voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: Energiewereld

8.4 / 10

Gemiddelde van 13 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 135

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Energiewereld

6 / 10

ik kom er wel uit maar vind in het systeem de vergelijkingsmogelijkheden niet erg best. svp 2 of 3 bedrijven met alle cijfers erbij NAAST elkaar te zien.
    Commentaar van energiewereld.nl:
    Bedankt voor uw opmerking. We zullen deze tip in in ieder geval meenemen ter verbetering van onze service/website. Als u verdere suggesties heeft hoe het beter kan dan horen we het graag nog van u via info@gaslicht.com.

op 25.04.2017 om 14:14 uur

10 / 10

Duidelijke site. Waarom wordt de bestaande leverancier niet opgenomen in overzicht van vergelijkingen?
    Commentaar van energiewereld.nl:
    Bedankt voor uw bericht. Over het algemeen zijn alle pakketten die via ons worden aangeboden alleen afneembaar voor nieuwe klanten. Als er toch een verlengactie van uw huidige leverancier beschikbaar is dan wordt deze evenwel getoond en kunt u hier voor aanmelden.

op 07.04.2017 om 15:15 uur

Lekker makkelijk

op 23.01.2017 om 10:40 uur

10 / 10

Fijn dat jullie er zijn, makkelijk verdienen voor een pensionado die het al moeilijk genoeg heeft om te overleven in deze digitale wereld!
    Marktwerking blijkt te werken alleen is de zorgsector niet zo transparant als de energiesector dus moeten die blijkbaar nog leren hoe het wel kan werken.
    Commentaar van energiewereld.nl:
    Goed om te horen dat u tevreden bent. Voor de zorgsector kunt u terecht bij onze collega's van Poliswijzer.nl Ze helpen u graag.

op 02.01.2017 om 19:09 uur

8 / 10

Ja makkelijk en alles wat ik wilde weten terug te vinden. Minpuntje dat mijn huidige leverancier (Essent) dan vervolgens niet in het vergelijkingslijstje terug komt. Wellicht heeft die ook aanbieding.
    Commentaar van energiewereld.nl:
    Bedankt voor uw bericht. Essent heeft er momenteel voor gekozen om geen actiepakket aan te bieden via de vergelijkingssites. Zij zijn hier uiteraard vrij in. Wellicht zijn zij binnenkort weer afneembaar.

op 06.12.2016 om 11:31 uur

10 / 10

Ik had diverse vragen over het proces en de aanbieders en ik werd door verschillende medewerkers vlot en attent geholpen.

op 23.11.2016 om 16:02 uur

2 / 10

Waarom willen jullie mijn leeftijd weten?

op 21.11.2016 om 13:19 uur

10 / 10

Ik ben zeer tevreden over Energiewereld.nl.
    De site geeft per aanbieder overzichtelijk de voorwaarden weer. Via whatsapp had ik een vraag gesteld en kreeg vrij snel antwoord op mijn vraag.
    Het afsluiten van een nieuw energiecontract was binnen 1 min. geregeld.

op 12.08.2016 om 09:34 uur

HARTELIJKE DANK VOOR DE AL JAREN GOEDE SERVICE. ***

op 28.07.2016 om 10:43 uur

8 / 10

Ze geven een goed onafhankelijk advies

op 20.07.2016 om 20:22 uur

Energiewereld

• Energiewereld.nl is de site voor onafhankelijke vergelijking van alle energieleveranciers. Vergelijk de prijzen van energie met elkaar, stap over en bespaar direct veel geld, ook op groene stroom.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 133 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: