voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: Energiewereld

8.6 / 10

Gemiddelde van 12 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 138

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Energiewereld

Het was heel makkelijk

op 12.06.2017 om 23:10 uur

10 / 10

Zeer duidelijke telefonische info door iemand met verstand van zaken.

op 24.05.2017 om 10:32 uur

8 / 10

Prima geregeld.

op 20.05.2017 om 23:41 uur

6 / 10

ik kom er wel uit maar vind in het systeem de vergelijkingsmogelijkheden niet erg best. svp 2 of 3 bedrijven met alle cijfers erbij NAAST elkaar te zien.
    Commentaar van energiewereld.nl:
    Bedankt voor uw opmerking. We zullen deze tip in in ieder geval meenemen ter verbetering van onze service/website. Als u verdere suggesties heeft hoe het beter kan dan horen we het graag nog van u via info@gaslicht.com.

op 25.04.2017 om 14:14 uur

10 / 10

Duidelijke site. Waarom wordt de bestaande leverancier niet opgenomen in overzicht van vergelijkingen?
    Commentaar van energiewereld.nl:
    Bedankt voor uw bericht. Over het algemeen zijn alle pakketten die via ons worden aangeboden alleen afneembaar voor nieuwe klanten. Als er toch een verlengactie van uw huidige leverancier beschikbaar is dan wordt deze evenwel getoond en kunt u hier voor aanmelden.

op 07.04.2017 om 15:15 uur

Lekker makkelijk

op 23.01.2017 om 10:40 uur

10 / 10

Fijn dat jullie er zijn, makkelijk verdienen voor een pensionado die het al moeilijk genoeg heeft om te overleven in deze digitale wereld!
    Marktwerking blijkt te werken alleen is de zorgsector niet zo transparant als de energiesector dus moeten die blijkbaar nog leren hoe het wel kan werken.
    Commentaar van energiewereld.nl:
    Goed om te horen dat u tevreden bent. Voor de zorgsector kunt u terecht bij onze collega's van Poliswijzer.nl Ze helpen u graag.

op 02.01.2017 om 19:09 uur

8 / 10

Ja makkelijk en alles wat ik wilde weten terug te vinden. Minpuntje dat mijn huidige leverancier (Essent) dan vervolgens niet in het vergelijkingslijstje terug komt. Wellicht heeft die ook aanbieding.
    Commentaar van energiewereld.nl:
    Bedankt voor uw bericht. Essent heeft er momenteel voor gekozen om geen actiepakket aan te bieden via de vergelijkingssites. Zij zijn hier uiteraard vrij in. Wellicht zijn zij binnenkort weer afneembaar.

op 06.12.2016 om 11:31 uur

10 / 10

Ik had diverse vragen over het proces en de aanbieders en ik werd door verschillende medewerkers vlot en attent geholpen.

op 23.11.2016 om 16:02 uur

2 / 10

Waarom willen jullie mijn leeftijd weten?

op 21.11.2016 om 13:19 uur

Energiewereld

• Energiewereld.nl is de site voor onafhankelijke vergelijking van alle energieleveranciers. Vergelijk de prijzen van energie met elkaar, stap over en bespaar direct veel geld, ook op groene stroom.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 136 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: