voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: hotelopia.nl

Gemiddelde van 146 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 800

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij hotelopia.nl

6 / 10

vlot. duidelijk.

op 19.07.2017 om 21:36 uur

10 / 10

Ik boek al bijna tien jaar bij Hotelopia en ben nog nooit teleurgesteld. Altijd goed geregeld in het hotel dat geboekt is, er zijn nooit vraagtekens geweest en werd in het hotel van mijn keuze zeer goed ontvangen.

op 19.07.2017 om 12:23 uur

8 / 10

Zal jullie zeker aanbevelen bij anderen.
    Boeking on line gaat altijd prima.

op 17.07.2017 om 21:37 uur

8 / 10

Duidelijk en snelle bevestiging. Positieve ervaring een zekere aanbevelingen.

op 17.07.2017 om 19:05 uur

8 / 10

Wij zijn benieuwd naar de shuttle service. Die was eerder moelijk te vinden. Ook benieuwd naar de locatie huurauro

op 12.07.2017 om 19:27 uur

10 / 10

snel en heel duidelijk

op 12.07.2017 om 03:00 uur

2 / 10

Ontbijt allesbehalve alles voorverpakt en geen schel kaas of hesp te bespeuren. Zelfs geen ei!

op 09.07.2017 om 11:02 uur

6 / 10

Tot nu toe alles goed gegaan !

op 09.07.2017 om 08:47 uur

4 / 10

savonds tijdens boeken ging de site na tab betalen te hebben aangeklikt naar blad waar boekingsnummer ingevult moest worden die er nog niet was Volgende ochtend wilde betaling niet lukken na gebelt te hebben kwam het door rebooten server.

op 05.07.2017 om 20:25 uur

oké

op 03.07.2017 om 13:26 uur

hotelopia.nl

• Hotelopia maakt deel uit van Hotelbeds Group, een van de grootste bedrijven voor reizen van Europa, dat diensten verleent aan meer dan 30 miljoen klanten in 180 landen door middel van haar verschillende merken. Het doel van Hotelopia is de onafhankelijke reiziger te helpen, zowel bij zakenreizen of plezierreizen, om een hotel te vinden en te boeken op de makkelijkste wijze, met volkomen veiligheid en voor de juiste prijs. Wij bieden een brede offerte aan, van goedkoop tot de luxe vijf-sterren hotels en appartementen. Wij hebben de populairste toeristische bestemmingen in verschillende hoeken van de wereld en we zoeken nog steeds elke dag om nieuwe bestemmingen op onze website toe te voegen. Onze klanten kunnen kiezen uit meer dan 40.000 hotels in meer dan 2.800 bestemmingen in Europa, Noord-Amerika, Latijns-Amerika, het Caribisch gebied en Azië. We hebben een team voor klantenservice die onze klanten zullen helpen en begeleiden, en voor alles wat ze nodig hebben zorgen.

• Adres:

eKomi CEO

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 705 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: