Goudstandaard
Goudstandaard
Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

bij vragen kan ik altijd terecht, persoonlijk advies.
Tot op heden niets dan waardering ,vertrouwen in uw mensen en organisatie, dank daar voor.
Ik bestel in de meeste gevallen telefonisch, medewerker is erg behulpzaam
Top service
Uitstekende en snelle service!
Top
Geweldige dienst verlening tot nu toe.
Bij ons bezoek begin dit jaar , zijn we leuk ontvangen .
Wel had ik wat meer persoonlijk contact verwacht van de personen waarmee gecorrespondeerd is.
Maar goed ze zijn druk met het werk natuurlijk . vr gr ***
Goede ervaringen, een snelle en correcte afhandeling. De opslag van het edelmetaal is goed geregeld met een fraaie website.
Uitstekende service
makkelijk te bedienen webside, eenvoudig betalingssysteem en een overzicht wat je hebt gekocht,
welke registratienummers en zovoort.