INKT.nl
INKT.nl
INKT.nl is een jong en snelgroeiend bedrijf dat zich richt op de verkoop van cartridges, toners en overige printersupplies. Service staat bij ons hoog in het vaandel! Naast een lage prijs en uitstekende kwaliteit vinden wij het belangrijk om al onze klanten tevreden te stellen en natuurlijk tevreden te houden. Bij INKT.nl bent u altijd verzekerd van kwalitatief uitstekende toner- en inktcartridges voor een zeer lage prijs. INKT.nl staat bekend om een zorgvuldige en snelle levering!

Goede Toner (merkloos) voor Samsung C460 Printer. Snel en netjes geleverd. De kleuren bestel ik straks ook hier
Snele levering
Ene dag besteld, volgende dag in huis
Ik heb nog steeds mijn laatste bestelling niet in huis ik wacht met smart erop
Snelle levering, product keurig verpakt. Belangrijkste: toner cartridge zwart/wit voor Samsung M2070W zit 100% vol volgens Samsung Printer Experience. En de afdruk kwaliteit is net als de originele van Samsung, perfect, maar slechts ***van de prijs. Tot nu toe heel tevreden! Hoop dat dat zo blijft, dan kom ik hier weer terug!
bestelling ging heel vlot. De levering was de dag erna al!
Ook de prijs vergeleken op andere sites en voordeliger bij jullie!
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering.
Duidelijke website, snelle service, prima kwaliteit voor een zeer betaalbare prijs.
Een toner besteld, voor *** euro. Ongelofelijk, wat een lage prijs, vandaar de 5 sterren
Zeer goede producten, snelle levering!