Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Keukenspeciaal.nl
Keukenspeciaal.nl
Keukenspeciaal.nl is dé webshop voor al uw keukenaccessoires. Van Quooker tot Hailo, wij hebben het!

Goed en snel
Super fijn en handig
in prima staat afgeleverd binnen de vooropgestelde leveringstermijn
Hoewel het logischer zou zijn dat wij ontevreden zouden zijn met de winkelervaring, heeft de UITMUNTENDE SERVICE van Keukenspeciaal.nl ervoor gezorgd dat wij juist HEEL ERG TE SPREKEN zijn en dit bedrijf graag ZEER AANBEVELEN!
Onze Quooker is tot twee keer toe niet bezorgd. Na vele telefoontjes blijkt de schuld hiervan NIET bij Keukenspeciaal te liggen, maar bij het transportbedrijf. Door het vertrouwen en eindeloze inzet van *** is uiteindelijk onze Quooker toch bij ons bezorgd en hebben wij er nu dagelijks veel plezier van! Heel veel dank voor jullie inzet en service!
Goed product en snelle levering
De afvalbak voordeliger dan op andere adressen en vlot geleverd. Ook vlot gemonteerd en handiger in het gebruik dan de voorganger in onze keuken. Het enige minpunt is de hoeveelheid meegeleverd afval. De bak zit in een keurige, stevige doos. Die op zijn beurt in een veel grotere doos met veel opgeblazen plastic tegen het schudden. Op de kleinere doos is voldoende ruimte voor een adresetiket.
De transporteur leverde het pakket af op een moment dat ik niet aanwezig was. Ik vulde een nieuwe datum in, bleef op de afgesproken datum een dag thuis en er kwam geen pakje. Dag kwijt en geld kwijt.
We werden door de helpdesk voortreffelijk geholpen.
snel , goed en precies wat ik nodig had.
Prima webshop, lekker overzichtelijk en vlot verzonden....MAAR...... Men verzend via transmission, en die partij levert pakketjes niet af op een ander adres, dus met bij buren èn ze leveren niet in het weekend, aangezien ik doordeweeks gewoon werk is er geen optie tot levering... Ik mag nu bijna 20 km rijden om mijn product zelf af te halen bij een depot van de vervoerder.... Schandalig!!