Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
fonQ.nl
fonQ.nl
fonQ is het verrassende en inspirerende warenhuis met ruim 60.000 mooie producten op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Of je nu op zoek bent naar de finishing touch voor jouw interieur, een handig keukenhulpje of een unieke gadget als cadeautje voor jezelf: geef je huis wat fonQ!

In eerste instantie was het door mij gekozen artikel niet gelijk leverbaar, FONQ hield mij netjes op de hoogte van de levertijd zodat ik wist waar ik aan toe was. Ook was er de mogelijkheid het artikel af te bestellen, maar omdat men mij goed informeerde, had ik niet voor die optie gekozen. Uiteindelijk is het door mij bestelde keurig geleverd. Dus hebben ze bij Fonq weer een tevreden klant erbij. Dus maken ze bij Fonq de 5 sterren meer dan waar !
Zeer tevreden over fonQ
Kwalitatief goede en mooie spullen.
Ook over afwerking van bestelling en bezorging zeer tevreden!
Duidelijke site! Mooie gevarieerde producten.
Prima service!
Fonq neemt klachten niet serieus op. Klantenservice is niet goed geïnformeerd. Vragen worden enkel beantwoord met stand reacties/ sociaal wenselijke antwoorden. Fonq heeft geen zogenaamde casemanager op probleem op te lossen.
fonQ.nl Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wat jammer dat u niet tevreden bent en u de indruk heeft dat wij klachten niet serieus nemen. Zoals onze collega eerder heeft aangegeven, hebben wij wederom bij de leverancier navraag gedaan wanneer de producten geleverd kunnen worden. Wij komen hier zo spoedig mogelijk bij u op terug.

Wij excuseren ons nogmaals voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
fonQ Uw fonq.nl team
Bestselling is zeer correct uitgevoerd netjes en optyd afgeleverd.
Snelle en correcte afhandeling
Overall very satisfying experience.
Mijn bestelling kwam snel en keurig ingepakt.
Leuke prijs betaald voor de stofzuiger en het was snel geleverd. Alles zat netjes ingepakt en er zaten zelfs extra's bij. Ik ben heel blij dat je ook gewoon via PayPay kon betalen, dat is echt een pluspunt.
Supergoede service, snelle levering en mooie collectie. Ik word altijd zeer goed geholpen en raad iedereen Fonq aan!