Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Japan-rail-pass.nl
Japan-rail-pass.nl
Japan Experience is een agentschap dat gespecialiseerd is in reizen naar en in Japan, dat 30 jaar geleden werd opgericht. Japan Experience, een reisorganisator die zowel in Parijs als in Kyoto gebaseerd is, wil in Europa de eerste specialist zijn van reizen naar en in Japan, zonder bemiddelaars, om zijn reizigers het volgende aan te bieden: meer transparentie en faciliteiten de beste kennis van het land de beste prijzen

de levering is op de geplande dag aangekomen
vlotte afhandeling, mischien bestellen nog wat simpeler maken om 5 sterren te krijgen
maar ewerkt verder goed
Goede service, heldere uitleg en alles volgens afspraak geregeld.
De railpass werkt geweldig, en is zo handig in gebruik. Maar ook de simkaart voor je telefoon, onbeperkt internet de gehele reis...super.
We hebben er nu voor de 3e keer gebruik van gemaakt via deze site, en telkens tot volle tevredenheid...!!
Allereerst hebben wij de Japan Railpas besteld en die werd perfect met vier dagen per koerier geleverd. En we hebben de pocketwifi ook besteld. Die lag keurig op ons te wachten op de airpor5 Narita Tokyo. Elke dag ongelimiteerd en snel internet. Perfect.
Uitstekende service, schappelijke prijs.
zeer tevreden was zelf erg laat met bestellen maar is goed op tijd aangekomen dank jullie wel!!!
ook goede reizen gehad in Japan met de railpas.
De Japan railpass is ideaal wanneer je veel gebruik wilt maken van de trein. Reizen door Japan per trein is een geweldige ervaring. Ik heb dit nu vijf keer gedaan in de afgelopen vier jaren. Ik neem altijd de Green Pass omdat in deze klasse meer plaats is en heerlijke stoelen. Meerprijs waard.
Perfect as is...
JR pass besteld en binnen 1 dag ontvangen.
Aangekomen in Japan nog laten activeren en reizen maar.
Zonder problemen.
Volgende keer weer via jullie bestellen.