Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Farmaline.nl/drogisterij/
Farmaline.nl/drogisterij/
FARMALINE, dé online apotheek voor Nederland. Schoonheidsproducten en medicijnen zonder recept online bestellen en aan huis laten leveren. Discreet, snel en veilig dankzij FARMALINE. Wij stellen meer dan 40.000 gezondheidsproducten en voorschriftvrije geneesmiddelen van meer dan 1.000 verschillende merken ter beschikking waaronder La Roche Posay, XLS Medical, Accu Chek, Metagenics, Bioderma, Nestlé, RoC, Avène, Vichy en Nutricia. <br> <br> www.farmaline.nl <br> 085 888 90 50<br> info@farmaline.nl<br> <br> www.farmaline.be <br> 042 680 777<br> info@farmaline.be <br>

Snelle service
Prima prijs/kwaliteit en vlotte bezorging.
we zijn erg tevreden, snelle en correcte afhandeling, en zeer betaabare prijzen.we hopen nog lang bij jullie te kunnen kopen.
een goede service
Goede voorlichting, snelle en correcte levering.
Gewoon hele goede prijs / Kwaliteit verhouding!
Vind de ervaring fijn. Vind alleen wel dat de bezorgkosten vanaf een lager bedrag gratis mogen zijn...
goed en snel
Kortingscode's werken niet, zouden 10 sterren van toepassing zijn
foute bestelling gedaan retour direct werd mijn geld terug gestort op mijn account