Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Interkeuken.nl
Interkeuken.nl

Van de bestelling tot plaatsing van de keuken in een woord Super.
De sympathieke vakbekwame samenwerking met Sanel en de daarna uitgevoerde plaatsing door Jos Dekkers, hebben wij erg goed gevonden.(een aanrader)
Alles keurig naar wens verlopen, zowel de levering als t plaatsen. Mooi resultaat!!
Bij de bespreking, zeer vriendelijk personeel.Bieden ruimte om het eigen idee vorm te geven.Deskundig in de advisering. Goed overleg t.a.v levering en betaling.Gemoedelijke sfeer zoals je dat alleen maar in het zuiden aantreft. Toevallig kom ik er zelf vandaan.
***
een vriendelijke verkoper maar beter uit leggen van afzuigkap en combi magnatron en een leg plankje moet nog komen verder is het een goede en mooie keuken en goedkoop is zeker een aanrader
Goed geholpen, goed uitgelegd qua functies.
goede prijs en goede service. goed gedaan dus
Mooie keuken voor een redelijke prijs. precies waar we naar op zoek waren. Tevreden met het totale process ook al had de communicatie omtrent de de levering en installatie duidelijker gekund.
Geweldige aankoop, zeer tevreden.
Vanaf aankoop t/m plaatsing.
Complimenten voor alle medewerkers!
Kan niets bedenken wat een punt van kritiek heeft.
Een zeer goede dienstverlening, alles verlopen zoals afgesproken.
Mooie keuken tegen een scherpe prijs. Professionele ontvangst en ivm de samenstelling van de keuken. Goede levering en perfecte installatie. Wat moet het meer zijn?
Wij zijn zeer tevreden over de service en kwaliteit van Interkeuken. *** heeft ons uitgebreid te woord gestaan en ons heel goed geadviseerd. Heel erg blij dus met onze keuken en wij raden Interkeuken absoluut aan.