Goudstandaard
Goudstandaard
Goudstandaard staat voor vertrouwen. Wij bieden de fysieke beleggingsobjecten goud en zilver aan. Wij beschikken over een jong en ambitieus team met een frisse benadering. Goudstandaard is in zeer korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de Nederlandse edelmetalenmarkt. In juni 2012 kreeg Goudstandaard als eerste edelmetaalhandelaar in Nederland een AFM-vergunning. Dit staat voor een veilige en betrouwbare belegging in goud en zilver. Het betekent ook dat Goudstandaard uw edelmetaal professioneel kan opslaan. Actuele ontwikkelingen in de markt delen wij met onze klanten. Dit onder het motto ‘voorsprong door kennis’.

allemaal prima verlopen
De verkoop is keurig geregeld. En vlot.
1. Fijn bedrijf.
2. Snel en zakelijk maar heel erg prettig om zaken mee te doen.
3. Goede, snelle en juiste informatie.
Goede service
Goud geleverd en gehaald, alles perfect geregeld en volgens afspraak! Goede service!
uitstekende service, dank
Goede communicatie, nakoming van afspraken, vlotte afwikkeling van transacties, ik ben tevreden over de samenwerking.
Correcte, duidelijke communicatie en afhandeling van mijn verzoek om over te gaan tot verkoop.
Alles klopt altijd , wordt een bepaalde korting beloofd dan staat het bedrag meteen op mijn rekening.
Heel prettig om zaken mee te doen , vertrouwd en vriendelijk.
Goedemiddag, ik ben zeer tevrede over de samenwerking met Goudstandaard. in de toekomst zal ik de samenwerking graag voort willen zetten. de leveringen zijn altijd stipt verzorgt.

fijne dag gewenst ***