Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

fonQ.nl
fonQ.nl
Een ruim assortiment, keuzehulp én inspiratie: fonQ is de online winkel die helpt bij het inrichten van je huis. Geef je huis wat fonQ!

Snelle levering en prijs/kwaliteit is prima
Heel kort: Een top bedrijf!
Mijn kinderen en ikzelf bestellen regelmatig bij fonQ als we kunnen vinden wat wij zoeken.
De bestelling komt keurig en op tijd aan. De klantenservice is goed.Dus wij zijn tot nu toe zeer tevreden met fonQ
Snelle levering en goed verpakt. Ik ben een zeer tevreden klant.
Netjes op tijd geleverd. Al verschillende keren iets gekocht . Prima bedrijf!
Supersnelle levering, netjes verpakt met persoonlijke aanbiedingen in de verpakking.
Snel en netjes geleverd.
Mooi aanbod van goede producten, vaak net even wat anders. Leuke winkel met goede service en snelle levering.
Snel!
Ik vond het product dat ik kreeg erg mooi, maar het was teleurstellend dat er aan de binnenzijde van het product plakkerige viezigheid zat. Het leek wel iets van drop. Ik heb dit er nauwelijks uit kunnen krijgen en helaas zit er ook nog een klein gedeelte in wat ik niet weg krijg (tenzij ik dit eruit knip, maar dat zou erg zonde zijn). Kortom; prachtig product, maar erg jammer dat er viezigheid in het product zat.