KEYMUSIC
KEYMUSIC
Beleef onze unieke combinatie van winkels en webshop, premium merken en scherpe prijzen, professioneel advies en persoonlijke service. Muziek maken doe je met je hart. Bij KEYMUSIC delen we jouw liefde voor muziek en passie voor muziek maken.

Top bedrijf en met name filiaal Utrecht waar ik mijn bas gekocht heb. Ik mocht een week lang de bas uitproberen aangezien ik bij sommige bas halzen pijn in mijn hand krijg. Ik vind dat top service . Kop koffie en vriendelijke mensen.
Vlotte en goede communicatie.
Passen prijzen onmiddellijk aan en krijg smsje of mail als binnen is.
Persoonlijk contact.
Het product werd vlot verzonden en ik werd goed op de hoogte gehouden van de levertermijn (levering in winkel)
Blij met de service, kon maar net na sluitingstijd er geraken en met plezier hebben ze nog even opengehouden voor me.
Nogmaals super merci
Sneller geleverd dan van tevoren aangegeven en goed verpakt. Verder gelukkig geen problemen, dus met service verder geen ervaring.
Goede en supervriendelijke service . Jammer dat beperkt zijn qua keuze in een kleinere stadswinkel. Maar bestellen om uit te proberen gaat vlot. Ik keer er tevreden terug :-)
Et was een probleem met levering van een product, echter dat is opgelost.
Telefonisch afgehandeld tot tevredenheid.
2 goede telefoonstemmen gehoord
Engl ch10 chorus besteld. Was wat lastiger leverbaar, zou langer duren maar keymusic zou alles in het werk stellen om eerder te leveren. Al na paar dagen geleverd, dus in dat opzicht prima gehandeld.
Snelle levering. Pakje in perfecte staat geleverd. Zeker aan te bevelen.
Prima verpakt, op de afgesproken tijd geleverd.