kiwitz.nl
kiwitz.nl
Kiwitz is een familiebedrijf dat sinds 1954 toeleverancier is voor al je(specialistische) bouwstoffen. Naast producten voor bijna al je bouwklussen geven wij technische ondersteuning aan aannemers, bouwbedrijven, tegelzetters, betonfabrieken en stukadoors. Onze klanten worden maar één keer gevraagd om een algemene beoordeling. Wij hebben veel klanten die wekelijks bestellen en we willen niet dat ze na elke bestelling een mail ontvangen.

Alles uitstekennd Alleen de verpakking van da pallet was niet ok. Door de regen veel pakken nat geworden.
Netjes afgeleverd
snelle levering.
bezorging prima.
Over het materiaal weet ik nog niet moet
eerst regenen.
eer ik het kan zien of het werkt.

***
Gezien uw website, de wijze van bestellen en afleveren van het bestelde product heb ik gezien mijn naar u geuite waardering een goede indruk van uw bedrijf.
Heb een aantal "in de loop" loszittende tegels weer kunnen verlijmen op de ondergrond. Zoals met alles moet je iets voor de eerste keer proefondervindelijk ondergaan om het "gevoel" erop te krijgen, maar.......het is buitengewoon en naar tevredenheid gelukt!. Had niet berekend en gekeken naar de inhoud van de koker. Dus liggen er op een klein plekje "niet in de loop" nog vloertegels los. Gezien de diepte investering en zolang mijn echtgenote zich daar niet aan stoort laat ik het vooralsnog even zo.
*****
Prima advies gekregen!
Very fast service
Keurig en super snel bezorgd
Goed advies gekregen. De medewerker had veel kennis. Producten online besteld en volgende dag geleverd. Perfect!
Prima website snel juiste artikelen te vinden en

indien nodig sbnel en duidelijk persoonlijk advies