Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Kepmar.eu
Kepmar.eu
Kepmar.eu biedt sinds 2007 een grote selectie aan speciale gereedschappen en automotive tools! Als ervaren deskundigen op gebied van professioneel gereedschap voeren wij uitsluitend de hoogste kwaliteit producten voor uw complete werkplaatsuitrusting. Als onze klanten tevreden zijn, dan zijn wij dat ook. Wij doen ons best om zo snel en voordelig mogelijk alles te leveren wat voor u nodig is om zorgeloos te kunnen sleutelen. Om onze service te kunnen blijven verbeteren vragen wij aan onze klanten om ons te beoordelen.

Goed 👍🏻
Snel volledig reactie gekregen op wat vragen over een product daarna meteen uit voorraad geleverd.
Ik zocht een handige sleuteltool. Een oliefilter aftap adapter. Vele dure prijzen op het net. Via de bekende zoekmachine kwam ik snel op de site kepmar.eu terecht. Zeer duidelijke, mooie en snelle site. Daar stond mijn tool op. Deze gekozen, en na het betalen middels één van de vele manieren meteen de bevestiging via de mail gekregen. 2 dagen later had ik mijn tool in huis. Goede kwaliteit, perfecte passing, dus een grote smile! Ik ga vaker bestellen!
Top leveringen snel. Over producten tevreden. We waren op zoek naar zwarte glasdragers en het liefst aluminium. Jullie boden dat aan maar bleken van plastic te zijn. Maak niet uit, maar bied het dan niet aan op de site. Voor de rest zeer tevreden
Snelle levering.
Snel besteld en geleverd!
Klantvriendelijk en goed bereikbaar
Alles op voorraad, snelle levering, alleen jammer dat er geen melding wordt gemaakt wanneer er andere lege inlays geleverd worden dan op de afbeelding staat. ( omdat het waarschijnlijk niet meer in het assortiment zit )
Degelijk gereedschap snel en correct geleverd
De service is goed. De levering (gezien deze tijden) was snel.

Het product is echter niet goed.
De bithouder (van ±€***) was al na schroef nummer 8 uit elkaar geschoten. Dat kost ongeveer ***€ per schroef. Dit mag echter niet kunnen.