Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
InteriorWorks B.V.
InteriorWorks B.V.

Colinda V
Product voor mij besteld. Ondanks dat ik wel een paar keer moest mailen, voordat mijn vragen ├ęcht beantwoord waren, verliep het verder prima
Gewoon top ! 👍
Artikel was uit voorraad leverbaar (BD Barcelona Jaime Hayon vase 2) en na betaling netjes en goed ingepakt de volgende dag bezorgd. Deze vaas is bij andere aanbieders niet voorraad. Goed assortiment en snelle levering
Het artikel is snel en netjes geleverd. Ik ben erg blij met m'n aankoop!!
Besloten hier een stoel te bestellen omdat deze op voorraad was, echter bleek de bezorgtermijn alsnog 12 dagen, dus dat schoot niet op. De eerste bevestiging ging over een lamp in plaats van over een stoel. Toen de stoel arriveerde zaten er niet de goede glijders onder, wel snel opgelost, maar dus niet zo vlekkeloos als gedacht.
InteriorWorks B.V. Bedankt voor de review. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wegens een wissel in het personeel is het bezorgtraject anders verlopen dan gewoonlijk. Het is geen excuus, maar wel een mooi leermoment voor onze nieuwste aanwinst. Wij zullen er voor zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Wij hopen dat je veel plezier hebt van de bestelling. Uw interiorworks.nl team
Te hoge verzendkosten.
Groeten,
InteriorWorks B.V. Vervelend om te horen dat de verzendkosten als te hoog ervaren zijn. Binnen Nederland versturen wij onze producten gratis echter is dit helaas niet mogelijk voor België.

We communiceren dit ook op onze website. Zie bijgaande onze link. www.dockdesignshop.nl/bezorging

Wij hopen als nog dat je veel plezier hebt van je bestelling. Uw interiorworks.nl team
DockDesignshop heeft een mooi aanbod in design producten. Ondanks het feit dat eerst het verkeerde product werd gestuurd, houden we toch een goed gevoel over aan onze bestelling. Alles is keurig en snel in goede banen geleid.
Keurige uitleg, bestelling en ontvangen!
Prima bedrijf!
goed verpakt en snel bezorgd
Prima afhandeling bestelling, mooie producten.