voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: Goudstandaard

9.6 / 10

Gemiddelde van 228 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 809

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Goudstandaard

Prima service!
    Afspraken en betaling na verkoop aan Goudstandaard nagekomen, verzending safe.

op 11.11.2017 om 20:06 uur

8 / 10

Keurig afgehandeld. Afspraken goed nagekomen.

op 11.11.2017 om 17:27 uur

10 / 10

Alles netjes volgens afspraak, het wordt allemaal goed gecommuniceerd wat er wanner gaat gebeuren. Prettige manier van werken en alle afspraken worden nagekomen. TOP!

op 09.11.2017 om 18:29 uur

10 / 10

Snel en correcte telefonische informatie gekregen waarna de zakelijke transactie snel en foutloos werduitgevoerd conform de daartoe gemaakte afspraken.

op 08.11.2017 om 23:06 uur

10 / 10

Heel duidelijke website, goede prijzen en verzendinformatie. Verzending snel en probleemloos. Ik blijf klant bij goudstandaard!!

op 08.11.2017 om 20:13 uur

Snel en veilig geregeld!

op 08.11.2017 om 18:16 uur

10 / 10

Normaal geen ik niet zo gauw feedback, maar hier maak ik toch echt een uitzondering. Complimenten voor de duidelijke website, en goede voorlichting via de telefoon.
    Besteld op de website en keurig thuis afgeleverd, door een koerier, zonder dat de buurt in de gaten had dat het een koerier was. Erg tevreden, ik ga meer gebruik van jullie maken.

Groeten, ***

op 08.11.2017 om 14:05 uur

10 / 10

Snel keurig thuis geleverd. En men heeft een overzichtelijke website.

op 06.11.2017 om 18:14 uur

8 / 10

Al langere tijd is Goudstandaard voor mij een plezierig en betrouwbaar kontakt. Leveringen en after-sales-service zijn beide voortreffelijk. Zeer tevreden en vaste klant.

op 06.11.2017 om 10:48 uur

10 / 10

Levering goed verzorgd. Alleen onduidelijk hoe laat er wordt bezorgd, waardoor je toch de hele dag thuis moet blijven, aangezien de levering persoonlijk in ontvangst moet worden genomen.

op 03.11.2017 om 11:04 uur

Goudstandaard

• Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 802 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: