Japan-rail-pass.nl
Japan-rail-pass.nl
Japan Experience is een agentschap dat gespecialiseerd is in reizen naar en in Japan, dat 30 jaar geleden werd opgericht. Japan Experience, een reisorganisator die zowel in Parijs als in Kyoto gebaseerd is, wil in Europa de eerste specialist zijn van reizen naar en in Japan, zonder bemiddelaars, om zijn reizigers het volgende aan te bieden: meer transparentie en faciliteiten de beste kennis van het land de beste prijzen

Snelle en correcte afhandeling van de gevraagde diensten, zeer goed!
Het bestellen van de JR pass ging gemakkelijk en het werd snel thuis geleverd. Het ophalen van de pas zelf op Narita airport duurde behoorlijk lang maar we werden vriendelijk geholpen en we konden alle vragen stellen die we nog hadden. Het gebruiken van de pas ging super! zeker een aanraden!!
het was fijn om te kunnen ontdekken dat er ook regionale passen zijn, dit paste het beste bij onze reis door Japan omdat we ook een stuk met auto gereisd hebben.
gewoon goed
Heel professioneel, correct, nauwkeurig en snel.
Geen problemen met bestellen,ontvangen en gebruiken
De website is zeer overzichtelijk en duidelijk. De prijzen zijn duidelijk aangegeven en de verschillende opties die aangeboden worden zijn zeer nuttig.
Snelle service en toezending. Ook in Japan geweldig geholpen op de diverse stations.
Zeer tevreden over de ontvangen producten Japan Rail Pass heeft ervoor gezorgd dat we alle benodigheden voorafgaand de reis naar Japan konden ontvangen. Zodat we een geweldige reis konden hebben. Zeker om aan te raden aan anderen en ook komen wij zeker terug bij Japan Rail Pass voor de volgende reis
Prima geregeld. Mijn pocket Wi-Fi online vlak voor vertrek besteld. Keurig bij mijn 1e hotel bezorgd. Mijn hele verblijf in Japan met 4 personen onbeperkt kunnen internetten. Op het vliegveld vlak voor de terugreis de retourenvelop in een brievenbus gedaan. Echt een heel makkelijk en goed systeem.