Leenservice Nederland
Leenservice Nederland
Goedkoop en voordelig geld lenen via Leenservice Nederland. Vraag vrijblijvend een offerte aan voor een doorlopend krediet, persoonlijke lening of WOZ krediet. U betaalt géén advieskosten.

Het was zeer duidelijk en alles verliep zeer vlot
wij zijn keurig snel en goed geholpen wij vonden het ook prettig dat we niet gebonden waren aan de werktijden al met al ons oordeel zeer goed
Vriendelijk en goed geholpen. Meedenkend. Zeer tevreden.
Prettig: correct te woord gestaan, hoe vaak je ook belt altijd vriendelijk en duidelijk, snelle reactie.

Verbetering: Als je getrouwd bent, heeft de een niet automatisch de naam van de ander. Spreek in de aanhef ieder bij zijn/haar eigen naam aan. Ik ervaar het als storend om met de naam van de partner aangesproken te worden.
ik ben heel tevreden het is vlot afgehandeld binnen 1 dag had ik het geld op mijn rekening staan
Op zich een goede service. Als minpuntje is de communicatie over het verloop van de lening te noemen. Zelf actie moeten ondernemen om info te krijgen. Door de feestdagen duurde het ook vrij lang voor zaken geregeld waren.
De aanvraag is snel in behandeling genomen
Vast aanspreekpunt
Duidelijk wat de mogelijkheden zijn
Goed omschreven wat nodig is voor de aanvraag
Misschien ( vaker ) bevestigen dat de gevraagde documenten goed zijn ontvangen
ik vind jullie een topper ,een goede en snelle manier van
behandeling van vraag tot afhandeling.ik zou zeggen blijf zo doorgaan als jullie nu doen.ik ben een hele tevreden klant en als het zo uitkomt dan zou ik jullie zeker aanbevelen bij mijn fam,vrienden
Beste , ben blij, zijn duidelijk en voor zover is er gedaan wat ze hebben gezegd. ook de wachttijd is snel. Als ik een vraag stel per mail wordt ik gebeld om dat uit te leggen en dat vind ik prettig. Er wordt ook gekeken naar de voordeligste lening voor jou.
Heel goed, effectief en snel