large.nl
large.nl
"In 1986 werd Large Popmerchandising BV opgericht om tijdens concerten bandmerchandise te verkopen. Onze eerste catalogus kwam in 1990 uit. Inmiddels omvat onze collectie ruim 30.000 artikelen van vrijwel alle grote bands. Naast bandmerchandise vind je bij Large ook alles van je favoriete films zoals Harry Potter en Star Wars, series als The Walking Dead en Game of Thrones en games als Zelda en Assassin’s Creed. We hebben kleding en accessoires van zowel de Disneyklassiekers als hun nieuwste films en ook de superhelden van Marvel en DC hebben bij ons hun eigen collectie. Wist je dat Large ook een enorme collectie alternatieve mode heeft? Bekijk onze complete collectie op large.nl · large.be"

Zeer tevreden
ik was bijzonder tevreden dat ik nou eens een "stoere' site tegen kwam waar ze ook maatjes xs verkopen!!
Geen truttige kleding en ook nog eens hele leuke fun stuff spullen!!
Als je als klant veel besteld af en toe eens wat korting op je aankopen of een keer wat gratis uitzoeken in een bepaalde prijsklasse
Super
Super assortiment 🙂
Snelle levering
Uitstekend assortment, Snelle levering en goede betaal- en garantieprocedure.
Maat-aanduiding Kan beter, mischien na controle? Bij gelijke maatomschrijving is het ene artikel toch anders van maat dan het Andere artikel.
Ben al jaren klant van Large,heb nooit geen problemen gehad wat betreft bestellingen opsturen e.d.Mooie en goede producten vooral voor hardrock liefhebbers,top bedrijf.
De webshop is duidelijk en makkelijk om van alles te vinden
En snelle service
Ben tevreden met de snelheid en de goede service van mijn bestelling naar mij toe
Bedankt ***