Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Keukenspeciaal.nl
Keukenspeciaal.nl
Keukenspeciaal.nl is dé webshop voor al uw keukenaccessoires. Van Quooker tot Hailo, wij hebben het!

We werden door de helpdesk voortreffelijk geholpen.
snel , goed en precies wat ik nodig had.
Prima webshop, lekker overzichtelijk en vlot verzonden....MAAR...... Men verzend via transmission, en die partij levert pakketjes niet af op een ander adres, dus met bij buren èn ze leveren niet in het weekend, aangezien ik doordeweeks gewoon werk is er geen optie tot levering... Ik mag nu bijna 20 km rijden om mijn product zelf af te halen bij een depot van de vervoerder.... Schandalig!!
Goede prijs, snelle levering en netjes ingepakt zoals het hoort bij een top product.
snelle levering, goed product
pakje had vandaag aan moeten komen volgens zelf gekozen datum... niks te bespeuren... wel een mail gehad van bpost dat er een pakje van boilermarkt bv onderweg is... te hopen dat dat mijn bestelling dan is... beetje verwarrend allemaal door de namen... waar is de samenwerking met postnl naartoe waar u mij een bericht van stuurt???
Alles in orde. Ik ben tevreden over de levering en het product. Met name het kiezen van de bezorgdag ver vooruit vond ik fijn.
Heb geen keuken besteld maar één element voor mijn keuken. Was binnen twee dagen al in huis, heel netjes.
*****
Prima dat er losse onderdelen te krijgen zijn.