Goudstandaard
Goudstandaard
Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

André v
Heel netjes dat ik een dag van tevoren gebeld wordt dat mijn bestelling geleverd gaat worden. Nog liever had ik gezien, dat ik zelf de dag van levering kan bepalen.
Jeroen D
Steeds correcte en vlotte afhandeling van de bestellingen. Meer moet je niet hebben.
Mario E
Altijd snel en kundig afgehandeld.
Jasper D
Prima contact en afspraken worden netjes nagekomen.
Tijn v
Top geregeld
Mustafa C
Het fijne is dat je gebeld word wanneer je de bestelling wilt ontvangen.
Mustafa C
Geen opmerking voorhanden vind het goed zo.
Peter G
Snelle levering en goede communicatie.
Jasper D
Precies volgens afspraak. Het wordt nog handiger als ik account aanmaak, denk ik.
Andy H
Zeer snelle en correcte levering.
Communicatie was zeer vriendelijk en snelle respons.
Zeker niet mijn laatste bestelling.