Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

fonQ.nl
fonQ.nl
Een ruim assortiment, keuzehulp én inspiratie: fonQ is de online winkel die helpt bij het inrichten van je huis. Geef je huis wat fonQ!

Mooie spullen voor het huis. Snelle levering. Veel gekocht nooit iets te klagen gehad.
Mooie en duidelijk website. Producten zijn precies zoals op de plaatjes, mooie spullen van kwaliteit.
In deze tijd van corona is het heerlijk om je huis op te frissen met een nieuw vloerkleed in frisse kleuren. Ik geniet er iedere dag van!
Bij Fonq vindt ik bijna altijd waar ik naar op zoek ben. Handig dat je een favorieten lijstje kunt maken in je account (ook handig voor verjaardagen van jezelf of anderen) Het bestellen en veilig betalen gaat erg eenvoudig en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Normaal gesproken heb je je bestelling altijd erg snel in huis.
Och leuke uitstraling door het marmer. Jammer is dat het niet in meerdere maten kent.
snelle levering en een grote diversiteit aan producten
Besteld, en keurig netjes volgende dag in huis , kon kiezen overdag of in de avond
Helemaal top
vriendelijk en goede service bij verzending
Supersnelle levering en prima product en ook vooral een stuk goedkoper. Gewoon top
Fijn bedrijf, veel keuze en snelle levering.