de puntjes geregeld, dus niets anders dan complimenten voor de organisatie!
Voor ons was dit de tweede keer dat wij naar een voetbalmatch gingen kijken via Number One Voetbalreizen & dit was zeker niet de laatste keer. Alles was net zoals de eerste keer goed geregeld voor ons. Als je extra vragen hebt kun je ook steeds terecht bij Number1, ze zullen je hier altijd mee verder helpen.
Ik kijk al uit naar het volgende tripje met numberone voetbalreizen.
Vanaf het moment van boeken t/m thuiskomst alles was werkelijk top geregeld waardoor we onbekommerd konden genieten van deze bijzondere ervaring.
In 3 woorden omschreven ***
Ik heb de reis geboekt Barcelona - Lyon voor de champions leugue. Alles was tot in de PUNTJES geregeld.
Vliegtickets via de mail en je kon gemakkelijk van te voren inchecken geen wachttijden de hotel voucher netjes via de e mail ontvangen. Vliegveld en het hotel ook niet ver uit elkaar dus zo konden we dus gemakkelijk met de taxi van het vliegveld naar het hotel reizen.
Ook netjes de voetbal tickets optijd ontvangen.
Vanaf het hotel naar het stadion was het prima te lopen dus echt waar voor herhaling vatbaar een echt georganiseerde reis zoals ik ze altijd zou willen boeken.

Mijn volgende reis zal ik ook absoluut boeken bij deze organisatie.

Heel erg bedankt voor deze verzorgde reis en tot ziens.
***
In 3 woorden omschreven ***
Ook netjes de voetbal tickets optijd ontvangen.

Mijn volgende reis zal ik ook absoluut boeken bij deze organisatie.

Heel erg bedankt voor deze verzorgde reis en tot ziens.
***
Via via bij number 1 terecht gekomen van een andre tevreden klant boeken ging eenvoudig en kreeg goede feedback.
Hotel was prima met goed ontbijt en op loopafstand van het station
We hebben een top weekeind gehad
Ze hebben ons goed geholpen en geluisterd naar wat wij wilden. hierdoor kregen wij de perfecte plaatsen op Anfield. gunstige vliegtijden zodat wij ook nog de wedstrijd manchester city- watford hebben kunnen zien.
We hebben een super leuk week-end gehad.

Het is eigenlij zo makkelijk om een voetbal match te gaan kijken. Het organisatie van ons week-end was prima geregeld.

Hotel was dicht van het stadium en comfortabel en we hebben de kans gehad om een spannend match te kijken.

We kijken ernaar uit om terug te gaan
Topreisje! Genoten van de stad, het hotel, de wedstrijd Everton-Chelsea, en ja, zelfs van het Engelse eten... Het is een leuke ervaring om eens een wedstrijd in het buitenland te bezoeken. Het smaakt absoluut naar meer.
De organisatie van Number 1 voetbalreizen was prima; de communicatie verliep vlot. Kortom, een aanrader!