myposter.nl
myposter.nl

goed en snel geleverd!
Ik ben zeer tevreden over de canvas fotoprinter met baklijst goede kwaliteit en goed verpakt afgeleverd en ook zeer snel ik heb geen verbeter punten namens een ze er tevreden klant ***
I am very satisfied with my first couple of prints, will certainly come back!
mijn pakketje is na twee weken nu nog steeds niet bezorgt de klanten service heeft geen geldig nummer ik krijg mailtjes over mensen uit het buitenland. iedereen geeft elkaar de schuld ze weten allemaal van niks omdat de straatnaam niet is is gevuld ik heb dat zeker weten gedaan het zijn fotos dus prive als dat ergens terecht komt waar niemand weet waar is dat niet echt fijn als mensen fotos van mij en mijn familie heeft. daarna zou mij een mail verstuurd worden met een track and trache die is er niet geweest het is via mijn moeder haar naam besteld die zou een mail krijgen na 3 dagen niks gehad
Ik heb mijn poster nog niet ontvangen
Zeer mooie PVC tuinposter laten afdrukken. Vergeten om bij optie het laten aanbrengen van ogen te verwijderen. Mail gezonden en ik kan met ***% korting een nieuwe poster bestellen. Top geregeld.
Kwaliteit is zeer goed. Levering redelijk snel. Ik ben zeer tevreden.
snel geleverd, goede kwaliteit en heel betaalbaar
Super mooie kwaliteit, fijn werkende website.
Helaas kwam de bestelling iets later dan aangegeven. Dit drukte de pret niet, we zijn erg tevreden!
Ik vind de service oke! Snel geleverd! de kwaliteit scherpte van het flyer was niet oke :-(. Het lijkt wel of de inkt bijna op is. geen mooie kleur.
Collage op canvas: foto’s waren makkelijk toe te voegen. Snel geleverd en goed verpakt. Mooie kwaliteit.