Japan-rail-pass.nl
Japan-rail-pass.nl
Japan Experience is een agentschap dat gespecialiseerd is in reizen naar en in Japan, dat 30 jaar geleden werd opgericht. Japan Experience, een reisorganisator die zowel in Parijs als in Kyoto gebaseerd is, wil in Europa de eerste specialist zijn van reizen naar en in Japan, zonder bemiddelaars, om zijn reizigers het volgende aan te bieden: meer transparentie en faciliteiten de beste kennis van het land de beste prijzen

Heel eenvoudig, duidelijk de keuzes aangeven.
Duidelijke uitleg product, was beetje verwarrend met de betaling en hoe ik zou weten dat betaling geslaagd was maar de klantenservice legde heel vriendelijk uit wat er zou gebeuren dus dat kwam goed. Vervolgens kwam mijn product ook prima op tijd, wel iets langer dan de opgegeven tijd
Enige advies is dat er iets meer aandacht gegeven zou kunnen worden aan de uitzonderingen op de pas.
Voorbeeld railpass west dan kun je van Hakata naar Kyoto maar je moet dan wel van shin-Osaka met een andere trein naar Kyto je mag niet het laatste stuk met de shinkansen???
Goed geregeld gewoon.
Er was veel keuze zowel de pas als simkaarten. Van beide goed gebruik gemaakt tijdens mijn reis. De eerste zending had een verkeerde simkaart maar dat werd snel opgelost.
Ik vond het prima! Wel goed opzoeken hoe je naam nu precies moet.
Good service ; excellent railway system in Tokyo
Simpel en makkelijk te gebruiken en relatief goedkoop.
alleen jammer dat Nozomi niet beschikbaar is, als je van Nagoya vertrekt richting Tokyo gaat de Hikari 10 minuten na elkaar en als je die mist moet je 50 minuten wachten.
Een beetje meer betalen en Nozomi gebruiken zou fijn zijn.
De pas was erg gebruiksvriendelijk. Wanneer je ergens heen wilde hoefde je niet te bedenken hoe aan een kaartje te komen. We zullen hem zeker bij anderen adviseren als die plannen hebben naar Japan te gaan
De procedure is eenvoudig en de bestelling wordt snel geleverd. De bijgeleverde documentatie is voldoende