kiwitz.nl
kiwitz.nl
Kiwitz is een familiebedrijf dat sinds 1954 toeleverancier is voor al je(specialistische) bouwstoffen. Naast producten voor bijna al je bouwklussen geven wij technische ondersteuning aan aannemers, bouwbedrijven, tegelzetters, betonfabrieken en stukadoors. Onze klanten worden maar één keer gevraagd om een algemene beoordeling. Wij hebben veel klanten die wekelijks bestellen en we willen niet dat ze na elke bestelling een mail ontvangen.

Goed advies gekregen van het bedrijf. Alleen het bezorg
Moment was verkeerd aan gegeven
Producten zijn meer dan perfect van Kiwitz. Een nadeel; Voor 15.00 uur besteld, morgen in huis. Helaas is het bij mij niet gelukt. Heb mijn werkzaamheden daardoor moeten verzetten, wat voor mij op dat moment erg slecht uit kwam.
Snelle levering en mooie producten!
Werd niet op de dag bezorgd als afgesproken, maar naar telefonisch contact de dag erop. Wel netjes te woord gestaan en het werd direct uitgezocht.
prima advies op maat en snelle leveringen
zeer correcte afhandeling van bestelling en alles in een levering. Bedankt
Goede kwaliteit en snelle levering, pima producten en duidelijke site.
Snelle nette levering. Top product de alkalibestendige primer.
Vlotte aflevering.
Duidelijk begeleid schrijven.
De primer was stroperig en daardoor niet bruikbaar. Een retourformulier ontbrak. Naar mijn mening niet aan te bevelen.