kiwitz.nl
kiwitz.nl
Kiwitz is een familiebedrijf dat sinds 1954 toeleverancier is voor al je(specialistische) bouwstoffen. Naast producten voor bijna al je bouwklussen geven wij technische ondersteuning aan aannemers, bouwbedrijven, tegelzetters, betonfabrieken en stukadoors. Onze klanten worden maar één keer gevraagd om een algemene beoordeling. Wij hebben veel klanten die wekelijks bestellen en we willen niet dat ze na elke bestelling een mail ontvangen.

Goede service en op tijd bezorgd
alles keurig volgens afspraak
Duidelijke informatie op de site en snelle levering
Voor de verbouwing van de badkamer had ik drie manchetten besteld, voor het waterdichten van de hoeken en doorvoeren. De producten voldeden prima aan de beschrijving, echter het is onduidelijk hoeveel van ieder zouden worden geleverd: de website was hier erg onduidelijk over omdat het aantal niet werd genoemd en de afbeeldingen meerdere manchetten illustreerden waardoor de afbeeldingen de indruk wekken dat je een aantal bestelt. Niets is minder waar en zodoende bestelde ik één van ieder er vanuitgaande dat ik een aantal van ieder zou krijgen. Ik kreeg welgeteld drie enkele manchetten thuisgestuurd wat wegens de bezorgkosten al met al een vrij dure aangelegenheid werd. Vervolgens heb ik bij een andere winkel de andere benodigde manchetten besteld (zo’n tien in totaal) en daar minder betaald voor de extra zeven manchetten dan voor de drie geleverd door Kiwitz.
Prima service
Snelle verzending van product
snelle levering!
Klantvriendelijk, snelle levering van de produkten!
snel en goed service. bedankt.
Goed advies. Vlotte levering