large.nl
large.nl
"In 1986 werd Large Popmerchandising BV opgericht om tijdens concerten bandmerchandise te verkopen. Onze eerste catalogus kwam in 1990 uit. Inmiddels omvat onze collectie ruim 30.000 artikelen van vrijwel alle grote bands. Naast bandmerchandise vind je bij Large ook alles van je favoriete films zoals Harry Potter en Star Wars, series als The Walking Dead en Game of Thrones en games als Zelda en Assassin’s Creed. We hebben kleding en accessoires van zowel de Disneyklassiekers als hun nieuwste films en ook de superhelden van Marvel en DC hebben bij ons hun eigen collectie. Wist je dat Large ook een enorme collectie alternatieve mode heeft? Bekijk onze complete collectie op large.nl · large.be"

Alles goed
Gewoon goed niks op aan te merken***
Ik was tevreden over de afhandeling van de kortingscode die niet meer werkte omdat dit niet goed vermeld stond in de e-mail. Ik kreeg alsnog een kortingscode toegestuurd! Helemaal top van jullie!!!
altijd op tijd en goedje producten
Large heeft kwaliteit, fun, happy,l, lol, stoere en fantastische kleding en accessoires. Love buying there🤘🤘🤘
mooispul gemakkelijk bestellen top
Shoppen bij Large is een feestje! Ze hebben zoveel geweldige kleding, accessoires, gadgeds enz. die je meestal niet bij andere winkels kunt vinden. Het bestelproces werkt duidelijk en snel. De service is goed. Een aanrader!
Een goede duidelijke site met enorm veel keus !!!en overzichtelijk ,prima !!!
Eenvoudige en goedwerkende webwinkel. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling via e-mail. Bestellingen worden goed verpakt vetstuurd.
Large....ik bestel er al jaren. Zeer tevreden. Kwaliteit altijd goed. Leuke sale aanbiedingen. Snelle levering. 5 sterren.