INKT.nl
INKT.nl
INKT.nl is een jong en snelgroeiend bedrijf dat zich richt op de verkoop van cartridges, toners en overige printersupplies. Service staat bij ons hoog in het vaandel! Naast een lage prijs en uitstekende kwaliteit vinden wij het belangrijk om al onze klanten tevreden te stellen en natuurlijk tevreden te houden. Bij INKT.nl bent u altijd verzekerd van kwalitatief uitstekende toner- en inktcartridges voor een zeer lage prijs. INKT.nl staat bekend om een zorgvuldige en snelle levering!

Prima levering en cartridges heelhuids aangekomen, perfect!
Ik ben niet tevreden met de product wat ik bij jullie besteld had waardeloos toner die hoort 1500 te printen , print nog geen 100 .
En snelle vlotte levering.mag niet klagen.
***
Gemakkelijk gevonden hetgeen ik zocht. Voorstel tot alternatief wordt spontaan gedaan en prijsverschil maakt het de moeite waard! (we gaan nu uittesten in hoeverre gelijkwaardig) Levering correct en snel (voor mij mag het minder snel en hoeft niet de dag erna!!). Over heel de lijn tevreden!! Groetjes
Ik heb geen ervaring (op hoeven doen) met een klacht o.i.d. maar de prijs kwaliteit verhouding is prima.
Scherpe prijs, snelle levering en uitstekende service. Top.
De snelle levering en de prijs.
Snelle levering, prima prijs
Goed advies gekregen zowel telefonisch als per e-mail. En snelle levering van de aankoop.