myposter.nl
myposter.nl

Superleuk, foto’s zijn mooi geworden en verzenden was heel snel..
Zag er goed uit
Tevreden over de kwaliteit maar ontzettend suf dat jullie op de achterzijde ene sticker plakken. Hoe bedenken jullie het. Een poster plak je meestal op, als je erg geen erg in hebt komt de verdikking van de sticker als rand in de foto zichtbaar. Ook nog lastig te verwijderen, laat lijmresten achter. Hiermee stoppen is mijn advies.
Fijne site om je product te maken en snelle levering. Het eindresultaat is erg mooi! Nu tweemaal een foto op zeil laten drukken, 200x50 cm, en is beide keren supermooi geworden!
Super snel, mooi en top kwaliteit! Helemaal tevreden.
Een mooie afdruk op linnen, erg voordelig en vlotte levering. Een aanrader.
Zeer mooie kwaliteit en leuk formaat de prints op art papier 9x13.
communicatie prima, echter kwam de poster gekreukt aan. verzendmethode niet optimaal, geen stevige rol waardoor het papier snel beschadigd door transport.
Ik heb een album gemaakt van mijn trouwfoto's en het resultaat is prachtig! Mooie dikke bladzijden, goede prijs-kwaliteit verhouding. Enig klein minpuntje is dat ik dacht dat ik een foto nog kon wijzigen, maar krijg het boek met de ongewijzigde foto, maar dat vind ik een kleinigheidje. Ik kijk regelmatig naar ons mooie trouwalbum!
Mooie scherpe afdruk, precies zoals bedoeld. Levering duurde iets te lang, maar voor de rest alles prima.