Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Eminza.nl
Eminza.nl

Wiel S.
De levering duurt te lang ,wel tevreden over het product,en zeer goede verpakking.
H.l V
Mijn ervaring is ZEER SLECHT.
Heb in December kerstverlichting gekocht bij eminza.
Het heeft wel getelt 1 DAG gebrand en het was al kapot.
Retour gestuurd en op de dag van vandaag 06-02-2019 nog niets vernomen.
Heb 4x een mail verstuurt.
het enige wat je krijg is een automatische mail.
Met daar in of ik een filmpje of foto,s wil door sturen.
Terweil het product al lang retour is naar eminza.
Dus nogmaals langs deze weg willen jullie het bedrag van bestelling:***
G O
Vlotte en goede afwikkeling
Bert M
Levering op afgesproken tijd. Netjes verpakt.
Martha B
Kerstversiering gekocht, snelle levering en goed verpakt. Uitstekende klantenservice.
Taryakchi S.
Slecht klantenservice, niet klantvriendelijk en zeer traag met levering en retourverwerking. Daarnaast zijn afbeeldingen die afgebeeld worden op de website niet geheel gelijk aan wat je ontvangt.
Laureijs K.
Niet helemaal tevreden er waren 2 ballen met vlekken en deuken. Verder wel mooi.
Helmut N
geen advies is prima zo.
Angela D.
Levering was zoals aangegeven. Echter heb de bestelling nu ruim 3 weken geleden geretourneerd en nog geen bevestiging van retour ontvangen. Ook wordt niet gereageerd op mijn mail waarin ik vraag of de retour is aangekomen. Jammer, ik hoop snel van jullie te vernemen.
Hans K
Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop via julle site.de producten waren goed verpakt en de omschrijving was erg goed.