Japan-rail-pass.nl
Japan-rail-pass.nl
Japan Experience is een agentschap dat gespecialiseerd is in reizen naar en in Japan, dat 30 jaar geleden werd opgericht. Japan Experience, een reisorganisator die zowel in Parijs als in Kyoto gebaseerd is, wil in Europa de eerste specialist zijn van reizen naar en in Japan, zonder bemiddelaars, om zijn reizigers het volgende aan te bieden: meer transparentie en faciliteiten de beste kennis van het land de beste prijzen

Snelheid van aflevering , op tijd en correct
Het inwisselen van de pas ging heel makkelijk. De pas geeft je zo'n gemak met reizen dat ik het iedereen aan zoi raden.
de pas was prima, de bezorging door DHL was zeeeeer slecht
Uitstekende service.
Twee opmerkingen.
Het viel tegen dat we af en toe toch nog bij moesten betalen (bij andere providers).
En het ophalen van de wifi was lastig, omdat de naam of de bestelling niet voor 100% overeenkwam met de paspoort naam. Het postkantoor deed daar onnodig moeilijk over.
Snelle levering tegen een aantrekkelijke prijs. Heldere communicatie. Prima service.
Snel ontvangen. Handig in gebruik in Japan.
enorm genoten van het makkelijk reizen met de JRpass. De bestelling en levering verliepen vlekkeloos.
Stiptheid, properheid en gezelligheid zijn voor mij belangrijk. Reizen met de JR-Pass was fantastisch op alle drie vlakken.
Prima service. Stipte treinen. Klein probleempje gehad bij instappen, toen we aan verkeerde markering stonden (geen Engelse tekst) en we de trein misten. Bij het aanpassen van de tickets werden we geholpen door personeel en een uur later hadden we de volgende trein met gereserveerde plaatsen. Super
Ik gebruik de rail pass al ruim 30 jaar, weinig verandering, nog steeds geen toegang tot de Nozomi.
wanneer komt de rail pass voor Grand Class?