Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

hotelopia.nl
hotelopia.nl
Hotelopia maakt deel uit van Hotelbeds Group, een van de grootste bedrijven voor reizen van Europa, dat diensten verleent aan meer dan 30 miljoen klanten in 180 landen door middel van haar verschillende merken. Het doel van Hotelopia is de onafhankelijke reiziger te helpen, zowel bij zakenreizen of plezierreizen, om een hotel te vinden en te boeken op de makkelijkste wijze, met volkomen veiligheid en voor de juiste prijs. Wij bieden een brede offerte aan, van goedkoop tot de luxe vijf-sterren hotels en appartementen. Wij hebben de populairste toeristische bestemmingen in verschillende hoeken van de wereld en we zoeken nog steeds elke dag om nieuwe bestemmingen op onze website toe te voegen. Onze klanten kunnen kiezen uit meer dan 40.000 hotels in meer dan 2.800 bestemmingen in Europa, Noord-Amerika, Latijns-Amerika, het Caribisch gebied en Aziƫ. We hebben een team voor klantenservice die onze klanten zullen helpen en begeleiden, en voor alles wat ze nodig hebben zorgen.

is het mogelijk om een account te maken , zodat je voor volgende reserveringen niet alle gegevens opnieuw moet invoeren.
De website werkt prima.
Goede info op de site dat klopt niet altijd
zeer tevreden. Zie niet in wat moet verbeterd worden..Zeker aantebevelen aan iedereen
Ik slaagde er niet in te betalen met een kredietkaart (verschillende geprobeerd). Ik liet dit weten via e-mail aan Hotelopia. Dit heeft mij ontzettend veel tijd gekost en de vrees dat ik niet meer zou kunnen boeken in het gewenste hotel.
Uiteindelijk lukte het alleen te betalen via PayPal, waarbij je onder druk wordt gezet om een rekening te openen en gegevens mee te delen die door PayPal kunnen gebruikt worden voor marketingdoeleinden en die de bescherming van je gegevens in gevaar brengen.
Boek ongeveer 4 keer per jaar via Hotelopia en nooit problemen.
Duidelijker info over belastingen en over annulatiekosten, op het eerste scherm. Grootte van de kamer vermelden.
Meer details over eventuele bijkomende kosten, als belastingen..., zouden duidelijker kunnen vermeld worden. Idem wat de kosten voor annuleren betreft. De grootte van de kamer is ook niet steeds vermeld, en is wel nuttig om weten.
***
Geachte heer/ dame,

Ik was verbaasd toen ik op mijn bankafschriften keek, dat ik voor uw dienstverlening moest betalen. Daar had ik totaal niet op gerekend. Mijn gedachte was/ is dat u wordt betaald door het hotel waar u ons naar hebt verwezen.

Voor de rest heb ik geen opmerkingen.

Met vriendelijk groet, ***