Kaartopmaat.nl
Kaartopmaat.nl
Bij kaartopmaat kunnen consumenten online ├ęchte wenskaarten maken. De kaarten zijn volledig naar eigen wens aan te passen. Het is mogelijk om tekst toe te voegen in allerlei kleuren en maten. Ook kunnen er foto's en illustraties worden geplaatst. Er is geen moment te klein voor een kaartje!

Heel fijn dat je de kaart helemaal kunt aanpassen zoals je wilt. Ik vind de kaarten wel een klein beetje duur. En het is jammer dat je voor 15u moet bestellen om ze de volgende dag in huis te hebben.
Alles is prima geregeld!
Wij hebben de geboorte kaartjes van onze dochter hier besteld. Het maken van de kaart heeft wel even wat tijd gekost, natuurlijk kost het ontwerpen tijd maar ook het uitvinden van hoe het programma werkt kost tijd. De kaartjes werden netjes bezorgd een dag na bestellen. Ik wilde graag de afbeelding van het kaartje op een stikker op de muur. Daarvoor had ik een groter bestand nodig van de afbeelding, die konden ze helaas niet leveren waardoor een stikker niet mogenlijk was. Wij hebben dit opgelost door de afbeelding op de muur te laten schilderen.
Snelle levering. Goede kwaliteit. Door scherm kunnen kleuren in het echt anders zijn dus proefdruk is aan te bevelen.
Het bewerken van tekst zou beter kunnen. Tekst grote is onbekend waardoor zorgen voor dezelfde grote in verschillende tekstboxen lastig is. Ook het uitlijnen van objecten op de kaart bijvoorbeeld in exact het midden zou handig zijn.
Op de website eerst wat moeite om een lege kaart te vinden. We wilden zelf een kaart ontwerpen. Heel netjes geholpen door de klantenservice.
De bestellingen waren helemaal naar tevredenheid. Erg mooi! De kortingscode die we hadden werkte niet, maar ook daarmee werden we snel en netjes geholpen door de klantenservice.
Kwalitatief mooie kaarten en snelle levering! Handig en makkelijk te maken via website.
Ruime keuze in het assortiment. Goede voorbeelden en genoeg ruimte voor eigen creativiteit. Mogelijkheid voor proefkaart en snelle levering. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Gewoon goede service dus. Een aanrader!
snelle service en erg behulpzaam
Super snelle service
Geboortekaartjes besteld inclusief enveloppen en direct betaald via ideal. Enveloppen werden niet uitgeleverd. De geboortekaartjes wel maar minder dan er besteld waren. Hierdoor ontstond er veel onnodige vertraging op het verzenden van zulke belangrijke kaartjes.
Enveloppen en extra kaartjes zijn uiteindelijk wel nageleverd en 10% van het aankoopbedrag retour gekregen maar al met al zijn we niet echt tevreden hoe het verlopen is. Ik zou dit bedrijf niet aan willen raden aan vrienden en familie.
Kaartopmaat.nl Met jullie bestelling is inderdaad veel misgegaan en we begrijpen jullie beoordeling. Nogmaals onze excuses voor de verzendproblemen. Gelukkig is dit uitzonderlijk voor ons. Dat maakt het niet minder vervelend voor jullie. Uw kaartopmaat.nl team