Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
IKenIK
IKenIK
IKenIK.nl is een hippe en trendy online baby -en kinderwinkel. Met leuke kinderkamer accessoires, textiel en beddengoed, speelgoed kraamcadeaus en nog veel meer. U vindt bij ons onder andere merken als Colorique, Taftan, BamBam, Handed by, Snoozebaby, Cottonbaby en Koeka

Spijtig dat wanneer een product niet in voorraad is ,het niet vermeld staat op de website . Je krijgt het dan wel enkele dagen nadien via mail te weten.
De angst is er dat je betaald hebt en het product niet tijdig verkrijgbaar is of helemaal niet. Op een site van een concurrent staat er zelfs dat het product (tipibed van woood) uitverkocht is !
Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik had een kadocard en dit gaf veel problemen met het bestellen , men was zeer geduldig en behulpzaam. Had de bestelling al na enkele dagen thuis. Top!
Unsubscribe. Terrible customer service
goede kwaliteit
Lekkere zachte en warme deken voor in de kinderwagen of op de bedjes die ook nog eens erg mooi is. Fijn product
overzichtelijk en hele mooie artikelen
Product nog niet ontvangen. Vanwefe niet voorradig. Wel vervelend dat je dan al wel moet betalen.
Mooie producten, snelle levering
Ik wilde bestellen s'avonds op de website maar dat kon niet. Alleen binnen bepaalde tijden.
IKenIK Beste klant,

Hartelijk dank voor uw bericht. Echter herkennen we ons niet in hetgeen u aangeeft. U kunt tijdens kantoortijden van maandag t/v vrijdag met ons bellen, maar uiteraard 24 uur per dag bij ons bestellen via de webshop. We hopen niet dat u een storing hebt ervaren. Wel is het zo dat het op zondagen niet mogelijk is om een bestelling te plaatsen, dit komt omdat we daarop geen commerciële activiteiten ondernemen vanuit onze christelijke achtergrond.

We hebben u zojuist een persoonlijk bericht gezonden, om eventuele fouten aan ons door te geven, zodat we eventueel een oplossing kunnen aandragen.

Met vriendelijke groet,

Stefan,
Klantenservice IKenIK.nl Uw ikenik.nl team
Tevreden over online shoppen op zich, maar bij het aanschroeven van de plafonddoos van de lamp aan het plafond brak vrijwel metéén het lipje af om de schroef in vast te maken. Dus de plafonddoos kan niet meer vastgemaakt worden :(.
IKenIK Beste klant,

We hebben u zojuist een persoonlijk bericht gezonden, zodat we mee kunnen denken over een oplossing.

Klantenservice IKenIK.nl Uw ikenik.nl team