Eminza.nl
Eminza.nl

Tiny B
goede service
Brigitte V
een 10 voor eminza maar ontevreden over bezorging door post nl.pakje bijvoorbaat al op pakketpunt gedeponeerd zonder aan huis te zijn gekomen dus ook geen briefje in bus ,hier is wel *** euro voor betaald en is geen vriendendienst.klacht uitgebracht bij post nl ,dit gebeurd vrij vaak
Anja H.
Over Eminza.nl heb ik niks aan te merken dat is prima geregeld. Maar de Sidetable Charme Grijs is aangekomen met een kras boven op de tafel. Ik merkte het pas toen ik de sidetable inelkaar gezet had. De afwerking van de tafel is niet zo bijzonder, de lack tafeltjes van Ikea zijn beter afgewerkt. Terwijl het een super leuke sidetable is.
De smet I.
Ik heb op 16/3 besteld en heb nog steeds mijn bestelling niet mogen ontvangen, bovendien heb ik zelf moeten contact opnemen met jullie hieromtrent. Jammer hoor want jullie hebben leuke spullen maar de levering en communicatie kan stukken beter.
Eric A
Mooie gordijnen besteld duidelijke en goede communicatie en snelle levering eerder binnen gekomen als verwacht.
Paul I
Snelle levering
Alexandra V
Product voldoet aandoet aan verwachting voor een leuke prijs
Mirjam S
Alles goed en snel geregeld👍
Willeke H
Prachtige kussentjes en een hele snelle levering!
M. K
Producten zijn van goede kwaliteit en eerder binnen dan aangegeven, dat is altijd fijn!
Enige minpuntje zijn de hoge verzendkosten vind ik. Maar buiten dat, top!