Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Number 1 Voetbalreizen
Number 1 Voetbalreizen
Op onze website kunt u snel, eenvoudig en voordelig een voetbalreis naar elke grote competitie boeken tegen de genoemde prijzen zonder verborgen kosten. Wij bieden onze voetbalreizen zowel inclusief als exclusief vliegtickets aan. Onze prijzen zijn gebasseerd op de vliegticketprijzen vanaf Amsterdam Schiphol. Indien u via andere vliegvelden wil reizen is de kans zeer groot dat er veel geld van de genoemde prijs af gaat en voetbalreis goedkoper uitvalt.

Aller eerst wil ik zeggen dat de booking van de reis allemaal goed geregeld is. Alle beschrijvingen die je nodlg heb om van het vliegveld naar je hotel en van je hotel naar het stadion te komen zijn netjes bij geleverd.het appartement waar wij verbleven zag er ook goed uit. Het enige min punt was dat de kaarten zogenaamd geüpgraded waren en achteraf zeer slechte plaatsen bleken te zijn. Dit was echt teleurstellend.
Allereerst was het in mijn geval een gewonnen voetbalreis. Dus een spreekwoordelijk gegeven paard dat je niet in de bek mag kijken. Achteraf was dit ook totaal niet aan de orde want alles was uitstekend geregeld. Dan heb ik het niet enkel over de reis zelf, maar ook zeker over de duidelijke communicatie omtrent vlucht, hotelreservering, afhalen tickets, etc.
‘Quality time’ weekend
Al een tijdje hadden mijn zoon en ik het erover dat het toch mooi zou zijn om eens een wedstrijd van Atletico Madrid live te zien in dat prachtige stadion. Maar eigenlijk bleef het daarbij omdat ik dacht dat het teveel zou kosten en dat he teveel gedoe zou zijn om het te regelen. Beetje koudwater vrees i.c.m. luiigheid ha ha. Maar na weer een wedstrijd gezien te hebben op tv van Atletico Madrid en het feit dat mijn zoon 18 jaar werd besloot ik toch maar eens op het internet te gaan oriënteren. Al gauw kwam ik meerdere aanbieders van voetbal reizen tegen maar trok die van number 1 voetbal reizen mij het meest. De website kwam duidelijk , betrouwbaar en overzichtelijk over en toen heb ik contact gezocht met ze over de wedstrijd tegen Barcelona.. En vanaf dat moment is het snel gegaan met een helder stappenplan en communicatie. Ik hoefde weinig te doen en alles was gefikst. Mijn zoon was dolblij met het cadeau ( en ik ook uiteraard ha ha )en voordat we het wisten stonden we op een zaterdag ochtend op schiphol om naar Madrid te vliegen met Iberia. Number 1 voetbal reizen had een mooi hotel in het centrum geboekt en vandaar uit hebben we de stad ontdekt. Maar het hoogtepunt was de zaterdag avond in dat super mooie stadion met die geweldige ambiance met al die super sterren op het veld. We waren voor Atletico maar stiekem genoten we ook van Messi en Suarez. De andere dag hebben we nog het stadion van Real Madrid bezocht met een tour en wat ook heel indrukwekkend was. Op de maandag vlogen we weer naar huis met een heerlijk gevoel en herinneringen. Later die week zeiden we tegen elkaar dat we echt een quality time weekend hadden gehad. Number 1 voetbalreizen wil ik daarom bedanken want is daar mede verantwoordelijk voor geweest aangezien alles top geregeld was. Zeker tot de volgende voetbal reis.
PS : foto had ik al per mail gestuurd.
Alles super netjes en op tijd geregeld! Hierdoor compleet zonder zorgen van een fantastische ervaring kunnen genieten ondanks het verlies kan ik eindelijk zeggen dat ik bij mijn Newcastle United ben geweest waarvoor hartelijk dank! Dit is zeker niet de laatste keer dat ik via Number one voetbalreizen geboekt heb. Nogmaals allen hartelijk dank en tot een volgende samenwerking.
alles was goed geregeld goed hotel en mooie plaatsen in het stadion zeker voor herhaling vatbaar ook de vragen van onze zijde werden direct beantwoord super gezellig weekend gehad
toporganisatie . Alles perfect geregeld
We zijn met 2 personen naar de wedstrijd Real Madrid - Valencia geweest. Op zaterdagmorgen op tijd vertrokken en we waren dan al rond half 12 bij ons hotel. Het hotel lag midden in het centrum vlak bij enkele metro haltes, ideaal!

Naast het regelen van wedstrijdkaarten kan Number1 Voetbalreizen ook enkele andere activiteiten voor je regelen. Zo hebben wij 2 stadiontours en een fietstocht door Madrid gevolgd. Dit past allemaal prima in 1 weekend en is zeker de moeite waard.

Zo hadden we zaterdagmiddag een stadiontour door het stadion van Atletico Madrid, hadden we op zondagochtend een fietstocht met een Nederlandse gids en op zondagmiddag een stadiontour door het Santiago Bernabeu.

Zaterdagavond was de wedstrijd en we hadden prima plaatsen, net boven de harde kern van Real Madrid. Op deze manier maak je de uitstekende sfeer in het stadion van dichtbij mee.

Dankzij de fietstocht met de Nederlandse gids krijg je in een korte tijd de mooiste hotspots van Madrid te zien en zie je tijdens het weekend toch nog iets meer dan alleen voetbal.

De maandag vlogen we pas 's avonds terug, dus ook deze derde dag konden we nog volledig gebruiken om Madrid te ontdekken. Zo zijn we nog naar Ventas, het grootste stierenvechtarena van Madrid, geweest. Ook deze rondleiding is interessant om te volgen.

Al met al hebben we een superweekend gehad en gaan we in de toekomst zeker nog weer eens kijken naar een andere voetbaltrip!
Hele reis super geregeld!!
Niks aan toe te voegen/te verbeteren😀😀
Wij hadden nog geen ervaringen met jullie bedrijf, maar onze eerste ervaringen zijn zeer goed. Alles was goed geregeld en hadden voldoende voorinformatie om onze reis tot een succes te maken. Ook de reservering van het hotel was goed geregeld.
Het hotel zelf was erg goed en een verzamelplaats van veel Liverpool fans.
Benfica - Ajax... een wedstrijd die je toch niet missen wilt? Nadat we de aanbieding hadden gevonden van Number 1 Voetbalreizen op Facebook hebben we niet lang getwijfeld om te boeken! Erg eenvoudig en duidelijk! We hadden de kaarten en een overnachting geboekt, maar kwamen op het idee om langer te blijven. Want als we toch 1x zijn in Lissabon?! Hoe gaan we dit aanpakken? Juist, contact opnemen met Number 1 Voetbalreizen! Binnen een kwartier alles geregeld!

6 November was het zo ver. Vanaf vliegveld Brussel vertrokken we richting Portugal. Na 2.5 uur te hebben gevlogen zijn we aangekomen in Lissabon. Mede dankzij de routebeschrijving van het vliegveld naar ons hotel die we bij het boeken al hadden ontvangen van Number 1 Voetbalreizen was het erg eenvoudig om door de vele straten van Lissabon te slenteren. Wat schetst onze verbazing? Liggen er naast de wedstrijdkaarten ook nog wedstrijdsjaals bij van Benfica - Ajax klaar in het hotel!

De woensdag was de wedstrijd. Genoten van een enorme sfeer in het stadion, en een punt mee naar Amsterdam!

Na de dagen gezellig te hebben ingevuld en enkele bezienswaardigheden te hebben bezocht, zijn we zaterdag 10 november weer veilig geland in Brussel, waarna onze reis richting Nederland met de auto is hervat.

Al met al een grandioze ervaring die we zeker niet hadden willen missen!

Number 1 Voetbalreizen, enorm bedankt voor jullie inzet en een niet te vergeten vakantie!