Kepmar.eu
Kepmar.eu
Kepmar.eu biedt sinds 2007 een grote selectie aan speciale gereedschappen en automotive tools! Als ervaren deskundigen op gebied van professioneel gereedschap voeren wij uitsluitend de hoogste kwaliteit producten voor uw complete werkplaatsuitrusting. Als onze klanten tevreden zijn, dan zijn wij dat ook. Wij doen ons best om zo snel en voordelig mogelijk alles te leveren wat voor u nodig is om zorgeloos te kunnen sleutelen. Om onze service te kunnen blijven verbeteren vragen wij aan onze klanten om ons te beoordelen.

levering goed, product goed, verzend duur relatief lang in verhouding tot de meeste online leveranciers.
Snelle service!
Fijne webwinkel met een groot assortiment. Jammer dat het lastig te retourneren is en je flink verzendkosten betaald.
Snelle levering
Zending niet compleet, uiteindelijk wel geleverd na 2 dagen. Géén response op mijn email. De laatste onderdelen zijn ook niet goed geleverd. ik had 3mtr hydraulische buis besteld, ik heb 3 stukken van 1mtr gehad. Wel kunnen gebruiken maar natuurlijk niet de bedoeling...
heel netjes geholpen
goed
Supersnelle levering,zeer tevreden👍
Prima gelopen snelle levering zonder rare verzendkosten enz
Perfect in orde!