Leenservice Nederland
Leenservice Nederland
Goedkoop en voordelig geld lenen via Leenservice Nederland. Vraag vrijblijvend een offerte aan voor een doorlopend krediet, persoonlijke lening of WOZ krediet. U betaalt géén advieskosten.

Zeer snelle afhandeling van aanvraag tot toekenning lening
goede en vriendelijke service
Wij zijn verrast door de goede begeleiding tussen aanvraag en afwikkeling.
Vriendelijke duidelijke vragen en antwoorden die zijn
verzorgd door Leenservice Nederland.
Snelle en duidelijke hulp.
Dank.
Er werd op een duidelijke manier om informatie gevraagd weinig gegevens na hoeven te zenden. Er werd kordaat gehandeld en de geldverstrekking liep soepel.
Ook goed advies voor het opheffen van een reeds bestaande lening en inbrengen in de nu afgesloten lening.
Prima geen verbetering...
Prima service snel beleefd en duidelijk
Snelle, vriendelijke service. Top!
Omdat ik een echtgenoot van 78 jaar heb, had ik vele "nee's" gehad voor een kleine lening.
Tot mijn grote verwondering is het hier wel gelukt.
Goede begeleiding, ook toen ik een foutje had gemaakt. Meteen contact en herstel van de fout.
Ik vind dit bedrijf een aanrader.
Heel tevreden, vriendelijke medewerker , en zoeken naar een goede oplossing. Erg gemotiveerd. Vertrouwelijk. Alle evt. moeilijkheden werden heel snel in behandeling genomen. en opgelost. Voelde een prettige samenwerking. Snelle afhandeling.