KEYMUSIC
KEYMUSIC
Beleef onze unieke combinatie van winkels en webshop, premium merken en scherpe prijzen, professioneel advies en persoonlijke service. Muziek maken doe je met je hart. Bij KEYMUSIC delen we jouw liefde voor muziek en passie voor muziek maken.

kwaliteit van de gitaar was meer dan verwacht, bijna geen setup meer hoeven te doen, hals speelt als boter, tremolo en pickups moeten zeker niet onderdoen voor amerikaans broertje. Goede verpakking.
Top winkel!
Hey Musiclovers,

Mijn bestelde goederen werden daags na mijn bestelling netjes op tijd thuis afgeleverd.

Het is altijd plezant om een pakje te openen !!!!

Thanks Keymusic.

***
digitale piano aangekocht voor onze dochter die aan haar 2de jaar notenleer + piano begint. Eerst gaan kijken naar het toestel in jullie winkel in Brussel en dan besteld via de webshop. Tevreden over product en service. Enkel de levering duurde wat langer dan voorzien, omdat die piano erg populair is blijkbaar.
Goede afhandeling
Alleen eerste produkt geretourneerd wegens beschadiging Maar binnen twee dagen een nieuw produkt binnen
Bassnaren besteld en de volgende dag geleverd, prima!
Bestelling duurde 2 weken.
Fantastiche camera met heel goede geluidsopname, gemakkelijk te gebruiken en ideaal voor muziek opnames, live bands, YouTube blogs enz.
zeer goed advies gekregen! zeer snelle antwoorden.
Onmiddellijk reactie gekregen op mails, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel dat spreekt met verstand van zaken. Een echte aanrader!