Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
hotelopia.nl
hotelopia.nl
Hotelopia maakt deel uit van Hotelbeds Group, een van de grootste bedrijven voor reizen van Europa, dat diensten verleent aan meer dan 30 miljoen klanten in 180 landen door middel van haar verschillende merken. Het doel van Hotelopia is de onafhankelijke reiziger te helpen, zowel bij zakenreizen of plezierreizen, om een hotel te vinden en te boeken op de makkelijkste wijze, met volkomen veiligheid en voor de juiste prijs. Wij bieden een brede offerte aan, van goedkoop tot de luxe vijf-sterren hotels en appartementen. Wij hebben de populairste toeristische bestemmingen in verschillende hoeken van de wereld en we zoeken nog steeds elke dag om nieuwe bestemmingen op onze website toe te voegen. Onze klanten kunnen kiezen uit meer dan 40.000 hotels in meer dan 2.800 bestemmingen in Europa, Noord-Amerika, Latijns-Amerika, het Caribisch gebied en Aziƫ. We hebben een team voor klantenservice die onze klanten zullen helpen en begeleiden, en voor alles wat ze nodig hebben zorgen.

Goede promotie, snel en envoudig geboekt. Wat wse geboekt hebben, hebben we gekregen voor een meer dan correcte prijs. Zeker een aanrader!
Wat meer kamerdetails, als bv over de grootte van de kamer, is wenselijk.
Wat meer gedetailleerde info over de kamers, als bv over de grootte van de kamer, zou goed zijn.
Wat meer kamerdetails, als bv over de grootte van de kamer, is wenselijk.
Is geannulert
prima zo!
Kortingscode werkt niet.
Voucher afdrukken gaat niet geeft failure aan
Site erg omslachtig en zeker dat robot gebeuren
Goedkoopste prijs via jullie site!!
zeer duidelijk en zeer vlugge afhandeling van dossier
Zoals altijd ging het boeken weer soepel. Ik verwacht ook op de plaats van verblijf prima ontvangen te worden, is ook altijd goed gegegaan.