Goudstandaard
Goudstandaard
Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

Marco L. H. v
Bestelling correct binnen de 2 weken levertijd geleverd.
D K
Alles goed verlopen behalve dat de levering niet op de afgesproken dag werd gedaan.
Sam F
Goede service, jammer dat ophalen op locatie niet meer mogelijk is. Plastic hoesje was volledig kapot toen ik het ontving. Commercieel gezien zouden jullie er goed aan doen om de munten en/of staven te presenteren in een doosje, kost niet veel maar zal klanten zeker overhalen om opnieuw te bestellen bij jullie. Ik kan jullie in contact brengen met een leverancier van deze doosjes.

Mvg,
John B
Al vaker wat gekocht, nooit problemen gehad. Altijd snel geleverd.
Tim R
Mijn ervaring met Goudstandaard is zeer positief. Voor dat ik iets had besteld heb ik genoeg uitleg gekregen omtrent mijn vragen door zowel hun interessante filmpjes alsook via mail. Na het aankopen van mijn producten werd ik zeer snel opgebeld om de levertijd te bespreken. De levering zelf werd op een professionele manier afgehandeld. Alles zat verpakt in een gewone doos zonder enige indicatie van de waarde die in het pakket zat. Het ontvangen van het pakket ging enkel via vertoon van de identiteitskaart. Kortom, jullie hebben er een nieuwe, zeer tevreden, klant bij!
Thea L
Ik vond het erg vervelend dat je bij de vervoerder geen dagdeel op kunt geven. Het pakket moet je persoonlijk in ontvangst nemen en het is niet handig om een dag vrij te moeten nemen om je pakket aan te kunnen nemen. Op zaterdag lukt ook lang niet altijd vanwege andere verplichtingen. Als je een dagdeel op kunt geven (of afleveren na 18.00u wat bij veel pakketdiensten wel kan) dan zou dat veel fijner zijn.
Mike v
Snelle levering, goede service
joeri d
ZEER GOEDE SERVICE.
Kurt D
Alles vlot verlopen, geen opmerkingen.
Michiel d
Eenvoudig bestelproces, duidelijke factuur en bestelbevestiging. Telefonisch contact m.b.t. aflevermoment goed verzorgd.