Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Molenaar Meubelen
Molenaar Meubelen

Heel vriendelijk geholpen in de winkel, totaal niet opdringerig zoals in sommige winkels wel is. De bestelde tafel en stoelen bevallen heel goed, alles is volgens afspraak gedaan. Vriendelijke bezorgers ook. Een hele goede ervaring met Molenaar meubelen!
Dik tevreden zoals we geholpen zijn.
Prima geleverd, volgens afspraak en netjes
Kreeg een dag na mijn bestelling te horen dat de levertijd 2 weken langer was en die was ook precies 2 weken later. Alles werd netjes binnen neergezet waar ik het wilde hebben.
Fijne persoonlijke service, mooie en kwalitatief goede producten, Alles netjes op tijd geleverd en kundig gemonteerd.
Prima service, goede communicatie en levering exact volgens afspraak. Top!
Prima geholpen in de winkel bij het uitzoeken van onze tafel. Deze werd volgens afspraak keurig geleverd en geïnstalleerd door twee vriendelijke heren. Al met al een zeer positieve ervaring, vandaar de 5 sterren.
Wij zijn zeer tevreden over de service. Wij hebben 3 jaar geleden onze meubels bij Molenaar meubelen gekocht en wilden nu graag een plank boven het tv meubel. Dit is maatwerk en kwam op een aardig bedrag. Maar met veel inzet van het personeel en d.m.v. creatief denken, hebben wij de gewenste plank kunnen laten maken voor een mooi bedrag.
Hartelijk dank! Top service!
Mooi product en goede service. Sneller geleverd dan verwacht👍
sinds jaren kwaliteit en goede service
we zijn zeer tevreden