Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

www.furnlab.be
www.furnlab.be
FurnLAB is een webwinkel gespecialiseerd in design meubilair, accessoires en lifestyle artikelen. FurnLAB is onderdeel van CubeTrade B.V.

Product keurig in orde en tijdige levering. Echter staat er op de site bij de bestelde bbq '+gratis cover', deze zat niet bij de levering. Na de vooropgestelde e-mail adressen geraadpleegd te hebben (Buckaroo Info en CFM Complaints DE') nog steeds geen geboden gehoor en/of oplossing.
Aanvankelijk was ik teleurgesteld door enkele zichtbare beschadigingen aan de geleverde salontafel. Toen ik FurnLAB hiervan op de hoogte bracht, werd mij de keuze geboden tussen een respectabele korting op het aankoopbedrag en het naleveren van de nodige vervangonderdelen. Gezien de aard van de beschadigingen koos ik voor de tweede optie. Kort nadien werden mij de nodige stukken geleverd voor een perfecte salontafel. Jammer van het extra monteerwerk maar chapeau voor de klantvriendelijkheid.
Heel tevreden. Ideaal voor in een keuken waar met jong en oud geleefd wordt. Ze zijn stevig en stabiel genoeg om als klimrek door de kleinsten gebruikt te worden. Gemors en plakhandjes zijn makkelijk af te wassen. Maar vooral zijn ze ook mooi en comfortabel.Fan van het grasgroene kleur!
Goede service, goede omschrijving product, levertijd wel langer dan beloofd
Totaal geen kwalitatief product!!
Vlug geleverd met zeer goede info over de vooruitgang van het order.
Ik ben zeer tevreden.
Product beantwoordt aan beschrijving en werd correct en snel geleverd.
Zeer snel geleverd, maar zoals vorige keer zijn de dozen redelijk gehavend als ze toekomen.
Misschien moeten jullie ze meer vullen op de plaatsen waar niets zit in de doos. Gelukkig was er niets aan de stoelen of zittingen.
Vorig keer 3 maaanden op bestelling gewacht, nu 3 dagen! Perfect product, goed verpakt en snel geleverd, een aanrader dus .
Zeer tevreden