Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
hotelopia.nl
hotelopia.nl

• Aantal sterren
    (10 naar 1)
  • Aantal sterren
    (1 naar 10)
Wat zijn de kosten voor annuleren van een geboekte hotelkamer ? Dit is volgens mij niet duidelijk vermeld.
- de prijs staat vermeld vanaf 1 dag op voorhand annuleren.
- zijn er ook kosten als men één of twee weken op voorhand de kamer annuleert ?
- kunnen de annuleringskosten niet vermeld worden vooraleer men betaalt ?
prima service, goede prijs informatie en simpele user interface.
Nvt
Prima service
Mijn eertste ervaring. Hoop een blijvende
het is natuurlijk nog moeilijk te zeggen.gisteren geboekt en ben dus nog niet in de acomodatie geweest. ik weet niet of we krijgen wat er op de site staat.
Op de ticket staan nnamelijk parkeergelegenheid no terwijl op de site staat parkeergelegen heid voldoende.

geeft iets van verwaring
Zoeken op plattegrond is wat minder makkelijk, daar kan wel wat verbeterd worden. Je kon namelijk niet makkelijk hotelinfo zien vanaf de plattegrond.
Super website en alles is heel duidelijk te lezen. Wat wij echter missen is de indeling va de kamer op een plattegrond. Onze kinderen zijn inmiddels bijna volwassen en volwassen en willen niet meer in een stapelbed. In de omschrijving staat nu alleen dat het een kamer is voor 4 personen en niet hoe of wat.
ik ben tevreden met de aankoop alleen de proceduren duur te land een we hebben 30 minuten tijd voor de beordel van de zoeken wat we willen
vlot. duidelijk.
Ik boek al bijna tien jaar bij Hotelopia en ben nog nooit teleurgesteld. Altijd goed geregeld in het hotel dat geboekt is, er zijn nooit vraagtekens geweest en werd in het hotel van mijn keuze zeer goed ontvangen.