Goudstandaard
Goudstandaard
Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

Hans B
Je word altijd vriendelijk ontvangen.
Ze nemen de tijd voor je.
Vriendelijke mensen
M. M
De Track-and-Trace is misschien lekker veilig, maar voor de klant erg onhandig. De melding dat de bestelling ergens tussen 9:00 en 13:00 bezorgdd wordt is zo goed als nutteloos. Een nauwkeurig schatting (op 1 à 2 uur) moet haalbaar zijn zonder dat serieus risico op grootschalige beroving ontstaat.
Freddy B
alles goed verlopen!
Gerard S
Keurig en discreet verpakt met speciale koerier geleverd
Marc o
De website is prettig en ook het contact met de medewerker was erg prettig.
J.W. en R. M
Eerste bestelling gedaan, uiterst tevreden. Bij vragen wordt er helder uitleg gegeven en er wordt contact opgenomen omtrent de bezorging. Goudstandaard is aan te bevelen als partner voor de aankoop voor u edelmetaal.
Catharina V
Perfect geleverd
P. P
Top zoals altijd!
Juergen B
Uitstekende service. 5 sterren zijn verdient.
Dave G
Prima service ik ben zeer tevreden