kiwitz.nl
kiwitz.nl
Kiwitz is een familiebedrijf dat sinds 1954 toeleverancier is voor al je(specialistische) bouwstoffen. Naast producten voor bijna al je bouwklussen geven wij technische ondersteuning aan aannemers, bouwbedrijven, tegelzetters, betonfabrieken en stukadoors. Onze klanten worden maar één keer gevraagd om een algemene beoordeling. Wij hebben veel klanten die wekelijks bestellen en we willen niet dat ze na elke bestelling een mail ontvangen.

Very fast service
Keurig en super snel bezorgd
Goed advies gekregen. De medewerker had veel kennis. Producten online besteld en volgende dag geleverd. Perfect!
Prima website snel juiste artikelen te vinden en

indien nodig sbnel en duidelijk persoonlijk advies
Goed advies, snelle service.
vraag is prima en snel beantwoord , product is snel geleverd
Goed advies gekregen van het bedrijf. Alleen het bezorg
Moment was verkeerd aan gegeven
Producten zijn meer dan perfect van Kiwitz. Een nadeel; Voor 15.00 uur besteld, morgen in huis. Helaas is het bij mij niet gelukt. Heb mijn werkzaamheden daardoor moeten verzetten, wat voor mij op dat moment erg slecht uit kwam.
Snelle levering en mooie producten!
Werd niet op de dag bezorgd als afgesproken, maar naar telefonisch contact de dag erop. Wel netjes te woord gestaan en het werd direct uitgezocht.