voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: IKenIK

8.4 / 10

Gemiddelde van 345 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 7556

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij IKenIK

6 / 10

Lampenkap besteld. Er stond bij kan besteld worden via ikenik. Na betaling krijg ik een email dat de bestelling 4 (!) weken op zich laat wachten.
    Zwaar teleurgesteld, volgende keer bedenk ik me voor ik iets bestel.
    Tip, vermeld dit erbij voor mensen wat bestellen. Nu moet ik 4 weken wachten tot onze babykamer compleet is.
    Commentaar van ikenik.nl:
    Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas was op moment van bestellen de lampenkamp al niet op voorraad. Dit stond ook bij het artikel vermeld. Bij het artikel stond dit product is leverbaar bij ons. Bestel nu en ontvang het zodra het op voorraad is.De levertijd van 3-4 weken is u direct na bestelling gemaild. Indien het artikel eerder binnenkomt wordt deze uiteraard direct naar u verzonden.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten bij IKenIK.nl. Met vriendelijke groet, Klantenservice IKenIK.nl

op 21.07.2017 om 14:10 uur

10 / 10

Ik had een vraag via de telefoon en werd erg goed geholpen, bestelling was ook super snel binnen en goed verpakt!

op 20.07.2017 om 20:13 uur

10 / 10

Leuke koffer die je als handbagage kunt meenemen.
    Super snel geleverd! Vrijdag besteld en zaterdag binnen. Geweldig!

op 20.07.2017 om 12:12 uur

2 / 10

Heb de bestelling op 13 juli gedaan. Op 20 juli nog steeds niets ontvangen en geen bericht over wanneer het bestelde dan wel komt! Wel betaald en niets gekregen!
    Commentaar van ikenik.nl:
    Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben vandaag per mail contact gehad.
    Maandag nemen wij contact met u op over de levertijd.

Onze excuses voor het ongemak.

op 20.07.2017 om 09:09 uur

4 / 10

Waar is mijn bestelling? Nog steeds niets ontvangen!
    Commentaar van ikenik.nl:
    Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben u een e-mail gestuurd met daarin de status van uw order.

Met vriendelijk groet,

op 20.07.2017 om 08:00 uur

super winkel

op 18.07.2017 om 12:46 uur

6 / 10

Dank voor de snelle levering. Het cadeau zat onder het stof, dat vond ik jammer. De extra verpakking is daar natuurlijk voor gemaakt, maar even voor verzending afstoffen is mn tip.
    Commentaar van ikenik.nl:
    Hartelijk dank voor uw feedback.

Wij gaan hier zeker op letten.
    Onze excuses voor het ongemak.

op 18.07.2017 om 09:21 uur

4 / 10

Ik vind het niet fijn als er staat nog een in voorraad en dat het dan alsnog uitverkocht is. Maar dat kan gebeuren. Ik kreeg er later wel een mail over. Op deze manier iets kopen heb ik net het idee dat ik iets op *** koopt. Ik heb wel later m n geld weer terug gekregen. Ik heb daar over gemaild. want ik ga natuurlijk niet een maand wachten op een artikel. Slecht vond ik dat ze niet telefonisch bereikbaar waren overdag. Zeker wel 8 x geprobeerd. Staat wel op de website. Hoe eerlijke de webshop is. Dan bestel je ook weer zo de 2e keer.
    Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Helaas was uw bestelling niet compleet op voorraad. Wij hebben u dit enkele minuten nadat u de bestelling geplaatst had gemaild.
    Dit was op de website ook aangegeven, bij het ene artikel stond voor 20.00 besteld de volgende dag in huis en bij het andere artikel stond dit product is leverbaar bij ons. Bestel nu en ontvang het zodra het op voorraad is.
    U heeft mailcontact met ons gehad en wij hebben het geld nadat u de order wenste te annuleren naar u terug gestort.
    Het is uiteraard wel erg vervelend dat u ons telefonisch niet kon bereiken. Onze excuses hiervoor.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten bij IKenIK.nl.

op 17.07.2017 om 10:03 uur

6 / 10

Mijn bestelling was niet compleet toen ik het voor de eerste keer ontving. Ik heb toen contact opgenomen en toen kreeg ik binnen enkele dagen het andere deel van de bestelling. Prima service.

op 16.07.2017 om 09:39 uur

10 / 10

mooie website en eenvoudige navigatie

op 10.07.2017 om 08:34 uur

IKenIK

• IKenIK.nl is een hippe en trendy online baby -en kinderwinkel. Met leuke kinderkamer accessoires, textiel en beddengoed, speelgoed kraamcadeaus en nog veel meer. U vindt bij ons onder andere merken als Colorique, Taftan, BamBam, Handed by, Snoozebaby, Cottonbaby en Koeka

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 7441 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: