voor onlineshops»

8.8 / 10

Gemiddelde van 2585 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 16148

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij MijnAutoOnderdelen.nl

Zeer klantonvriendelijk.

Allerlei smoesjes om de geretourneerde onderdelen
    niet te restitueren..

***

op 24.07.2017 om 09:18 uur

2 / 10

De bestelde olieafsluitdop tbv peugot cabrio past totaal niet, U heeft een verkeerde dop opgestuurd.

op 24.07.2017 om 08:55 uur

2 / 10

Voor een beknopte beschrijving vond u alvast bovenaan mijn beoordeling en ik wil ze best nog eens herhalen "zeer slecht " .
    Mij beoordeling betreft de bedijfpolicy en niet zozeer degene die het moeten uitvoeren.
    Het gaat mij om volgend principe dat degene die een fout begaat ook de volle verantwoording neemt, ook om deze fout recht te zetten.
    Mij is een foute levering gestuurd en in de plaats van zelf voor een retour transport en ophaling te zorgen van deze foute levering laat men mij de kosten maken voor een retour waar ik in eerste instantie niets mee te maken heb en weigert men ook nog om al mijn kosten terug te betalen . Dit vind ik ver over het fatsoen en al helemaal geen professionele manier van handelen. Dit kost het bedrijf meer aan reputatie dan het de discussie waard is. Ik heb een bestelling geplaatst bij dit bedrijf, wij zijn een bedrag overeengekomen en hiervoor wil ik een perfecte levering geen euro cent meer. Trouwens een levering die ik nog altijd niet ontvangen heb. Order geplaats op 12/07 en vandaag zijn we al 23/07. Van een snelle service en onbesproken service gesproken.
    Met vriendelijke groeten,

***
    Commentaar van mijnautoonderdelen.nl:
    Geachte klant,

Het is spijtig om te horen dat de bestelling niet naar wens is gelopen.
    Ik zie dat er retourkosten zijn vergoed van €25,-
    Ook heeft u de bestelling inmiddels ontvangen.
    Helaas kan een omruiling langer duren dan gewenst. Wij kunnen namelijk pas een zending opsturen zodra de oude door ons is ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

op 23.07.2017 om 12:02 uur

2 / 10

De klanteservice is erg achteruit gegaan. En wat er door de telefoon verteld word is vaak niet de juiste info om het maar netjes te verwoorden.

op 23.07.2017 om 11:31 uur

Snelle levering

op 23.07.2017 om 08:27 uur

2 / 10

Voor 12 uur besteld morgen in huis. Dit is niet gebeurd.
    Commentaar van mijnautoonderdelen.nl:
    Geachte klant,

Vervelend om te horen dat de levering niet op tijd is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak!
    Ik zie dat uw bestelling vertraagd is wegens een voorraadverschil.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

op 21.07.2017 om 13:20 uur

10 / 10

Ik zocht een paar goede ruitenwissers en vond deze op Mijnautoonderdelen. Binnen een dag geleverd, en m'n ruiten zijn weer streeploos schoon :)

op 21.07.2017 om 10:17 uur

10 / 10

een grote selectie van onderdelen snelle verzending professionaliteit 100 % !!! dank u wel !

op 21.07.2017 om 09:04 uur

8 / 10

De service is prima

op 21.07.2017 om 09:03 uur

10 / 10

Het bedrijf houdt zich altijd aan de afspraken en de service is goed. M.vr.gr. ***

op 21.07.2017 om 08:43 uur

MijnAutoOnderdelen.nl

• MijnAutoOnderdelen.nl is de grootste onderdelen webwinkel van Nederland. Naast het assortiment van maar liefst 2.000.000 originele en merkvervangende onderdelen biedt MijnAutoOnderdelen.nl alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van artikelen. Door het invoeren van je kenteken weet je welke onderdelen voor jouw auto geschikt zijn. In de onderdelen catalogus kies je het gewenste onderdeel en het onderdeel wordt binnen 2 werkdagen bezorgd tot je deur!

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 15762 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: