Goudstandaard
Goudstandaard
Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

Peter a
Ben niet 100% tevreden om de volgende redenen:
1. Heb na de bestelling geen feedback gekregen betreffende de verwachte levertijd.
Heb hier zelf voor moeten bellen om er achter te komen dat het te leveren zilver een levertijd had van een week of vier.
2. Bij levering was ik zelf boven aan het werken en heeft mijn vrouw de deur geopend.
Zij moest alleen een handtekening zetten en toe werd de doos aan haar overhandigd. Er is niet eens gevraagd naar haar identiteit ! Het is gewoon afgegeven zonder vragen te stellen.
Voor hetzelfde geldt is het mijn poetsvrouw die het dan zelf mee naar huis neemt.
Als ik echt kwaadwillig had willen zijn dan had ik een week later kunnen bellen en kunnen verklaren dat ik de zending nog steeds niet had ontvangen. Dit vindt ik echt niet kunnen. Zo een waardevol pakket moet gecheckt worden met een geldig identiteitspapier. Ik hoop dan ook dat u wat doet met deze informatie zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Met vriendelijke groet,
***
steven j
correcte en meestal snelle levering. Discrete verpakking en levering. Vriendelijk telefonisch onthaal. Betrouwbaar!
Far J
Prima service
Johnny A
N.v.t.
Liesbeth v
*****
Sonja R
Bestellen gaat heel gemakkelijk en levering is tot nog toe prima!
Sinan T
Goed afgehandeld en tijdig geleverd
J.B. Z
Correct en snel goed gevoel bij de organisatie rondom levering aanrader
jan f
Alles was in orde.
Paula F
Prima afhandeling. Keurig bezorgd.