Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
fonQ.nl
fonQ.nl
fonQ is het verrassende en inspirerende warenhuis met ruim 60.000 mooie producten op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Of je nu op zoek bent naar de finishing touch voor jouw interieur, een handig keukenhulpje of een unieke gadget als cadeautje voor jezelf: vind jouw mooi bij fonQ!

Top!
zeer mooi ik kan het ieder een aan bevelen
geweldig -- accurate voorraad en zoals afgesproken op tijd geleverd
Erg tevreden over de levering.
Wel klant vriendelijk alleen de prijzen te hoog.
Ik ben zeer tevreden
Voor het eerst een bestelling gedaan bij fonQ.
Goed bedrijf . Maakt duidelijke en goede afspraken met de klant.
Bestelling perfect afgeleverd . Men werd op de hoogte gehouden van de leveringen. Ga zo door dan zijn er geen verbeteringen nodig
ophanghaak was niet meegeleverd.
deze werd na een dag al nagestuurd!
Alleen in een hele grote doos.
een enveloppe zou in dit geval praktischer en kosten besparend zijn geweest!
Topbedrijf met mooie kwaliteit producten. De bezorging is zeer snel en vlot afgeleverd. Ik ben zeer tevreden met de foto lijst en zal zeker weer bij fonq shoppen.
Aankoop horloge Casio.
Zoeken op de site gaat makkelijk, bestellen ook.
Inwisselen van VVV Cadeau kaarten ging goed en de levering ging zoals aangegeven door Fonq.
Bestelling ging Top, klachten heb ik niet, dus daar kan ik geen oordeel over vellen, alhoewel ik in het verleden een defect artikel had en dat is zonder protesten goed en snel vervangen, dat is service!