Lampdirect.nl
Lampdirect.nl
Lampdirect is marktleider in de online verkoop van lampen, lichtbronnen en armaturen van A-merken zoals Philips, Osram & Sylvania. U bent bij Lampdirect.nl verzekerd van de allerlaagste prijs, snelle verzending, de beste service en Lampdirect garantie!

Philips Procore LED TLs gekocht (Philips CorePro LEDtube EM 14.5W 840 120cm). Echt perfect licht, zeker vergelijkbaar/beter dan de oorspronkelijke TLs. Voor een lage prijs mijn werkplaats weer bij de tijd. Wel even alle trafo's verwijderd voor die laatste paar Watt besparing.
Lampdirect perfect verpakt / geleverd.
Voordelig en snel.
TL-buizen waren niet goed verpakt. Zij waren geschoven uit hun kartonnen huls, die aan beide zijden open was. Dat kon omdat de omdoos heel lang was, maar ook goed opgevuld, waardoor er geen schade was.
Idee: de huls van een TL-buis aan beide zijden dichtplakken?
Goed telefonisch geholpen bij het zoeken.
Levering snel verzorgd, netjes en goed verpakt
Het vinden van een licht-donker led lamp (peervormig) op jullie site lampdirect.nl is uiterst moeilijk. Je komt er niet logisch bij uit.
Verder was de levering snel en correct. Ik heb op zondag besteld en had zelfs op maandag de lampen in huis.
website mag gebruiksvriendelijker en klantvriendelijker .... niet iedereen heeft verstand van lampen enz....althans ik in ieder geval niet en de zoektocht was moeilijk om de juiste lampen te vinden..
Snelle levering, en bij verkeerd bestelde produkten een keurige retour-procedure met vlotte creditering
Indrukwekkend aanbod van artikelen tegen opvallend lage prijzen. Supersnelle afhandeling van bestelling met concrete informatie over de status. Hier valt (desgevraagd) niets aan te verbeteren. Dus; uitermate tevreden!
De bestelde lampen zijn precies degene waar wij op zoek naar waren en voldoen prima. Dus over het bedrijf geen klagen.
De levering heeft echter langer geduurd dan aangegeven. Via het track- en tracesysteem hebben wij kunnen zien dat de lampen eerst naar Den Bosch zijn gegaan, daarna naar Utrecht en ook nog Rotterdam. Hierbij werden opmerkingen geplaatst waaruit je kon opmaken dat er het een en ander was misgegaan.
snelle en correcte levering
ik vond de bereikbaarheid goed, maar ook reactie op mijn mail is goed gegaan.