Klikzeker
Klikzeker
Klikzeker biedt de verzekeringsproducten aan in samenwerking met gerenommeerde verzekeringsmaatschappijen. Toch is Klikzeker volledig onafhankelijk van die maatschappijen - en is daarom in staat haar klanten de beste tarieven te bieden.

Snelle en correcte afwikkeling
Enige gekke aan het proces was de mail van OnePlus over het adres van het reparatiecentrum en de bezorg procedure. Daar had ik een mail van Klikzeker verwacht
Tot zover zeer tevreden nog geen contakt hoeven te hebben nog maar de aanvraag opzich snel en top gedaan.
Helder en makkelijk en goedkoop
Nooit meer ! Zeer slecht en reparatie duurt enorm lang .
Alleen het opsturen duurt al 3 dagen voor die daar is echt belachelijk.
Klikzeker Beste,

Dank u wel voor uw review op Ekomi. Wij willen graag opheldering geven over het schadeproces.

Nadat een claim wordt goedgekeurd is het noodzakelijk dat u uw telefoon naar onze reparateur stuurt, in dit geval in Duitsland. Dit is natuurlijk niet direct naast de deur en wij zijn hier afhankelijk van het postbedrijf. Echter wij denken dat 3 dagen bezorgtijd voor iedereen toch wel als snel ervaren wordt. De telefoon wordt op dit moment gerepareerd. Dit duurt ook enkele dagen, waarna de telefoon direct zal worden teruggestuurd. In totaal moet u uw telefoon gemiddeld zo'n 2 weken missen. We begrijpen dat een apparaat zo centraal als een mobiele telefoon natuurlijk iedere dag gemist wordt. Dat is de reden dat wij de totale verwerkingstijd zo kort mogelijk houden.

We hopen op uw begrip hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Uw Klikzeker-team Uw klikzeker.nl team
Heel duidelijk en snel de verzekering af kunnen sluiten!
Ik ben zeer tevreden
Is makkelijk af te sluiten
Zeer goede en adequate service. Snelle en correcte afhandeling van de schade. Reparatie naar alle tevredenheid gedaan.
Tevreden :)