Goudstandaard
Goudstandaard
Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

Positief. Ze benaderen je ook persoonlijk als er iets is en nemen je serieus.
Alles weer correct afgehandeld. Ben zeer tevreden, met vriendelijke groet ***
Prettig zaken doen! Overzichtelijke website en we zijn er al helemaal aan gewend. En het is wat ze zeggen dat alles waar 'te' vóór staat is negatief behalve tevreden....
We kopen regelmatig en we kunnen zeggen dat het verkoop proces helder is.
de transactie is soepel en snel gegaan, waarvoor dan,! aanbevolen bullion-dealer!
zoals altijd prima
Vlotte afhandeling, tevreden
Niks op aan te merken , zoals het hoort te zijn !
We hadden een heel prettig en persoonlijk kontakt.Fijn om gelijkgestemden te ont_moeten.De bezorging en alles daaromheen uitstekend geregeld.

Heel hartelijk dank voor het kontakt en de goede service

Hartelijke groet
***
Op de drie vragen

PERFECT
De bestelling is vlot en correct uitgevoerd.