Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!
hotelopia.nl
hotelopia.nl
Hotelopia maakt deel uit van Hotelbeds Group, een van de grootste bedrijven voor reizen van Europa, dat diensten verleent aan meer dan 30 miljoen klanten in 180 landen door middel van haar verschillende merken. Het doel van Hotelopia is de onafhankelijke reiziger te helpen, zowel bij zakenreizen of plezierreizen, om een hotel te vinden en te boeken op de makkelijkste wijze, met volkomen veiligheid en voor de juiste prijs. Wij bieden een brede offerte aan, van goedkoop tot de luxe vijf-sterren hotels en appartementen. Wij hebben de populairste toeristische bestemmingen in verschillende hoeken van de wereld en we zoeken nog steeds elke dag om nieuwe bestemmingen op onze website toe te voegen. Onze klanten kunnen kiezen uit meer dan 40.000 hotels in meer dan 2.800 bestemmingen in Europa, Noord-Amerika, Latijns-Amerika, het Caribisch gebied en Aziƫ. We hebben een team voor klantenservice die onze klanten zullen helpen en begeleiden, en voor alles wat ze nodig hebben zorgen.

aanbod en prijs ok
Eigenlijk is alles duidelijk en overzichtelijk
Ik ben erg teleurgesteld dat ik de kortingscode *** niet kon gebruiken.
Ik werd via de helpdesk heel slecht geholpen!!
Niet Nederlands sprekend personeel maar slecht sprekend engels talig personeel met accent!
Tevens Slecht te verstaan door slechte verbinding!!
Ik werd 4 keer doorverbonden voor 1 vraagje
ben uiteindelijk niet geholpen!!
De helpdesk heeft echt een giga upgrade nodig wat betreft de communicatie met de klant

succes!

Goede en duidelijke website.
Helaas werkte de website (toen ik gisteren op zondag wou boeken) zeer traag (soms meer dan 5 minuten wachten op het volgende scherm).
jammer dat je niet met I-DEAL kunt betalen
***
Blijkbaar stuurt hotelopia.nl geen 'beoordeel je ervaring' links meer. Maar goed ik had er nog een liggen.

Transfer bus geboekt via hotelopia.nl. Boeken snel en makkelijk.
Heenreis: Moest voor vertrek nog van bus wisselen, maar kwam in het hotel.
Terugreis: Ik zat 20 minuten voor de pick-up tijd op het aangegeven pick-up punt. Geen bus gezien. Half uur na pick-up tijd het nood nummer gebeld: Neem taxi, vraag bonnetje, declareer die bij ons.
Hotelopia gemaild om taxi kosten te declareren. Na 2 weken maar eens gebeldt. Bleek dat ze nog niks gedaan hadden. Na weer 2 weken niks van hotelopia gehoort te hebben weer proberen te bellen. 20 minuten in de wacht gehangen.
Snel en gemakkelijk! plus veel goedkoper dan de bekende vergelijking site van TV
Meer gedetailleerde uitleg over de kamers wenselijk.
Proces was ruk, ik kreeg allerlei foutmeldingen, zonder dat mij duidelijk werd gemaakt waar de fout dan zat.
Daarbij heb ik me aangemeld voor de nieuwsbrief, waar een 10% discount code in zit, maar die bleek 2 minuten na het ontvangen reeds niet meer geldig.
Vrij effectieve manier om klanten weg te jagen.
***