Le Mage
Le Mage
Alle Aveda producten snel, makkelijk en voordelig online bestellen.

Goede snelle service!
Prima service,snelle levering!👍
Goede prijzen en snelle levering. Alleen jammer dat er nooit proefjes worden meegestuurd.
Correcte service en levering maar vooral een voortreffelijke prijszetting!
Snelle service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Tip: verstuur de producten in kleinere doosjes als dat mogelijk is.
Van U kant is het allemaal goed gegaan, maar heb een klacht ingedient bij Post.NL. Pakje zou op zaterdag in de ochtend bezorgd worden . dat is niet gebeurd en waren wel de hele dag thuis.
Maandag gebeld met post.nl en die zeiden dat het terug was in het depot. dinsdagmorgen ga ik naar AH en zie tussen alle BOL.com pakketten mijn pakket liggen met het plakband van Lemage eromheen. geen briefje in de bus dus niemand wist waar het was.
dus nog doorgaan met post.nl ik weet het niet.????
Een gratis sample zou leuk zijn.
Prima tevreden!! Goede produkten
Minpunt: Graag een mail/sms wanneer het pakket daadwerkelijk werd geleverd bij een Pick up.
Tevreden! Wel jammer dat soms produkten niet met de gevrasgde inhoud aanwezig zijn.
Bezorging is altijd snel en verpakking is goed.