Goudstandaard
Goudstandaard
Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

David van Goudoever
Prima
Leon S
Goed, betrouwbaar, snel
Ton V
Ze doen wat ze beloven dus ben zeer tevreden
Bastiaan B
Zoals gewoonlijk top 👍
jan z
Zowel op adres alswel telefonisch keurige toenadering en hoofgkwalitatief advies
Carla P
Overzichtelijke site..makkelijk te bestellen...na betaling meteen bevestiging via mail...nemen telefonisch contact op om te bespreken wanneer het verzekerde product geleverd kan worden...hierna levering via micropakket ...tevreden klant
Johan H
Alle orders zijn tot nu toe vlot verlopen.
Roald van Ekelenburg
Tevreden over het ontvangen product en de service van goudstandaard.

Zeer ontevreden over de levering door mikropakket. Het pakket zou eerst op zaterdag geleverd worden, toen op dinsdag, en op woensdag heb ik het pakket uiteindelijk ontvangen.

Deze bestelling was slechts een 'test', ik zal in de toekomst en grotere bestelling doen maar zolang mikropakket gebruikt word, zal ik dit via een ander bedrijf doen.
Aaron Moreau
Snelle levering
Afke S
uitstekende service, geen adviezen in deze.