INKT.nl
INKT.nl
INKT.nl is een jong en snelgroeiend bedrijf dat zich richt op de verkoop van cartridges, toners en overige printersupplies. Service staat bij ons hoog in het vaandel! Naast een lage prijs en uitstekende kwaliteit vinden wij het belangrijk om al onze klanten tevreden te stellen en natuurlijk tevreden te houden. Bij INKT.nl bent u altijd verzekerd van kwalitatief uitstekende toner- en inktcartridges voor een zeer lage prijs. INKT.nl staat bekend om een zorgvuldige en snelle levering!

Snelle levering en zeer goede kwaliteit.
Snel en accuraat
IK ben zeer tevreden. De prijzen van de oorspronkeleijke fabricant zijn uit proprortie, gewoon schandalig duur. Uw prijzen zijn heel goed, en de vlugge bediening ook. Hartelijk dank,

***
Tevreden van de toner, maar duurde wel zes dagen dat die geleverd werd.
prima levering, product en prijs
Super snel en redelijke prijs.
Erg netjes dat ik een bericht kreeg dat met het formaat dat ik wilde, mijn eigen ontwerp niet mooi zou zijn ivm pixels...Er wordt dus niet zomaar gedrukt, er wordt meegedacht met de klant..top!
En snelle levering en mooie kwaliteit...

Ik ben zeer tevreden!!
Hele snelle service is top
tot nu toe alles goed.
Prima service voor betaalbare prijs,keurig.