Goudstandaard
Goudstandaard
Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

Vriendelijk en correct bedrijf met duidelijke afspraken welke geen ruimte open laten prima ! goed zo
Snelle afhandeling van de order!
De bestellingen verlopen prima: vlot, geen fouten, alles goed verpakt, netjes afgeleverd.
alles verliep zoals het hoort te verlopen
Zeer goede service en een snelle afhandeling.
De bestelling is discreet geleverd. Tevreden over de professionele opzet van goedstandaard. Een verbeter puntje is misschien meer pakket samenstelling te verhandelen, althans te vermelden en direct te selecteren op de site. (monsterbox e.d.)
Zeer goed en snel geholpen
Bedankt voor de uitmuntende service. En bedankt voor de uitstekende telefonische hulp toen ik even een vraag had.

Ik ga meer bij jullie bestellen.

Groeten,

***
Snelle, correcte en vriendelijke service. Contact per telefoon of mail, was snel en de betaling gebeurde in een dag, absoluut 5 sterren waard.
tot nu toe alles goed geregeld
Ga zo door!