voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: Goudstandaard

9.6 / 10

Gemiddelde van 227 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 662

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Goudstandaard

10 / 10

Mijn vragen werden uitstekend beantwoord. De afhandeling gebeurde in goed overleg. Prima service.

op 23.03.2017 om 00:27 uur

10 / 10

Uitstekende service en vlotte afhandeling

op 20.03.2017 om 08:53 uur

10 / 10

Prima service ! Snel en accuraat.

op 17.03.2017 om 13:35 uur

8 / 10

Bestellen via webstek ging niet. Maar na bestelling per e-mail verliep alles naar wens t/m de aardige ontvangst op het kantoor in Heerhugowaard.

op 16.03.2017 om 22:14 uur

10 / 10

Ik ben uiterst tevreden over: duidelijkheid, accuratesse.
    . communicatie, levering.

Een puntje zou kunnen zijn: de marge tussen inkoop en verkoop.

op 16.03.2017 om 08:36 uur

6 / 10

Bezorging was gepland op zaterdag. Laat in de middag verscheen het bericht, dat dit was uitgesteld naar dinsdag.
    Jammer dat ik zodoende de hele zaterdag voor niks ben thuis moeten blijven.
    Commentaar van goudstandaard.com:
    Geachte heer/mevrouw,
    Ik begrijp uw reactie helemaal. Vervelend dat u dit de zaterdag gekost heeft, onze excuses hiervoor.
    Ik hoop dat u begrip heeft voor het feit dat wij helaas afhankelijk zijn van de vervoerder. Wij hebben de order zoals afgesproken vrijdag verstuurd. Toen ik maandagochtend op kantoor kwam, zag ik dat de order niet afgeleverd was. Navraag leerde mij het volgende "het pakket is in de verkeerde route meegenomen". Ik heb hier een klacht over ingediend, maar voor u heeft dit natuurlijk geen enkele betekenis meer.

op 16.03.2017 om 08:25 uur

10 / 10

Ik ben zeer tevreden over uw bedrijf en zal zeker ik de toekomst nog gebruik maken van uw Service.

op 15.03.2017 om 12:03 uur

inloggen is wat omslachtig

op 12.03.2017 om 18:57 uur

10 / 10

Service is prima, wel jammer dat de koerier de afspraken niet nakwam. Na bellen bleek dat deze ons vergeten scheen te zijn. Werd pas volgende dag bezorgd, gezien de lading toch wat zorgelijk.

op 11.03.2017 om 07:51 uur

10 / 10

Vlotte afhandeling, goede communicatie, scherpe prijzen. Dank.

op 05.03.2017 om 20:22 uur

Goudstandaard

• Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 656 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: