EV ME
EV ME
Ons verhaal begint in 2018 toen we een team van pioneers samenstelde afkomstig uit de mobility- & technical engeneering, product development en content creation sector. Onze missie was helder, e-mobility betaalbaar maken voor een ieder. Inmiddels zijn we volgroeid tot de grootste laadshop in 3 landen en blijft onze missie evolueren. De producten in onze webwinkel zijn geselecteerd op kwaliteit, duurzaamheid en productbeleving. Dit zijn 3 essentiële factoren die de basis vormen van de wow-factor welke je ervaart bij het openen van jouw EV ME pakket.

Er waren wat fouten in de offerte maar zijn er samen uitgekomen. Ik denk opstart problemen aan de zijde van de leverancier. Nu maar eerst installeren en kijken of alles naar wens werkt, maar daar heb ik wel vertrouwen in.
Duidelijke communicatie, zowel bij bestellingen als door klantenservice. Bestellingen worden geleverd in goede verpakkingen. Duurt een bestelling wat langer, dan wordt daar goed over gecommuniceerd. Ik heb geen verbeterpunten momenteel. Ik ben tevreden, de laadrobot werkt naar behoren, de installatie was geen probleem, dank zij de duidelijke montagebeschrijving en video's.
Easee is trots op de samenwerking met partner EV ME. Samen werken we hard om de wereld duurzamer en beter te maken, waarbij kwaliteit en een uitstekende service centraal staan. Uiteraard willen we het voor de eindgebruiker zo makkelijk mogelijk maken: een product dat makkelijk in gebruik is door middel van een snelle en goede installatie.
Mooie, overzichtelijke webshop! Zeer gebruiksvriendelijk. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering!
EV ME toont oprecht kennis te hebben van zijn producten. Zij konden mij direct voorzien van technische ondersteuning en advies, waarbij ik ook werd geïnformeerd over toekomstige updates en ontwikkelingen binnen hun producten. Tevens leverde EV ME service naar vraag en verder waardoor ik me verzekerd voel te werken met een kwalitatieve leverancier voor de toekomst.
Snel en goed geholpen ben echt blij met mijn aankoop
Geen op of aanmerkingen, prima advies en snelle levering
goede service en als je een vraag hebt wordt deze z.s.m. ook beantwoord.
Goede voorlichting over verschillende producten
Super service, b.v. toen wallbox moest worden omgeruild
Hele goede communicatie
Kortom, helemaal top bedrijf.
Snelle levering