voor onlineshops»

9.2 / 10

Gemiddelde van 812 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 3774

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij KEYMUSIC

8 / 10

Geweldig artikel.
    Jammer dat niet alles volledig was. Dit werd wel rechtgezet.
    Vlotte afhandeling

op 22.02.2017 om 17:02 uur

8 / 10

Keymusic is voor mij de nummer 1 muziekwinkel van België. Goed advies, verkopers met verstand van zaken en goede producten. Eén aandachtspuntje dat ik toch zou willen vermelden is dat ik mijn gitaar heb laten opsturen naar Sint-Niklaas voor onderhoud en er werd me gezegd dat ik een mail ging ontvangen met informatie over de prijs en dergelijke en ik deze niet heb ontvangen tijdens dat mijn mijn gitaar werd hersteld. Voor de rest, Topservice!

op 22.02.2017 om 15:18 uur

10 / 10

Ik kan niet meer zeggen dat de service bij Keymusic perfect is, bestellen gebeurt vlot, men is vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon dus 5*

op 22.02.2017 om 11:14 uur

4 / 10

Ik heb een Joyo AC Tone besteld. Deze kwam aan. In een ander doosje en met een ander gebruiksaanwijzing (Van een Chorus). Ik vind dat niet kunnen. Het apparaat werkt naar behoren.
    Commentaar van keymusic.com:
    Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te horen dat u het artikel in een verkeerd doosje heeft ontvangen. U heeft gelijk, dat zou niet mogen gebeuren. Waarschijnlijk is er in de loop der tijd wat verwisseld, want het originele doosje kunnen wij niet meer boven water halen. Gezien deze situatie hebben wij besloten u een kleine tegemoetkoming per post toe te zenden. U mag dit morgen verwachten. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het Keymusic Team

op 22.02.2017 om 09:53 uur

10 / 10

correcte en duidelijke utleg, tijd voor de klant, vriendelijke bediening. Heel gastvrij.
    Topverkoper!!!

op 22.02.2017 om 09:39 uur

Eenvoudige bestelprocedure, snelle levering

op 22.02.2017 om 08:30 uur

10 / 10

Interventie gekregen van de chief om toch aan mijn 10% korting te geraken. Ongeveer 36 uur later kreeg ik mijn BOSS Bass EQ netjes ingepakt aan huis geleverd. Gratis verzending. Topservice.
    De doos waarin mijn EQ verzonden werd mocht wel iets kleiner zijn...dan hoefde er ook niet zoveel in plastic verpakte lucht bij...dat is dan ook weer beter voor het milieu.

op 21.02.2017 om 21:44 uur

10 / 10

Ik had snel apparatuur nodig. Daarom koos ik voor materiaal dat binnen enkele dagen werd bezorgd. Er kwam echter een kink in de kabel. Ik kreeg bericht dat m'n bestelling over enkele weken kon worden geleverd. Gelukkig werd er na één telefoontje met de helpdesk alles supersnel opgelost. Helpdeskmedewerker Jasper kwam met het idee iets te regelen in Belgie. Dat lukte en keurig op tijd kwam mijn bestelling aan

op 21.02.2017 om 13:52 uur

10 / 10

snel en volledig geleverd!

op 20.02.2017 om 21:18 uur

10 / 10

Ben zeer blij over de verzorgde verpakking

op 20.02.2017 om 07:27 uur

KEYMUSIC

• Beleef onze unieke combinatie van winkels en webshop, premium merken en scherpe prijzen, professioneel advies en persoonlijke service. Muziek maken doe je met je hart. Bij KEYMUSIC delen we jouw liefde voor muziek en passie voor muziek maken.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 3635 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: