Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

fonQ.nl
fonQ.nl
Een ruim assortiment, keuzehulp én inspiratie: fonQ is de online winkel die helpt bij het inrichten van je huis. Geef je huis wat fonQ!

Dat ik in november een bank kocht terwijl deze pas in februari in mijn nieuwe huis geleverd kon worden was geen probleem voor fonQ. Topservice!
Snelle levering, goede prijs
Mooi aanbod voor verschillende prijsklasses. Handige zoekrobots om resultaten te verfijnen. De aanbiedingen zijn echt tijdelijk, dus niet twijfelen. Ik kocht zelf een bed dat in promotie was en effectief nadien stond het terug aan normale prijs. Ook het verkoopsproces van bevestiging tot levering is vlot en duidelijk verlopen.
Top bedrijf waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden van verzenden en evt vertraging. Alles wordt netjes en solide verpakt.
Ik bestel vaker bij fonQ en ben tot nu toe nog altijd tevreden geweest!
Makkelijke en gebruikersvriendelijke site.
Zeer snelle levering.
Wat fijn om even bij fonQ te zijn.
Ruime keus en meer bijzondere en aparte artikelen. Als ik ruimer zou wonen, zou ik vaker bij fonQ winkelen. Prima service, snel en goed verpakt geleverd
Snelle levering en zeer veel keuze uit prachtige spullen.
Mooie site. Makkelijk bestellen. Snelle en verzorgde bezorging. Prettige communicatie via email.
Verbeterpunt : (nog) meer design voor betaalbare prijs!
Duidelijke site, groot assortiment, snelle bezorging, goed verpakt, fijne producten; wat een fijne combi!