Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

InteriorWorks B.V.
InteriorWorks B.V.

H K
De bestelling van de Vitra stoel is goed afgehandeld. Helaas liet de bestelling lang op zich wachten, maar dat werd keurig gemeld per mail.
LindaR
Bestelling zou de volgende dag in huis zijn; staat nu gepland voor 3 dagen later. Geen goede service.
Bart D
Mooie site, vrij goed aanbod en correcte service
DelphineB
Het pakket is een maand later aangekomen dan aangegeven op de website.

Bij aankomst bleek het pakket zeer weinig beschermd ( onvoldoende voor verzending). Er was dan ook beschadiging aan het tafeltje. Dit is reeds doorgegeven, het pakket wordt terug gestuurd.

Colinda V
Product voor mij besteld. Ondanks dat ik wel een paar keer moest mailen, voordat mijn vragen ├ęcht beantwoord waren, verliep het verder prima
Gewoon top ! 👍
Artikel was uit voorraad leverbaar (BD Barcelona Jaime Hayon vase 2) en na betaling netjes en goed ingepakt de volgende dag bezorgd. Deze vaas is bij andere aanbieders niet voorraad. Goed assortiment en snelle levering
Het artikel is snel en netjes geleverd. Ik ben erg blij met m'n aankoop!!
Besloten hier een stoel te bestellen omdat deze op voorraad was, echter bleek de bezorgtermijn alsnog 12 dagen, dus dat schoot niet op. De eerste bevestiging ging over een lamp in plaats van over een stoel. Toen de stoel arriveerde zaten er niet de goede glijders onder, wel snel opgelost, maar dus niet zo vlekkeloos als gedacht.
Te hoge verzendkosten.
Groeten,