Goudstandaard
Goudstandaard
Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

hc s
Goede vriendelijke service duidelijke communicatie top
Sinds begin 2019 8x wat besteld. Telkens naar volle tevredenheid verlopen. Op de website staat netjes aangegeven wat de verwachte levertermijn ongeveer is, en tot dusverre daarbinnen gebleven. Bezorging ook altijd op de afgesproken dag. De prijzen lijken mij tot dusverre de scherpste die ik kan vinden. Helaas is de 'premie' op sommige producten nogal eens hoog, maar dat ligt aan de markt en niet aan het bedrijf.
Karin H
Keurig op de hoogte gehouden en afgeleverd.
Simone D
Goede service, ook indien er iets afwijkend is
Kevin d
Regelmatig besteld op de webshop, normaliter is het een paar dagen binnen maar met de corona duurt het iets langer.
Verder altijd snel reactie op mails en boek als cadeau gehad
Al om al ben ik erg tevreden over goudstandaard.
Gijs Hofman
Er werd een levertijd aangegeven tussen 4 en 12 weken. Het duurde uiteindelijk nog langer. Wat ik hierin vooral jammer vond, is dat er geen tussentijdse mededelingen zijn gedaan over de verwachte levertijd. Verder heb ik geen aanmerkingen.
Marvin Heres
slecht klanten contact bij vertraging van de levering. Onvriendelijk aan de telefoon komen beloftes niet na.
Peter G
Snelle levering van mijn goed verpakte bestelling.
Zeer slechte ervaring met dit bedrijf, ze vertellen een levertijd, maar versturen pas nadat je belt en ja, toevallig zijn ze zojuist binnengekomen. Wanneer je dan zegt dat dat wel heel toevallig is, wordt meneer boos en zegt dat ik ***. Nou ***zijn zij, niets anders. Koop er zeker nooit meer.
Peter M
Goede service en levering zoals afgesproken.