Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Japan-rail-pass.nl
Japan-rail-pass.nl
Japan Experience is een agentschap dat gespecialiseerd is in reizen naar en in Japan, dat 30 jaar geleden werd opgericht. Japan Experience, een reisorganisator die zowel in Parijs als in Kyoto gebaseerd is, wil in Europa de eerste specialist zijn van reizen naar en in Japan, zonder bemiddelaars, om zijn reizigers het volgende aan te bieden: meer transparentie en faciliteiten de beste kennis van het land de beste prijzen

Helemaal top geregeld!
De bestelling verliep vlot en ook de bijgevoegde info was heel duidelijk. Naast de railpassen maakten we ook gebruik van de telefoonkaarten. Ook deze deden wat ze vooraf beloofden. Zo hebben we heel wat geld uitgespaard op onze reis.
Bestelling was eenvoudig en succesvol. De voucher voor de Rail Pass werd ook snel bezorgd, met heldere instructies hoe deze in te wisselen in Japan zelf. Hierdoor was ook het proces in Japan zelf probleemloos.
Fijn boekje met info over de routes en de rail pass was er snel en op tijd voor vertrek !
Het bestellen van de JR Pass gaat heel makkelijk. De website is erg overzichtelijk en bezorgen is zeer snel
Zeer makkelijk om zo onze Japanese Rail Pass & Sim kaarten te bestellen. Na de bestelling wordt deze snel opgestuurd. Bij aankomst in Japan vlot om te wisselen naar een Rail-pass. De Simkaart moet je wel even configureren bij aankomst maar met het technische fiche is dit snel gedaan.
Ik vond het erg prettig dat de pocket wifi klaar lag volgens afspraak.
De laadtijd duurde vrij lang. Verder was hij makkelijk in gebruik.
Prima service. Snelle levering.
Makkelijke service, onze reis is heel vlot verlopen. Ik zou het iedereen aanraden!
geen opmerkingen proces van bestellen online verliep probleemloos, en gebruik was perfect.