EV ME
EV ME
Ons verhaal begint in 2018 toen we een team van pioneers samenstelde afkomstig uit de mobility- & technical engeneering, product development en content creation sector. Onze missie was helder, e-mobility betaalbaar maken voor een ieder. Inmiddels zijn we volgroeid tot de grootste laadshop in 3 landen en blijft onze missie evolueren. De producten in onze webwinkel zijn geselecteerd op kwaliteit, duurzaamheid en productbeleving. Dit zijn 3 essentiële factoren die de basis vormen van de wow-factor welke je ervaart bij het openen van jouw EV ME pakket.

Ware super, schnelle Lieferung..
Bereikbaarheid van Support snel en goed, vragen op dezelfde dag nog beantwoord!
Wederom een aankoop gedaan, welke met 5 sterren bekroond moeten worden. Super product en snelle correcte levering 👍👍👍👍👍
Dit keer een laadkabel van super kwaliteit voor de beste prijs.
KEINE INFORMATION WENN ES VERSPÄTUNGEN GIBT !!! TELEFON TAG UND NACHT IMMER BESETZT !!!! KEINE ANTWORT AUF MAIL ERST DURCH EINSCHALTEN VON PAY PAL !!!
Alles bestens
Versand hat sich verzögert aber wurde gut gelöst.
Sofortige Reaktion nach Hinweis auf formelles Erfordernis.
Erhalt der Ware nur zwei Tage nach Bestellung.
Alles bestens und relativ schnell. Die Packet Verfolgung ist allerdings sehr verwirrend. Sie beginnt zeitlich sehr spät und beinhaltet leider nur ein Teilabschnitt der Auslieferungsstrecke.
Keine Lieferung erhalten -.-
Trackinglink verweist auf dubiose Seite, die der der Post ähnelt.
Ergens in november heb ik de Easee Home met Equalizer besteld. De Easee Home was netjes en snel geleverd maar de Equalizer laat nog steeds op zich wachten.
Vervolgens heb ik al eens contact gehad en kon het nog even duren en dit was eind november.
Tot op heden niets vernomen.
Misschien heb ik wat hoge verwachtingen maar ik vind dat jullie dan wel eens contact mogen zoeken en iets kunnen ondernemen.
Ik heb al diverse malen zo'n review mail gehad. Deze krijg je al wanneer je het spul nog niet eens in huis hebt en het nog niet eens is aangesloten. Dat is hetzelfde wanneer je met een nieuwe auto de garage uit rijdt en iemand staat bij de uitrit van de garage te vragen hoe dat hij rijdt.
Ik zal het toch 4 sterren geven omdat ik best begrijp dat er leveringsproblemen zijn.