Goudstandaard
Goudstandaard
Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

Pierkje H
Goed bevallen goede service.
rob s
snel geregeld, transport in overleg, goudeerlijk bedrijf
Allard van der Starre
Transactie soepel verlopen, ok, tevreden klant dus
M Javaherian
Betrouwbaar snel veilig
Johannes D
Voor mij is alles ok.
Kevin d
Bestelling klopte, werd gebeld voor aflever datum, goede prijs verhouding concurrenten.
Lars d
Netjes en lekker vroeg afgeleverd
Willem T
Duidelijke informatie internet, gebruiksvriendelijk.
Wesley N
Ik ben tevreden omdat de bestelling goed is verlopen. Contact gehad met de service desk. Zijn vriendelijk en behulpzaam. Verzend methode is ook goed!
c w
Wederom top geregeld! What's new!!