voor onlineshops»

8.8 / 10

Gemiddelde van 496 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 7489

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij IKenIK

10 / 10

Snel geleverd en erg duidelijk over de bezorging. Alleen na het bestellen pad laat bevestigings mail gehad. Dezw jad ik graag direct willen ontvangen na hwt plaatsen van bestelling. Aangezien ik begon te twijfelen of bestelling wel goed was gegaab

op 25.04.2017 om 13:59 uur

10 / 10

Snelle service, alles is goede staat ontvangen en zelfs een hand geschreven kaartje erbij. Top!
    Commentaar van ikenik.nl:
    Bedankt voor u review. Leuk om te horen dat u tevreden bent en het handgeschreven kaartje kunt waarderen. Graag zien wij u nog eens terug bij IKenIK.nl. Met vriendelijke groet, Sabine van Oorspronk, Klantenservice IKenIK.nl

op 24.04.2017 om 09:38 uur

10 / 10

Super service! Vrijdagavond besteld en dag erna al in huis.

op 22.04.2017 om 16:19 uur

4 / 10

Er stond op volgende dag geleverd en heb et pzs dinsdag had klopt ni dan he
    Commentaar van ikenik.nl:
    Bedankt voor uw review. Verzending heeft in het geval van uw bestelling plaatsgevonden naar België, in dat geval duurt verzending 1 dag langer. De levertijd voor 22.00 uur besteld de volgende dag in huis geldt alleen voor adressen in Nederland. Het spijt ons als wij hierin niet duidelijk zijn geweest. We hopen dat u ondanks dit toch tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Sabine van Oorspronk, Klantenservice IKenIK.nl

op 20.04.2017 om 09:17 uur

Snelle levering

op 19.04.2017 om 20:26 uur

10 / 10

Snelle goede service! Complimenten!!

op 19.04.2017 om 18:58 uur

8 / 10

Prima, leuk ingepakt ook.

op 19.04.2017 om 16:48 uur

6 / 10

De lamp is prima! Echter de genoemde levertijd: voor 22:00 u besteld (op werkdagen) is volgende dag in huis, ging jammer genoeg niet op, terwijl de lamp wel op voorraad was. Verder prima tevreden over de levering.
    Commentaar van ikenik.nl:
    Bedankt voor uw review. Helaas was de lamp niet voorradig, waardoor de levertijd naar u inderdaad wat langer heeft geduurd. Per artikel wordt de levertijd weergegeven, dit proberen wij zo accuraat mogelijk weer te geven. In uw geval stond er waarschijnlijk bij het product een andere levertijd aangegeven of er is een voorraadfout geweest, waardoor wij de lamp onverhoopt niet dezelfde dag hebben kunnen verzenden. Wel proberen wij in zulke gevallen u per email zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Fijn te horen dat u verder wel tevreden bent. Graag zien wij u nog eens terug bij IKenIK.nl. Met vriendelijke groet, Sabine van Oorspronk, Klantenservice IKenIK.nl

op 19.04.2017 om 13:18 uur

8 / 10

Snel bezorgd en prima verzorgd. Toppie.

op 16.04.2017 om 11:58 uur

10 / 10

Snelle levering en het product was netjes verpakt. Gewoon goed!
    Commentaar van ikenik.nl:
    Bedankt voor uw review. Graag tot ziens bij IKenIK.nl. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Sabine van Oorspronk, Klantenservice IKenIK.nl

op 16.04.2017 om 08:11 uur

IKenIK

• IKenIK.nl is een hippe en trendy online baby -en kinderwinkel. Met leuke kinderkamer accessoires, textiel en beddengoed, speelgoed kraamcadeaus en nog veel meer. U vindt bij ons onder andere merken als Colorique, Taftan, BamBam, Handed by, Snoozebaby, Cottonbaby en Koeka

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 7395 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: