Goudstandaard
Goudstandaard
Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

Edo T
Na het bestellen heb ik telefonisch contact opgenomen omdat de munten er na 2 weken nog niet waren. Er bleek een fout op de website te staan, de levertijd is 4 weken, die fout is toen gelijk hersteld. Een goede extra service voor muntenverzamelaars zou zijn om de keuze (zo mogelijk) te kunnen maken uit diverse jaren, of wanneer dat te lastig is in elk geval uit verschillende typen. Er zijn 3 typen, op de oudste draagt de koningin een kroontje, op het nieuwste type staat er een kleine maple leaf onder de grote. Zelf heb ik munten van de twee oudste typen ontvangen, wanneer het mogelijk is om die van het middelste type om te ruilen voor een munt van het nieuwste type dan zou ik dat zeer waarderen.
P. N
Alles ging snel, goed support, levering prima
chris H
Allemaal duidelijk en goed geregeld.
Tuncay I
Prima service!
Eddy B
Alles perfekt uitgevoerd
H.J.A. B
vriendelijke(tel. contact) en snelle afhandeling.
Andy v
Ik ben zeer tevreden over goudstandaard
H.J.S. K
goede voorlichting en verdere afhandeling van de aankoop
Rob v
Heldere informatie. Na bestelling binnen enkele (werk)uren contact over levering. Levering zelf de volgende dag. Allemaal top. Prijzen annex marges zijn marktconform voor zover bekend. En nu maar hopen dat ik geen namaak-goud en -zilver heb ontvangen. :-) Daar alle vertrouwen in. Een AFM-keurmerk heeft hierbij wel geholpen.
B. v
Prima afhandeling. 1e keer was er wel een matige communicatie ivm uitgestelde levertijd.