KEYMUSIC
KEYMUSIC
Beleef onze unieke combinatie van winkels en webshop, premium merken en scherpe prijzen, professioneel advies en persoonlijke service. Muziek maken doe je met je hart. Bij KEYMUSIC delen we jouw liefde voor muziek en passie voor muziek maken.

Prima
We zijn uiterst tevreden over de snelle levering die 's avonds nog gebeurde, en vroeger dan verwacht. We werden hierover zelfs telefonisch gecontacteerd zodat de transactie heel persoonlijk overkwam.
Reeds 2 x wat besteld en altijd vlug ontvangen !
Goede service bij verzoek aanpassing bestelling, snel en correct.
Via de website een zgn. converter aangeschaft van JB Systems die uiteindelijk geleverd werd van het merk Audiophony (is gelijk aan die van JB Systems) om het signaal van een mengpaneel via een soundprocessor naar het uiteindelijke klankbeeld te krijgen. De handleiding was niet in het Nederlands of Engels maar in het Frans. Met mijn schoolfrans kwam ik er wel uit maar een beknopte Nederlandse handleiding had meer service gegeven. Verder prima gedaan door Keymusic, snelle levering en accurate informatie.
Zoals altijd weer helemaal tevreden en blij met de service.
De Boss WL-50 besteld bij Keymusic, alle andere grote bedrijven was de levertijd minstens 6 weken. Bij Keymusic direct uit voorraad leverbaar, de andere dag al binnen. Top. Bestelling werd zeer correct en snel in behandeling genomen en afgeleverd. Keymusic bedankt.

***
goede snelle service en aflevering product. Zelfs sneller dan was toegezegd. Gelukkig was er iemand thuis om het pakket aaan te nemen.
hele vlotte levering, vriendelijke bediening, personeel steeds klaar om u te helpen met de vragen die je hebt,goede uitleg
Ben zeer tevreden,snelle service ,nette afhandeling bij klantenservice, prima KEYMUSIC, TOP.