large.be (nl)
large.be (nl)
"In 1986 werd Large Popmerchandising BVBA opgericht om tijdens concerten bandmerchandise te verkopen. Onze eerste catalogus kwam in 1990 uit. Inmiddels omvat onze collectie ruim 30.000 artikelen van vrijwel alle grote bands. Naast bandmerchandise vind je bij Large ook alles van je favoriete films zoals Harry Potter en Star Wars, series als The Walking Dead en Game of Thrones en games als Zelda en Assassin’s Creed. We hebben kleding en accessoires van zowel de Disneyklassiekers als hun nieuwste films en ook de superhelden van Marvel en DC hebben bij ons hun eigen collectie. Wist je dat Large ook een enorme collectie alternatieve mode heeft? Bekijk onze complete collectie op large.nl · large.be"

Kwaliteit van de artikelen is top. Zeer snelle levering 😁
Kwaliteitsprodukten. Geen fake. Mooie promo's
Ik ben reeds jaren klant bij Large. Men heeft mij steeds op een heel goeie en correcte manier behandeld. Hartelijk bedankt daarvoor!
super vlotte website
Top!
Alles duidelijk
Zeer goed,geen opmerkingen .Doe zo voort zou ik zeggen !
Supertevreden! Snelle levering, toffe kleding!
Altijd een snelle levering en artikelen in prima staat!
Ik vind het tof dat je online kunt bestellen want dan heb je sowieso wat korting op artikelen en gaat veel sneller