Goudstandaard
Goudstandaard
Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

Hilma W
prima service
Mark G
Goede communicatie, snelle en veilige verzending.
Mike D
Snelheid
Marielle B
Goed contact en netjes en snel afgehandeld.
Theo V
er gaat de laatste tijd al eens iets mis, en dat was in het begin niet zo. Of bij de bezorging, of met de betaal bevestiging, of dat de betaling te laat binnen komt.
Brion Steven
Soms wordt een levering bijna onmiddellijk uitgevoerd, soms moet men 1 à 2 weken geduld oefenen
Martin M
Dit gaat zoals je het graag ziet.
Helder, duidelijk en snel
Bart R
Het tijdstip van leveren zou wat mij betreft iets nauwkeuriger mogen. Nu moet ik een hele dag thuisblijven.
Jan Z
Perfecte service.
Heb alleen heel
Lang moeten wachten op
Mn bestelling
H.E. E
Goede service en discretie.