Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Eminza.nl
Eminza.nl

Sabine F
Besteld en tevreden.
Van dijk N.
Het kussen zou 15 september geleverd worden maar is nu nog steeds niet geleverd en dat valt dus tegen
Unver M
Zeer tevreden over het aanbod op de site, en over het product zelf.
Jammer dat de verzendtijd 2 weken was, ondanks dat de kussenhoezen volgens de site gewoon op voorraad waren.
Marlies van Stolk V.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Was gister nog een keer bij de post ophaal punt, en daar is niks voor mijn binnen gekomen.
B J
Goede kwaliteit. Alleen levering viel me iets tegen. Niet op de beloofde dag geleverd, en ik kreeg al e-mails met dat het product geleverd was terwijl ik het pas 3 dagen later binnenkreeg.
Jozina S
De levering was snel en correct en het product was prima naar mijn zin.
Mieke M.
Het gele tafelkleed is geheel naar wens. .Het is zoals ik had gehoopt. Mooie kwaliteit. Prijs kwaliteit is goed in verhouding. De levering was vlot. Ik denk dat ik nog een tafelkleed ga bestellen in een andere kleur.
Paula C
Mooi artikel en levering was zelfs voor de verwachte datum . Toppie .
Robertina R
Goede service, goedkoop
Ria J
hele goede kwaliteit,en met de bestelling ging wat mis,maar werd perfect opgelost