INKT.nl
INKT.nl
INKT.nl is een jong en snelgroeiend bedrijf dat zich richt op de verkoop van cartridges, toners en overige printersupplies. Service staat bij ons hoog in het vaandel! Naast een lage prijs en uitstekende kwaliteit vinden wij het belangrijk om al onze klanten tevreden te stellen en natuurlijk tevreden te houden. Bij INKT.nl bent u altijd verzekerd van kwalitatief uitstekende toner- en inktcartridges voor een zeer lage prijs. INKT.nl staat bekend om een zorgvuldige en snelle levering!

goede en snelle service, zeker aanrader!!!!
Snelle levering. Vriendelijke en behulpzame klantendienst. Voor mijn oude printer kon ik nog moeilijk cartridges vinden. Dankzij Inkt.nl is dat probleem opgelost en nog goedkoop ook. Zeer tevreden. Bedankt
Een zeer goede service zeer snelle afhandeling van de bestelling. Zeer klant vriendelijk en zeer beleeft. Zeer goede producten ook van eigen merk. Ja echt helemaal top. Als ik inkt nodig heb dan hoef ik niet meer te zoeken. Van mij een dikke 10+.
Heel erg snelven behulpzaam
Inkt is goedkoop maar de toner geeft een verticale streep over de printjes
Snelle levering
Goede afhandeling. Snel geleverd. Prima.
De bestelling is gemakkelijk, de levering snel en het product werkt prima
Vlotte levering . Kwaliteit is ok !
Niet duur .
Snelle levering