INKT.nl
INKT.nl
INKT.nl is een jong en snelgroeiend bedrijf dat zich richt op de verkoop van cartridges, toners en overige printersupplies. Service staat bij ons hoog in het vaandel! Naast een lage prijs en uitstekende kwaliteit vinden wij het belangrijk om al onze klanten tevreden te stellen en natuurlijk tevreden te houden. Bij INKT.nl bent u altijd verzekerd van kwalitatief uitstekende toner- en inktcartridges voor een zeer lage prijs. INKT.nl staat bekend om een zorgvuldige en snelle levering!

Huismerk drum en toner besteld voor mijn oude Brother HL-1230. Volgende dag al geleverd.
De huismerkproducten maakt goede kwaliteit afdrukken. Daar ben ik zeer tevreden over.
Helaas zit ik nog een aantal dagen op een mailtje te wachten waarin ze mij misschien kunnen helpen met het re-setten van de tonerteller.
Duidelijke informatie, snelle levering.
prima
Heel tevreden, vlug geleverd, lage prijs
net zoals bij veel sites, je moet het toch zelf doen !
Goede site, ruime keuze, snelle levering
U VEKOOPT EEN ALTERNATIEF VOOR HP TONER DAT NIET WERKT. DE TONER IS GEWOON NIET PLAATSBAAR. WAARDELOOS DUS.
Alles was correct, super snelle levering. TOP
Alle snel en perfect afgehandeld. TOP!
ik ben super tevreden met de levering en de volgende dag al in huis