Goudstandaard
Goudstandaard
Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

Edwin v
Helaas wordt er een lijst bijgehouden aan welke personen producten is verkocht. Dit weerhoud mij er van om meer producten af te nemen. Ik wil niet dat er lijsten worden opgebouwd wat er allemaal door mij is gekocht.
Petar P
Top service!
RaoulD
Tot twee keer toe heeft micropakket zich niet gehoyden aan de reeds te ruime bezorgtijden. Dag 1 helemaal niet geweest en dag 2 ruim te laat.
p l
een uitstekende deal, alles is goed en snel verlopen. aanbevolen!
Soroush E
Goed, snel, veilig
Positief. Ze benaderen je ook persoonlijk als er iets is en nemen je serieus.
Alles weer correct afgehandeld. Ben zeer tevreden, met vriendelijke groet ***
Prettig zaken doen! Overzichtelijke website en we zijn er al helemaal aan gewend. En het is wat ze zeggen dat alles waar 'te' vóór staat is negatief behalve tevreden....
We kopen regelmatig en we kunnen zeggen dat het verkoop proces helder is.
de transactie is soepel en snel gegaan, waarvoor dan,! aanbevolen bullion-dealer!
zoals altijd prima