kiwitz.nl
kiwitz.nl
Kiwitz is een familiebedrijf dat sinds 1954 toeleverancier is voor al je(specialistische) bouwstoffen. Naast producten voor bijna al je bouwklussen geven wij technische ondersteuning aan aannemers, bouwbedrijven, tegelzetters, betonfabrieken en stukadoors. Onze klanten worden maar één keer gevraagd om een algemene beoordeling. Wij hebben veel klanten die wekelijks bestellen en we willen niet dat ze na elke bestelling een mail ontvangen.

1e maal iets besteld en dat zou maandag de 23e worden afgeleverd. Ik kreeg het pakket echter zaterdag al. Prima.
Vandaag kreeg ik via de mail de factuur en de pakbon. Factuur prima, maar die pakbon is als mosterd na de maaltijd, want die zat ook al bij de levering.
Duidelijke site, snelle levering.
Na wat vragen te hebben deze snel beantwoord via mail.
Goed product, makkelijk te verwerken...tijdig en met voldoende vocht overtollig product verwijderen
Ik had graag meer informatie gehad over het product.
Naast het gewicht ook een volume, er staat 1 kg maar de verpakking lijkt een liter, dit is echter maar een half vol blik te zijn. Achter af genoeg maar dacht een liter te kopen.
Dit was dus wat onduidelijk. Verder is de uithardings tijd niet duidelijk, er staat snelle uitharding maar geen tijds indicatie. Dat zou wel fijn zijn. Verder is het een prima product en doet wat het moet doen. De viscositeit was wat dikker dan ik had gehoopt maar was geen probleem.
Zoeken op de site
Snelle effectieve bestelling; prima product
Goedemorgen , wij zijn erg tevreden over de snelle service nadat bij ons een product kapot was geleverd. Dank u wel.
Het is plezierig samen werken. Goede producten.
Het is ook nooit een probleem als je met een vraag komt.
Kortom doe er graag zaken mee!
***
Bestelling is netjes op tijd geleverd 👍
Alles uitstekennd Alleen de verpakking van da pallet was niet ok. Door de regen veel pakken nat geworden.