Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Goudstandaard
Goudstandaard
Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

Top
miscchien voor nieuwe klanten uitleg geven over aunexumsafe over wat zei gaan doen met jouw aankoop en hoe het contact verloopt. misschien ook handig om de massa ook in Kg te zetten naast de troy oz
Goede Service en goede bijstand, alsook goede communicatie
Telefonosch bestellen werkt prima.
Heel eenvoudig telefonisch bestellen en de bevestiging komt direct per e-mail. Super!
Tot nu toe is alles prima verlopen. Alle bestellingen zijn zonder problemen afgehandeld.
Uitstekende service. Professioneel, vriendelijk en snel.
Geen opmerkingen
Ik koop nooit via de webshop, maar telefonisch, een van de medewerkers verzorgt dan de afhandeling .
Dit geheel naar tevredenheid
Heb al aantal keer bestellingen gedaan en ben zeer tevreden over jullie klantvriendelijke aanpak. Zeer aangenaam werken op deze manier, doordat je altijd vriendelijke en behulpzame mensen aan de lijn en/of mail krijgt. Ik ben alvast zeer tevreden en raad jullie diensten zeker verder aan.