Leenservice Nederland

• Aantal sterren
    (10 naar 1)
  • Aantal sterren
    (1 naar 10)
Kort maar krachtig. Het is goed verlopen maar nu alles geregeld is hoor ik nog weinig
Goede en snelle communicatie en informatie! Prima!
Ik ben zeer goed geholpen en kreeg prima uitleg, ook en goedkopere lening door wat meer geld op te nemen. Hierdoor kon ik snel het geld ontvangen zoals afgesproken. Ook de zorg en nazorg is goed geregeld.
Goede service en snelle correcte afhandeling.
Snel een advies gegeven en duidelijke uitleg. Goed overzicht. Behulpzaam aan de telefoon. Geld snel gestort
Goede (vriendelijke) service met snelle en correcte afhandeling.
snel antwoord. Snel en correct afgehandeld.
de aanvraag werd meteen goed beoordeelt zonder poespas en we kregen duidelijk inzicht in onze aanvraag wat kan of niet kon en het was binnen een paar dagen geregelt diegen die ons te woord stond had groot inzicht in de aanvraag en was duidelijk in wat kon of niet kon zonder verwachtingen in het veruitzicht te stellen dat in tegenstelling van andere aanbieder die ons vanalles beloofden en uiteindelijk ons voor de gek hebben gehouden enz
Top service! Binnen 1 week alles geregeld! Bedankt, zullen jullie zeker aanbevelen!!!!!
Prima service snel gergeld