Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
InteriorWorks B.V.
InteriorWorks B.V.

DelphineB
Het pakket is een maand later aangekomen dan aangegeven op de website.

Bij aankomst bleek het pakket zeer weinig beschermd ( onvoldoende voor verzending). Er was dan ook beschadiging aan het tafeltje. Dit is reeds doorgegeven, het pakket wordt terug gestuurd.

InteriorWorks B.V. We vinden het ook ontzettend jammer dat het zo is verlopen.

Helaas heeft de leverancier ons verkeerd geïnformeerd waardoor we u ook niet de juiste informatie hebben kunnen verstrekken. Wij vinden dit ook erg spijtig. We hebben daarom ook meteen de levertijd op onze website aangepast. We willen onze klanten geen verkeerde informatie verstrekken.

Wat betreft de beschadiging, het pakket is direct uit de fabriek gekomen. Het is dan ook door de fabriek ingepakt, normaliter gaat dit altijd goed.

Helaas zijn wij afhankelijk van derden en kunnen we beschadigingen helaas niet altijd voorkomen. We hebben direct de schade bij de fabrikant gemeld en gelijk een nieuwe tafel besteld. Zodra deze weer bij ons geleverd wordt, kunt u uiteraard verwachten dat deze direct verzonden wordt. De kosten die u gemaakt heeft voor het terugsturen van de beschadigde tafel zullen wij uiteraard vergoeden. Onze excuses voor dit ongemak. Een fijne dag gewenst.

Groet,
Het InteriorWorks team Uw interiorworks.nl team
Colinda V
Product voor mij besteld. Ondanks dat ik wel een paar keer moest mailen, voordat mijn vragen ├ęcht beantwoord waren, verliep het verder prima
Gewoon top ! 👍
Artikel was uit voorraad leverbaar (BD Barcelona Jaime Hayon vase 2) en na betaling netjes en goed ingepakt de volgende dag bezorgd. Deze vaas is bij andere aanbieders niet voorraad. Goed assortiment en snelle levering
Het artikel is snel en netjes geleverd. Ik ben erg blij met m'n aankoop!!
Besloten hier een stoel te bestellen omdat deze op voorraad was, echter bleek de bezorgtermijn alsnog 12 dagen, dus dat schoot niet op. De eerste bevestiging ging over een lamp in plaats van over een stoel. Toen de stoel arriveerde zaten er niet de goede glijders onder, wel snel opgelost, maar dus niet zo vlekkeloos als gedacht.
InteriorWorks B.V. Bedankt voor de review. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wegens een wissel in het personeel is het bezorgtraject anders verlopen dan gewoonlijk. Het is geen excuus, maar wel een mooi leermoment voor onze nieuwste aanwinst. Wij zullen er voor zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Wij hopen dat je veel plezier hebt van de bestelling. Uw interiorworks.nl team
Te hoge verzendkosten.
Groeten,
InteriorWorks B.V. Vervelend om te horen dat de verzendkosten als te hoog ervaren zijn. Binnen Nederland versturen wij onze producten gratis echter is dit helaas niet mogelijk voor België.

We communiceren dit ook op onze website. Zie bijgaande onze link. www.dockdesignshop.nl/bezorging

Wij hopen als nog dat je veel plezier hebt van je bestelling. Uw interiorworks.nl team
DockDesignshop heeft een mooi aanbod in design producten. Ondanks het feit dat eerst het verkeerde product werd gestuurd, houden we toch een goed gevoel over aan onze bestelling. Alles is keurig en snel in goede banen geleid.
Keurige uitleg, bestelling en ontvangen!
Prima bedrijf!
goed verpakt en snel bezorgd