voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: Kaartopmaat.nl

8.6 / 10

Gemiddelde van 4 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 227

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Kaartopmaat.nl

8 / 10

Heel fijn dat je de kaart helemaal kunt aanpassen zoals je wilt. Ik vind de kaarten wel een klein beetje duur. En het is jammer dat je voor 15u moet bestellen om ze de volgende dag in huis te hebben.

op 25.09.2017 om 16:12 uur

Alles is prima geregeld!

op 19.09.2017 om 16:47 uur

8 / 10

Wij hebben de geboorte kaartjes van onze dochter hier besteld. Het maken van de kaart heeft wel even wat tijd gekost, natuurlijk kost het ontwerpen tijd maar ook het uitvinden van hoe het programma werkt kost tijd. De kaartjes werden netjes bezorgd een dag na bestellen. Ik wilde graag de afbeelding van het kaartje op een stikker op de muur. Daarvoor had ik een groter bestand nodig van de afbeelding, die konden ze helaas niet leveren waardoor een stikker niet mogenlijk was. Wij hebben dit opgelost door de afbeelding op de muur te laten schilderen.

op 21.03.2017 om 12:34 uur

8 / 10

Snelle levering. Goede kwaliteit. Door scherm kunnen kleuren in het echt anders zijn dus proefdruk is aan te bevelen.
    Het bewerken van tekst zou beter kunnen. Tekst grote is onbekend waardoor zorgen voor dezelfde grote in verschillende tekstboxen lastig is. Ook het uitlijnen van objecten op de kaart bijvoorbeeld in exact het midden zou handig zijn.

op 13.03.2017 om 15:47 uur

8 / 10

Op de website eerst wat moeite om een lege kaart te vinden. We wilden zelf een kaart ontwerpen. Heel netjes geholpen door de klantenservice.
    De bestellingen waren helemaal naar tevredenheid. Erg mooi! De kortingscode die we hadden werkte niet, maar ook daarmee werden we snel en netjes geholpen door de klantenservice.

op 30.07.2016 om 02:43 uur

8 / 10

Kwalitatief mooie kaarten en snelle levering! Handig en makkelijk te maken via website.

op 26.07.2016 om 18:17 uur

10 / 10

Ruime keuze in het assortiment. Goede voorbeelden en genoeg ruimte voor eigen creativiteit. Mogelijkheid voor proefkaart en snelle levering. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Gewoon goede service dus. Een aanrader!

op 25.07.2016 om 09:38 uur

10 / 10

snelle service en erg behulpzaam

op 14.07.2016 om 18:17 uur

Super snelle service

op 14.07.2016 om 13:53 uur

4 / 10

Geboortekaartjes besteld inclusief enveloppen en direct betaald via ideal. Enveloppen werden niet uitgeleverd. De geboortekaartjes wel maar minder dan er besteld waren. Hierdoor ontstond er veel onnodige vertraging op het verzenden van zulke belangrijke kaartjes.
    Enveloppen en extra kaartjes zijn uiteindelijk wel nageleverd en 10% van het aankoopbedrag retour gekregen maar al met al zijn we niet echt tevreden hoe het verlopen is. Ik zou dit bedrijf niet aan willen raden aan vrienden en familie.
    Commentaar van kaartopmaat.nl:
    Met jullie bestelling is inderdaad veel misgegaan en we begrijpen jullie beoordeling. Nogmaals onze excuses voor de verzendproblemen. Gelukkig is dit uitzonderlijk voor ons. Dat maakt het niet minder vervelend voor jullie.

op 12.07.2016 om 18:16 uur

Kaartopmaat.nl

• Bij kaartopmaat kunnen consumenten online Ă©chte wenskaarten maken. De kaarten zijn volledig naar eigen wens aan te passen. Het is mogelijk om tekst toe te voegen in allerlei kleuren en maten. Ook kunnen er foto's en illustraties worden geplaatst. Er is geen moment te klein voor een kaartje!

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 221 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: