large.nl
large.nl
"In 1986 werd Large Popmerchandising BV opgericht om tijdens concerten bandmerchandise te verkopen. Onze eerste catalogus kwam in 1990 uit. Inmiddels omvat onze collectie ruim 30.000 artikelen van vrijwel alle grote bands. Naast bandmerchandise vind je bij Large ook alles van je favoriete films zoals Harry Potter en Star Wars, series als The Walking Dead en Game of Thrones en games als Zelda en Assassin’s Creed. We hebben kleding en accessoires van zowel de Disneyklassiekers als hun nieuwste films en ook de superhelden van Marvel en DC hebben bij ons hun eigen collectie. Wist je dat Large ook een enorme collectie alternatieve mode heeft? Bekijk onze complete collectie op large.nl · large.be"

Goed
Uitgebreid aanbod, makkelijk navigeren door categorieën, goede aanbiedingen. Enige minpunt vind ik het karige aanbod aan tunnels/plugs en niets in maat 20mm ☹️
Verder alles super! 😘
Leuke site, veel keuze, snelle en correcte levering. Top!
Super snelle service!!!
De bestelling kwam foutloos en netjes verpakt en snel bij mij. De kwaliteit is prima.
Het is goed zo
Altijd goed
Leuke aparte kleding. Goede en snelle levering. Ben een tevreden klant en bestel regelmatig wat. Het enige wat ik jammer vind is dat de prijzen best hoog zijn.
Top site!!
Gewoon super goed!! En als er iets verkeerd gaat word je gewoon netjes geholpen!! Kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen😎