Goudstandaard
Goudstandaard
Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

Goede ervaringen, een snelle en correcte afhandeling. De opslag van het edelmetaal is goed geregeld met een fraaie website.
Uitstekende service
makkelijk te bedienen webside, eenvoudig betalingssysteem en een overzicht wat je hebt gekocht,
welke registratienummers en zovoort.
****
Snelle en correcte afhandeling van elke bestelling. Erg vriendelijke en nette medewerkers.
...
Helder proces, vriendelijke mensen, voorspelbaar goed
Prima
Gewoon goed en duidelijk .
Goede uitleg en correspondentie .
Het uitvoeren van de bestelling gaat prima en ook de verpakking is goed geregeld, maar ik heb af en toe wat hoofdbrekens over de bezorging gehad.
Pas op de dag van de bezorging hoor je hoe laat ze komen en soms zijn ze dan al aan het rijden en het is ook een keer gebeurd dat ik op tijd gebeld had om de datum te verschuiven en de oude datum niet verwijderd was waardoor ze toch op juist die datum kwamen en ik niet thuis was.