Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Japan-rail-pass.nl
Japan-rail-pass.nl
Japan Experience is een agentschap dat gespecialiseerd is in reizen naar en in Japan, dat 30 jaar geleden werd opgericht. Japan Experience, een reisorganisator die zowel in Parijs als in Kyoto gebaseerd is, wil in Europa de eerste specialist zijn van reizen naar en in Japan, zonder bemiddelaars, om zijn reizigers het volgende aan te bieden: meer transparentie en faciliteiten de beste kennis van het land de beste prijzen

Alles verliep vlot en zoals beloofd.
Japan Rail is goed.
Heldere bestelwijze, correcte levering en gebruiksaanwijzing en eenvoudige activering
correct en snelle service.
De levering was inderdaad optimaal in orde wat bereft afgesproken data en kwaliteit van beloofde materiaal. Ik zou ook de duidelijkheid van de informatie op de website, de hoeveelheid en volledigheid willen vermelden. Alsook de internet en andere tips.
Accurate informatie en houden aan afspraken
Ik ben erg tevreden over de snelheid waarmee we de bestelde passen hebben gekregen. De website is overzichtelijk en informatief.
Alles keurig verzorgd, prima bestelprocedure, duidelijke communicatie, goede ontvangst bij afhalen, duidelijke uitleg aldaar op het vliegveld naar het eerste treinstation. Kaart zelf geeft groot gemak tijdens het reizen. Klasse!
De pas was zeer nuttig. Wel vraag ik me af of we de kosten er helemaal uit hebben gehaald omdat we soms een trein moesten nemen die niet onder JR viel. De navitime app was zeer handig.verder zou het handig zijn als je met de jr pas ook digitaal plaatsen kunt reserveren.
Informatie was duidelijk, bestellen eenvoudig, snel geleverd. In Japan eenvoudig om te wissen voor de Railpass. Het reizen ermee was fantastisch.