Kepmar.eu
Kepmar.eu
Kepmar.eu biedt sinds 2007 een grote selectie aan speciale gereedschappen en automotive tools! Als ervaren deskundigen op gebied van professioneel gereedschap voeren wij uitsluitend de hoogste kwaliteit producten voor uw complete werkplaatsuitrusting. Als onze klanten tevreden zijn, dan zijn wij dat ook. Wij doen ons best om zo snel en voordelig mogelijk alles te leveren wat voor u nodig is om zorgeloos te kunnen sleutelen. Om onze service te kunnen blijven verbeteren vragen wij aan onze klanten om ons te beoordelen.

Ik heb twee keer veel gereedschap setjes besteld van force . Snel geleverd. Goed verpakt. Ik ben er heel erg blij mee. Ik heb nog meer op m’n verlanglijstje staan. Volgende keer bestel ik hier weer.

Top bedrijf !
Goede service. Alleen de kierierdienst laat te wensen over.
Prima,geen opmerkingen
Heel duidelijke site met scherpe foto's, waardoor je weet wat je koopt. Vlotte communicatie met de verkoopdienst: bijna onmiddellijk respons op alle berichten. Degelijk gereedschap aan een correcte prijs (minder mag natuurlijk altijd). Perfecte levering: vlug, met zorg verpakt en snel geleverd. Ik vermoed dat dit niet beter kan en daar ben ik blij om. Bedankt aan Sandor en aan zijn collega's.
Ondanks de feestdagen toch zeer snel in huis
het set voldoet aan mijn wensen zoals ik het mij voorstelde . Levering zoals voorgesteld alles correct .
Snelle sevice, je ontvangt wat je besteld en dit binnen enkele dagen.
Snelle en correcte afhandeling van bij de aanvang van de bestelling tot en met de ontvangst hiervan.
Tevens kwalitatief en betaalbaar materiaal.
Goedemorgen heer/mevr, Ik heb gereedschappen besteld en ik heb nog niet alles ontvangen. Er is bij mij ook onduidelijkheid ontstaan omdat ik €*** heb betaald en de 13 delige set van €*** niet op de bestellijst zie. ik krijg het gevoel als te zijn opgelicht. En zalhet niet daarbij laten zitten. Ik heb via uw bedrijf besteld ervan uitgaand, dat alles goed zou verlopen. Ik hoop, dat ik mij vergis en dat ik alle spullen ontvang. Ik heb een email verstuurd hierover maar er is niet afdoende erop gereageerd. Het gaat vooral om de 13 delige set. Ik zie het ook niet terug bij de bestellingen, terwijl ik ervoor betaald heb. Ik hoop op een goede afloop, maar ben nu zeer teleurgesteld.
Sleutels besteld en goed correct geleverd 👍