Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
IKenIK
IKenIK
IKenIK.nl is een hippe en trendy online baby -en kinderwinkel. Met leuke kinderkamer accessoires, textiel en beddengoed, speelgoed kraamcadeaus en nog veel meer. U vindt bij ons onder andere merken als Colorique, Taftan, BamBam, Handed by, Snoozebaby, Cottonbaby en Koeka

****
het product kwam wat later , maar dat werd goed via de mail bericht over gedaan vond ik erg netjes . het product was goed ingepakt , dus kwam goed en heel binnen bij ons . dus we zij n erg tevreden
Zeer snelle levering .. alleen jammer dat er geen nota bij zit.
IKenIK Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw review,

Wij hebben ervoor gekozen ,i.v.m. het milieu, om de nota via de mail te versturen.
Indien u deze niet ontvangen heeft, horen wij dat graag van u zodat wij deze alsnog een keer toe kunnen sturen.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice IKenIK.nl Uw ikenik.nl team
Snelle levering en de goedkoopste!
Ik had contact opgenomen omdat ik vragen had over een product. Mijn vragen werden naar volle tevredenheid beantwoord en het product werd vervolgens snel geleverd en voldeed helemaal aan mijn verwachtingen.
Ik heb nog niets geleverd gekregen. Dat er een wachttijd van 4 weken op het product zit, kreeg ik pas te horen ca een uur na betaling en afronding bestelling. Vind ik echt slecht.
Snel , prima geleverd !
Super snelle levering?
Onvoldoende want je kan niet zondag bestellen m.b.t. gesloten. Veel Articulen niet op voorraad.
Ik heb het produckt nog niet mogen ontvangen.