large.be (nl)
large.be (nl)
"In 1986 werd Large Popmerchandising BVBA opgericht om tijdens concerten bandmerchandise te verkopen. Onze eerste catalogus kwam in 1990 uit. Inmiddels omvat onze collectie ruim 30.000 artikelen van vrijwel alle grote bands. Naast bandmerchandise vind je bij Large ook alles van je favoriete films zoals Harry Potter en Star Wars, series als The Walking Dead en Game of Thrones en games als Zelda en Assassin’s Creed. We hebben kleding en accessoires van zowel de Disneyklassiekers als hun nieuwste films en ook de superhelden van Marvel en DC hebben bij ons hun eigen collectie. Wist je dat Large ook een enorme collectie alternatieve mode heeft? Bekijk onze complete collectie op large.nl · large.be"

Alles prima in orde
Goede service en betrouwbare site,alleen mis ik hier de releases van het record label Unique Leader Records nog,die moet ik helaas ergens andrs gaan zoeken.. voor de rest een top online winkel!
Heel gebruiksvriendelijke site. Fijn ook dat er altijd artikels met kortingen te vinden zijn. Ruim aanbod.
Mooie site met heel veel keuze.
Altijd goede service & kwaliteit
Communicatie was heel vlot en ook voldoende.
de verzending was vlot en correct. samenwerking met B-post voor deze artikels is een pluspunt.
artikel was heel verzorgd
***
Large rocks!
Veel keuze en goede kwaliteit
Al een paar keer besteld voor de zoon, hij is super tevreden met al zijn pull's , t-shirts, goeie kwaliteit, snelle verzending, wij zijn fan ;-)
Easy to find,clear checkout, no dragged out procedures. All in all great store