large.be (nl)
large.be (nl)
"In 1986 werd Large Popmerchandising BVBA opgericht om tijdens concerten bandmerchandise te verkopen. Onze eerste catalogus kwam in 1990 uit. Inmiddels omvat onze collectie ruim 30.000 artikelen van vrijwel alle grote bands. Naast bandmerchandise vind je bij Large ook alles van je favoriete films zoals Harry Potter en Star Wars, series als The Walking Dead en Game of Thrones en games als Zelda en Assassin’s Creed. We hebben kleding en accessoires van zowel de Disneyklassiekers als hun nieuwste films en ook de superhelden van Marvel en DC hebben bij ons hun eigen collectie. Wist je dat Large ook een enorme collectie alternatieve mode heeft? Bekijk onze complete collectie op large.nl · large.be"

Tevreden
Gebruiksvriendelijk, zeer ruim aanbod van kwaliteitsvolle producten en een uitstekende cliënt service! Zonder twijfel het meest toegankelijke aanbod voor band merchandise in de Benelux!
zeer goeie kwaliteit
Overzichtelijk en makkelijk alles te vinden
Superleuke funko's
goed
Altijd makkelijk bestellen, vlotte betaling en communicatie.
Ik heb een goede ervaring met large.
Snel. Duidelijk. Alles past perfect door gebruik te maken van de "algemene maat info" tabel.
thanks & Rock On
Bij de bevestigingsmail was er vroeger een overzicht van wat je besteld had, wat nu niet het geval was. Dit vinden mensen toch wel belangrijk dat ze kunnen nakijken, wat ze hebben besteld.