Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Keukenspeciaal.nl
Keukenspeciaal.nl
Keukenspeciaal.nl is dé webshop voor al uw keukenaccessoires. Van Quooker tot Hailo, wij hebben het!

Vlotte en goede levering tegen betaalbare prijs!
Snellen service.
Ik ben erg tevreden over het bestellen, ontvangen en over de kwaliteit van het product. Ik ben erg ontevreden over het retourneren: ik heb 2 x gemaild hierover en op aangegeven tijden 6 x gebeld, maar geen reactie en telefoon wordt niet opgenomen. Ik zit nu nog met de spullen en weet niet meer wat ik moet doen. Heel naar
Ik heb 2 identieke afvalbakken besteld met volgens de website bijbehorende deksels. Vrij snel pakket ontvangen alleen 1 afvalbak is correct, de andere is een ander voor mij te groot formaat en de deksels passen niet. Heb gebeld en op verzoek gemaild maar na 4 werkdagen nog geen enkele reactie ontvangen. Zeer teleurstellend.
Goede duidelijke website, snelle levering.
Super snel geleverd. De volgende al in huis en was goed en netjes verpakt
Goede website en persoonlijk contact via telefoon super duidelijk en komen met oplossingen waar je zeer zeker wat aan hebt.wij hebben een oudere keuken met halogeen verlichting weten dat deze er helemaal uit gaat maar ze hebben ons zeer goed geadviseerd wij zijn erg blij met de nieuwe spotjes zeer tevreden.
Keurig snel afgehandeld.
Hulp met bestellen na aanleiding tekening
snelle afhandeling en snel geleverd
Ik heb een Quooker Classic Fusion square chroom met Combi+ reservoir op deze website besteld voor 14:00 uur, zoals beschreven werd de Quooker de volgende dag als pakket bezorgd.
Ik ben super tevreden met de produkten en de snelheid van de levering.

***