Japan-rail-pass.nl
Japan-rail-pass.nl
Japan Experience is een agentschap dat gespecialiseerd is in reizen naar en in Japan, dat 30 jaar geleden werd opgericht. Japan Experience, een reisorganisator die zowel in Parijs als in Kyoto gebaseerd is, wil in Europa de eerste specialist zijn van reizen naar en in Japan, zonder bemiddelaars, om zijn reizigers het volgende aan te bieden: meer transparentie en faciliteiten de beste kennis van het land de beste prijzen

Treinen heel punctueel en comfortabel. Makkelijk dat je plaatsen kan reserveren. Enige negatieve punt is de lange wachttijd om je railpass te valideren en het feit dat dit niet in eender welk station kan.
Bestellen ging makkelijk, pas reeds de volgende dag thuis bezorgd. Daarnaast is het reizen met de JR pas een geweldige ervaring in Japan.
Snelle service na bestelling en duidelijke uitleg zodat we in Japan direct vooruit konden.
Verder werkt de JR-pass gewoon goed, uiterst efficiƫnt!
Alles verliep vlot en perfect
Prima service - duidelijke aanduiding van de treinen - reserveringen van zitplaatsen super vlot.
Scherpste prijs die we konden vinden, redelijk snelle bezorging, simpele activering in Japan!
Zeer ontspannen en comfortabel met de Railpass Japan ontdekt.
Van Wakkanai tot Kagoshima hebben we relaxed van uitstekende service kunnen genieten.
Perfect gewoon, we hebben de JP Rail Passes gekocht, en de WiFi hotspot. Met de WiFi hotspot konden we super makkelijk alle reizen plannen met Google Maps en Apple Maps, zowel in de steden zelf als de lange trajecten. Volgende keer zeker weer!
heel goede service en snelle levering echt Top classe
Parfait!