Japan-rail-pass.nl
Japan-rail-pass.nl
Japan Experience is een agentschap dat gespecialiseerd is in reizen naar en in Japan, dat 30 jaar geleden werd opgericht. Japan Experience, een reisorganisator die zowel in Parijs als in Kyoto gebaseerd is, wil in Europa de eerste specialist zijn van reizen naar en in Japan, zonder bemiddelaars, om zijn reizigers het volgende aan te bieden: meer transparentie en faciliteiten de beste kennis van het land de beste prijzen

Ik had van tevoren gezien dat een bepaalde status nodig was, maar ik heb nergens kunnen vinden dat dat bewijs alleen uit een paspoort mocht komen. Met papieren die ik had kon ik kennelijk niet bewijzen dat ik de goede status had, omdat ik geen stempel had. Zodoende heb ik de pas niet kunnen gebruike
Snel en duidelijk geholpen. Reizen met de Japan rail pass zijn heel erg aan te raden!
Een bedrijf dat zaken verkoopt waarvan ik (ook door corona) onmogelijk gebruik van kan maken en toch het geld houdt vind ik een dief. Dat is niet aardig gezegd, maar het juiste woord 'ongerechtvaardigde verrijking' komt niet krachtig genoeg over vrees ik
Ik heb geen gebruik kunnen maken van het wireless internet via Japan Rail. We moesten de reis cancelen vanwege Covid-19. Dat we niet het hele bedrag terugkregen was een tegenvaller.
Ik had bij jullie een pocket WiFi besteld, helaas moesten wij onze reis naar Japan annuleren vanwege Corona. Wij moesten toen het gehele bedrag betalen. Ik snap dat we iets moeten betalen, maar het hele bedrag is wel erg slechte service. De volgende keer zullen we niet bij jullie bestellen.
Al jaren doe ik bij u de bestelling , alleen dit jaar is mijn vlucht wegens de corona geannuleerd,
dus kan binnen 3 maanden geen gebruik maken van de rail pass en ga hem terug sturen. Ik vind
het jammer dat hij niet langer geldig is want voor oktober moet ik weer een nieuwe rail pass aanvragen.
Snelle zending, duidelijke handleiding en zeer vlotte terug betaling #Corona
Excellent service !
In tijden van Corona een prima service
Duidelijke informatie en vlotte afhandeling van de bestelling. ! week van bestelling tot ontvangst.