Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
IKenIK
IKenIK
IKenIK.nl is een hippe en trendy online baby -en kinderwinkel. Met leuke kinderkamer accessoires, textiel en beddengoed, speelgoed kraamcadeaus en nog veel meer. U vindt bij ons onder andere merken als Colorique, Taftan, BamBam, Handed by, Snoozebaby, Cottonbaby en Koeka

Super snelle levering?
Onvoldoende want je kan niet zondag bestellen m.b.t. gesloten. Veel Articulen niet op voorraad.
Ik heb het produckt nog niet mogen ontvangen.
Het was makkelijk bestellen. Goede hulp van de medewerker. Het mail- en telefonisch contact was goed en duidelijk. Artikelen nog niet binnen dus daar kan ik nog niets over zeggen.
Betalingspartner voor mastercard/visa werkt niet optimaal. Extra beveiiginscode kwam te lazt aan door de betalingspartner van jullie websote waardoor betaling onmogelijk werd. Artikelen gekocht via overschrijving. Anno 2018 niet echt gebruiksvriendelijk

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Wat ontzettend vervelend dat het u niet gelukt is om met Mastercard of Visa te betalen.
Zodra wij zien dat er een aantal betalingen niet gelukt zijn, gaan wij dit direct testen.
Bij onze testen hebben wij geen fout kunnen ontdekken, waarschijnlijk is dit een momentopname geweest.
Gelukkig kunt u op onze website ook op een andere manier betalen zodat u de order alsnog kunt bestellen.
Wij zien dat de gehele order verstuurd is, en wij wensen u veel plezier van uw aankopen.

Klantenservice IKenIK.nl Uw ikenik.nl team
snel, kwaliteit en leuk aanbod
Het wiegje watik besteld heb is een goed product goede kwaliteit,en de levering na het bestellen was snel in thuis bezorgd.
Heb de artikelen nog niet ontvangen!

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

U heeft artikelen besteld met de status: Dit is leverbaar, maar niet op voorraad. Bestel nu en ontvang het zodra het op voorraad is.
Wij hebben u dan de volgende ochtend direct een mail gestuurd en doorgegeven dat de levertijd 3-4 weken is. Waarschijnlijk heeft u deze mail over het hoofd gezien of misschien zelfs niet ontvangen. Zodra wij de artikelen binnen hebben, worden deze direct naar u verstuurd. U ontvangt van PostNL een barcode om het pakket te volgen zodra het pakket hier vertrekt.
We hopen dat de situatie voor u nu duidelijk is.

Klantenservice IKenIK.nl

Uw ikenik.nl team
Leuke actie snelle levering
Het heeft 1 week geduurd voordat ik mijn spullen kreeg, verder was het netjes afgehandeld.

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Helaas was één artikel van uw order niet op voorraad op het moment dat u uw bestelling plaatste.
Wij hebben u dan ook een kwartier na uw bestelling de volgende mail gestuurd.

Uw bestelling is door ons ontvangen. Helaas is de bestelling niet compleet op voorraad. De artikelen zullen we voor u bestellen en verwachten we met ongeveer 3 tot 4 weken weer in voorraad te hebben. Zodra de items bij ons binnen zijn wordt uw bestelling direct verstuurd.

Om deze reden is uw order dan ook geheel later verstuurd.
In uw geval is uw order binnen 1 week verstuurd (omdat het artikel eerder in voorraad kwam) i.p.v. de 3-4 weken die aangegeven zijn in de mail.

We hopen dat de situatie voor u nu duidelijk is waarom wij de order een week later geleverd hebben.

We wensen u veel plezier van uw aankopen.

Klantenservice IKenIK.nl Uw ikenik.nl team