Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Farmaline.nl/drogisterij/
Farmaline.nl/drogisterij/
FARMALINE, dé online apotheek voor Nederland. Schoonheidsproducten en medicijnen zonder recept online bestellen en aan huis laten leveren. Discreet, snel en veilig dankzij FARMALINE. Wij stellen meer dan 40.000 gezondheidsproducten en voorschriftvrije geneesmiddelen van meer dan 1.000 verschillende merken ter beschikking waaronder La Roche Posay, XLS Medical, Accu Chek, Metagenics, Bioderma, Nestlé, RoC, Avène, Vichy en Nutricia. <br> <br> www.farmaline.nl <br> 085 888 90 50<br> info@farmaline.nl<br> <br> www.farmaline.be <br> 042 680 777<br> info@farmaline.be <br>

Goed
GOEDE SERVICE
goed en duidelijk
Ik maak weinig gebruik van Uw winkel, nog niet eenmaal per jaar, dus is het moeilijk om een echte mening te geven. Ik heb niets te klagen; alles komt altijd prettig op tijd. Tot nu toe bestel ik maar één produkt en dat zal waarschijnlijk wel zo blijven.
Prima levering. Snel en volgens afspraak.
Heel Makkelijk !
snelle levering. Helaas nu wel twee produkten niet aanwezig.
het is goed
De zoekmachine kan gewoon geen producten vinden... Zelfs geen producten die ik eerder besteld heb. ik moest via bestelhistorie mijn gewenste product opzoeken, op die manier kon ik het opnieuw in mijn winkelmandje krijgen. Ik had meer producten nodig, eindeloos gezocht, ze kwamen niet tevoorschijn. Terwijl ik ze via google farmaline wel kan vinden. Maar dan komen ze in een ander winkelmandje terecht. Opnieuw geprobeerd in mijn 1e winkelmandje toe te voegen, maar zoekmachine kan het niet vinden. Heb nu dus verschillende bestellingen moeten doen. Heel veel tijd kwijt, frustratie, en jammer van meerdere verpakkingen en verzendingen.
goede website en snelle afhandeling.