kiwitz.nl
kiwitz.nl
Kiwitz is een familiebedrijf dat sinds 1954 toeleverancier is voor al je(specialistische) bouwstoffen. Naast producten voor bijna al je bouwklussen geven wij technische ondersteuning aan aannemers, bouwbedrijven, tegelzetters, betonfabrieken en stukadoors. Onze klanten worden maar één keer gevraagd om een algemene beoordeling. Wij hebben veel klanten die wekelijks bestellen en we willen niet dat ze na elke bestelling een mail ontvangen.

Incomplete levering. Zou beter zijn een afleverbon mee te geven die afgetekend moet worden voor wat er geleverd zou moeten worden en daadwerkelijk afgeleverd is . ***
1 zak tegellijm was kapot en bij het uitpakken bij de klant kwam dit op de stoep.... snelle levering
Het voorstijk van de tegel over tegel mag wat meer kleur bevatten je ziet niet goed wat je hebt voorgestreken.
Dit heeft ecogrip van Mapei wel en deze is nog ruwer van structuur... Is denk ik beter voor de hechting...
Bestellen bij Kiwitz is echt een fluitje van een cent. Goede prijs en zeer snelle levering. Gewoonweg TOP!
Bestelling is goed en netjes geleverd en bezorgd alles volgens afspraak
Goed
Prima systeem, zeer snel en een keurige bezorging ..
Zeer tevreden
Prima
Levering op afgesproken tijd, daar kan je op bouwen.
Jammer dat DHL de pallet van 1400 kg al had gelost in de verkeerde straat zonder mij van tevoren te bellen. Ik heb iemand met een shovel moeten betalen om de pallet voor het goede huis te zetten. De man van DHL weigerde mij verder te helpen omdat hij daar geen tijd voor zou hebben. Echt een schande.
Snel geleverd en goed product.