voor onlineshops»

9.4 / 10

Gemiddelde van 637 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 2111

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Japan-rail-pass.nl

Makkelijk in gebruik....

op 16.11.2017 om 09:40 uur

10 / 10

Alles goed geregeld. Prima communicatie en gebruik van JRP is top.

op 15.11.2017 om 16:11 uur

6 / 10

Het bestellen ging volgens mij prima (is al wel 3 maanden geleden, dus lastig terug te halen). Bij aankomst was het lastig om het juiste loket te vinden om de pas op te halen. Daarnaast was het in Tokio vrij lastig te begrijpen welke treinen wel/niet bij het JR netwerk hoorden. Dat had wel wat duide

op 14.11.2017 om 09:29 uur

10 / 10

Vlugge en correcte bediening voor een goede prijs

op 14.11.2017 om 09:02 uur

10 / 10

Het is gewoon prima geweest, op tijd, snel, vertrouwelijk, makelijk te gebruiken; het einige dat better kan is als jullie vragen of de bestelling gewoon in de post kan gedaan worden.
    Dan hoef de postman niet twee keer komen.

op 13.11.2017 om 10:45 uur

8 / 10

De Railpass is gewoonweg een fantastische manier om door Japan te reizen! De levering en afhandeling is ook bijzonder eenvoudig. Alleen jammer dat het niet op alle lijnen overall in Japan kan gebruikt worden.

op 10.11.2017 om 08:59 uur

10 / 10

De JR pass werkt geweldig.

op 09.11.2017 om 15:42 uur

10 / 10

Easy, fast and with a fair price. Best I've experienced and the website I look at first now when I travel to Japan.

op 09.11.2017 om 06:16 uur

10 / 10

Super snel en netjes verpakt. Bestel volgend jaar weer aangezien we weer naar Japan gaan.

op 08.11.2017 om 10:59 uur

8 / 10

Heel erg handig. We hadden van te voren goed uitgepland wanneer we de pass wilden inzetten. Hierdoor konden we een 7daagse nemen ipv 14 dagen. Werkt niet op ALLE openbaar vervoersmiddelen, maar wel op de grotere treinen. Vooral met lange afstanden kan je veel geld besparen.

op 08.11.2017 om 10:07 uur

Japan-rail-pass.nl

• Japan Experience is een agentschap dat gespecialiseerd is in reizen naar en in Japan, dat 30 jaar geleden werd opgericht. Japan Experience, een reisorganisator die zowel in Parijs als in Kyoto gebaseerd is, wil in Europa de eerste specialist zijn van reizen naar en in Japan, zonder bemiddelaars, om zijn reizigers het volgende aan te bieden: meer transparentie en faciliteiten de beste kennis van het land de beste prijzen

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 2064 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: