Kepmar.eu
Kepmar.eu
Kepmar.eu biedt sinds 2007 een grote selectie aan speciale gereedschappen en automotive tools! Als ervaren deskundigen op gebied van professioneel gereedschap voeren wij uitsluitend de hoogste kwaliteit producten voor uw complete werkplaatsuitrusting. Als onze klanten tevreden zijn, dan zijn wij dat ook. Wij doen ons best om zo snel en voordelig mogelijk alles te leveren wat voor u nodig is om zorgeloos te kunnen sleutelen. Om onze service te kunnen blijven verbeteren vragen wij aan onze klanten om ons te beoordelen.

Alles op voorraad, snelle levering, alleen jammer dat er geen melding wordt gemaakt wanneer er andere lege inlays geleverd worden dan op de afbeelding staat. ( omdat het waarschijnlijk niet meer in het assortiment zit )
Degelijk gereedschap snel en correct geleverd
De service is goed. De levering (gezien deze tijden) was snel.

Het product is echter niet goed.
De bithouder (van ±€***) was al na schroef nummer 8 uit elkaar geschoten. Dat kost ongeveer ***€ per schroef. Dit mag echter niet kunnen.
Vlot verlopen en snelle levering
zeer snelle levering, produckt zoals omschreven en goede kwaliteit voor een gunstige prijs
zeer snelle levering en ...
besteld en binnen 2 dagen binnen. ook goed op de hoogte gehouden over de verzending!
Snelle levering perfect.
Snelle levering. Goede opvolging. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Top !
Beschikbaarheid artikel werd snel bevestigd wat toch zeer belangrijk was en nadien werd het artikel snel geleverd.

Topservice