Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Farmaline.nl/drogisterij/
Farmaline.nl/drogisterij/
FARMALINE, dé online apotheek voor Nederland. Schoonheidsproducten en medicijnen zonder recept online bestellen en aan huis laten leveren. Discreet, snel en veilig dankzij FARMALINE. Wij stellen meer dan 40.000 gezondheidsproducten en voorschriftvrije geneesmiddelen van meer dan 1.000 verschillende merken ter beschikking waaronder La Roche Posay, XLS Medical, Accu Chek, Metagenics, Bioderma, Nestlé, RoC, Avène, Vichy en Nutricia. www.farmaline.nl 085 888 90 50 info@farmaline.nl www.farmaline.be 042 680 777 info@farmaline.be

duidelijke site altijd alles te vinden
Great offer
Goede service
Goedkoopste met de producten, die ik zocht. Snelle levering en duidelijke berichtgeving over verzending en bezorging van bestelling. Kortom, prima!
Duidelijke en snelle afhandeling 👍
Ik heb persoonlijk een goed resultaat met de pillen jarenlang altijd blaasontsteking gehad op aanraden van de Uroloog ben ik ze gaan gebruiken alleen moet ik ze zelf betalen her word niet vergoed.

Met vriendelijke groeten ***
***
Goede producten en snel geleverd
Prima
Ik gebruik meestal mijn mobiel om te bestellen. Mijn verzoek is of de site mobielvriendelijker gemaakt kan worden. Wanneer er bijvoorbeeld 100 producten zijn en ze in stappen van 10 geladen moeten worden, gaat de pagina opnieuw naar het eerste product. Dus moet ik telkens opnieuw helemaal naar beneden scrollen.
Zoiets soortgelijks gebeurt wanneer ik mijn winkelwagen aanpas.
Verder zou het fijn zijn als er meer filteropties zijn. En om filteren mogelijk te maken als je een product opzoekt in de zoekbalk.