Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Japan-rail-pass.nl
Japan-rail-pass.nl
Japan Experience is een agentschap dat gespecialiseerd is in reizen naar en in Japan, dat 30 jaar geleden werd opgericht. Japan Experience, een reisorganisator die zowel in Parijs als in Kyoto gebaseerd is, wil in Europa de eerste specialist zijn van reizen naar en in Japan, zonder bemiddelaars, om zijn reizigers het volgende aan te bieden: meer transparentie en faciliteiten de beste kennis van het land de beste prijzen

Door Japan treinreizen met de Japan Railpass is buitengewoon makkelijk. Het is alleen jammer dat je de pass niet gewoon in Japan kunt kopen maar van te voren in Europa een voucher moet kopen (en er dus op tijd aan moet denken dit te regelen) en deze in Japan op het station moet omruilen.
Nice and easy.
Prettig om de simkaart snel te ontvangen, werkte goed.
Het is echt makkelijk reizen met de Japan Rail Pass; doorloop bij loketten is soepel. Plaats reserveren ook makkelijk te doen. Goede service.
It was very convenient, the staff in Japan to help us was super friendly and it's the number 1 railway for a reason. SUPER! I've recommended it to everybody that is going to Japan.
Zeer snelle levering met uitgebreide info hoe de pas te verzilveren is en hoe de Japanse Spoorwegen weken. Dit was de tweede keer dat ik JR passen bestelde, wist al hoe het werkte, maar blijf de persoonlijke benadering en snelle sevice excellent vinden.
Het bestellen van de pas gaat erg makkelijk. Het zou voor mij nog beter zijn als je zelf kan kiezen hoeveel dagen je de pas wil gebruiken (nu kun je alleen kiezen tussen 7 of 14 dagen en niets er tussenin).
Mijn man en ik vonden onze ervaring met Japan RailPass GEWELDIG en raken er niet over uitgepraat als we over onze mooie reis vertellen! Het is een super mooi systeem waardoor je nooit in de extra stress komt. ALLE TREINEN ZIJN ZO MOOI SCHOON EN COMFORTABEL! Japan RailPass biedt de BESTE SERVICE!!!!
prima, snelle bezorging en geen klachten
Alles is perfect geregeld