Goudstandaard
Goudstandaard
Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

Johnny Alken
Prima
twan w
Gewoon goed en duidelijk .
Goede uitleg en correspondentie .
Sonja R
Het uitvoeren van de bestelling gaat prima en ook de verpakking is goed geregeld, maar ik heb af en toe wat hoofdbrekens over de bezorging gehad.
Pas op de dag van de bezorging hoor je hoe laat ze komen en soms zijn ze dan al aan het rijden en het is ook een keer gebeurd dat ik op tijd gebeld had om de datum te verschuiven en de oude datum niet verwijderd was waardoor ze toch op juist die datum kwamen en ik niet thuis was.
Diana v
Duidelijke uitleg gekregen op mijn vragen
Ludwig D
het kopen verloopt gemakkelijk, en het is een meerwaarde dat het aankoopbedrag meteen wordt vastgepind op het moment van bestelling. Een beetje jammer dat er niet beter gewezen wordt op de BTW heffing op Platina, dat had ik zelf over het hoofd gezien. Verder is het moeilijk om exact zicht te krijgen op het moment van levering, dat moet beter kunnen. Nu met de Covid maatregelen zijn wij vaak thuis aan het werk, maar dat is niet altijd zo. De koerier staat voor de deur zonder verwitting van dag of uur.
Bart Hofmans
Vriendelijke respons, goede service en snelle verzending
steven j
Nog steeds erg tevreden van de correcte en snelle service. Ook fijn dat op voorhand even wordt gecommuniceerd wanneer de levering juist plaatsvind.
Sven M
Misschien iets opener zijn wat jullie marges is op het product en ik kwam er persoonlijk te laat achter dat munten voor particulieren beter is te kopen dan een baar. Dat kan ook beter aangegeven worden.
Andre Bertrem
***
roland d
Correct maar levering duurt wel een tijdje.