Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

fonQ.nl
fonQ.nl
Een ruim assortiment, keuzehulp én inspiratie: fonQ is de online winkel die helpt bij het inrichten van je huis. Geef je huis wat fonQ!

Prima klantenservice. Werkt snel, ook tijdens corona! Echt klasse.
Fonq heeft een ruime keuze aan producten, maar ook in prijsklasses en materialen. Levering is supersnel en via een hele fijne, nette leverancier. Retour sturen gaat ook snel en makkelijk.
Als fan van Fonq ben ik ook nu weer dik tevreden. Mooie producten van hoge kwaliteit. Vanaf de bestelling tot en met de bezorging word je op de hoogte gehouden. De bezorging Budbee, verdient een dikke pluim! Real time track and trace krijgt een dikke 10! Zorgeloos bestellen dat kan bij Fonq!
Ik was in de showroom geweest aangezien op dat moment ***% korting gold. De kapstok was op dat moment echter niet meer leverbaar. Middels een mailtje aan de klantenservice van Fonq ontving ik achteraf alsnog de ***% korting. Keurige service van Fonq.
Makkelijk te bestellen en wordt snel bezorgd .
Korrekte afhandeling van bestelling en snelle levering. Ook retourzending binnen de afgesproken tijd afgehandeld.
Wij hebben geen op- of aanmerkingen. Alles is naar wens verlopen. Fijne afhandeling!
Het is bewonderenswaardig hoe goed, snel en vriendelijk behandeld wordt door de medewerkers van FONQ. Ook het per internet bestelde word netjes en op tijd geleverd.
E-mails zijn duidelijk, snelle bezorging. Klanten service medewerkers zijn super vriendelijk.
Snelle verwerking van de bestelling. En ze maken gebruik van Budbee ipv post NL. Dus ook prima bezorging.