voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: InteriorWorks B.V.

Gemiddelde van 1 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 91

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij InteriorWorks B.V.

Gewoon top ! 👍

op 11.03.2017 om 09:22 uur

10 / 10

Artikel was uit voorraad leverbaar (BD Barcelona Jaime Hayon vase 2) en na betaling netjes en goed ingepakt de volgende dag bezorgd. Deze vaas is bij andere aanbieders niet voorraad. Goed assortiment en snelle levering

op 03.02.2017 om 10:56 uur

10 / 10

Het artikel is snel en netjes geleverd. Ik ben erg blij met m'n aankoop!!

op 27.01.2017 om 11:25 uur

6 / 10

Besloten hier een stoel te bestellen omdat deze op voorraad was, echter bleek de bezorgtermijn alsnog 12 dagen, dus dat schoot niet op. De eerste bevestiging ging over een lamp in plaats van over een stoel. Toen de stoel arriveerde zaten er niet de goede glijders onder, wel snel opgelost, maar dus niet zo vlekkeloos als gedacht.
    Commentaar van interiorworks.nl:
    Bedankt voor de review. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wegens een wissel in het personeel is het bezorgtraject anders verlopen dan gewoonlijk. Het is geen excuus, maar wel een mooi leermoment voor onze nieuwste aanwinst. Wij zullen er voor zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Wij hopen dat je veel plezier hebt van de bestelling.

op 03.01.2017 om 21:08 uur

6 / 10

Te hoge verzendkosten.
    Groeten,
    Commentaar van interiorworks.nl:
    Vervelend om te horen dat de verzendkosten als te hoog ervaren zijn. Binnen Nederland versturen wij onze producten gratis echter is dit helaas niet mogelijk voor België.

We communiceren dit ook op onze website. Zie bijgaande onze link. www.dockdesignshop.nl/bezorging

Wij hopen als nog dat je veel plezier hebt van je bestelling.

op 12.12.2016 om 07:08 uur

8 / 10

DockDesignshop heeft een mooi aanbod in design producten. Ondanks het feit dat eerst het verkeerde product werd gestuurd, houden we toch een goed gevoel over aan onze bestelling. Alles is keurig en snel in goede banen geleid.

op 28.10.2016 om 16:05 uur

8 / 10

Keurige uitleg, bestelling en ontvangen!
    Prima bedrijf!

op 15.10.2016 om 08:11 uur

8 / 10

goed verpakt en snel bezorgd

op 03.10.2016 om 13:16 uur

8 / 10

Prima afhandeling bestelling, mooie producten.

op 16.09.2016 om 11:54 uur

2 / 10

Bestelde nog nooit ontvangen !!!!!!!!!!!!!!
    Commentaar van interiorworks.nl:
    Wij hebben je op 9-9-2016 en 12-9-2016 geprobeerd te bellen helaas werd er niet opgenomen en er kon geen voicemail worden ingesproken. Om die reden was je bestelling nog niet geleverd. Onze expeditie heeft een bezorgdatum en tijd nodig om je bestelling af te leveren en dit te bevestigingen per telefoon.

Wij vinden het jammer dat het eerste contact via onze review site is, omdat wij je bestelling elke dag kunnen leveren. Je hebt zelf aangegeven in het Buitenland te zijn geweest en daardoor minder bereikbaar bent geweest. Wij hebben het product bij je afgeleverd. Zoals beloofd en zoals het hoort.

op 13.09.2016 om 08:00 uur

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 84 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: