Kepmar.eu
Kepmar.eu
Kepmar.eu biedt sinds 2007 een grote selectie aan speciale gereedschappen en automotive tools! Als ervaren deskundigen op gebied van professioneel gereedschap voeren wij uitsluitend de hoogste kwaliteit producten voor uw complete werkplaatsuitrusting. Als onze klanten tevreden zijn, dan zijn wij dat ook. Wij doen ons best om zo snel en voordelig mogelijk alles te leveren wat voor u nodig is om zorgeloos te kunnen sleutelen. Om onze service te kunnen blijven verbeteren vragen wij aan onze klanten om ons te beoordelen.

het set voldoet aan mijn wensen zoals ik het mij voorstelde . Levering zoals voorgesteld alles correct .
Snelle sevice, je ontvangt wat je besteld en dit binnen enkele dagen.
Snelle en correcte afhandeling van bij de aanvang van de bestelling tot en met de ontvangst hiervan.
Tevens kwalitatief en betaalbaar materiaal.
Goedemorgen heer/mevr, Ik heb gereedschappen besteld en ik heb nog niet alles ontvangen. Er is bij mij ook onduidelijkheid ontstaan omdat ik €*** heb betaald en de 13 delige set van €*** niet op de bestellijst zie. ik krijg het gevoel als te zijn opgelicht. En zalhet niet daarbij laten zitten. Ik heb via uw bedrijf besteld ervan uitgaand, dat alles goed zou verlopen. Ik hoop, dat ik mij vergis en dat ik alle spullen ontvang. Ik heb een email verstuurd hierover maar er is niet afdoende erop gereageerd. Het gaat vooral om de 13 delige set. Ik zie het ook niet terug bij de bestellingen, terwijl ik ervoor betaald heb. Ik hoop op een goede afloop, maar ben nu zeer teleurgesteld.
Sleutels besteld en goed correct geleverd 👍
snelle correcte levering.
Snelle levering, prima materiaal.
De eerste maal dat wij bij Kepmar besteld hebben. Zijn zeer tevreden over het product maar ook de korte levertermijn.
Zullen in de toekomst nog van jullie diensten gebruik maken.
Snelle respons, goede prijzen , snelle levering , Top
Goede website en snelle juiste levering