Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

hotelopia.nl
hotelopia.nl
Hotelopia maakt deel uit van Hotelbeds Group, een van de grootste bedrijven voor reizen van Europa, dat diensten verleent aan meer dan 30 miljoen klanten in 180 landen door middel van haar verschillende merken. Het doel van Hotelopia is de onafhankelijke reiziger te helpen, zowel bij zakenreizen of plezierreizen, om een hotel te vinden en te boeken op de makkelijkste wijze, met volkomen veiligheid en voor de juiste prijs. Wij bieden een brede offerte aan, van goedkoop tot de luxe vijf-sterren hotels en appartementen. Wij hebben de populairste toeristische bestemmingen in verschillende hoeken van de wereld en we zoeken nog steeds elke dag om nieuwe bestemmingen op onze website toe te voegen. Onze klanten kunnen kiezen uit meer dan 40.000 hotels in meer dan 2.800 bestemmingen in Europa, Noord-Amerika, Latijns-Amerika, het Caribisch gebied en Aziƫ. We hebben een team voor klantenservice die onze klanten zullen helpen en begeleiden, en voor alles wat ze nodig hebben zorgen.

Geen verbeteringen, altijd goed.
de betaling met creditcard verliep een beetje vreemd. De site gaf niet aan dat de transactie was afgerond. Normaal gesproken krijg je dan een bevestiging op de site. Ik kreeg wel de mail met bevestiging en daaruit moest ik opmaken dat de boeking is geslaagd.
Snel, makkelijk en kan betalen met PayPal
I wilde bij *** boeken dan had ik *** goedkoper uitgeweest,en ook geen werkende kortingscode gevonden voor Hotelopia.dat vind ik jammer
aanbod en prijs ok
Eigenlijk is alles duidelijk en overzichtelijk
Ik ben erg teleurgesteld dat ik de kortingscode *** niet kon gebruiken.
Ik werd via de helpdesk heel slecht geholpen!!
Niet Nederlands sprekend personeel maar slecht sprekend engels talig personeel met accent!
Tevens Slecht te verstaan door slechte verbinding!!
Ik werd 4 keer doorverbonden voor 1 vraagje
ben uiteindelijk niet geholpen!!
De helpdesk heeft echt een giga upgrade nodig wat betreft de communicatie met de klant

succes!

Goede en duidelijke website.
Helaas werkte de website (toen ik gisteren op zondag wou boeken) zeer traag (soms meer dan 5 minuten wachten op het volgende scherm).
jammer dat je niet met I-DEAL kunt betalen