Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Goudstandaard
Goudstandaard
Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

Toine B
De bezorging verliep minder soepel dan de vorige keer,toen ik eerst telefonisch een afspraak kon maken. Nu werd er meteen een levering gepland en aangezien je zelf thuis moet zijn kan dat problematisch zijn. Vervolgens werd er ook nog niet geleverd op de geplande dag …..
olaf k
prima service, goede communicatie, ik wordt steeds op tijd geïnformeerd en alles verloopt als afgesproken. Ik zie geen verbeterpunten.
Tuncay I
Prima snelle service en aflevering!
L T
Bestelling, betalling en conformatie van gaat allemaal zoals het hoort. 5 sterren!

Bezorging via Mikropakket was in de eerste instantie ok, naar nu niet meer (regio Amsterdam). Ze vragen je beneden te komen (vanaf 11e verdieping), leveren af aan anderen (!!) buiten het I.D. protocol. Jammer. Het nieuwe normaal.
Het zijn voornamelijk de Marrokaanse bezorgers die deze manier van 'werken' hebben. Te lui om de lift te nemen. Zijn brutaal aan de intercom. Racistische opmerking? Yeah right.. I don't care. Ik betaal voor een service, dan verwacht ik die te krijgen.
Postnl, Mikropakket, altijd hetzelfde verhaal. Als er een andere betaalbare, betrouwbare bezorgingsdienst beschikbaar komt dan zal ik daar direct gebruik van maken, maar voor nu even geen bestellingen per bezorging meer bij Goudstandaard om die reden.
Mark T
Ruime keus en snelle afhandeling. Correcte levering. Alleen de betaling via de webshop verliep niet meteen goed. Moest twee pogingen doen.
denhard van klaveren
top
Frans v
E.e.a. was al bezorgt voordat de tracemail er was. Misschien niet altijd even handig, maar dit is eerder iets voor het bezorgbedrijf. Voor de rest perfect. Ik zie dit overigens niet als een klacht eerder een aandachtspunt.
P.J. M
Transparantie. Goed gesprek. Tot op heden alleen ervaring met aankoop van eldelmetalen.
Geert SEYNHAEVE
Afmetingen van de muntjes was niet correct op de website.
Vóór de levering werd ik gecontacteerd. Er werd me meegedeeld dat er géén levering in België was op zaterdag. Daarom nam ik verlof op de maandag om de zending in ontvangst te nemen. Bij verzending kwam het bericht dan dat de zending toch op zaterdag doorging. Dit was verwarrend.
Hans B
Je word altijd vriendelijk ontvangen.
Ze nemen de tijd voor je.
Vriendelijke mensen