voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: IKenIK

8.4 / 10

Gemiddelde van 270 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 7631

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij IKenIK

6 / 10

lamp is erg leuk. Er staat 1 kaarsje iets scheef, dat is wel jammer. Verder oké.

op 08.11.2017 om 14:12 uur

8 / 10

Goed en snel afgehandeld en geleverd.

op 08.11.2017 om 09:51 uur

10 / 10

Fijne en snelle service. Toen het artikel later leverbaar bleek te zijn, kwamen jullie met alternatief tegen korting. Super snelle verzending. Zelden zo’n goede service meegemaakt, dus mijn complimenten. Ik kom zeker weer terug!

op 08.11.2017 om 09:38 uur

10 / 10

Bestelling was er heel snel. Mooie korting gekregen. Babyswing 4moms Mamaroo 3 besteld voor mijn aanstaande petekind. Top! Maar ben ik gewend van ikenik

op 06.11.2017 om 20:12 uur

Topservice snelle levering

op 03.11.2017 om 14:51 uur

10 / 10

Goede producten en sneller geleverd dan aangegeven. Top!

op 03.11.2017 om 11:36 uur

6 / 10

Een deel van de bestelling komt heel veel weken later. Omdat het niet over 2 weken gaat maar heel veel verlies je zicht op de bestelling. Ik vind zo'n lange levertijd ook eigenlijk niet kunnen. Hoop maar dat het er is voor de baby er is
    Commentaar van ikenik.nl:
    Beste klant, Hartelijk dank voor uw review. Het stelt ons in staat om voortdurend te blijven optimaliseren. In uw geval kan ik me uw reactie goed voorstellen, echter staat er bij onze producten welke op voorraad zijn altijd 'Voor 20:00 uur besteld, is morgen in huis'. Bij andere items staat ofwel een andere levertijd, ofwel 'niet leverbaar', ofwel 'leverbaar'. Met leverbaar bedoelen we dat het wel te bestellen is, maar nog niet op voorraad. Vervolgens updaten we onze klanten binnen 1 werkdag met de exacte te verwachten levertijd. Van de 2 artikelen die nog geleverd moeten worden is er op dit moment 1 binnen, wij zullen deze vandaag per post naar u verzenden. Als bij POST NL alles goed gaat, wordt de bestelling morgen bij u afgeleverd. Het laatste artikel zullen wij naleveren zodra deze bij ons binnen is. Hopelijk tot een volgende keer. Klantenservice IKenIK.nl

op 30.10.2017 om 19:30 uur

Super!

op 29.10.2017 om 17:47 uur

10 / 10

Aantal dagen geleden een 2-tal items gekocht, Het ene werd daags erop gelijk geleverd, en gelijk tijdens het leveringsbericht per mail kwam een bericht dat het tweede artikel langer op zich zou laten wachten.

Ook dit werd naar mijn mening op zeer correcte wijze afgehandeld door gelijk de optie, annuleren en restitutie van het geldbedrag, voor te stellen.
    Dit maak je niet vaak meer mee.

Dus al met al, toch zeer tevreden !!!

op 28.10.2017 om 07:52 uur

Goed geleverd en snel.

op 27.10.2017 om 16:28 uur

IKenIK

• IKenIK.nl is een hippe en trendy online baby -en kinderwinkel. Met leuke kinderkamer accessoires, textiel en beddengoed, speelgoed kraamcadeaus en nog veel meer. U vindt bij ons onder andere merken als Colorique, Taftan, BamBam, Handed by, Snoozebaby, Cottonbaby en Koeka

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 7495 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: