Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
hotelopia.nl
hotelopia.nl
Hotelopia maakt deel uit van Hotelbeds Group, een van de grootste bedrijven voor reizen van Europa, dat diensten verleent aan meer dan 30 miljoen klanten in 180 landen door middel van haar verschillende merken. Het doel van Hotelopia is de onafhankelijke reiziger te helpen, zowel bij zakenreizen of plezierreizen, om een hotel te vinden en te boeken op de makkelijkste wijze, met volkomen veiligheid en voor de juiste prijs. Wij bieden een brede offerte aan, van goedkoop tot de luxe vijf-sterren hotels en appartementen. Wij hebben de populairste toeristische bestemmingen in verschillende hoeken van de wereld en we zoeken nog steeds elke dag om nieuwe bestemmingen op onze website toe te voegen. Onze klanten kunnen kiezen uit meer dan 40.000 hotels in meer dan 2.800 bestemmingen in Europa, Noord-Amerika, Latijns-Amerika, het Caribisch gebied en Azië. We hebben een team voor klantenservice die onze klanten zullen helpen en begeleiden, en voor alles wat ze nodig hebben zorgen.

Snel en gemakkelijk! plus veel goedkoper dan de bekende vergelijking site van TV
Meer gedetailleerde uitleg over de kamers wenselijk.
Proces was ruk, ik kreeg allerlei foutmeldingen, zonder dat mij duidelijk werd gemaakt waar de fout dan zat.
Daarbij heb ik me aangemeld voor de nieuwsbrief, waar een 10% discount code in zit, maar die bleek 2 minuten na het ontvangen reeds niet meer geldig.
Vrij effectieve manier om klanten weg te jagen.
***
In verschillende mails is mij 10% korting beloofd op mijn reservering. Ik heb alle stappen doorlopen om van deze korting te kunnen genieten, maar kreeg steeds de boodschap dat deze korting niet geldig of verlopen was, wat volgens mij niet correct is.
Alles is snel gebeurd. En hopelijk goed ook ;)
Voor de 2e keer snel en efficiënt geboekt via Hotelopia. Voldoet volkomen aan de verwachtingen en ook ter plaatse as alles snel geregeld. Met de aantrekkelijke prijzen een zekere aanrader!
De boekingsbevestiging kan wel worden geprint, maar niet rechtstreeks opgeslagen. Wellicht iets om aandacht te besteden.
kan niets anders zeggen dan perfect, voor mij geschikt voor herhaling
Boeken gaat snet en correct
Goede promotie, snel en envoudig geboekt. Wat wse geboekt hebben, hebben we gekregen voor een meer dan correcte prijs. Zeker een aanrader!