INKT.nl
INKT.nl
INKT.nl is een jong en snelgroeiend bedrijf dat zich richt op de verkoop van cartridges, toners en overige printersupplies. Service staat bij ons hoog in het vaandel! Naast een lage prijs en uitstekende kwaliteit vinden wij het belangrijk om al onze klanten tevreden te stellen en natuurlijk tevreden te houden. Bij INKT.nl bent u altijd verzekerd van kwalitatief uitstekende toner- en inktcartridges voor een zeer lage prijs. INKT.nl staat bekend om een zorgvuldige en snelle levering!

Afgelopen week naar een toner voor samsung xpress c480fw gezocht. Via google kwam ik op jullie site terecht met het type nr lsclt406bk. Dus toen heb ik dit type besteld op jullie site (INKT.NL).
Binnen een paar dagen binnen.Prima. Na 1dag heb ik de toner geplaatst in de printer en nu blijkt deze niet te werken. Gebeld of het nog retour gezonden kan worden. Krijg ik als antwoord dat als de toner uit de verpakking is gehaald, niet meer retour gezonden kan worden. Dat is weer een slechte service. Hoe zou je anders kunnen weten dat deze toner niet de goede is??? die volgens internet wel de goede zou zijn.Van mij maar 1 ster ***
prima service over de cartridges of alles goed is gegaan. met de nieuwe cartridges.
In januari nieuwe toners van inkt.nl in mijn printer gedaan. In december gaf magenta veel strepen.Bij inkt .nl alle kleuren weer besteld. werd gratis omgeruild. Hulde!
snel geleverd, functioneerde meteen, goede prijs
inktpatronen waren gauw leeg
Mijn ervaringen zijn prima, het bevreemdt me dat ik nu al voor de derde keer een survey in mag vullen, 1 keer lijkt me wel genoeg
Okidoki
Prijs / kwaliteit + snelle service is TOP!
Vlug geholpen.
Optijd geleverd. Gied werkend