voor onlineshops»

8.8 / 10

Gemiddelde van 2394 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 15005

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij MijnAutoOnderdelen.nl

4 / 10

Ik heb een bobine besteld en die was snel binnen maar bleek niet goed te functioneren, gemaild en daarna bleek dat ik hem terug moest sturen en zij sturen hem dan door naar de fabriek. Intussen moet je wel een nieuwe kopen en heb je er op dat moment dus 2 betaald, maar binnen 8 weken zou ik de uitslag krijgen. Dat heeft dus na heeel veel mailtjes 4 maand geduurd voor ik mijn geld terug kreeg. Vind dat geen stijl en ik heb geen vertrouwen meer in het bedrijf.

op 23.02.2017 om 16:56 uur

Alles zoals beloofd voldaan

op 22.02.2017 om 19:04 uur

10 / 10

Snel en zeer netjes top gewoon

op 22.02.2017 om 16:53 uur

8 / 10

De door mij gemaakte bestelling is correct verwerkt.
    Echter kreeg ik de artikelen één dag later dan geplant wat bij een afspraak met anderen een probleem kan zijn.

Iets anders waar ik wel wat moeite mee heb is het volgende: Ongeacht de hoogte van het bedrag bij een bestelling, betaald de klant altijd minimaal €*** aan verzendkosten terwijl deze kosten bij andere bedrijven hoogstens €*** is bij een minimum aankoopbedrag van bijvoorbeeld €***. dat vind ik wel jammer!

Met vr. gr, ***

op 22.02.2017 om 16:30 uur

8 / 10

Goed afgehandeld en ook telefonisch goed bereikbaar.

op 22.02.2017 om 11:40 uur

10 / 10

Zeer goed bedrijf , en als er al is een probleem was , word het netjes opgelost , koop hier regelmatig wat en altijd netjes op tijd binnen . Bij retour van een artikel word het geld altijd netjes terug gestort , binnen 10 dagen .
    ik raad dit bedrijf dan ook zeker aan voor iedereen die onderdelen voor zijn auto nodig heb .
    Had zelf de verkeerde koplampen bestelt dom maar ja kan gebeuren , na een telefoontje werd het probleem ook al was het na de veertien dagen omruilgarantie, alsnog netjes opgelost, al was het mij eigen domme fout .
    geef ze zeker een tien

op 21.02.2017 om 19:58 uur

8 / 10

Goed aan od van produkt, de prijs was goed en de snelle zending was fijn.
    Goed verpakt

op 21.02.2017 om 18:04 uur

Prima geholpen, Perfecte services

op 21.02.2017 om 13:10 uur

10 / 10

Super snel, persoonlijke contact bij vragen.
    goed zo!

op 21.02.2017 om 11:58 uur

8 / 10

Snelle service, goede prijs/kwaliteit en snelle levering.

op 21.02.2017 om 10:41 uur

MijnAutoOnderdelen.nl

• MijnAutoOnderdelen.nl is de grootste onderdelen webwinkel van Nederland. Naast het assortiment van maar liefst 2.000.000 originele en merkvervangende onderdelen biedt MijnAutoOnderdelen.nl alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van artikelen. Door het invoeren van je kenteken weet je welke onderdelen voor jouw auto geschikt zijn. In de onderdelen catalogus kies je het gewenste onderdeel en het onderdeel wordt binnen 2 werkdagen bezorgd tot je deur!

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 14739 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: