Lampdirect.be (nl)
Lampdirect.be (nl)
Lampdirect is marktleider in de online verkoop van lampen en lichtbronnen van o.a. Philips, Osram, Sylvania en GE tegen de allerlaagste prijs. U bent bij Lampdirect.be verzekerd van de laagste prijs, de beste service en garantie!

Snelle en correcte levering, tegen concurentiƫle prijzen.
Duidelijke webwinkel
Lampdirect.be (nl) Fijn dat uw levering snel en correct was, dat horen wij graag. Uw lampdirect.be/nl team
Zeer tevreden, snelle en correcte afhandeling, duidelijke webshop
Lampdirect.be (nl) Wij werken er dagelijks hard aan om dit zo te houden, zeer bedankt voor uw mooie review. Uw lampdirect.be/nl team
Vlotte levering en goeie mededeling wanneer pakket wordt geleverd.
Lampdirect.be (nl) Bedankt voor uw review, dat maakt ons blij. Uw lampdirect.be/nl team
vlot en correct :)
Lampdirect.be (nl) Goed om te horen dat uw bestelling vlot en correct was, bedankt! Uw lampdirect.be/nl team
Vlotte levering, snelle service
Lampdirect.be (nl) Vlot en snel zijn belangrijke kenmerken bij ons, wij doen hier altijd ons best voor. Uw lampdirect.be/nl team
Perfect product, perfect verpakt!
Lampdirect.be (nl) Perfectie staat hoog in ons vaandel, graag tot een volgende keer! Uw lampdirect.be/nl team
Vlotte en correcte levering ! Dank u.
Lampdirect.be (nl) Vlot en correct daar gaan wij voor, bedankt voor uw review. Uw lampdirect.be/nl team
correcte service en prijs
Lampdirect.be (nl) Wij doen ons best onze service en prijs op een goed niveau te houden. Uw lampdirect.be/nl team
Beste,
Reeds meerdere malen heb ik bij jullie een bestelling geplaatst. Steeds ben ik tevreden. Nog nooit heb ik problemen gekend.

MvG ***
Lampdirect.be (nl) Wij zijn hier erg content mee en hopen ook dat er nog vele bestellingen bij komen. Uw lampdirect.be/nl team
Goede verpakt . reageert snel , goede prijs ....enkel courier dienst veel te laat ... ik kom teug
Lampdirect.be (nl) Fijn dat u ondanks de late courierdienst toch bij ons terugkomt, wij proberen hieraan aandacht te geven. Uw lampdirect.be/nl team