Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
hotelopia.nl
hotelopia.nl
Hotelopia maakt deel uit van Hotelbeds Group, een van de grootste bedrijven voor reizen van Europa, dat diensten verleent aan meer dan 30 miljoen klanten in 180 landen door middel van haar verschillende merken. Het doel van Hotelopia is de onafhankelijke reiziger te helpen, zowel bij zakenreizen of plezierreizen, om een hotel te vinden en te boeken op de makkelijkste wijze, met volkomen veiligheid en voor de juiste prijs. Wij bieden een brede offerte aan, van goedkoop tot de luxe vijf-sterren hotels en appartementen. Wij hebben de populairste toeristische bestemmingen in verschillende hoeken van de wereld en we zoeken nog steeds elke dag om nieuwe bestemmingen op onze website toe te voegen. Onze klanten kunnen kiezen uit meer dan 40.000 hotels in meer dan 2.800 bestemmingen in Europa, Noord-Amerika, Latijns-Amerika, het Caribisch gebied en Azië. We hebben een team voor klantenservice die onze klanten zullen helpen en begeleiden, en voor alles wat ze nodig hebben zorgen.

• Aantal sterren
    (10 naar 1)
  • Aantal sterren
    (1 naar 10)
Cancellation gaat probleemloos. Alle afspraken kloppen. Prima prijs-kwaliteit verhouding
Hele goede aanbiedingen! Maar de site werkt niet echt fijn en daarnaast schakelt de site steeds over van de ene valuta naar de andere valuta, en van de ene taal naar de andere taal. Ik hoop dat ze dit verbeteren want ze voegen wel echt iets toe!
the whole proces is easy
Wij zijn zeer tevreden.
tevreden
simpele website, eenvoudig in gebruik, helder en duidelijk
Perfect geregeld voor een goede prijs.
Snel boeken, duidelijk, geen problemen.
just good
scherpe prijs