Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Farmaline.nl/drogisterij/
Farmaline.nl/drogisterij/
FARMALINE, dé online apotheek voor Nederland. Schoonheidsproducten en medicijnen zonder recept online bestellen en aan huis laten leveren. Discreet, snel en veilig dankzij FARMALINE. Wij stellen meer dan 40.000 gezondheidsproducten en voorschriftvrije geneesmiddelen van meer dan 1.000 verschillende merken ter beschikking waaronder La Roche Posay, XLS Medical, Accu Chek, Metagenics, Bioderma, Nestlé, RoC, Avène, Vichy en Nutricia. www.farmaline.nl 085 888 90 50 info@farmaline.nl www.farmaline.be 042 680 777 info@farmaline.be

Bestellen was makkelijk en de levering mooi op de tijd die doorgegeven was.
Wel was de verpakking onnodig groot in verhouding het bestelde artikel.
Perfecte levering ,snel en kan pakje op de voet volgen,leverings tijdstip wijkt niet af! Rondom tevreden!
Vlotte afhandeling
Ik hou niet dat er valse redenen worden opgegeven. Wij hebben 15 EHBO-(Zorg)Hulpverleners. Een Mail adres achtergelaten dat als de thermometers weer op voorraad zijn, wij bericht krijgen. Bestellen 6 thermometers. Dan krijg ik twee dagen later dat ze het geld terug storten omdat de voorraad is uitgeput. Dit is een leugen. Volgens de website nog steeds op voorraad. Geef dan de echte reden op. Ik weet dat sommige bedrijven zakelijke account te veel moeite vinden.
***
alles geleverd volgens afspraak
goede service snelle levering
Divers aanbod, goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle en betrouwbare levering.
Snelle en correcte levering
Snelle aflevering!