EV ME
EV ME
Ons verhaal begint in 2018 toen we een team van pioneers samenstelde afkomstig uit de mobility- & technical engeneering, product development en content creation sector. Onze missie was helder, e-mobility betaalbaar maken voor een ieder. Inmiddels zijn we volgroeid tot de grootste laadshop in 3 landen en blijft onze missie evolueren. De producten in onze webwinkel zijn geselecteerd op kwaliteit, duurzaamheid en productbeleving. Dit zijn 3 essentiële factoren die de basis vormen van de wow-factor welke je ervaart bij het openen van jouw EV ME pakket.

Super, immer wieder gerne
Schnelle unkomplizierte Lieferung aus Holland. Kann man jederzeit empfehlen.
De afgesproken prijs die eerder per mail was gecommuniceerd was voor mij de reden om bij EV ME de laadunits te bestellen
Zeer snelle service en scherpe prijs.
Alles wie beschrieben und schnelle Lieferung
Schnelle Lieferung, die Qualität konnte ich noch nicht prüfen
Goede voorraad en snelle levering, mobiele lader gekocht die zelfde vermogen levert als oude vaste lader. Mobiele lader heeft veel kleinere bouwvorm alleen dan met meer mogenlijkheden, zoals display erop die in kleur de meetwaarden aangeeft. Hierbij ook meteen het aantal kW wat geladen is, geweldig hoe de techniek vooruit gaat in 2 jaar tijd.
Von der Bestellung bis zum Erhalt, hat alles super geklappt. Kaufe gerne wieder bei Ihnen.
Sehr schnelle Lieferung. Produkt entspricht voll und ganz der Angebotsbeschreibung. Preis/Leistung hervorragend!
Sehr gute Informationen und sehr schnelle Lieferung