Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

nl.edenly.com
nl.edenly.com
Edenly.com is de specialist in de verkoop van gouden en diamanten sieraden online. Edenly heeft zijn succes te danken aan een zeer uitgebreid assortiment kwaliteitsjuwelen die tegen onvergelijkbare prijzen worden aangeboden. Met meer dan 5000 juwelen, tot 50% korting online en een tevredenheidsgarantie, wordt Edenly nu alom aanbevolen door zijn klanten en geprezen door de pers (Marie Claire, Elle, Express....).

Een prachtige ring gekocht en de (omruil)service is uitstekend.
Goede klantenservice, snelle reacties en retourneren/omruilen ging prima.

Nog wel enkele tips om de service beter op Nederland af te stemmen:
- Verzenden met PostNL of DHL, deze hebben een beter afhaalnetwerk in Nederland
- Een Nederlands retouradres in gebruik nemen
- Lid worden van een Nederlands keurmerk om vertrouwen te winnen (bijv. WebwinkelKeur)

Voor de rest zou ik Edenly zeker aanbevelen.
Ik vind de kwaliteit erg mooi en het sieraad ook. Mijn vriend is heel erg blij met de ring.
Momenteel niks om te verbeteren.
Service is top!
in 1 woord super
Dat je moet opletten met maat 19 wordt met 62 gezet maar is volgens tabel maar een 60 of is dat een foutje maar alles is in orde ben zeer tevreden vriendelijke groeten
Zeer tevreden, snel geleverd en top ring! Chapeau!
I returned ring. Things go from bad to worse. First claim ring not received then No more respons also.
Goede service, snelle levering, tevreden met product
The ring is perfect and your service was so too. I didn't expect it to go as smooth as it did. 1000% satisfied!
Hallo! Ik ben een testbeoordeling voor dit recent geïmplementeerde account bij eKomi. U zult beoordelingen van echte klanten hier zsm te zien krijgen. Zodra deze beoordelingen beschikbaar zijn, zal deze testbeoordeling weer verdwijnen!