voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: Goudstandaard

9.6 / 10

Gemiddelde van 234 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 768

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Goudstandaard

10 / 10

Het was sneller dan verwacht in huis.
    Hartelijk dank voor de uitstekende service en de snelle verzending.

Groeten,

J. Vertelman

op 19.09.2017 om 19:20 uur

10 / 10

De leverantie was iets later dan overeengekomen. Via
    goudkorting heb ik gehoord dat dit berust op een miscommunicatie tussen goudstandaard en goudkorting.
    Toch is alles na telefonisch onderhoud met goudkorting correct opgelost en is de levering geschied.
    Ook de verkoop aan goudstandaard is correct gepasseerd.

Ben zeer tevreden over de totale gang van zaken.

op 18.09.2017 om 19:16 uur

10 / 10

Ik kijk terug op een goede samenwerking.

***

op 18.09.2017 om 11:10 uur

10 / 10

Gebruikersvriendelijke website en uiterst zorgvuldige afhandeling van de bestelling. Mijn roepnaam, die ik bij het bestellen ingevuld heb, wijkt af van de naam in mijn paspoort, wat tot lichte verwarring leidde bij de levering. Misschien is het slim om in het bestelformulier te vermelden dat de naam overreen moet komen met de legitimatie.

op 16.09.2017 om 16:31 uur

8 / 10

betrouwbaar en snel + een overzichtelijke website

op 16.09.2017 om 09:53 uur

8 / 10

Netjes en discreet !

op 14.09.2017 om 11:46 uur

10 / 10

Ik ben zeer adequaat, accuraat en goed geholpen. Fijn deze goede ervaring te heeben ondervonden.

op 12.09.2017 om 13:50 uur

6 / 10

Prima, discreet en direct. Afstemming met leverancier inzake levering kan beter, daar er op zaterdag geleverd zou worden, vervolgens op maandag... Toen ik belde voor een indicatie van het tijdstip waarop er geleverd zou worden gad men aan dat er nooit op maandag wordt geleverd! Vervolgens kwam men netjes de zaterdag erop.

Mvg.
    ***

op 11.09.2017 om 19:28 uur

top

op 09.09.2017 om 17:39 uur

10 / 10

Perfecte service. Bijzonder klantvriendelijk en vakkundig personeel. Super snelle reactie op vragen en snelle en soepele afhandeling.

op 08.09.2017 om 16:23 uur

Goudstandaard

• Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 761 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: