INKT.nl
INKT.nl
INKT.nl is een jong en snelgroeiend bedrijf dat zich richt op de verkoop van cartridges, toners en overige printersupplies. Service staat bij ons hoog in het vaandel! Naast een lage prijs en uitstekende kwaliteit vinden wij het belangrijk om al onze klanten tevreden te stellen en natuurlijk tevreden te houden. Bij INKT.nl bent u altijd verzekerd van kwalitatief uitstekende toner- en inktcartridges voor een zeer lage prijs. INKT.nl staat bekend om een zorgvuldige en snelle levering!

Snelle levering
Snel en vlot! Ik moet nog kijken wat ik met de lege toner moet doen. Het was al een inkt.nl
Duidelijke website, voordelig en snelle service.
snelle levering en goed prijs kwaliteit verhouding
Goed service en heel snel levering
Zeer tevreden en snelle afhandeling van mijn mail
Bestelproces eenvoudig en snel verlopen. Product dezelfde dag nog verstuurd en tussentijds keurig op de hoogte gehouden van het verloop. Volgende dag in huis en geleverd wat besteld is. Over de kwaliteit van het huismerk kan ik pas na lange tijd iets melden. Prima ervaring tot dusver, bl-INKT uit!
Het product was goed en snel geleverd. In de doos zat echter een beschrijving die ik niet snapte. Uiteindelijk heb ik de toner er gewoon in gedaan en doet de printer het prima. Dus ik zou aanraden om de instructie te verduidelijken of weg te laten. Het gaat om de toner van de brother tn2420 van het huismerk.
Perfecte service, goede producten
Website werkt zeer goed en is duidelijk.
Goede en snelle info per mail en super snel bezorgd. Gewoon heel goed.
Ik was klant ergens anders, maar blijf graag bij inkt.nl.