voor onlineshops»

9.4 / 10

Gemiddelde van 933 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 8506

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij fonQ.be

10 / 10

Fast delivery, no problems at all!

op 02.10.2018 om 08:54 uur

10 / 10

Service heel correct en vlotte levering, top!

op 28.09.2018 om 23:15 uur

10 / 10

Prima service en zeer snelle levering!

op 05.09.2018 om 17:32 uur

10 / 10

Levering op tijd zoals beloofd. Enige minpunt was dat post NL geen trac & trace kon aanbieden. Maar dit ls buiten de verantwoordelijkheid van Fonq

op 21.08.2018 om 00:26 uur

10 / 10

Ik heb reeds enkel bestellingen geplaatst bij fonq. steeds waren de producten zeer snel geleverd. Eén maal ontbrak er een onderdeel maar bij contact via e-mail was dit probleem zeer snel opgelost, waarvoor dank!
    Bij prijsvergelijking moest ik vaststellen dat fonq steeds de beste prijs had...

op 13.08.2018 om 19:50 uur

10 / 10

Ik vind het heel fijn hoe alles is verlopen, had vrijdagmiddag besteld en heb ze maandag ochtend al gekregen. Op zaterdag leverde ze niet maar geen erg.
    Een hele vriendelijke meneer had ik die mij de bloempotten tot echt droeg tot waar ze ongeveer moesten. Hij zei ja mevrouw tot over de drempel. Vond ik toch heel super want was toch best onhandig om zo’n pakket te verplaatsen. Niets dan lof.

op 18.05.2018 om 23:14 uur

2 / 10

Fonq weigert een rechtmatige intracommunautaire levering correct af te handelen en blijft weigeren de levering zonder btw te doen ondanks het feit dat een correct geverifieerd btw nummer werd aangeleverd bij de bestelling en nadien nog via de klantendienst erop gewezen werd dat de levering met btw verlegd diende te gebeuren.
    Commentaar van fonq.be:
    Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wij begrijpen dat het vervelend is dat u uw bestelling niet met Belgische btw geleverd krijgt. Wij hebben u per e-mail uitgelegd waar dit door kwam. Daarnaast hebben wij telefonisch met u besproken dat wij de originele, niet btw-vrije bestelling hebben geannuleerd zodat u een nieuwe bestelling kunt plaatsen die wel btw-vrij is. We gaan ervan uit dat het probleem hiermee is opgelost en wensen u nog een mooie dag toe.

Met vriendelijke groet,
    fonQ

op 03.05.2018 om 08:29 uur

10 / 10

ongelofelijk snelle levering voor meubels; zeer goeie prijs en klantervaring; vriendelijke bezorger

op 20.04.2018 om 08:02 uur

Top service

op 14.04.2018 om 21:44 uur

10 / 10

Toffe site met goede keuze van degelijke merken. Prima en correcte leveringen

op 10.04.2018 om 22:10 uur

eKomi CEO

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 8210 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: