voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: IKenIK

8.4 / 10

Gemiddelde van 303 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 7607

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij IKenIK

10 / 10

Top service en mega snel geleverd!

op 19.09.2017 om 12:46 uur

10 / 10

Ben zeer te vreden, jullie zijn zeer betrokken bij jullie klanten aangezien ik per ongeluk twee keer dezelfde bestelling had geplaatst en jullie hier zelf contact over opgenomen hebben met mij of dit wel klopte. Compliment!
    Jammer dat ik jullie niet kon bereiken op het telefoonnummer dat ik op de site zag staan...
    Verder ben ik uiteraard zeer tevreden.

op 19.09.2017 om 12:30 uur

Top!

op 18.09.2017 om 14:58 uur

4 / 10

Eerst doet de website het dagen niet goed, wel goed mailcontact daarover, maar echt beter werd de website er niet van. Dan net doen of je dat artikel op voorraad hebt, dus ik bestel en betaal. Blijk je niets op voorraad te hebben en moet je 4-5 weken wachten, maar mijn geld houd je lekker vast. Vervolgens lok je zo nog meer klanten, want hij blijft op 1 artikel voorraad staan. Slecht, zodra mijn artikel binnen is, blok ik jullie meteen en raad jullie in mijn hele Moeder groep af. Voor de zekerheid mijn rechtsbijstandsverzekering er alvast bijgepakt, want ik vertrouw het totaal niet.
    Commentaar van ikenik.nl:
    Beste klant, Hartelijk dank voor uw review. Het stelt ons in staat om voortdurend te blijven optimaliseren. Ik vind het erg vervelend dat de website op het moment van bestellen problemen gaf voor u. In uw geval kan ik me uw reactie goed voorstellen, echter staat er bij onze producten welke op voorraad zijn altijd 'Voor 20:00 uur besteld, is morgen in huis'. Bij andere items staat ofwel een andere levertijd, ofwel 'niet leverbaar', ofwel 'leverbaar'. Met leverbaar bedoelen we dat het wel te bestellen is, maar nog niet op voorraad. Vervolgens updaten we onze klanten met de exacte te verwachten levertijd. Het artikel wat u besteld heeft wordt met ongeveer 2 weken verwacht. Zodra wij deze binnen hebben wordt deze naar u verstuurd. En we nemen uw suggesties mee in verdere verbeteringen.Hopelijk tot een volgende keer. Klantenservice IKenIK.nl

op 14.09.2017 om 19:30 uur

2 / 10

Ten eerste verbaast me dat ik deze mail krijg voordat het product überhaupt geleverd is. Daarbij is er al het één en ander misgegaan bij de bestelling dus ik kan niet echt zeggen dat ik tevreden ben.
    Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw review.

Het stelt ons in staat om voortdurend te blijven optimaliseren.
    Standaard wordt er een mail vanuit eKomi gestuurd, 1 week na aankoop.
    Dit doen wij niet zelf, en wij hebben ook niet in de hand om deze later te laten verzenden omdat uw order nog niet geleverd is.
    Helaas is er iets mis gegaan met uw bestelling zoals ook al eerder per mail aangegeven.
    Wij vinden dit erg vervelend, nogmaals onze excuses hiervoor.
    Wij hopen dat u uw mening opnieuw geeft op het moment dat uw order geleverd is.

Met vriendelijke groet,
    Klantenservice IKenIK.nl

op 12.09.2017 om 14:30 uur

8 / 10

De bestelling was binnen 2 werkdagen binnen. We hadden 3 rollen behang besteld. Er bleek een productiefout in te zitten. Toen we contact opnamen met ikenik, gingen ze meteen op zoek naar een mogelijke oplossing. We zijn naar tevredenheid geholpen.

op 11.09.2017 om 15:34 uur

4 / 10

Pas toen de bestelling afgerond was, werd duidelijk dat het item een levertijd had van twee weken. Ik had dit graag van tevoren geweten.
    Commentaar van ikenik.nl:
    Beste klant, Hartelijk dank voor uw review. Het stelt ons in staat om voortdurend te blijven optimaliseren. In uw geval kan ik me uw reactie goed voorstellen, echter staat er bij onze producten welke op voorraad zijn altijd 'Voor 20:00 uur besteld, is morgen in huis'. Bij andere items staat ofwel een andere levertijd, ofwel 'niet leverbaar', ofwel 'leverbaar'. Met leverbaar bedoelen we dat het wel te bestellen is, maar nog niet op voorraad. Vervolgens updaten we onze klanten met de exacte te verwachten levertijd. N.a.v. uw reactie gaan we onze levertijden-label overwegen. Wellicht dat dit te onduidelijk is. En inmiddels is reeds ingeregeld dat u maximaal binnen 1 werkdag, maar meestal binnen 4 uur al een levertijd ontvangt in uw e-mailbox. Hopelijk verklaart deze uitleg in ieder geval onze werkwijze. En we nemen uw suggesties mee in verdere verbeteringen.Hopelijk tot een volgende keer. Klantenservice IKenIK.nl

op 10.09.2017 om 23:57 uur

8 / 10

Zeer vlotte afhandeling bestelling. Goed contact met de klantenservice!

op 10.09.2017 om 19:12 uur

10 / 10

Zeer tevreden, netjes op tijd geleverd, knuffels in goede staat.

op 09.09.2017 om 08:05 uur

Snel en correct!
    Commentaar van ikenik.nl:
    Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, Klantenservice IKenIK.nl

op 06.09.2017 om 12:58 uur

IKenIK

• IKenIK.nl is een hippe en trendy online baby -en kinderwinkel. Met leuke kinderkamer accessoires, textiel en beddengoed, speelgoed kraamcadeaus en nog veel meer. U vindt bij ons onder andere merken als Colorique, Taftan, BamBam, Handed by, Snoozebaby, Cottonbaby en Koeka

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 7475 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: