KEYMUSIC
KEYMUSIC
Beleef onze unieke combinatie van winkels en webshop, premium merken en scherpe prijzen, professioneel advies en persoonlijke service. Muziek maken doe je met je hart. Bij KEYMUSIC delen we jouw liefde voor muziek en passie voor muziek maken.

Uitstekende mixer, nette levering!
Heel goede service. Apparaat werkte niet naar behoren. Retour was zo geregeld. Bleek niet aan het apparaat te liggen maar iets anders. Toen het nog niet werkte heb ik gebeld en heeft de collega me rustig geholpen tot we bij de oplossing waren: een slechte usb-kabel.

Iedereen die ik heb gesproken was vriendelijk en correct. Key music heeft mij geen kosten gerekend voor de verzending. Top!
Zeer tevreden met hoe mijn bestelling is verlopen! Men moest nog wachten om mijn pakje op te sturen, omdat er nog een product geleverd moest worden, en daarom hebben ze mij een (nog beter) alternatief voorgesteld! Heel erg bedankt voor de snelle afhandeling en de vriendelijke service!
100% goed geholpen
Supersnel geleverd en supermooie gitaar. Nu nog beetje sparen voor accesoires. 2de keer dat ik gitaar koop via jullie en geen klachten
Keymusic is een geweldige muziekwinkel! Zowel in de winkels als op de webshop vind je voor elk wat wils. Ik geef 4 sterren en net geen 5 omdat er laatst iets mis ging met de verzending van mijn item (ik kreeg geen trackingcode). Maar de klantenservice leverde super werk en zorgde er uiteindelijk toch voor dat alles op tijd en prefect in orde toe kwam. Ik ben een tevreden klant!
Ik ben eerst online heel goed geholpen in mijn keuze voor een digitale piano. En vervolgens bij het ophalen ook. Heel fijn!
Ruim assortiment en snelle levering
Vroeger was ik vaste klant bij Feedback in *** en sinds de overname door Key Music is daar niets in veranderd. Waar ik bij andere webshops keer op keer slechte ervaringen heb in zowel ontvangen producten als service heb ik bij Key Music nog alleen maar goede ervaringen gehad. De werknemers hebben duidelijk verstand van zaken en denken graag mee. Wat mij betreft is Key Music de beste instrumenten webshop van het land.
Zeer snelle service en afhandeling.Product onmiddellijk ontvangen. Bedankt!!!